Skoči na vsebino

Kam na servis, da zadržiš garancijo?


Priporočeno sporočilo

Zdravo!

 

Po dolgem času spet na forumu. Preiskal teme, nisem našel primerne... se opravičujem, če se ponavlja.

 

Iz šestke sem šel na trojko, vmes je Mazda A-cosmos zaključila, Majes je v zasluženi penziji, jaz se pa sprašujem kje servisirati:

- Mazda servisi, 300€ na servis, na začetku tako ali tako ne gre nič narobe, sploh ko

- obstaja alternativa (hvala EU), da lahko opraviš servis pri NE-Mazdinem serviserju in zadržiš garancijo.

 

Kaka je današnja praksa?

Kateri Mazdin serviser je sedaj najboljši?

In, če obstaja alternativa, kateri Ne-Mazdin serviser, da zadržiš kak euro in garancijo?

 

Vnaprej najlepša hvala!

Popravljeno od phoinix
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

9 minutes ago, phoinix said:

Zdravo!

 

Po dolgem času spet na forumu. Preiskal teme, nisem našel primerne... se opravičujem, če se ponavlja.

 

Iz šestke sem šel na trojko, vmes je Mazda A-cosmos zaključila, Majes je v zasluženi penziji, jaz se pa sprašujem kje servisirati:

- Mazda servisi, 300€ na servis, na začetku tako ali tako ne gre nič narobe, sploh ko

- obstaja alternativa (hvala EU), da lahko opraviš servis pri NE-Mazdinem serviserju in zadržiš garancijo.

 

Kaka je današnja praksa?

Kateri Mazdin serviser je sedaj najboljši?

In, če obstaja alternativa, kateri Ne-Mazdin serviser, da zadržiš kak euro in garancijo?

 

Vnaprej najlepša hvala!

Majes je sedaj na Interclassu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je phoinix napisal:

Zdravo!

 

Po dolgem času spet na forumu. Preiskal teme, nisem našel primerne... se opravičujem, če se ponavlja.

 

Iz šestke sem šel na trojko, vmes je Mazda A-cosmos zaključila, Majes je v zasluženi penziji, jaz se pa sprašujem kje servisirati:

- Mazda servisi, 300€ na servis, na začetku tako ali tako ne gre nič narobe, sploh ko

- obstaja alternativa (hvala EU), da lahko opraviš servis pri NE-Mazdinem serviserju in zadržiš garancijo.

 

Kaka je današnja praksa?

Kateri Mazdin serviser je sedaj najboljši?

In, če obstaja alternativa, kateri Ne-Mazdin serviser, da zadržiš kak euro in garancijo?

 

Vnaprej najlepša hvala!

 

 

Majes je resda v penziji... dela pa se vedno v zmanjsannem obsegu na Interclassu... in kolikor sem razbral, nas precej zdaj hodi tja :P ...

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je NevLado napisal:

+1 za Interclass

 

Avtotehna Vis pa nevem kok nas je že sprobal v LJ (če gledaš striktno LJ)

 

Enkrat sem se tam ustavu, da bi kupu brisalce, pa jih nisem dobu, ker ni bilo tistega tipa ki prodaja rezrevne dele, mi niso mogl brisavcov prodat, ker sprejemc ocitno ne more tega narest...

  • Haha 5
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 54 minutami je Scr3am napisal:

A interclass v LJ ima tudi licarijo ?


Se mi zdai, da imajo svojo… se spomnim, da sem enkrat nekje to prebral…

 

EDIT: Sem nasel na Volvo forumu… sicer je prisevek iz leta 2011, a verjetno niso zaprli licarske delavnice ;) 

 

VOZIMVOLVO.SI

Dobrodošli na spletnem portalu KLUBA LJUBITELJEV VOZIL VOLVO, Vozimvolvo.si. Vozimvolvo.si je slovenski portal, kjer se ?lani kluba Vozimvolvo.si in tudi drugi ljubitelji vozil Volvo...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Matick napisal:

 

Enkrat sem se tam ustavu, da bi kupu brisalce, pa jih nisem dobu, ker ni bilo tistega tipa ki prodaja rezrevne dele, mi niso mogl brisavcov prodat, ker sprejemc ocitno ne more tega narest...

 

A ni logično, sprejemc je visok 168cm, prodajalec rezervnih delov pa 192cm in pol, brisalci so pa zloženi na zgornji polici. ;)

  • Haha 5
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 hours ago, Scr3am said:

A interclass v LJ ima tudi licarijo ?

Imajo lastno ličarijo, men so ga že parkrat barval, pa letos ga bodo tudi (nekateri uživajo če rišejo s ključi po tujih avtih 🙈)

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.