Jump to content

Kaj kupiti?


Recommended Posts

Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor.

Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel.

Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...

 

Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd. 

Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.

 

Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.

Edited by Jaka32
  • Wow 1
  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami je ignacij napisal:

Od kje pa ti računica da boš kaj prišparal? Če ciljaš na cestnino so to zanemarljive vsote.

 

Če pogledaš na letni ravni, ja. Drugače je pa cestnina za vozila od 1350 - 1800 cc 90eur, 1800 - 2500 pa 150 eur. Mlinčki do 1350 so pa 60eur. 

Njegov plan da si zniža cestnino in pol s to razliko registrira motor je ok, čeprov jest zaradi tega ne bi glih avta menjov, ampak, vsak dela kar sam hoče.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Potem je pa tu še ena postavka: zavarovanje.

 

"Mlinček", ki ima do 1,35 litra, ima praviloma pol manj kW kot stroj z 2,5 litra... In razlika med zavarovanjem 29 kW ali 131 kW je okoli 700€ na leto... Sicer so to res skrajnosti, ampak, kar hočem povedat je, da je pri zavarovanju večja razlika kot pri cestni taksi...

 

Zraven sodi še vzdrževanje. Pnevmatike za vozilo z 1,35 litra so gotovo cenejše od pnevmatik za vozilo z 2,5 litra...

 

Pa se na koncu nabere razlike...

 

Me pa zanima, zakaj o tem debatiramo v temi "Mazdina prihodnost"?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Ja, za teh 100 eur imam lahko manjšo mašino v novem avtu in še motor. Ne gre se sedaj za teh 100 eur, ampak iščem nov avto. In ne rabim več takšne 2.2, 2.5, 3.0 mašine. Zaenkrat več časa preživim na motorju, Mazda pa pozimi pride prav.

Je pa potem prihranek še pri zavarovanju, tam se pa tudi nabere kakšnih 100-400 eur samo na račun kubature in avta.

Edited by Jaka32
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Ja, za teh 100 eur imam lahko manjšo mašino v novem avtu in še motor. Ne gre se sedaj za teh 100 eur, ampak iščem nov avto. In ne rabim več takšne 2.2, 2.5, 3.0 mašine. Zaenkrat več časa preživim na motorju, Mazda pa pozimi pride prav.

Je pa potem prihranek še pri zavarovanju, tam se pa tudi nabere kakšnih 100-400 eur samo na račun kubature in avta.

 

Zavarovalnica ne gleda kubature, ampak velikost štalce.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jaz bi najprej rekel, ne kupuj motorja, če si solidnega avta ne moreš privoščit! Tistih par 100€ pri registraciji letno ti ne bo rešilo problema, če si kupuješ avto za 20k€.Kupi si potem avto za 15k€!

Vidim, da nisi zahteven glede znamke zato ti priporočam kakega pežoja 308 1.6HDI,motorčki u nulo in tudi vleče solidno.Dizelskih 100 konjev je več kot G120 pa še poraba je 4-5l/100.😉

S takim motorjem sem jaz naredil 430kkm,380kkm in nazadnje 320kkm.... 😊Novi 1.5HDI motorji so pa🫣🫤😠🤑

Tega se izogni, če se da, ker trže ketno! :nevem:

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami je Jaka32 napisal:

Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor.

Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel.

Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...

 

Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd. 

Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.

 

Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.

Na spodnje vprašanje si že odgovoril 😁

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami je Slivka napisal:

"Mlinček", ki ima do 1,35 litra, ima praviloma pol manj kW kot stroj z 2,5 litra...

Hmmm, že 1.368 ccm Giulietta leta 2012 je imela 125kw. Malo si poglej specifikacije sodobnih mašin. Pa Giulietta še ni imela hibridne turbine.

pred 8 urami je Jaka32 napisal:

Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel.

2.0 turbo ima pri Hyundai-ju 280 konjev oz. 206kw.

Vidim da kupuješ pošten stroj, če pod 2.0 ne bi šel.

 

Jaz trenutno ne segnem preko 1.6, pa imam 150kw.

Edited by godlike
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami je Jaka32 napisal:

20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5

Kaj boš prišparal če kupi dražji avto?

Z nižjo prostornino pa smo rekli, da cca. max. 100€ na leto prišparaš (seveda ne sme bit moč novega avta bistveno višja ker bo zavarovanje dražje). To je v 10 letih 1000€, pa če kupiš za 1000€ dražji avto nisi nič prišparal (si na nuli)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Mislim da me nihče tukaj ni razumel. Mogoče boljše, da pustimo temo, saj ni bilo nobene pričakovane debate.

Sem prebral še 1x, 2x, 3x.

Priznam, malo obrnjen stavek.

 

Torej iščeš manj mašino pod 2.0.

 

Da se marsikaj dobit, ene so zanesljive, ene ne.

Fordovi 1.5/1.6 turbo motorji znajo bit problematični. Odvisno od vzdrževanja.....

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Mislim da me nihče tukaj ni razumel. Mogoče boljše, da pustimo temo, saj ni bilo nobene pričakovane debate.

Mogoče nisi prav vprašal ali pa celo sam točno ne veš kaj bi rad... 🤔

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je toto89 napisal:

Kaj boš prišparal če kupi dražji avto?

Z nižjo prostornino pa smo rekli, da cca. max. 100€ na leto prišparaš (seveda ne sme bit moč novega avta bistveno višja ker bo zavarovanje dražje). To je v 10 letih 1000€, pa če kupiš za 1000€ dražji avto nisi nič prišparal (si na nuli)

 

Ti se ne naveličaš avta?

Celo življenje voziš enega in istega, ki mu pada cena vsako leto, pa problemi nalagajo zaradi EMŠA?

Link to comment
Share on other sites

Če želiš res kaj privarčevati potem moraš gledali po 1000 kubikov in 3 cilindre, tam imaš tudi lahko res nizko porabo in avto se kljub vsemu dobro pelje (npr. kolega ima škodo scala 0,999, 110km turbak).

  • Like 3
  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

pred 40 minutami je Jaka32 napisal:

 

Ti se ne naveličaš avta?

Celo življenje voziš enega in istega, ki mu pada cena vsako leto, pa problemi nalagajo zaradi EMŠA?

 

Odvisno!

 

Mazde 5 se po 15ih letih in 360.000 km nisem naveličal. 

Mazde BT-50 se po 16ih letih in 220.000 km še nisem naveličal. 

Fiatove Pande se v 25ih letih in 325.000 km nisem naveličal.

Oplove Frontere sem se naveličal po 4ih letih in 90.000 km.

FucksWagna sem se naveličal po 4ih mesecih in 10.000 km...

 

Če bi se dalo, bi celo življenje vozil isti avto - če bi se le "ujel" z njim...

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je Jaka32 napisal:

Ti se ne naveličaš avta?

Celo življenje voziš enega in istega, ki mu pada cena vsako leto, pa problemi nalagajo zaradi EMŠA?

Za enkrat se še nisem naveličal.

Novejšemu pa cena pada še hitrje in spet še manj prišparaš na dolgi rok.

Glede problemov pa.. mislim, da jih bo vedno več z vso napredno tehnologijo in elektroniko

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Elektronika je še najmanjši problem. Problem nastane, ko se znižujejo stroški proizvodnje in z tem pridejo cenejši materiali. To pa dobro vemo kaj pomeni in v kaj vodi....

  • Like 4

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Izkušnja...

- Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri :) ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to.

- Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130?

- Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.

 

Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...

 

Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!

 

Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.