Skoči na vsebino

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Malo prebrskaj forum... Motor je prakticno enak, kot v sestici ... Problemi, ki se lahko pojavijo pri dizlih, so DPF, razni senzorji, sobe, sito karterja,... predvsem pa, ker verjetno ne poznas celotne zgodovine ... Jaz tudi mislim, da je bolj varen nakup bencinarja ... Sicer ni nujno, da bodo problemi, je pa vecja verjetnost pri dizlu ... 

pred 2 minutama je Alex napisal:

Kar se tiče porabe, seveda je odvisno kako voziš, pa tam okoli 6/100.

Vsekakor kaka dva litra manj kot benzinarka. 

 

CX-5 AWD avtomatik bo treba precej po "desusovsko" vozit, da bo poraba taksna... Bi prej rekel, da okoli 7 litrov ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa delam priblizno cca 15k do 20k na leto. Je res da je malo več mestne vožnje kot relacij, ampak kot si dejal noben ne mara mestbe od obeh modelov. Ga bom probal malo veckrat na relacijo peljat. 

Napisano (urejeno)

Pokliči in vprašaj kakšnega mehanika, ki jih je prešravfal kar nekaj, recimo Simona (Pelko), Borut (Selmar), Jure (BTG), Majes (Interclass).

 

Sam Mazde dizla ne bi več kupil, tudi če je pol cene bencinarja. 

 

Dodano (ker vidim, da se Boss smeji). Sploh me več ne zanima, tudi če je zastonj. Resno. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Pokliči in vprašaj kakšnega mehanika, ki jih je prešravfal kar nekaj, recimo Simona (Pelko), Borut (Selmar), Jure (BTG), Majes (Interclass).

 

Sam Mazde dizla ne bi več kupil, tudi če je pol cene bencinarja. 

Zakaj imas slabe izkusnje z njihovimi dizli?? 

Sicer sem gledal se hyundai tucsona 2.0 CRDI AT 2018 tudi dizel, ampak nvm so kar precej dragi po mojem mnenju in tudi porabo ima mislim da vecjo od mazde. 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Če delaš normalno veliko kilometrov, jo kar vzami. Je kot dan in noč proti benzinarki. Navora za izvoz. Edino veliko mestne vožnje ne mara. Enako kot benzinarka. 😉

Kar se tiče porabe, seveda je odvisno kako voziš, pa tam okoli 6/100.

Vsekakor kaka dva litra manj kot benzinarka. 

Aha, zakaj pa ne?

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je Enos napisal:

Zakaj imas slabe izkusnje z njihovimi dizli?? 

Sicer sem gledal se hyundai tucsona 2.0 CRDI AT 2018 tudi dizel, ampak nvm so kar precej dragi po mojem mnenju in tudi porabo ima mislim da vecjo od mazde. 

 

Lahko bodo težave, povezane z velikimi stroški (injektorji, turbina, glava motorja, .... da naštejem samo nekatere). Pri 150.000-170.000 je priporočljivo menjati verigo oljne črpalke, sicer jo lahko odtrga, mašina pa zariba. Na tem forumu je bil celo primer, ko naj bi to verigo odtrgalo pri 136.000 km, če se ne motim. Drugemu je šla pri 130.000 km glava motorja ... na koncu strošek blizu 5.000€.

 

Kolega se je pred kratkim znebil sicer starejšega i40 pri 200.000 km, ki pa je imel podobne fore kot Mazde (dviganje nivoja olja, itd.).

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Sam se odloči. Forum te ne bo. Tu ti vsak poda svoje mnenje. Kratke vožnje do 20 km v eno stran so smrt za diesela. Ne samo mazdo, ampak vse, ki imajo DPF. Imam tri šestice, ena je diesel. Ko se dela regeneracija, je 20 km premalo, da se zaključi. Če se parkrat prekine, so lahko že problemi. 13 letnik bencinar 165 konjev je čist ok zame. Z vožnjo po predpisih imam 6,2 porabo. 

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

Lahko bodo težave, povezane z velikimi stroški (injektorji, turbina, glava motorja, .... da naštejem samo nekatere).

 

 

Kolega se je pred kratkim znebil sicer starejšega i40 pri 200.000 km, ki pa je imel podobne fore kot Mazde (dviganje nivoja olja, itd.).

In kako odpraviti te težave z injektorji,turbina,glava motorja? Ali je pac to loterija tudi če redno servisiraš vse norkalno kot bi moral?? 

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Enos napisal:

In kako odpraviti te težave z injektorji,turbina,glava motorja? Ali je pac to loterija tudi če redno servisiraš vse norkalno kot bi moral?? 

Redni servisi ne škodijo, veliko stvari pa je, tako kot praviš loterija. Tako mi je enkrat nakazal predstavnik Mazde, ki se ukvarja z reklamacijami ... je šla turbina lastniku pri 70.000 km, ki je z avtom ravnal več kot vzorno, nekaterim pa zdrži 300.000 km, pa ravnajo z avtom zelo slabo. Podobno je z injektorji, pri nekaterih nagajajo že kmalu, recimo pri 50.000 km ... nekaterim prvi injektorji zdržijo 300.000 km.  

 

Tudi bencinarji se kvarijo, samo je po statistiki tega 3x manj.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 20 minutami je Enos napisal:

Pa delam priblizno cca 15k do 20k na leto. Je res da je malo več mestne vožnje kot relacij, ampak kot si dejal noben ne mara mestbe od obeh modelov. Ga bom probal malo veckrat na relacijo peljat. 

Ne rabiš verjet vse kar prebereš, sploh pa ne samo na podlagi mnenja enega človeka, ki si niti ne lasti takšnega motorja :)


Dizl mazde so problematične samo tiste iz uvoza, ker imajo vprašljive servise, vprašljivo zgodovino in nihče ne ve, kaj se je delalo z njimi. Če boš kupil od prvega lastnika s servisi na 15 tisoč si rešiš marsikatero težavo. Žal pa bo pri velikih kilometrih imela vseeno serijo določenih težav, kot so to omenili sogovorci v tej temi. Če misliš imet avto dlje časa in delaš krajše razdalje, raje vzami bencin. Oba bencinska motorja sta povsem neproblematična.

 

Si ravno zamudil od Jesta njegovo G194 AWD, drugače pa en na forumu sedaj prodaja dizelsko - https://www.mazda-si.net/topic/17248-prodam-mazda-cx-5-letnik-092017/

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 7 minutami je Enos napisal:

Kaksna je pa priblizna poraba pri bencinarjih npr CX-5 G165 Aut? 

Uf, tega motorja pa ti sploh ne priporočam, če se voziš vsaj malo dinamično. Ta motor je res nepremičnina. Je za kakega penzionista, ki se vozi od trgovine do trgovine, da dobi par € popusta. 😉

 

 

Napisano

Naj te ne prestrašijo glede dizla. 

Večinoma pišejo tej, ki tega skayactiv dizla niso imeli. Če ti je dizel všeč, kar pogumno. Le interval olja naj bo max. na 10000. Če nisi navajen voziti avta brez turbine, ti tej Mazdini atmosferskih motorji ne bodo všeč. 

 

 

Napisano (urejeno)

Ti, Alex, tudi nisi 165 bencinarja videl, imel, kaj šele peljal. 

Popravljeno od Shrek
Napisano (urejeno)

Evo bom poslal se link od avta katerega imam namen vzeti in svojo Mazdo CX-5 175 Aut 2014 letnik bi dal v ceno. Na mazdi sem se pozanimal in po pogledu št. šasije so mi preverili in naj bi bili vsi servisi narejeni redno. Je pa uvožen iz Nemčije. 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution VELIKO OPREME, letnik:2017,22890 EUR ::...
 
 
Prosim kar v napad z mnenji🙂

 

Popravljeno od Enos
Napisano

Ja, tukaj marsikdo vzame iz konteksta kak posamezen primer, ki se je zgodil. Sicer pa, če so res redni servisi  delani kot se zagre, pa preventivno še kake podložke ipd, bi moral to laufat.

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Ja, tukaj marsikdo vzame iz konteksta kak posamezen primer, ki se je zgodil. Sicer pa, če so res redni servisi  delani kot se zagre, pa preventivno še kake podložke ipd, bi moral to laufat.

@SpEkTr, zakaj si zamenjal prejšnjo dizel Mazdo s sedanjo? Koliko je imela prevoženih?

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Jaz imam dizel 175km... sicer 2014 mazdo 6

kupljen s 100k km do sedaj(176k km), menjan en senzor, pa ščiščen dpf.  Pri 150k sem menjal podložke in preverili smo sito. Ostalih težav nisem imel.

 

Popravljeno od Tilen5

 

jans2.jpg

 

Napisano

Moja dva centa na to debato: ogledani avto je močno predrag.

Oglej si, po kakih cenah kupujejo trgovci:

WWW.ADESA.EU

Find the vehicles you need in no time. Use our advanced search.

 

Pa tudi sicer v tujini bencinarke bolje držijo ceno od dizlov, le zakaj?

 

Če si vajen vožnje s turbo dizlom, se ti bo atmosferski 2.0 motor zdel len, čeprav se ob priganjanju sicer premakne. Ampak za normalno vožnjo, sploh mestno, je povsem dovolj. Če je velik del mestne vožnje, glej da bo avtomatik, da ni telovadbe z menjalnikom.

 

Poraba? Med 7 in 10 litri na sto kilometrov, odvisno od pogojev vožnje. Na relacijah je možno celo pod 7, na kratkih mestnih vožnjah sredi zime pa tudi 12 ne sme biti presenečenje. Sicer pa povej, kaj si vozil sedaj in s kako porabo, pa ti lahko ocenimo, kaj te čaka. 😃

 

Če boš kupil dizla, skrajšaj interval na 10.000 km pa regeneracij mu ne prekinjaj. Aja, pa pred 150.000 km zamenjaj verigi. In potem boš približno mirno spal. Z bencinarko pa mirno spiš že v izhodišču (voziš pa tudi). 😃

Napisano
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Moja dva centa na to debato: ogledani avto je močno predrag.

Oglej si, po kakih cenah kupujejo trgovci:

WWW.ADESA.EU

Find the vehicles you need in no time. Use our advanced search.

 

Pa tudi sicer v tujini bencinarke bolje držijo ceno od dizlov, le zakaj?

 

Če si vajen vožnje s turbo dizlom, se ti bo atmosferski 2.0 motor zdel len, čeprav se ob priganjanju sicer premakne. Ampak za normalno vožnjo, sploh mestno, je povsem dovolj. Če je velik del mestne vožnje, glej da bo avtomatik, da ni telovadbe z menjalnikom.

 

Poraba? Med 7 in 10 litri na sto kilometrov, odvisno od pogojev vožnje. Na relacijah je možno celo pod 7, na kratkih mestnih vožnjah sredi zime pa tudi 12 ne sme biti presenečenje. Sicer pa povej, kaj si vozil sedaj in s kako porabo, pa ti lahko ocenimo, kaj te čaka. 😃

 

Če boš kupil dizla, skrajšaj interval na 10.000 km pa regeneracij mu ne prekinjaj. Aja, pa pred 150.000 km zamenjaj verigi. In potem boš približno mirno spal. Z bencinarko pa mirno spiš že v izhodišču (voziš pa tudi). 😃

Pa zdaj imam Mazdo CX-5 175 AUT DIZEL letnik 2014. Moja poraba na racunalniku kaze cca 9-10l sicer zelo vec mestne voznje. Sicer moje relacije so kar kratke tam cca 20km, med vikendom pa tudi kaksna daljsa cca 100km. 

Kako mislis da skrajsam interval na 10000km glede olja? In kaj mislis z neprekinjanjem regeneracije? 

Hvala za odgovore vnaprej 

 

Napisano
pred 38 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz imam dizel 175km... sicer 2014 mazdo 6

kupljen s 100k km do sedaj(176k km), menjan en senzor, pa ščiščen dpf.  Pri 150k sem menjal podložke in preverili smo sito. Ostalih težav nisem imel.

 

Pa kaksno voznjo vecino imas bolj mestno ali relacije?? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanima me, če je že kdo uporabil original korekturno barvo za popravljanje "pikic" na karoseriji (Mazda CX-30, temno siva) in ali je potrebno zadevo naročiti pri pooblaščenih servisih in kakšna je cena.
    • Bom prilimal samo citat Matica Vidica iz zgornjega prispevka...očitno pobran z facebooka...,ker vem,da marsikdo,ki vidi,da gre za članek Demokracije "teče stran,kar ga nesejo noge".... Da ne bo kdo rekel,da sem pristranski,ker udriha tudi po desnih....pa da vidim,če bo to objavil še kdo drug z levih medijev... Pač nimam facebooka (in ga tudi ne nameravam), in pač za to ta prispevek.     “Že včeraj sem želel nekaj napisati, saj mi je področje bolj poznano kot mnogim kvazi komentatorjem in razsvetljencem, pa nisem mogel. Predragocen je bil Aco, da bi ga mešal skupaj z Romi. Tako lep človek, spoštljiv, prijazen in vedno nasmejan. Razdajal se je in vedno si se ob njem počutil vrednega. Vsakemu je vedno namenil svoj čas. Pogrešal te bom in hvala ker si se vedno znal pošalit. Predvsem pa smo ga vsi v mlajši generacije gledali kot idola. Vendar, ko sem pa prebral zapis na FB od Tamare Vonte, kako se trudi za Rome, se mi je pa bruhnilo. Stanje je katastrofalno – zaradi zagovornikov kot je omenjena gospa. Klical sem jo na pogovor večkrat, pa ni imela časa. V raznih vladnih in nevladnih skupinah sem poročal o katastrofalnem stanju, pa so me zasmehovali… Sam se 7 let trudim, najprej s tem, da sem za njimi začel pobirati smeti, potem sem začel s poučevanjem verouka in kasneje s tem, da skrbim, da imajo prevoz v srednjo šolo in službo, danes pa v glavnem pomagam pri iskanju službe. Ja, nekaj je Bogu hvala tudi takih, za kar je potrebno ogromno truda – to vedo redki. Nekaj, mogoče 10 % je takšnih, ki se zares trudijo in živijo pošteno. V naselju Žabjak Brezje mogoče 5 družin. Iskreno sem ponosen na njih. 60 % je takih, ki se nič ne trudijo in izigravajo sistem in in ostalih 30 % je kriminalcev, ki bogatijo na račun izsiljevanja, varščin, drog, orožja, ulomov itd… V Romskem naselju so katastrofalne razmere, pa ne samo po krivdi države in politike, za katere ne bi izgubljal besed, ker je ena stran slabša od druge. Oni so pripeljali, da je stanje kakršno je. Levi, ker se ob njih delajo čiste in humane in zagovornike človekovih pravic ter na drugi strani desni, ki z romi povezujejo ljudi ob sovraštvu, nacionalizmu in nestrpnosti… Vmes so pa Romi, ki imajo v krvi, da se prilagodijo njim najbolj udobnim razmeram. Vsi, ki se trudimo, pa naj bo Drpd, CŠOD in ostali vidimo, da je iz leta v leto vedno težje. Vsako leto s skupnimi močmi uspe kakšen posameznik, več pa ne. Vrednota ni delo, vrednota ni spoštovanje, vrednota ni sodelovanje, vrednota ni niti meddružinska kaj šele medsoseska pomoč. Najboljši so v sodelovanju pri organizranju roparskih pohodov, tukaj še uspejo sodelovat, da pa bi si med seboj pomagali, pa jim ni blizu. In družba, ki si ne želi sama pomagat, jim tudi drugi ne moremo. Toliko nehvaležnosti kot je med njimi, še nisem srečal nikjer. Dejstvo je tudi to, da imam sam 20 Romov na seznamu, ki si želi službe, pa za njih ne obstajajo službe. Komunala vsako leto da možnost dodatnim dvema. V dveh letih jih je bilo 16 uspešno zaposlenih od tega jih dela še 10. Težko je. Težko je delodajalcem težko je Romom in hudo je, ko vidiš, da vsak ki gre delat dobi družina v skupni proračun 100-200€ manj, kot če ne bi delal. Hudo mi je za vse tiste mlade in delavne Rome, ki bodo sedaj diskriminirani – upam, da bo tega čim manj in vesel sem za vse tiste, ki jim bo upam roka pravica končno pokazala, da za človeka je najbolje, da je koristen. V kolikor človek ni koristen družbi in družini je destruktiven. Destruktiven družbi in družini. Tako smo priča mladoletnim ali mladostnikom, ki nimajo nobenega smisla. In nesmiselnost ubija. Žal je ubila Acota. Sem proti vsem tistim, ki ne spoštujejo. Zato grem jutri na shod in vabim tudi tebe, da greš!”
    • Božičnica vs turistični bon....   Bon je dobil vsak Slovenec in je šlo iz državnega denarja.... Božičnica naj bi plačal podjetnik....obremenitev je verjetno enaka. Prva je šla kao v dobrobit gospodarstva vendar so cene poskočile takoj, nihče ni profitiral (enako za rač opremo). Druga je kao za ljudi, vendar je spet strošek.   Oboje ne podpiram ampak samo spomnim na predvolilne tic tac....in ponavljam vsi so enaki in rabijo drug drugega.   Forum kot je tale je samo ogenj ker rabijo veliko dima na obe strani za svoj obstoj, vi ste pa gorivo....nekateri pa nestrpni s fajarcajgom v roki
    • >50% je na vozniku🤫, vedno je bilo in bo....
    • Bivši predsednik podmladka Zaresa, ki sicer aktivno dela na področju integracije Romov, razgalil hinavščino Tamare Vonta in napovedal udeležbo na protestnem shodu - Demokracija DEMOKRACIJA.SI Piše: C. R.  Kot kaže, na dan prihajajo mnoge dvoličnosti glede odnosa do Romov. Predvsem tiste s strani...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.