samSimon Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober Sem že 4 leta na celoletnih Michelin Crossclimate 2. Ponavadi me ljudje prepričujejo, da šparam (guma je 150€+ ena, tko, da ne vem kje je tuki šparanje). Na leto nardim 10-15k. Poleti na mokrem drži občutno bolje kot letna Goodyear eff grip, ki je na mokrem očitno porazna, ker govorim iz lastne izkušnje, ne povzeto s kakih rezultatov testov. Pozimi nisem s tem Michelinkam imel do sedaj nobenih čudnih situacij, res je pa, da po nekem ultra snegu ne vozim spet. Pred hišo imam sicer dokaj strm klanec, ki pa mi ni do danes še povzročal kakih problemov s speljevanjem v snegu. Sigurno je zimska guma pozimi najboljša, ampak, če folk vozi 4-5 let stare, z zakonsko minimalnim profilom, mogoče še mal manj... ne mi pametovat o varnosti prosim 😀 4 Citiraj
Alex Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober pred 51 minutami je Boss napisal: Ne vem, zraven maš video, katerega predvidevam, da nisi pogledal, ker pol ne bi tole spraševal. Sicer pa ne vem s katerim delom mojega posta v točkah se ne strinjaš? Problem je le v tem, da včasih se pretirava pri navedbah. Glede gum je pa tako, da gume pri vožnji zaradi upogibanja ustvarjajo notranjo energijo, ki se odrazi v toploti. Gume imajo vedno kar nekaj stopinj višjo temperaturo kot okolica. Sicer ne priporočam uporabo letnih pozimi, ampak en nasvet vseeno, če kdo bozi letne pozimi. Nekoliko je treba tlak spustit, da bo gumo bolje mečkalo in se bo ustvarjalo več toplote, ter ohranjalo gumo bolj prožno in mehkejšo pri nizkih temperaturah. Seveda pa to nekoliko poveča porabo in povečuje obrabo. Do sedaj sem te imel za bolj resnega glede gum. Zdaj pa tole? 🤔 1 Citiraj
Boss Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober pred 3 minutami je Alex napisal: Do sedaj sem te imel za bolj resnega glede gum. Zdaj pa tole? 🤔 A ti fizika dela probleme? Če takole napadeš, dej povej kaj ti ni všeč od mojega pisanja pa se bom potrudil razložit. Isto sem vprašal @Shrek, da vidim, kateri del mojih izjav dela probleme in da ne drži. Mogoče se res kje motim ampak bi rad argumentirano vedel kje. Citiraj
Shrek Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober Vsak ve zase. Tudi testi niso mirodajni. Pol sekunde prej ali kasneje se pritisne na pedal zavore, pa je ohoho razlika. Pustimo. Dejstvo je, da pri enaki vožnji s celoletnimi proti zimskimi pozimi in letnimi poleti, so celoletne slabše. Saj se tudi zimske med seboj razlikujejo, pravtako letne. Lahko je najslabša letna poleti in najslabša zimska pozimi enaka odlični celoletni. Moje zimske so GY in DUNLOP, letne pa Conti, Michelin in GY. Mi na kraj pameti ne pride, da bi imel celoletne. To je MOJE mnenje. Vsak ve zase, kaj dela. Pa ne vsiljujem tega, kar napišem. Pa tudi, kar se asimetričnih gum tiče... Ni človeka, da me prepriča, da ima taka guma enak oprijem v eno ali drugo smer vrtenja. Zimska mora imeti smer vrtenja. To je zopet MOJE mnenje. 3 Citiraj
FuManchu Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober Tapravi test je, ko daš gumo na svoj avto. Te adac testi so za v smeti. 1 1 1 Citiraj
g.Wankel Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober Ja to je pa najbolje, ker vsi mislite, da ste profi racerboyi z merodajnimi mnenji. Potem pa ratajo šank debate kjera guma je dobra in kjera ne. 3 1 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober (urejeno) Pred eno uro je Shrek napisal: Pa tudi, kar se asimetričnih gum tiče... Ni človeka, da me prepriča, da ima taka guma enak oprijem v eno ali drugo smer vrtenja. Imajo. Na voznikovi strani mora biti puščica na gumi usmerjena naprej, na sovoznikovi pa nazaj. Popravljeno 17. oktober od Mraušk Mčk Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Bini Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober pred 5 urami je Boss napisal: Ne vem, zraven maš video, katerega predvidevam, da nisi pogledal, ker pol ne bi tole spraševal. Sicer pa ne vem s katerim delom mojega posta v točkah se ne strinjaš? Problem je le v tem, da včasih se pretirava pri navedbah. Glede gum je pa tako, da gume pri vožnji zaradi upogibanja ustvarjajo notranjo energijo, ki se odrazi v toploti. Gume imajo vedno kar nekaj stopinj višjo temperaturo kot okolica. Sicer ne priporočam uporabo letnih pozimi, ampak en nasvet vseeno, če kdo bozi letne pozimi. Nekoliko je treba tlak spustit, da bo gumo bolje mečkalo in se bo ustvarjalo več toplote, ter ohranjalo gumo bolj prožno in mehkejšo pri nizkih temperaturah. Seveda pa to nekoliko poveča porabo in povečuje obrabo. Mene pa malo moti in čudi tvoje prepričanje in mišljenje o teh celoletnih gumah, ko si pa vsa leta nazaj zagovarjal le najboljše letne in zimske premium gume, tiste 5,6,7,8 so bile pa že preslabe zate, ker varnost je pa zate na prvem mestu... V resnici so pa te celoletne slabše od vse teh..... 1 1 Citiraj
sportman333 Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober pred 3 urami je g.Wankel napisal: Ja to je pa najbolje, ker vsi mislite, da ste profi racerboyi z merodajnimi mnenji. Potem pa ratajo šank debate kjera guma je dobra in kjera ne. Se ne bi mogel bolj strinjati, manjka samo še debata s katerimi je nižja poraba za 0,1l 🤣😵💫😂....in koliko greš lahko s katero gumo v vrhniški klanec🤔🤓 1 1 Citiraj
Boss Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober pred 1 uro je Bini napisal: V resnici so pa te celoletne slabše od vse teh..... Ja kaj pa sem napisal? Fantje a znate brat? dne 16. 10. 2025 ob 22:21 je Boss napisal: 1.) poleti je nekoliko daljša kot z letnimi in precej krajša kot z zimskimi 2.) v suhih razmerah pozimi je daljša kot z letnimi in krajša kot z zimskimi 3.) v zelo mokrih razmerah je pozimi nekoliko krajša kot z zimskimi in precej krajša kot z letnimi 3.) v snežnih razmerah pozimi je enormno boljša od letnih in slabša od zimskih Torej kdor ne dela veliko kilometrov in ne rabi it z avtom ven v vsakih razmerah, ter ne vozi po zasneženih klancih je to čist dober kompromis. Nikjer je nisem hvalil, da je boljša od namenskih gum. Ne more bit top in logično, da ni, se pa znajde v nekaterih razmerah, sploh med prehodnem času, celo bolje. A kdaj? Recimo v tem letnem času, ko še nismo prešaltal na zimske. Zjutraj par stopinj nad ničlo, opoldne, lahko skoraj 20. Ker ga ni idiota, da bi 2x dnevno menjal gume je v takem obdobju celoletna celo boljša izbira v popvprečju čez celih 24 ur. Se pravi zjutraj boljša od letne, če zopoldne, boljša od zimske. 1 1 Citiraj
Boss Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober pred 4 urami je FuManchu napisal: Tapravi test je, ko daš gumo na svoj avto. Te adac testi so za v smeti. Tole si pa dobro prikotalil. Torej po tvoje je najbolje, da kupiš vsaj 10 kompletov gum in jih menjaš in se na lastne oči prepričaš v primerjavi, katera je najboljša in verjetno ne po meritvah ampak po filingu. Ma ni tuki na forumu človeka, ki lahko kaj takega naredi in tako smo več ali manj obsojeni na pravilnost testov. Ni druge pa lahko 100x rečeš da so za v smeti, čeprav ne vem zakaj. Edino stvar, ki taki testi ne povedo pa je zame ključnega pomen, je to kako se te gume obnašajo po 10.000km, po 20.000km, po 40.000km.... Torej ali obdržjo kvaliteto čez obdobje uporabe. 2 Citiraj
Boss Napisano 17. oktober Prijavi Napisano 17. oktober pred 1 uro je Bini napisal: Mene pa malo moti in čudi tvoje prepričanje in mišljenje o teh celoletnih gumah, ko si pa vsa leta nazaj zagovarjal le najboljše letne in zimske premium gume, tiste 5,6,7,8 so bile pa že preslabe zate, ker varnost je pa zate na prvem mestu... Pa sej se ni nič spremenilo, vedno imam dva kompleta najboljših pnevmatik in to bo tudi v prihodnje vsaj dokler moram iti z avtom ven v vsakem vremenu. Če mi nekoč ne bo treba in se bo letno delalo zelo malo kilometrov in bom ratal bolj Desus voznik, pa vseeno računam, da bo takrat bilo že kar nekaj zelo solidnih celoletnih. 3 Citiraj
Alex Napisano 18. oktober Prijavi Napisano 18. oktober pred 6 urami je Boss napisal: Pa sej se ni nič spremenilo, vedno imam dva kompleta najboljših pnevmatik in to bo tudi v prihodnje vsaj dokler moram iti z avtom ven v vsakem vremenu. Če mi nekoč ne bo treba in se bo letno delalo zelo malo kilometrov in bom ratal bolj Desus voznik, pa vseeno računam, da bo takrat bilo že kar nekaj zelo solidnih celoletnih. È ja, Boss spreminja počasi svoja prepričanja. Še malo in tudi kak SUV ne bo več tako slaba rešitev, kot je trenutno. 😊 1 4 Citiraj
Shrek Napisano 18. oktober Prijavi Napisano 18. oktober pred 13 urami je Mraušk Mčk napisal: Imajo. Na voznikovi strani mora biti puščica na gumi usmerjena naprej, na sovoznikovi pa nazaj. Bejž no. Asimetrična guma ima puščico? 3 Citiraj
Bini Napisano 18. oktober Prijavi Napisano 18. oktober Boss, žal je izgledalo kot da jih hvališ in zagovarjaš njihovo izbiro 🥴 Vesel sem, da boš ostal na premium letnih in zimskih gumah, zaradi varnosti predvsem 🤗 Celoletne gume so za zmerno podnebje in za tja so bile prvotno tudi narejene in pika,klicaj pravzaprav !😉 Citiraj
Tilen5 Napisano 18. oktober Prijavi Napisano 18. oktober Jaz bom tudi vzel premium celoletne ❤️❤️ 1 1 1 Citiraj Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.
Tilen5 Napisano 18. oktober Prijavi Napisano 18. oktober (urejeno) pred 16 urami je g.Wankel napisal: Ja to je pa najbolje, ker vsi mislite, da ste profi racerboyi z merodajnimi mnenji. Potem pa ratajo šank debate kjera guma je dobra in kjera ne. Profi premium race letna guma za 250eur, poraba pa 5.4l na bencincu 🤣🤣🤣 rolica wc papirja bi zgurala tako vožnjo Popravljeno 18. oktober od Tilen5 4 Citiraj Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.
Mraušk Mčk Napisano 18. oktober Prijavi Napisano 18. oktober pred 11 urami je Shrek napisal: Bejž no. Asimetrična guma ima puščico? Po pravici povedano, ne vem. Imel pred davnimi leti, o puščici ne vem a je bila ali ne. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mraušk Mčk Napisano 18. oktober Prijavi Napisano 18. oktober pred 9 urami je Bini napisal: Celoletne gume so za zmerno podnebje in za tja so bile prvotno tudi narejene in pika,klicaj pravzaprav !😉 Vsak ima svojo preferenco. Relativno sveža celoletna pnevmatika zna bit boljša od 10 let stare letne / zimske pnevmatike. Mi tukaj iščemo dlako v gumi, medtem ko je velikemu delu folka vseeno, pomembno da z globino profila pridejo skoz. 2 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss Napisano 18. oktober Prijavi Napisano 18. oktober pred 55 minutami je Mraušk Mčk napisal: Po pravici povedano, ne vem. Imel pred davnimi leti, o puščici ne vem a je bila ali ne. ni bla.... piše pa na gumi outside in/ali inside. 2 Citiraj
Shrek Napisano 18. oktober Prijavi Napisano 18. oktober Kakorkoli že. Zavedat se treba, kako voziš in kakšne gume imaš. Načeloma gre po predpisih ali pa 10% počasneje vedno ok, če ni minusa ali snega. Pamet v glavo in volan v roke. 😉 2 Citiraj
Slivka Napisano 19. oktober Prijavi Napisano 19. oktober Delam doktorat iz zimskih pnevmatik za našega FucksWagna... V homologaciji piše 205/60R16-100. Jaz najdem Michelin Alpin 5 v dimenziji 205/60R16-92 ali pa Michelin Pilot Alpin 5 v dimenziji 205/60R16-96. Dobro, najde se tudi neki Aplus, ampak mislim, da je to vrhunsko-kitajska guma, pa imam malo strah pred takimi, pa itak je -92. Pa Sava in Kumho sta tudi -96. Pravzaprav nisem našel pnevmatike s -100... Ma, j€#i ga pa ta zlodjev indeks nosilnosti... Me ima, da bi šel na pooblaščen servis, pa da vidim, kaj bi mi pa oni ponudili... 1 1 Citiraj Od kar imam Forda, sem postal pešec...
godlike Napisano 19. oktober Prijavi Napisano 19. oktober Hmmm pa nisi lani ugotovil, da si imel napačno homologacijo. A je še vedno 100 nosilnost. Citiraj
Boss Napisano 19. oktober Prijavi Napisano 19. oktober Tole je narobe v homologaciji... za tako dimenzijo več kot 96 ne bi sploh smelo bit. To so že XL pnevmatike. Dej naj ti to preverijo in popravijo. Kaj maš pa napisano na trenutnih gumah, ki so gor? Kar tam najdeš bo tapravo. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.