Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 minutami je Brane napisal:

Če nima pa en kos kartona na masko

Kot smo to delali na 101-kah včasih. 😄😄

 

 

Napisano

Danes sem bil prav pozoren, ker sem moral s FucksWagnom (dvolitrski trubo-dizel) na pot in ima en kup senzorjev, da lažje ugotoviš, kaj je krepalo. In sem spremljal temperaturo. Še prej naj povem, da se skale pri 50°C šele začnejo...

Hladilna tekočina je 60°C dosegla po 5,5 km vožnje.

Motorno olje je 60°C doseglo po 8 km vožnje.

Hladilna tekočina je 90°C dosegla po 12 km vožnje.

Potem je pa trajalo predolgo, ko sem pa po 22 km vožnje pogledal na števce, je imelo pa motorno olje že 96°C...

 

Tako da, ja, po petih minutah vožnje bolj težko toplo piha...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Še katrca je imela to pod dodatno opremo

Samo katrca je bila francosti izdelek, 101-ka pa višek jugo tehnike. 🤣🤣

 

 

Napisano

Vidite, tudi pri gretju je EV v prednosti.

 

Električni grelec greje praktično takoj - in to fejst, če tako želiš.

 

Pa tudi (pred)gretje preko aplikacije ali po urniku imaš ipd.

Napisano

Pri meni zacne toplo pihat po pol minute, ko se vsedem v avto… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 1. 12. 2023 ob 19:02 je sportman333 napisal:

Ko nekdo podrobno (več let) spremlja in prebere Mazda forum, žal po prebranem ne bi imel ne dizel in ne bencin motorja....(mogoče edino kjer nisem zasledil težav sta 2.5 dinozaver motor in za enkrat X186), vse ostalo je pa bolj tako tako.....loto sedmica, euro jack-pot in druge igre na srečo.....to pa ni ravno za hvalit se :)

Šrot od zastarelega 2.5 motorja, a napišemo na mazdo zakaj še kr ta jajca vgrajujejo v CX-60, hvala

Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

Ja, dragi Slivka, ampak, kot smo to že ugotavljali, imajo EV to serijsko, ICE pa za doplačilo in silno redko ...

 

Ja full dobr res, ko ti pozim zaradi vseh teh faktorjev že tako mizeren domet pade še za 30%.

33112_1.png

Napisano
pred 23 minutami je Boss napisal:

 

Ja full dobr res, ko ti pozim zaradi vseh teh faktorjev že tako mizeren domet pade še za 30%.

Kaj ima to veze z gretjem? 😃

 

EV kupiš glede na svoje najbolj pogoste potrebe po prevozu. Če imaš dnevne relacije pod 100 km, te prav nič ne boli, če pozimi pokuri 30 % več. Pa saj dizli in bencinarji na zimskih kratkih relacijah tudi imajo 30 % višjo porabo, pa še zebe vas pri teh vožnjah. Kdo je torej na boljšem?!

Napisano
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Kaj ima to veze z gretjem? 😃

 

EV kupiš glede na svoje najbolj pogoste potrebe po prevozu. Če imaš dnevne relacije pod 100 km, te prav nič ne boli, če pozimi pokuri 30 % več. Pa saj dizli in bencinarji na zimskih kratkih relacijah tudi imajo 30 % višjo porabo, pa še zebe vas pri teh vožnjah. Kdo je torej na boljšem?!

 

Tudi ogrevanje ima vezo, potem pa še tako nižje temperature vplivajo na delovanje baterij. No ja tudi visoke temperature enako zmanjšujejo domet. Pri EV-ju nikoli ne boš točno vedel kolk bo dometa medtem pa pri ICE, če so poti približno enake bo domet enak pozimi in poleti. Ne vem kaj je sicer zate kratka razdalja, ampak to je več ali manj kr mit, da je poraba pozimi pri ICE bistveno večja kot poleti.

 

Aja zebe me ne, ogrevanje zicev, volana je za prvi topel občutek čist dovolj. Je pa res, da nisem preveč zmrzljive sorte in me kaj dosti ne motijo nizke temperature, edino kar pa pogrešem od Webasta, ki sem ga nekoč imel - rosile so se šipe manj.

33112_1.png

Napisano

@Boss, brez zamere, ampak ti osebno imaš nekaj izolacije že sam po sebi - ne pretirano, ampak nekaj jo pa je. Tisti, bolj koščene sorte, imajo pa najbrž več težav...

Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

@Boss, brez zamere, ampak ti osebno imaš nekaj izolacije že sam po sebi - ne pretirano, ampak nekaj jo pa je. Tisti, bolj koščene sorte, imajo pa najbrž več težav...

 

To drži, ampak vseeno tisto gretje zicev deluje tudi pri suhcih tako da :nevem:. Itak se pa velika večina tko obleče za v avto kot bi šla na Himalajo. Če je enako oblečen zunaj je Ok, če gre v avto ga pa zebe.:nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

 

Tudi ogrevanje ima vezo, potem pa še tako nižje temperature vplivajo na delovanje baterij. No ja tudi visoke temperature enako zmanjšujejo domet. Pri EV-ju nikoli ne boš točno vedel kolk bo dometa medtem pa pri ICE, če so poti približno enake bo domet enak pozimi in poleti. Ne vem kaj je sicer zate kratka razdalja, ampak to je več ali manj kr mit, da je poraba pozimi pri ICE bistveno večja kot poleti.

 

Aja zebe me ne, ogrevanje zicev, volana je za prvi topel občutek čist dovolj. Je pa res, da nisem preveč zmrzljive sorte in me kaj dosti ne motijo nizke temperature, edino kar pa pogrešem od Webasta, ki sem ga nekoč imel - rosile so se šipe manj.

Jah lahko je tebi, ogrevan sedež, ogrevan volan, od zadi pa še mal vročine od zavornih čeljusti... ni čudno da ti je vroče

  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano (urejeno)
dne 4. 12. 2023 ob 8:01 je Slivka napisal:

Danes sem bil prav pozoren, ker sem moral s FucksWagnom (dvolitrski trubo-dizel) na pot in ima en kup senzorjev, da lažje ugotoviš, kaj je krepalo. In sem spremljal temperaturo. Še prej naj povem, da se skale pri 50°C šele začnejo...

Hladilna tekočina je 60°C dosegla po 5,5 km vožnje.

Motorno olje je 60°C doseglo po 8 km vožnje.

Hladilna tekočina je 90°C dosegla po 12 km vožnje.

Potem je pa trajalo predolgo, ko sem pa po 22 km vožnje pogledal na števce, je imelo pa motorno olje že 96°C...

 

Tako da, ja, po petih minutah vožnje bolj težko toplo piha...

No jaz sem isto sedaj stopal, ko se vozim v nocno in je po malo manj kot 4 min in po 5 km ze zacelo toplo pihati. Zunanja temperatura je bila 1 C. Ko bo zunaj bolj mrzlo in bo minus bo vrjetno malenkost vec potreboval ( cca. 7-8 min).Stestiram se zjutri, ko se bom vracal iz nocne 

Moj je bencinar in kljub temu, da imam vecjo prostornino, kot tvoj se hitreje ogreje, ker dizel rabi dlje.

Aja avto ne pije olja in stoji zunaj pod nadstreskom.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Tista o 30% večji porabi ice pozimi je bosa. Meni res porabi dva deci več, ampak to se komot pripiše večjemu trenju zimskih gum. Enako imajo tudi ev pozimi večjo porabo zaradi zimskih gum. Razlika je le, da zaradi precej bolj obremenjenih gum ev porabijo več watov za premagovanje trenja, kot ice.

 

Pri mojem avtu na dinozavre ne pogrešam webasta. Gretje zicev, takojšen topel zrak zaradi električnih grelcev v prezračevalnem sistemu in pa vetrobransko steklo na električno gretje - imam skoraj ev. Z razliko da zaradi nižje temperature kilo nafte ne izgublja energetsko vrednost tako kot pri ev v mrazu pada gostota energije po kili baterije.

 

Ko se mašina segreje, je dinozaverski avto mnogo bolj ekološki kot ev, ker za ogrevanje porablja odpadno energijo, medtem ko mora ev porabljati koristno energijo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Res je ampak žal bomo kmalu vsi v nemilosti električnih avtov in se bo treba privadit na določene slabosti le teh.... :nevem:

Brez "Muje"-nuje se še čevelj ne obuje.... 😉

Napisano
pred 11 urami je Mraušk Mčk napisal:

Tista o 30% večji porabi ice pozimi je bosa. Meni res porabi dva deci več, ampak to se komot pripiše večjemu trenju zimskih gum. Enako imajo tudi ev pozimi večjo porabo zaradi zimskih gum. Razlika je le, da zaradi precej bolj obremenjenih gum ev porabijo več watov za premagovanje trenja, kot ice.

 

Pri mojem avtu na dinozavre ne pogrešam webasta. Gretje zicev, takojšen topel zrak zaradi električnih grelcev v prezračevalnem sistemu in pa vetrobransko steklo na električno gretje - imam skoraj ev. Z razliko da zaradi nižje temperature kilo nafte ne izgublja energetsko vrednost tako kot pri ev v mrazu pada gostota energije po kili baterije.

 

Ko se mašina segreje, je dinozaverski avto mnogo bolj ekološki kot ev, ker za ogrevanje porablja odpadno energijo, medtem ko mora ev porabljati koristno energijo.

Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? 

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Res je ampak žal bomo kmalu vsi v nemilosti električnih avtov in se bo treba privadit na določene slabosti le teh.... :nevem:

Brez "Muje"-nuje se še čevelj ne obuje.... 😉

Potem pa svizec cokolado zavije v folijo.

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? 

 

 

Jaz tudi pri bencinarju ali dizlu nisem imel omembe vredne razlike v porabi poleti/pozimi ... Pri PHEV se pa pozna in kaze doseg z baterijo samo nekje med 35 in 40 km sedaj, ko je mraz... Ko je bilo bolj toplo, pa je kazal doseg med 50 in 65 km ... 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? 

 

Jest imam na relacije pozimi nekje 2dcl manjšo porabo kot z letnimi. Jest bi reku da je to zato ker je lažja feltna (16" vs 18"), ne vem pa koliko vpliva ima razlika v širini, 1cm
Na kratke vožnje, do 20km, je pa poraba večja za par dcl, to je pri negativnih temperaturah, in avto parkiran celo noč zunaj.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.