Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je DonFelipe napisal:

In na koncu se vprašaš kaj manjka SAVI in TIGRU ?

 

 

 

Denar... da bi ga dali v "modre kuverte" :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 minutami je Shrek napisal:

Sava in tigar ne zdrži 8 let... 

Žal...

Meni se guma postara, ne obrabi... 

Odvisno kako zadevo vzdržuješ in voziš.

Če si bolj agresiven bo zadeva jasno hitro šla po gobe.

Napisano
dne 16. 5. 2020 ob 12:09 je Alex napisal:

Danes sem malo gledal stare gume, ki so bile na 6-ki.A je kdo kdaj detajlno pregledal kotalno površino gume? Pa kaj se vse zapiči v gumo! Od majhnih ostrih kamenčkov, ki se dobesedno zakrijejo v gumo(ne v brazde) do majhnih koščkov železa, nekakšni koščki sponk... To se vse zarije v gumo v par letih. Ampak guma se ne sprazne, ker so tej koščki majhni in ne prebijejo gume. Ampak vseeno. 😳

 

Ja kje pa ti voziš, da pobereš vse to?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Shrek napisal:

Sava in tigar ne zdrži 8 let... 

Žal...

Meni se guma postara, ne obrabi... 

 

 

Tigar je vecna... Je tolk trda, da se sploh ne obrablja :D  ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 14 minutami je Shrek napisal:

Sava in tigar ne zdrži 8 let... 

Žal...

Meni se guma postara, ne obrabi... 

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

Tigar je vecna... Je tolk trda, da se sploh ne obrablja :D  ...

 

Take so bile v 80-ih in 90-ih ... sem imel Matadorja na Wartburgu in to je bila plastika. Volan si motal levo desno pri 60km/h pa je šel avto skos naravnost brez da bi se sploh čutilo. Pa sem dal gor Savo in sem bil prepričan kot, da da je avto naenkrat na tračnicah. Vsak premik volana se je končno odzval tud v spremembi smeri.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Kot sem že napisal, poglejte kaj pravijo kupci, kolegi, ljubice, žene. In se odločite za prave. 😉

 

Sem vprašal ljubico, katera guma je najboljša in zdaj imam problem: ti, za katere ljubica pravi, da delajo najboljšo gumo, ne delajo avtomobilskih pnevmatik...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 4 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Nekoč so bile risgume za trde stvari

 

Ampak tist je moral dobr drset in ni bilo zaželeno, da se je na ovinkih "ceste" držal - sploh pa ne v tunelu.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

Kaj pa če bi mi za naš naslednji test prišli z našimi mazdami in starimi zimskimi gumami? :) To bi bil test ... pa magari bi bil samo moker asfalt, pa probamo bremzanje, pospeševanje in losa :P

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Odvisno kako zadevo vzdržuješ in voziš.

Če si bolj agresiven bo zadeva jasno hitro šla po gobe.

V devetih letih 85 000 km...umirjene vožnje...

Tud prikolica kdaj pa kdaj...

Češka... 

pred 2 urama je Boss napisal:

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

So gume, ko že po treh letih drsijo...al pa prej... 

DUNLOP ni med njimi. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Na sliki se sicer ne vidi najbolje (slikano iz avtoceste LJ-NM pri Trebnjem), ampak naši dobavitelji že lepo skrbijo, da na stotine, tisoče zimskih gum "primerno skladiščenih" čaka svojega kupca, na prostem v dežju, na vročem soncu, itd. A ni nekdo tukaj rekel, da ni dobro voziti preveč frišnih? To je to.  😀

 

Potem pa kupi 3 leta stare gume, "skladiščene po priporočilih proizvajalca", za -15%. 🙃 😀

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Tako je 80% takole skladiščenih gum je znamke Hankook. Upam, da se ni kdo s foruma nadrsal.

Popravljeno od TiEn
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Kdor pričakuje, da se z novimi gumami dela kot z kruhom se moti🤣

Od moje brat je pri lokalnem vulkanizerju delal prek študenta. Je videl še preveč včasih

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

To skladiščijo baje good year, conti in michelin. Da se pravilno po starajo, ker če so preveč nove, se lahko prilepijo na cesto. Upam, da nima kdo teh znamk? 🤔

 

 

Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Kleberca se je pa dobro odrezala kljub polovico manjši ceni od velike "5-ice"..... 😁 :ouje:

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

To skladiščijo baje good year, conti in michelin. Da se pravilno po starajo, ker če so preveč nove, se lahko prilepijo na cesto. Upam, da nima kdo teh znamk? 🤔

 

A to je to! Ko mi je zadnjič počila Michelinka se je tako držala ceste, da avta sploh nisem mogel dvigniti. Sem potem tako rešil, da sem odvil ventilček pa kar pur-pen noter našibal...

  • Haha 2
  • Začuden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 9 urami je 50keda napisal:

Kaj pa če bi mi za naš naslednji test prišli z našimi mazdami in starimi zimskimi gumami? :) To bi bil test ... pa magari bi bil samo moker asfalt, pa probamo bremzanje, pospeševanje in losa :P

 

... pa naj bo dokaj drseč, da ne bo kdo SUV-a na streho zvrnu... Takrat mu tud strešne sanke ne bodo pomagale kej dosti.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

... pa naj bo dokaj drseč, da ne bo kdo SUV-a na streho zvrnu... Takrat mu tud strešne sanke ne bodo pomagale kej dosti.

Mi premijci nimamo sank gor montiranih. Bi izgledalo pregrado gor. 😉

 

 

Napisano

Pol pa res boljš, da ne izvedemo tega losovga testa - kdo bo vse te strehe klepal. 😎

33112_1.png

Napisano
pred 21 urami je Boss napisal:

 

Točno zato je najbolj pomemben podatek, kako se guma stara, ker verjetno so redki, ki zgonijo zimske v dveh ali treh letih. Moje osebno mnenje je da je najbolj relativen podatek, kako je v petem ali šestem letu uporabe in če takrat še opravljajo svoje poslanstvo tako kot treba. Kar je pa 7 ali več pa tako ali tako mislim, da bi moralo it iz uporabe, ker takrat guma pač ni več ustrezna pa ne glede od katerega proizvajalca.

Žal spadam med njih. Glede na relacijo ki jo delam in način vožnje mi zimske tretje sezone ne bi zdržale oz. Nebi nikamor prišu če bi zapadlo kaj snega

Napisano

Ampak si eden redkih in to ni nič narobe... vsaj se ne ukvarjaš s tem kako se gume starajo ampak več ali manj samo z obrabo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.