Skoči na vsebino

Klima v stanovanju ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

@sportman333

V večini primeru se da, le da najprej priklopiš vse, nato pa to zaščitno cev prerežeš po sredini pa natakneš čez...je bolj fleksibilno.

 

Tudi pri pokrovu kjer so cevi bolj narazen se tako lepo razširi pa lahko daš pod pokrov.

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano

...mislim,pred čem izolirano...toplotno ima bakrena cev svojo izolacijo čez...ajd,ne rečem dodatna pred soncem...ok za to že.

Pa da lepše izgleda...ok...pa mehanskimi vplovi...ajd...sam za teh mogoče 10-15 let....in je itak treba novo.

 

Pa kot vidim z slike so cevi od spodaj speljane k ventilom navzgor...to je pol tako edino pravilno,da ne kaplja meteorna voda v izolacijo,če ta ni čist do ventilov...👍

Napisano

Pod zunanjo enoto je praktično zmontirati en enostaven pladenj iz pločevine, ki ima luknjo za iztok vode in jo pelješ tja, kamor pelješ kondenz notranje enote. Kolikor lizoliraš, vedno bo nekje - ob visoki vlagi še posebej, nek kondenz in lahko ven prikaplja. Seveda je pa mojstrsko pravilno, da se čimbolj potrudi tudi z izolacijo.

Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je Agerg napisal:

Pod zunanjo enoto je praktično zmontirati en enostaven pladenj iz pločevine, ki ima luknjo za iztok vode in jo pelješ tja, kamor pelješ kondenz notranje enote. Kolikor lizoliraš, vedno bo nekje - ob visoki vlagi še posebej, nek kondenz in lahko ven prikaplja. Seveda je pa mojstrsko pravilno, da se čimbolj potrudi tudi z izolacijo.

Saj ta pladenj zunanja enota že ima v originalu, ker ga rabi za kondenz zunanje enote.Iz notranje enote je tja speljan kondez in potem skupaj od obeh v odtok...:nevem:

17297575790657491116508464504231.jpg

17297576174205690310915501879226.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano

Se strinjam, samo včasih od cevi in marsikje še malo kaplja, to je pa samo spodnji del ohišja. Pomaga, če se malo razširi. Nič ne rečem, če se vse pravilno naredi, ampak, večino problema lahko rešiš pa tako, kot sem opisal. Ker tudi večina monterjev je šalabajzerjev. Razen redke izjeme, vse pohvale njim.

Napisano

Jaz imam to odtočno cev in vse ostale cevi speljane pod fasado, ker sm prvo vso inštalacijo zmontiral šele, nato sem naredil fasado.

Napisano
pred 1 uro je Scr3am napisal:

Jaz imam to odtočno cev in vse ostale cevi speljane pod fasado, ker sm prvo vso inštalacijo zmontiral šele, nato sem naredil fasado.

To je pa itak najbolš.... 👌

Napisano

To potem lahko za vsako vzidano cev rečes. Isto za talno gretje. Zakaj bi puščalo? Pletenena gumijasta cev, čez njo pa 16 cm stiropor :)

Napisano (urejeno)

@Scr3am ... se strinjam. Obstaja pa možnost ... sicer veliko manj verjetna kot pri ravnih strehah. Obstaja 2 vrsti ravnih streh, prve, ki že takoj puščajo in druge, ki puščajo kasneje.

 

Tudi sam imam inštalacije pod fasado, bakrene cevi celo v dolžini 5 m zalitih v betonsko preklado ... Ker sem delal pred 20-timi leti hišo na novo, pri starih (ki že imajo fasado preden se omisli klima) to pogosto ni možno ali pa racionalno. 

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

A obstaja kakšen dober mojster za popravilo starih klim? Na naši se je zdrobil eden od obeh okroglih "ventilatorjev" (tista 'narezana' cev, ki se vrti in piha - na vsaki strani je ena, vmes je pa elektromotor).

 

Gre se za neko res staro klimo (neznan letnik, iz 'druge roke', pri nas je že kakšnih 8 let) proizvajalca Atlas, narejena v Južnoafriški republiki. Nimam pojma, kje sploh dobim rezervni del... Mogoče pa kakšen drug noter paše. Kakšen dober majstr bi to gotovo vedel...

 

Pa ne mi zdaj kakšen AS-tech predlagat, ker tam so sami Rožleti...

Napisano (urejeno)

Njih (uvoznike) si verjetno vprašal? https://www.atlas.si/podpora/

 

Preden sem kupil svojo Toshibo pred 20-timi leti, sem se posvetoval z dobrim poznavalcem-serviserjem. Takrat mi je odpriporočal celo firmo Panasonic (ne Atlas, "slovenska" blagovna znamka podjetnega slovenskega Palestinca, uvoznika tehnične robe iz daljnih dežel). Panasonic (beri "Ford" :) ), bi takrat dobil za pol cene Toshibe. Oni so imeli že pri nekaj let starih Panasonic klimah menda težavo dobiti novo vetrnico oziroma je niso uspeli dobiti. Je pa rekel tudi, da je plastika pri takratni Panasonic klimi veliko slabša (lomljiva) kot pri Toshibah, ki so jih oni v glavnem montirali in so 24/7 delovale tudi po 20 let brez okvar - hladile računalnike na IJS. 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.