Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

pred 3 minutami je DonFelipe napisal:

In na koncu se vprašaš kaj manjka SAVI in TIGRU ?

 

 

 

Denar... da bi ga dali v "modre kuverte" :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 16. 5. 2020 ob 12:09 je Alex napisal:

Danes sem malo gledal stare gume, ki so bile na 6-ki.A je kdo kdaj detajlno pregledal kotalno površino gume? Pa kaj se vse zapiči v gumo! Od majhnih ostrih kamenčkov, ki se dobesedno zakrijejo v gumo(ne v brazde) do majhnih koščkov železa, nekakšni koščki sponk... To se vse zarije v gumo v par letih. Ampak guma se ne sprazne, ker so tej koščki majhni in ne prebijejo gume. Ampak vseeno. 😳

 

Ja kje pa ti voziš, da pobereš vse to?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Shrek napisal:

Sava in tigar ne zdrži 8 let... 

Žal...

Meni se guma postara, ne obrabi... 

 

 

Tigar je vecna... Je tolk trda, da se sploh ne obrablja :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Shrek napisal:

Sava in tigar ne zdrži 8 let... 

Žal...

Meni se guma postara, ne obrabi... 

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Jest napisal:

Tigar je vecna... Je tolk trda, da se sploh ne obrablja :D  ...

 

Take so bile v 80-ih in 90-ih ... sem imel Matadorja na Wartburgu in to je bila plastika. Volan si motal levo desno pri 60km/h pa je šel avto skos naravnost brez da bi se sploh čutilo. Pa sem dal gor Savo in sem bil prepričan kot, da da je avto naenkrat na tračnicah. Vsak premik volana se je končno odzval tud v spremembi smeri.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Kot sem že napisal, poglejte kaj pravijo kupci, kolegi, ljubice, žene. In se odločite za prave. 😉

 

Sem vprašal ljubico, katera guma je najboljša in zdaj imam problem: ti, za katere ljubica pravi, da delajo najboljšo gumo, ne delajo avtomobilskih pnevmatik...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Nekoč so bile risgume za trde stvari

 

Ampak tist je moral dobr drset in ni bilo zaželeno, da se je na ovinkih "ceste" držal - sploh pa ne v tunelu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boss napisal:

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

Kaj pa če bi mi za naš naslednji test prišli z našimi mazdami in starimi zimskimi gumami? :) To bi bil test ... pa magari bi bil samo moker asfalt, pa probamo bremzanje, pospeševanje in losa :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Odvisno kako zadevo vzdržuješ in voziš.

Če si bolj agresiven bo zadeva jasno hitro šla po gobe.

V devetih letih 85 000 km...umirjene vožnje...

Tud prikolica kdaj pa kdaj...

Češka... 

pred 2 urama je Boss napisal:

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

So gume, ko že po treh letih drsijo...al pa prej... 

DUNLOP ni med njimi. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na sliki se sicer ne vidi najbolje (slikano iz avtoceste LJ-NM pri Trebnjem), ampak naši dobavitelji že lepo skrbijo, da na stotine, tisoče zimskih gum "primerno skladiščenih" čaka svojega kupca, na prostem v dežju, na vročem soncu, itd. A ni nekdo tukaj rekel, da ni dobro voziti preveč frišnih? To je to.  😀

 

Potem pa kupi 3 leta stare gume, "skladiščene po priporočilih proizvajalca", za -15%. 🙃 😀

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdor pričakuje, da se z novimi gumami dela kot z kruhom se moti🤣

Od moje brat je pri lokalnem vulkanizerju delal prek študenta. Je videl še preveč včasih

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Janez007 napisal:

Kleberca se je pa dobro odrezala kljub polovico manjši ceni od velike "5-ice"..... 😁 :ouje:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

To skladiščijo baje good year, conti in michelin. Da se pravilno po starajo, ker če so preveč nove, se lahko prilepijo na cesto. Upam, da nima kdo teh znamk? 🤔

 

A to je to! Ko mi je zadnjič počila Michelinka se je tako držala ceste, da avta sploh nisem mogel dvigniti. Sem potem tako rešil, da sem odvil ventilček pa kar pur-pen noter našibal...

  • Haha 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je 50keda napisal:

Kaj pa če bi mi za naš naslednji test prišli z našimi mazdami in starimi zimskimi gumami? :) To bi bil test ... pa magari bi bil samo moker asfalt, pa probamo bremzanje, pospeševanje in losa :P

 

... pa naj bo dokaj drseč, da ne bo kdo SUV-a na streho zvrnu... Takrat mu tud strešne sanke ne bodo pomagale kej dosti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

 

... pa naj bo dokaj drseč, da ne bo kdo SUV-a na streho zvrnu... Takrat mu tud strešne sanke ne bodo pomagale kej dosti.

Mi premijci nimamo sank gor montiranih. Bi izgledalo pregrado gor. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je Boss napisal:

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

Žal spadam med njih. Glede na relacijo ki jo delam in način vožnje mi zimske tretje sezone ne bi zdržale oz. Nebi nikamor prišu če bi zapadlo kaj snega

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.