Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,

 

A bi lahko kdo potrdil kataloško za TMPS ventilčke za Mazdo 5, letnik 2011. Iste so vgrajevali tudi v druge spodnje modele.

 

Kako je potem z parjenjem in menjavo? Vulkanizerji ob menjavi gum?

 

 

Part Number:
GS1D-37-140 BBP3-37-140B BHB6-37-140,
BHB637140 BB337140B TG1C S180084720,
S180052054F S180052054Z S180084720Z
S180084720F, A2C1132410080 S180052054Z
Fitment:
FIAT 124 SPIDER NF 06/2016-2019
MAZDA 2 DY DE DJ 12/2007-2019
MAZDA 3 BL BM BN 06/2009-2019
MAZDA 5 CW 01/2010-06/2018
MAZDA 6 GH GJ GL 02/2008-2019
MAZDA CX3 DJ1 10/2014-2019
MAZDA CX5 KE GH KF 11/2011-2019
MAZDA CX7 ER 10/2009-06/2017
MAZDA CX9 TB1 10/2006-2019
MAZDA MX5 NC ND 03/2010-2019
 
Hvala v naprej.
Popravljeno od Gregor Muc-Up
Typo v naslovu
Napisano (urejeno)

Vulkanizer jih samo zmontira. Uparijo se avtomatično same.

 

Drgač pa BHB6-37-140, BBP3-37-140B

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 5 urami je Scr3am napisal:

Vulkanizer jih samo zmontira. Uparijo se avtomatično same.

 

Drgač pa BHB6-37-140, BBP3-37-140B

Hvala. Grem kar v nakup :) Armaturka je tako lepo prazna, potem pa mi ta rumena ven seka za tlak :) 3 so hin.

Napisano
pred 4 urami je Gregor Muc-Up napisal:

Hvala. Grem kar v nakup :) Armaturka je tako lepo prazna, potem pa mi ta rumena ven seka za tlak :) 3 so hin.

Kupi 4....👍

Napisano (urejeno)

Ena izmed boljših pridobitev zadnja leta.

Pa bi vgasnjeval?

Popravljeno od godlike
Napisano

Pri starejsih je bil ta sistem s senzorji bolj kot ne samo zaradi zakonodaje… in je prokazoval samo to, da ima ena guma drugacen tlak kot ostale… Pri zadnjih modelih vsaj kaze se to, koliko je napumpana posamezna gume… v tem primeru pa je zadeva ze bolj koristna… dokler ne zacne delati problemov… ;) Na zacetku vem, da so rade pokale matice in je potem bilo na zacetku treba menjati cel ventilcek, kar ni bilo poceni… Sedaj so sami ventili cenejsi, pa se dobijo sem samo deli, ki popustijo… Itak pa zivljenska doba samo ene 10 let… potem jih je fajn menjat …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Hja, tvoj zapis drži delno.

Če ne kaže pritiska ni ventilčka. Meri po ABS/ESP senzorju in to zadostuje zakonodaji.

 

Mondeo 2008 ima tmps, pritisk na 1 decimalko. 5 ventilčkov se je prelomilo. Zunanji del. 3 smo spravli na garancijo. Verjetno serijska napaka VDOja....

In leta 2008 je še bila Mazda po Fordom, tako da ne verjamem, da je bilo kaj drugače 😉

 

Še en dokaz, da je za zakonodajo dovolj ABS/ESP, na i20 je samo ta. Le na i20n so senzorji.

 

i20n kaže samo med vožnjo, Focus pa tudi v aplikaciji, kadarkoli.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 8 urami je godlike napisal:

Hja, tvoj zapis drži delno.

Če ne kaže pritiska ni ventilčka. Meri po ABS/ESP senzorju in to zadostuje zakonodaji.


Nevem kako je pri drugih… pisal sem za Mazde… vsaj tiste, ki sem jih imel… Tudi pri modelih, ki imajo TPMS ventilcke, prikaz tlaka nimviden “navadnemu smrtniku”… ampak zgolj preko OBD… Sele pri zadnjih modelih je to vidno v infotainmentu ali v aplikaciji na telefonu… CX-60 je moja prva taksna Mazda, kjer je to vidno… Pa kolikor sem opazil iz forumskih objav, je podobno tudi pri CX-30… pa mogoce se pri kaksnem novejsem modelu…

 

Prejsnja CX-5 je imela ventilcke, a je bila zanTPMS samo lucka, ki je opozarjala, da je nekaj narobe… Podobno tudi pri prejsnjih sesticah, le ena vmes je imela merjenje preko ABS senzorjev…

 

image.jpeg

 

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Na 08 letniku nimam nič. Na 09 letniku je oznaka v armaturi, če je prazna guma, senzorjev pa na platiščih ni. Vsaj da bi vedel ne. Kupil in še nisem montiral gum. Pa imam 16 in 17 col...zimske in letne gume. 

Na 13 letniku imam 17 in 19 col pa nimam senzorjev na ventilčkih. Na 19 col sigurno ne, ker sem imel defekt. 

  • Gregor Muc-Up je spremenil naslov v TPMS / Mazda 5 / 2011 letnik / Senzor tlaka v pnevmatikah / OEM številka
Napisano

Sele od novembra 2014 je menda bil obvezen sistem za prepoznavanje tlaka ... 

 

WWW.ZURNAL24.SI

Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah bo moral biti že čez nekaj tednov obvezno vgrajen v vsa nova vozila. S seboj prinaša veliko prednosti, lahko pa tudi nekaj ne tako majhnih stroškov za lastnika.

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Shrek napisal:

Na 08 letniku nimam nič. Na 09 letniku je oznaka v armaturi, če je prazna guma, senzorjev pa na platiščih ni. Vsaj da bi vedel ne. Kupil in še nisem montiral gum. Pa imam 16 in 17 col...zimske in letne gume. 

Na 13 letniku imam 17 in 19 col pa nimam senzorjev na ventilčkih. Na 19 col sigurno ne, ker sem imel defekt. 

Šestica pred 2018 ima merjenje preko ABS. Pač resiteraš vsakič ko menjaš gume, da ne začne piskat po nepotrebnem, toj pa to.

Napisano

Bom kar še tukaj vprašal. Platišča imam 17'' / 5 x 114,3 mm / 17x6,5J / ET 52,5 z gumami 205/50-17 (po homologaciji) . Kako zelo narobe bi bilo, če bi dal gor širino platišča 7J? Bi bile preširoke za to dimenzijo gume?

Napisano

Odsvetovano.

Ker bo ozka in visoka guma, pa bo verjetno plaval na bočnicah.

Screenshot_20231230_151802_Firefox.jpg

Btw. Če se greš uradno. Bi jih tudi moral dat homologirat. V primero nesreče je lahko problem z zavarovalnico...... policaji tega še ne znajo preverit.

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Zanimivo. Samo pač kaže optično. Ne pove pa če je ok, ali ni.

 

Jaz sem tu gledal:

https://www.tyresizecalculator.com/tyre-wheel-calculators/tyre-size-for-rim-size-width-calculator

 

Zdaj je bil pri meni kolega in ima Mazdo 3 Takumi in ima po homologaciji 17x7J ET52,5 in gor gume kot jaz 205/50-17 na širini 6,5J... Tudi drugi s katerim sem se pogovarjal ima isto kombinacijo...

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Odsvetovano.

Ker bo ozka in visoka guma, pa bo verjetno plaval na bočnicah.

Screenshot_20231230_151802_Firefox.jpg

Btw. Če se greš uradno. Bi jih tudi moral dat homologirat. V primero nesreče je lahko problem z zavarovalnico...... policaji tega še ne znajo preverit.

A te dimenzije zgoraj napisane so kao ok za 7JX17?

Napisano
pred 47 minutami je Scr3am napisal:

A te dimenzije zgoraj napisane so kao ok za 7JX17?

Ja.

 

Sem delal primerjavo na svoja avta in sta v mejah. No tudi M2 je bila.

Imam 7.5J 215/40R18 in 8J 235/40R18

Pred eno uro je Gregor Muc-Up napisal:

 

Zdaj je bil pri meni kolega in ima Mazdo 3 Takumi in ima po homologaciji 17x7J ET52,5 in gor gume kot jaz 205/50-17 na širini 6,5J... Tudi drugi s katerim sem se pogovarjal ima isto kombinacijo...

Če je felna ožja, pride do balon efekta in avto bolj plava na bočnicah. Lahko se tudi rabijo bolj po sredini.

Seveda pa se to ne opazi pri vsakodnevnem cjazenju ampak pri bolj dinamični vožnji.

 

Večina ljudi ima rahlo mimo ET ali pa 0.5J +/-. Saj se komot vozi. Ampak ko bo večja škoda, pa se bo zavarovalnica vpiknila, pa ne bo tako lepo več.

 

Jaz pač želim imeti to porihtano. Moja avta malo izstopata in če me bo kak policaj peljal na izredni pregled, bo vse šolsko.

  • 1 mesec kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.