Skoči na vsebino

Kaj kupiti? Mazda CX-30 ali Ford Focus ST?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Glede lepote se tako ve, glede zanesljivosti in kvalitrte tudi, glede cene prav tako, če pa hočeš dodati vsake toliko časa še kaj v proračun je pa izbira Ford.... 👍😉

Ford ni SUV/CUV.

Osebno je imel Ford do 50k km majn težav kot M2.

Pri M2 so se reže za ventilacijo same zapirale med vožnjo, ko je bilo mrzlo. Za to ne vem zakaj bi bila Mazdaj boljše kvalitete.

 

Samo osebne izkušnje, nič baba čula - baba rekla.

Napisano
pred 13 minutami je godlike napisal:

Ford ni SUV/CUV.

Osebno je imel Ford do 50k km majn težav kot M2.

Pri M2 so se reže za ventilacijo same zapirale med vožnjo, ko je bilo mrzlo. Za to ne vem zakaj bi bila Mazdaj boljše kvalitete.

 

Samo osebne izkušnje, nič baba čula - baba rekla.

Tvoja Mazda 2 je bila iz spodnjega konca Mazdine ponudbe in morda celo se iz Eu proizvodnje. Vecje Mazde smo vseeno malo drugace narejene. 
 

je pa res da stalno lahko dobis ponedeljkov avto

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Made in Japan. Top nivo Mazde 2.

 

Ni ti mogla ESP enota crknit, če si imel standard rang. Samo 1.5 103KM je imela ESP 😉

 

Ampak ja 2010 in 2024 se je kvaliteta spremenila, v kero smer, pa ne morem rečt.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 21 urami je Slivka napisal:

Emm, v čigav proračun?

Državni proračun, policaje sem imel v mislih, ker se bo malo hitreje peljal s tem RS-om.... 👍😉

Napisano
pred 16 urami je godlike napisal:

Made in Japan. Top nivo Mazde 2.

 

Ni ti mogla ESP enota crknit, če si imel standard rang. Samo 1.5 103KM je imela ESP 😉

 

Ampak ja 2010 in 2024 se je kvaliteta spremenila, v kero smer, pa ne morem rečt.

Primerjaj M 2ko s Fiesto... :nevem:

Focusa pa s M3ko.... 😉

Napisano

Težko, ker si omenjenih zadev nisem lastil.

 

Lahko pa povem, da je M2 (DE) imela isto podvozje kot Fiesta in da je na vseh delih (razen mašine) pisalo FoMoCo. Edino 1.5 mašina je bila Mazdina, manj močne so bile Fordove. To je vse kar lahko primerjam.

Tudi M3 si ne lastim, žal samo Focusa.

Glede na forum debate, pa lahko objektino rečem, da Mazdini dizli niso nič bolj kvalitetni kot Fordovi bencinci. 🤐

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Težko, ker si omenjenih zadev nisem lastil.

 

Lahko pa povem, da je M2 (DE) imela isto podvozje kot Fiesta in da je na vseh delih (razen mašine) pisalo FoMoCo. Edino 1.5 mašina je bila Mazdina, manj močne so bile Fordove. To je vse kar lahko primerjam.

Tudi M3 si ne lastim, žal samo Focusa.

Glede na forum debate, pa lahko objektino rečem, da Mazdini dizli niso nič bolj kvalitetni kot Fordovi bencinci. 🤐

Drži, sploh pa zadnje, ampak govora je o bencincih.... 😉

Napisano (urejeno)

Vse poste od @DINAMIK sem prebral. Pravi da razmišlja o Focusu ST ali o CX-30.

Za Focusa vemo, da je ST ukinjen, tako da je lahko samo bencin. Za Mazdo pa ni povedal kateri ageegat gleda. Razen če so dizli na CX-30 ukinjeni, ker ne spremljam redno ponudbe?

Popravljeno od godlike
Napisano

To je 4 cilinder, če se ne motim?

 

Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat.

Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.

 

Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.

 

Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš.

Drugače pa takoj jermen menjat.

 

Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.

 

Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.

 

Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.

Napisano

Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km.

Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok.

Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.

 

Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.

 

Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.

 

Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.

Popravljeno od godlike
Napisano

Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
dne 11. 5. 2024 ob 8:53 je Bini napisal:

Državni proračun, policaje sem imel v mislih, ker se bo malo hitreje peljal s tem RS-om.... 👍😉

 

Aaa, to, ja. Ker za družinski proračun s Fordom ne bo dobička...

  • Zmeden 1
  • Jezen 1
Napisano
dne 12. 5. 2024 ob 8:13 je Freak napisal:

Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade :prstgor:

Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami? <_<

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus

Mi pa nekaj ni jasno.

 

Kupuješ Focus ST ali CX-30 na keš.

Potem pa imam za alternativo star Focus. 🤷‍♂️

Napisano
pred 47 minutami je godlike napisal:

Mi pa nekaj ni jasno.

 

Kupuješ Focus ST ali CX-30 na keš.

Potem pa imam za alternativo star Focus. 🤷‍♂️

en je DINAMIK, en je Freak

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Hehe, pa drugače jez niti ne kupujem. Sam vsake tolko pofirbcam, kaj se dobi za cca 10.jurjev, da ni starejše od 10.let, karavan in nima četrt miljona kilometrov :glare:

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.