Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri?el bo ?as za menjavo gum. Trenutne Goodyear Eagle so po 4h sezonah kljub zadosti profila za odmet ker se v mokrem ne dr?ijo prakti?no ni?...

 

Testi so ?e zunaj, ampak jim vsako leto manj verjamem...

 

Kdor je poznavalec, kaj bi bila dobra izbira (cena/kaj dobi?) za M6 karavan 2.0 (obstoje?e 215/50/17 91w)

Napisano

Jaz sem lani kupil fulda sportcontrol, so bile ene ti?jih po testih..na?eloma v suhem ok, stabilnost kar v redu, po de?ju pa nisem imel nekega zaupanja :)

Napisano

sirius, malo me cudi tako razmisljanje ampak ok...

bi ti pa priporocal michelin crossclimate, take sem dal na bencinarko in so letne gume, ki imajo snezinko...

po snegu ne vem se, ampak po suhem in mokrem se peljejo kot vsaka dobra letna guma (sploh preseneca dober obcutek na volanu, verjetno pomaga dejstvo, da so W hitrost in XL nosilnost)

Kak?ne so izku?nje v zimskih razmerah s to gumo?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Naredil sem z njimi zdaj ca 8000km, kar ni neka huda cifra ampak

Po suhem in pisebej mokrem so zelo dobre.

Sneg: vse je ok, ne mara pa naglih manevrov. Ni isto kot prava zimska guma, kjer lahko po snegu peljes ostre cikcake in drzi. Drugace speljevanje tud po klancu ok, zaviranje tudi.

 

Kak?ne so izku?nje v zimskih razmerah s to gumo?

Pri?el bo ?as za menjavo gum. Trenutne Goodyear Eagle so po 4h sezonah kljub zadosti profila za odmet ker se v mokrem ne dr?ijo prakti?no ni?...

 

Testi so ?e zunaj, ampak jim vsako leto manj verjamem...

 

Kdor je poznavalec, kaj bi bila dobra izbira (cena/kaj dobi?) za M6 karavan 2.0 (obstoje?e 215/50/17 91w)

Pirelli P7 blue, good year eff grip performance, dunlop bluresponse

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Naredil sem z njimi zdaj ca 8000km, kar ni neka huda cifra ampak

Po suhem in pisebej mokrem so zelo dobre.

Sneg: vse je ok, ne mara pa naglih manevrov. Ni isto kot prava zimska guma, kjer lahko po snegu peljes ostre cikcake in drzi. Drugace speljevanje tud po klancu ok, zaviranje tudi.

 

 

Torej je za novodobne zime s kratkimi sne?nimi obdobji, brez smu?arskih dopustov, dober kompromis za umirjene ?oferje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Absolutno, zato sem jo tudi kupil, ker snezne situacije sem imel letos 2x, od tega enkrat voznja po mestu...
Najbolj mi je vsec to, da odpade tisto letenje po vulkanizerjih in premontaze itd
 

 



Torej je za novodobne zime s kratkimi sne?nimi obdobji, brez smu?arskih dopustov, dober kompromis za umirjene ?oferje.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

 

 



Absolutno, zato sem jo tudi kupil, ker snezne situacije sem imel letos 2x, od tega enkrat voznja po mestu...
Najbolj mi je vsec to, da odpade tisto letenje po vulkanizerjih in premontaze itd

kaj pa Estimated range....jo kaj pobira al bo treba poletje pocakat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

So far so good, ampak do zdaj samo 8000km.

Se pa lepo peljejo tudi pri 38C

 

 

kaj pa Estimated range....jo kaj pobira al bo treba poletje pocakat

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Danes 15. Moje letne pa ze 5,5k gor od bozica :)

Glede na tempo in to da zadnje case kupujem neznane gume, je odlocitev kar pravilna, dve letni sezoni cca 40k pol pa podoben pit stop

 

Trenutno so na slabih 20k pa so se tip tip

post-2637-0-40215400-1458027792_thumb.jpeg

post-2637-0-06736800-1458027809_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mene pa zanima ?e je dovoljeno imeti gume z vi?jim hitrostnim razredom kot je to vpisano v karton?ku, trenutno je najvi?ji hitrostni razred W jaz bi dal pa gori Y

 

Zanima me ?e kaj pomeni ?e pi?e na gumi ZR18 in XL.

 

Hvala za odgovore.

Napisano

Mene pa zanima ?e je dovoljeno imeti gume z vi?jim hitrostnim razredom kot je to vpisano v karton?ku, trenutno je najvi?ji hitrostni razred W jaz bi dal pa gori Y

 

Zanima me ?e kaj pomeni ?e pi?e na gumi ZR18 in XL.

 

Hvala za odgovore.

bolje je ?e bolj?e seveda, predpisi govorijo o minimumu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

XL je Extra Load .. pomeni, da imajo lahko ve?jo obremenitev. Posledi?no pa to pomeni tr?o gumo, ki ima mo?nej?e bo?nice in temu primerno je tudi manj udobna.

33112_1.png

Napisano

To se pravi da lahko dam ta hitrostni razred, mogo?e ve? kaj je razlika med R18 in ZR18 in kaj pomeni XL.

G U G L

http://www.vulkanizerstvo-lasic.si/info/4/nasveti

http://info.promopnevmatike.si/?cid=122

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes 15. Moje letne pa ze 5,5k gor od bozica :)

Glede na tempo in to da zadnje case kupujem neznane gume, je odlocitev kar pravilna, dve letni sezoni cca 40k pol pa podoben pit stop

 

Trenutno so na slabih 20k pa so se tip tip

vidim da si na Aeolus gumah. Tudi sam sem jih vozil in z njimi super zadovoljen. Grip v suhem in mokrem zelo dober. Vozil sem jih skoraj 3 cele sezone. 0koli 35k km. Kolega jih je lani iz firbca montiral na Clio RS in je tudi on bil pozitivno presene?en.  B) 

 

?e jih kdo ?eli,mu jih zrihtam po zelo ugodni ceni  ;)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kaj bi kaj priporo?ili maherji v dimenziji 225/60R17 Gume so za mati, ki dela precej malo km na leto, ampak bi vseeno neko solidno in ne predrago gumo.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo,

kdo lahko priporo?a kje bi najcenej dobil kake goodyear effgrip performance naprimer? A tale ''gume.si'' stran je legit, pozna kdo? Bol? najt kako varianto za par ? ve?, pa gratis premonta?a? imajo to kje? :) Ma kdo veze in poznanstva za kake druge solidne gume?

Hvala

Napisano

GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE 91V v dimenziji 205/55R16 pridejo 67? po kosu. ?e te zanima...Malo "mo?nej?e" GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE 91W pa 68,30? po kosu...

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.