Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem že 4 leta na celoletnih Michelin Crossclimate 2. Ponavadi me ljudje prepričujejo, da šparam (guma je 150€+ ena, tko, da ne vem kje je tuki šparanje). Na leto nardim 10-15k. Poleti na mokrem drži občutno bolje kot letna Goodyear eff grip, ki je na mokrem očitno porazna, ker govorim iz lastne izkušnje, ne povzeto s kakih rezultatov testov. 
Pozimi nisem s tem Michelinkam imel do sedaj nobenih čudnih situacij, res je pa, da po nekem ultra snegu ne vozim spet. Pred hišo imam sicer dokaj strm klanec, ki pa mi ni do danes še povzročal kakih problemov s speljevanjem v snegu. Sigurno je zimska guma pozimi najboljša, ampak, če folk vozi 4-5 let stare, z zakonsko minimalnim profilom, mogoče še mal manj... ne mi pametovat o varnosti prosim 😀

Napisano
pred 51 minutami je Boss napisal:

 

Ne vem, zraven maš video, katerega predvidevam, da nisi pogledal, ker pol ne bi tole spraševal. 

 

Sicer pa ne vem s katerim delom mojega posta v točkah se ne strinjaš?

 

Problem je le v tem, da včasih se pretirava pri navedbah. Glede gum je pa tako, da gume pri vožnji zaradi upogibanja ustvarjajo notranjo energijo, ki se odrazi v toploti. Gume imajo vedno kar nekaj stopinj višjo temperaturo kot okolica. 

 

Sicer ne priporočam uporabo letnih pozimi, ampak en nasvet vseeno, če kdo bozi letne pozimi. Nekoliko je treba tlak spustit, da bo gumo bolje mečkalo in se bo ustvarjalo več toplote, ter ohranjalo gumo bolj prožno in mehkejšo pri nizkih temperaturah. Seveda pa to nekoliko poveča porabo in povečuje obrabo.

Do sedaj sem te imel za bolj resnega glede gum. Zdaj pa tole? 🤔

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Do sedaj sem te imel za bolj resnega glede gum. Zdaj pa tole? 🤔

 

A ti fizika dela probleme? Če takole napadeš, dej povej kaj ti ni všeč od mojega pisanja pa se bom potrudil razložit. Isto sem vprašal @Shrek, da vidim, kateri del mojih izjav dela probleme in da ne drži. Mogoče se res kje motim ampak bi rad argumentirano vedel kje. 

33112_1.png

Napisano

Vsak ve zase. 

Tudi testi niso mirodajni. Pol sekunde prej ali kasneje se pritisne na pedal zavore, pa je ohoho razlika. Pustimo. 

Dejstvo je, da pri enaki vožnji s celoletnimi proti zimskimi pozimi in letnimi poleti, so celoletne slabše. Saj se tudi zimske med seboj razlikujejo, pravtako letne. Lahko je najslabša letna poleti in najslabša zimska pozimi enaka odlični celoletni. Moje zimske so GY in DUNLOP, letne pa Conti, Michelin in GY. Mi na kraj pameti ne pride, da bi imel celoletne. To je MOJE mnenje. Vsak ve zase, kaj dela. Pa ne vsiljujem tega, kar napišem. 

 

Pa tudi, kar se asimetričnih gum tiče... 

Ni človeka, da me prepriča, da ima taka guma enak oprijem v eno ali drugo smer vrtenja. Zimska mora imeti smer vrtenja. To je zopet MOJE mnenje. 

Napisano

Tapravi test je, ko daš gumo na svoj avto. Te adac testi so za v smeti. 

 

 

  • Haha 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ja to je pa najbolje, ker vsi mislite, da ste profi racerboyi z merodajnimi mnenji. Potem pa ratajo šank debate kjera guma je dobra in kjera ne.

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Shrek napisal:

Pa tudi, kar se asimetričnih gum tiče... 

Ni človeka, da me prepriča, da ima taka guma enak oprijem v eno ali drugo smer vrtenja.

 

Imajo. 

Na voznikovi strani mora biti puščica na gumi usmerjena naprej, na sovoznikovi pa nazaj. :lol:

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

 

Ne vem, zraven maš video, katerega predvidevam, da nisi pogledal, ker pol ne bi tole spraševal. 

 

Sicer pa ne vem s katerim delom mojega posta v točkah se ne strinjaš?

 

Problem je le v tem, da včasih se pretirava pri navedbah. Glede gum je pa tako, da gume pri vožnji zaradi upogibanja ustvarjajo notranjo energijo, ki se odrazi v toploti. Gume imajo vedno kar nekaj stopinj višjo temperaturo kot okolica. 

 

Sicer ne priporočam uporabo letnih pozimi, ampak en nasvet vseeno, če kdo bozi letne pozimi. Nekoliko je treba tlak spustit, da bo gumo bolje mečkalo in se bo ustvarjalo več toplote, ter ohranjalo gumo bolj prožno in mehkejšo pri nizkih temperaturah. Seveda pa to nekoliko poveča porabo in povečuje obrabo.

Mene pa malo moti in čudi tvoje prepričanje in mišljenje o teh celoletnih gumah, ko si pa vsa leta nazaj zagovarjal le najboljše letne in zimske premium gume, tiste 5,6,7,8 so bile pa že preslabe zate, ker varnost je pa zate na prvem mestu...:blink:

V resnici so pa te celoletne slabše od vse  teh..... :nevem:

 

Napisano
pred 3 urami je g.Wankel napisal:

Ja to je pa najbolje, ker vsi mislite, da ste profi racerboyi z merodajnimi mnenji. Potem pa ratajo šank debate kjera guma je dobra in kjera ne.

Se ne bi mogel bolj strinjati, manjka samo še debata s katerimi je nižja poraba za 0,1l 🤣😵‍💫😂....in koliko greš lahko s katero gumo v vrhniški klanec🤔🤓

 

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

V resnici so pa te celoletne slabše od vse  teh..... :nevem:

 

Ja kaj pa sem napisal? Fantje a znate brat?

  

dne 16. 10. 2025 ob 22:21 je Boss napisal:

 

1.) poleti je nekoliko daljša kot z letnimi in precej krajša kot z zimskimi

2.) v suhih razmerah pozimi je daljša kot z letnimi in krajša kot z zimskimi

3.) v zelo mokrih razmerah je pozimi nekoliko krajša kot z zimskimi in precej krajša kot z letnimi 

3.) v snežnih razmerah pozimi je enormno boljša od letnih in slabša od zimskih

 

Torej kdor ne dela veliko kilometrov in ne rabi it z avtom ven v vsakih razmerah, ter ne vozi po zasneženih klancih je to čist dober kompromis.

 

Nikjer je nisem hvalil, da je boljša od namenskih gum. Ne more bit top in logično, da ni, se pa znajde v nekaterih razmerah, sploh med prehodnem času, celo bolje. A kdaj? Recimo v tem letnem času, ko še nismo prešaltal na zimske. Zjutraj par stopinj nad ničlo, opoldne, lahko skoraj 20. Ker ga ni idiota, da bi 2x dnevno menjal gume je v takem obdobju celoletna celo boljša izbira v popvprečju čez celih 24 ur. Se pravi zjutraj boljša od letne, če zopoldne, boljša od zimske.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je FuManchu napisal:

Tapravi test je, ko daš gumo na svoj avto. Te adac testi so za v smeti. 

 

Tole si pa dobro prikotalil. Torej po tvoje je najbolje, da kupiš vsaj 10 kompletov gum in jih menjaš in se na lastne oči prepričaš v primerjavi, katera je najboljša in verjetno ne po meritvah ampak po filingu.

 

Ma ni tuki na forumu človeka, ki lahko kaj takega naredi in tako smo več ali manj obsojeni na pravilnost testov. Ni druge pa lahko 100x rečeš da so za v smeti, čeprav ne vem zakaj.

 

Edino stvar, ki taki testi ne povedo pa je zame ključnega pomen, je to kako se te gume obnašajo po 10.000km, po 20.000km, po 40.000km.... Torej ali obdržjo kvaliteto čez obdobje uporabe.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Mene pa malo moti in čudi tvoje prepričanje in mišljenje o teh celoletnih gumah, ko si pa vsa leta nazaj zagovarjal le najboljše letne in zimske premium gume, tiste 5,6,7,8 so bile pa že preslabe zate, ker varnost je pa zate na prvem mestu...:blink:

 

Pa sej se ni nič spremenilo, vedno imam dva kompleta najboljših pnevmatik in to bo tudi v prihodnje vsaj dokler moram iti z avtom ven v vsakem vremenu.

 

Če mi nekoč ne bo treba in se bo letno delalo zelo malo kilometrov in bom ratal bolj Desus voznik, pa vseeno računam, da bo takrat bilo že kar nekaj zelo solidnih celoletnih.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Super, hvala za informacijo.   Si ne bi nikoli mislil, ampak dejansko zveni logično.
    • Pa sej se brskalnik ne motijo med seboj. Zakaj ne bi imeli več nameščenih vzporedno. Večino imam najraje Firefox seveda z addblockerjem. Poleg Firefoxa pa seveda tudi Brave po moje že kake 4 leta. 
    • Sori vsem, da je trajalo, da vam odgovorim.    Avtoličar iz MS je imel takoj odgovor na tole uganko: razbarvanje je povzročila prevleka proti toči. Ker smo jo dali na rahlo moker avto, je bila voda ujeta pod prevleko, na vročini je zavrela in uničila barvo.💀  Reakcijo razbarvanja pa je nato sprožil prvi dež, ko je razgret avto stal na soncu.    Rešitev je paroprepustna prevleka.    Avto je bilo treba v celoti prebarvat.    Se pa to najpogosteje zgodi na rdečih lakih. Go figure.    Mogoče bo informacija komu v pomoč    LP   J       Go figure. 
    • A to misliš, tega, ki je imel jajca in je odkorakal skupaj z ostalimi slo delegati iz izrednega zasedanja KPJ? Razumem, si bil premlad takrat pa se ne spomniš. Nič ne de.   Edina stranka, ki še ima aktivne komunjare v svojih vrstah in je preprečevala, da bi se naredila lustracija. Ne bit zavedeni, da obstajajo speobrnjeni komunisti, obstajajo le oportunisti. 
    • Zdravo Se tudi jaz oglašam na tole starejšo temo.   Moja armaturka na M3, let. 2010, dobesedno razpada. Na soncu postane grozno lepljiva, sedaj pa so se začeli odlamljati drobni volnasti koščki, ki se lepijo na strop oz. letijo po celem avtu. Berem, da je ta reč nevarna za zdravje (če jo vdihneš, maš lahko resen shit s pljuči).    Je menjava edina rešitev? Avto ni več veliko vreden, je pa redno servisiran in vzdrževan, po besedah majstra Pelka ma pred sabo še veliko km.    Ima še kdo tak problem? Kaj narditi?    Tnx   J
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.