Skoči na vsebino

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem zdruzil oglas, ki je prodan v tole temo, ker je kaksna informacija, ki bi se komu prisla prav... ker pa je prodan, oglase ponavadi arhiviram v "kanto" ... 

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je kacnje napisal:

Ja, sem šel nazaj pogledat, pa nisem prepričan, če ni bilo še kaj cenkanja :vesel:

Ne pretirano, sem spustil na 14.800 ker bo servis cez 500km tako da ce bi ostal pri meni bi jaz to moral narediti. Ampk sem kupcu dal oba kompleta gum. 

pred 5 urami je ignacij napisal:

Čestitke, všeč mi je da si iztrzil postavljeno ceno. Torej se da prodati če se najde resen kupec.

 

Si pa tretji za katerega jaz vem, da je v zadnjih 3 mesecih prodal dizla, izgleda da so se zmeri bolj popularni kot bencinarji.

Ocitno se grejo, odvisno kaj kdo rabi. No saj kupec je reku da bi raje bencinarja pa jih ni...

Napisano (urejeno)
dne 11. 12. 2023 ob 20:27 je mazdaman napisal:

Daj povej kateri motor pa imaš in kak menjalnik

Osram ima Led žarnice a žal to ni homologirano

 

2.2 dizl, 150hp, ročni menjalnik. Nism hotu AWD, tko da ja. :)   Jst sm enostavno zadovoln. Avto gre k metek, mejhna poraba...

 

Popravljeno od Domzalcan
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Živjo imam cx 5 2.2 175 hp z letnimi gumami 225 55 19 col in zimske 225 65 17 col. Problem je, da je vožnja z 17 col veliko udobnejša v ovinkih saj se ne nagiba toliko kot s 19 colskimi.  Pozna kdo rešitev za manj nagiba pri 19"? Mogoče višja pnevmatika? Samo je homologirana le 225 55 19..lp

Napisano

Da ne bom izpadel komplikator. Ampak udobnejša vožnja, po navadi pomeni nagibanje. Športna vožnja pa trdoto in nenagibanje.

 

Da se vrnem na vprašanje, 19" bi po naravi morale bit trše, ker imajo nižjo bočnico. Torej bi moral se avto majn nagibat, lepše odpeljati ovinke (ob športni vožnji) in seveda udarne jame bojo bolj "poknile".

 

Lahko da imaš 19" z izredno mehko bočnico, pa za to a to plava. Saj obe dimenziji imata dosti "mesa".

Kupi bolj športni model gum, bo trša bočnica in izogibaj se Michelink, ki slovijo po mehkejšem boku.

 

Tudi če bi lahko dal višjo pnevmatiko, bi samo povečal bočnico in s tem zibanje. Športni avti imajo z razlogom nizkopresečne pnevmatike.

Napisano

@marko72 tole pa nekaj ne bo štimalo. 19 colske se definitivno manj nagibajo kot 17 colske. Manj jih prečno "valja" al kako bi temu rekel. Zdaj če je pri tebi kako drugače je lahko problem ali imaš silno mehke bočnice pri 19 colskih ali pa imaš precej premalo napolnjene.

33112_1.png

Napisano
pred 15 minutami je Matick napisal:

Mogoce pa ker manj "valja" gume, se pa kabina bolj nagne. 

Ja tudi meni je to bolj logično zato sem pa pomislil da bi vzel višjo 19 " ..samo potem ni holologacije..ali pa da bi nižal vmeti..

Napisano
pred 22 minutami je Matick napisal:

Mogoce pa ker manj "valja" gume, se pa kabina bolj nagne. 

Samo potem pa morajo biti vzmeti kr mehke.

 

Sem imel 16 in 18 (225/40R18) na Giulietti. In je bila razlika kot dan in noč.

Napisano (urejeno)
pred 13 urami je marko72 napisal:

Ja tudi meni je to bolj logično zato sem pa pomislil da bi vzel višjo 19 " ..samo potem ni holologacije..ali pa da bi nižal vmeti..

Ni tu problem homologacija. Višja višina, na isti širini in premeru platišča, da večji obseg.

Verjetno bi šlo skozi, lahko pa bi se drgnilo po koloteku. Seveda v vsakem primeru bi pa števec lagal.

Popravljeno od godlike
Napisano

Ja Giulietta je nizka..cx 5 pa kar visok..z 19" platišči je lepši videz in neudobna vožnja v ovinkih z 17" pa kontra...se bom kar s 17" vozil pa bo😶

Napisano (urejeno)

Kake pa imaš te 19" gor?

 

XL znajo bit trše....

Popravljeno od godlike
Napisano

Imam toyo 225 55 19. Sam če bi bile še trše je še večji pritisk na podvozje in se potem avto po moji logiki še bolj nagiba v ovinkih. Višja guma pa že sama malo počepne in ne vpliva toliko na nagib kot nizka guma..pojma nimam kako bi z 19 gumami zmanjšal nagib.

Napisano

Še razmišljam naprej....

 

Verjetno ne voziš športno, ker mesnate gume povzročajo tyre roll in to je pri agresivni menjavi smeri zelo neprijetno. 🙂

 

Če te ne moti izgled, bo najceneje in najbolj preprosto 19" prodat, pa 17" furat.

Napisano
pred 39 minutami je godlike napisal:

Še razmišljam naprej....

 

Verjetno ne voziš športno, ker mesnate gume povzročajo tyre roll in to je pri agresivni menjavi smeri zelo neprijetno. 🙂

 

Če te ne moti izgled, bo najceneje in najbolj preprosto 19" prodat, pa 17" furat.

.... pa malo manj lepo.... 🫤

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

.... pa malo manj lepo.... 🫤

Ni čisto po "niti teme"...a bom dodal svoje mnenje 19" vs. 17"

Bom rekel,da kar se lepote oz. všečnosti tiče,je po moje pomembnejše,kakšne feltne imaš,kot pa njihova velikost oz. koliko debelejša je pnevmatika.

Seveda je za športnejše obnašanje avtomobila bolje manj balonasta pnevmatika,a tudi manjša feltna zna biti zelo všečna,če se zelo potrudiš in najdeš res model,ki paše na tip avtomobila.

 

Tukaj bom omenil svojega starega Forda Focus C-Max,kateremu sem za letni set leta 2006 kupil feltne Mak Fiorano 15"

To je najmanjša mera za ta avto...in vseeno paše na črnega,da samo buljiš😲 

 

Čez par let sem prešaltal na 16" in dal gor mat črne Mak Fever-5R z rdečim 5R😍...a vseeno tukaj efekt všečnosti 16" v primerjavi z 15" ni zaradi velikosti,ampak zaradi barve v kombinaciji z barvo vozila.

Fora je pa tudi,ker sem že pri novem vozilu dal gor zavesice spredaj in zadaj,kar ima optično efekt,kot da bi bil avto malce spuščen z krajšimi vzmetmi.

Tukaj je lepotna oz. všečnostna primerjava z "navadnim" C-Maxom (ga ima prijatelj srebrno-sivega z skoraj enako opremo z 15" jeklenimi+radkape) kot dan in noč.

 

Skratka-če se zelooooo potrudiš in najdeš zares lepe feltne (kar je res zelo težko),ki pašejo na model avtomobila,je velikost feltne sekundarnega pomena.

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 23 urami je godlike napisal:

Še razmišljam naprej....

 

Verjetno ne voziš športno, ker mesnate gume povzročajo tyre roll in to je pri agresivni menjavi smeri zelo neprijetno. 🙂

 

Če te ne moti izgled, bo najceneje in najbolj preprosto 19" prodat, pa 17" furat.

Točno to bom naredil..

Napisano
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Mazda CX-5 ima že skoraj veteranski status med srednje velikimi športnimi terenci. Kljub temu še vedno uspešno...

Za vse, ki se odločate za mastodonta.... 👍😉

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Po 10 letih zvestobe JAP-F Qahqaju sem nabavil Mazdo CX 5, 2.0 benzin. Ker letno naredim med 10k-12k se nisem odločil za dizla. Če ma kdo isti model bi prosu za mnenja o zadovoljstvu. 

  • Jest je spremenil naslov v Mazda CX 5, 2.0 benzin l. 2024 - izkušnje
  • Jest je spremenil naslov v Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 11 urami je gorenjc napisal:

Imam CX-5  2.5 bencin letnik 2024. Smem tudi jaz kaj napisati?

 

LP

Dinozaver? 😉

 

 

Napisano
dne 31. 5. 2024 ob 10:14 je Gor43 napisal:

Po 10 letih zvestobe JAP-F Qahqaju sem nabavil Mazdo CX 5, 2.0 benzin. Ker letno naredim med 10k-12k se nisem odločil za dizla. Če ma kdo isti model bi prosu za mnenja o zadovoljstvu. 

 

Mnenja drugih ti lahko kvarijo zadovoljstvo. Raje bi slišal malo več o tvojem avtu (letnik, oprema, km, ...) in tvojih prvih vtisih. 

 

Sam sem tak nadomestni avto  CX-5 2.0 G165 MT peljal 2 x po 25 km po avtocesti. Meni se ni zdel nič posebnega oz. me čudi zakaj je tako popularen - veliko raje vozim nižje in posledično daljše avte, ker se po cesti manj zibajo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.