Skoči na vsebino

Mazda CX-5 (2026)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Mislim,da je bilo ze vse že povedano...moje stališče kot lastnik 2022 letnika CX-5 z G194 AWD Revolution Top:

Kot da bi vedel,kako se bo razvijalo!

Ker takrat,ko sem avto naročil,se mi je mudilo,ker sem se hotel izogniti bilokakšni varianti hibridizacije,hotel sem najmočnejši motor,ki je še na voljo,in točno ta menjalnik....skratka hotel sem klasično "staro šolo".

Bombončki so tudi design zunanjosti,notranjosti itd....v bistvu lih po mojem okusu.

Ok,lahko bi bil še turbo 2,5, da bi pa bil še bolj športen-nebi pasalo k obliki,stoji itd...

 

Ta novi pa...kot so že drugi pisali...dobesedno "laptop" na armaturi,komplet digitalni merilniki,skoraj nič tipk-stikal,gumbov za klimo,sredinske reže ventilacije pihajo direkt v desno koleno (pri moji visini),gumb za gladnost in kontrolo menijev itd....lih tisto,kar pri mojem cenim,pri novem manjka.

Še nekaj sem pogruntal-ni več kromastih obrob spodnjega dela šip,relingi na strehi so črni itd....

O motorjih ne bom izgubljal besed...plugin me ne zanima...mogoče kasneje,če res pride vrstni šestvaljni diesel...al bo manjši npr. 2,4L.....sam diesel ni zame,k delam premalo kilometrov....

Kot,da bi vedel....moja "crnuhica" bo ostala pri hiši,dokler ne "zgnije"....za novega me pa "boli pimpek".

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 6
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Ma zunaj je kr huda, bi pa napis  Mazda zadaj zamenjal za logo ker me zaradi tega full prevec spominja na Mokko pa platišča bi bila lahko tud boljša.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 2 minutama je ignacij napisal:

Ma zunaj je kr huda, bi pa napis  Mazda zadaj bi zamenjal za logo ker me zaradi tega full prevec spominja na Mokko pa platišča bi bila lahko tud boljša.

Pa na Škodo vleče ta napis na havbi zadaj.... 🥴

Napisano
pred 37 minutami je g.Wankel napisal:

Ja "krom" kao ni več modern :)

Roadsterji tudi že dolgo niso moderni🧐...pa se mi zdi,da so vseeno še komu všeč🙄

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Pa na Škodo vleče ta napis na havbi zadaj.... 🥴

+1

 

Je pa tudi res....kakih 4 mesce nazaj parkiram nasproti CityParka v BTCju v Lj...in v temi v avtu čakam ženo...in opazim,da se en starejši možakar potika okoli avta...

Sprednji del je bil stisnjen do žive meje,in tip je rinil k gobcu,da bi pogledal znak avtomobila...se nakaj spotakne in omahne na haubo....

Očitno sploh ni opazil,da sedim v avtu...odprem okno in vprašam,kaj bi rad...

In v polomljeni angleščini (očitno italijan) vpraša,katera znamka avta je...da mu je zelo lep itd....zraven še žena-isto....

 

Skratka-zna biti,da marsikdo po znaku ne ve,za katero znamko avta gre...vsaj moje izkušnje so take...

Očitno,da za nekatere mora biti prav napisano,čene se jim ne sanja....pač Mazda znak nima takšne prepoznavnosti kot npr. Mercedes ipd.....to se pa zgodi,če skoz menjavaš design logoja...pač treba se je zavedati-Mazda takšne prepoznavnodti nikoli ne bo dosegla...

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 18 minutami je skritikrt napisal:

Roadsterji tudi že dolgo niso moderni🧐...pa se mi zdi,da so vseeno še komu všeč🙄

Ja ponujajo sam še male in velike gajbe na 4 kolesih,..aka neumen SUV

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je skritikrt napisal:

Roadsterji tudi že dolgo niso moderni🧐...pa se mi zdi,da so vseeno še komu všeč🙄

 

Sej to ni bil direkten napad nate, samo povem kakšni so oblikovalski trendi.

 

Citat

In modern car design, chrome is no longer seen as the defining feature of a contemporary or cutting-edge vehicle. While it hasn’t disappeared entirely, its role and appeal have shifted significantly:

Where Chrome Is Still Used:

  • Luxury vehicles (e.g., Mercedes-Benz S-Class, Lexus LS) may use chrome to signal elegance and premium quality.

  • American trucks and SUVs often retain chrome grilles and accents to emphasize toughness or tradition (e.g., GMC Sierra, Ford F-150 Platinum).

  • Retro-inspired cars may use chrome deliberately for nostalgic design cues.

Why Chrome Is Falling Out of Favor:

  • Modern aesthetic trends are leaning toward blacked-out or color-matched trim, satin finishes, and more minimalistic styling.

  • Chrome is associated with older models or excess, which doesn’t align with today's sustainability and design-forward messages.

  • EVs (electric vehicles) from brands like Tesla, Rivian, and even newer BMWs and Audis, typically minimize or eliminate chrome entirely.

🆕 What's Replacing Chrome:

  • Gloss or satin black trim ("de-chromed" or "shadow line" packages)

  • Brushed aluminum or dark metallic finishes

  • Body-color accents for a more integrated, clean look


Bottom Line:

Chrome isn’t dead, but it’s no longer “modern” in the design-forward sense. If you're aiming for a sleek, contemporary aesthetic, chrome is being replaced by darker or more subtle materials. However, it still has a place in certain segments where tradition or luxury symbolism is key.

 

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je g.Wankel napisal:

Sej to ni bil direkten napad nate, samo povem kakšni so oblikovalski trendi.

Saj moj komentar tudi ni bil napad nate.

Dejstvo pa je tudi,da je krom drag-ne glede ali krom na plastiki ali pravi krom na kovini...in modne trende v veliki meri diktira avtomobilska industrija...mat črna je tudi po mojem okusu,a uporabljena v taki meri mi je "mimo".

Res sem nor na črno,a malce kontrasta mora biti...tukaj vzeti avto črne barve...in po tem praktično nič detajlov v kobtrastni barvi ali kromu.

V tej kombinaciji bo črn avto dejansko grd.

Pa sem jaz zadnji,ki bo kaj takega rekel za črn avto.

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

@skritikrt jaz sem tudi za krom 😊 Všečna men drugače, not laptop tko kot ostale znamke, morda napis zadaj Mazda res odveč….Sej bodo dali not diesel od cx-60, pol pa gremo :zoom-zoom:

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano

Srj mogoče pa bo, ker bodo imele šibkejše opreme samo 12 ali 13 colske ekrane in lahko da bodo spodnji del tega prostora zavzemale klasične tipke.

33112_1.png

Napisano

Saj,glede na to,da Mazda skoz nekaj "sraufa" na svojih avtih in optimira...vsako leto nova nastavitev zmetenja,sedežev itd...vsaj pri stari CX-5 je bilo tako....zna biti,da bodo hitro spremenili🙄.

Bi bil vesel,če bi tipke,gumbi itd. ostali.

 

Je sicer res,da jih tako ceneje stane...a redundanca je zmeraj dobra...če dela seveda.

Z službe (lokomotive in potniške garniture) pa imam izkušnje,da tudi redundanca ne dela zmeraj,kot bi morala....

Težka bo🥺

Napisano

To bi naj bila bodoča usmeritev Mazde znotraj za vse modele. Brez vrtljivega stikala in praktično brez ostalih gumbov, samo touch...?  Škoda, upam, da še kaj spremenijo, glede na ogromno kritik v samo dveh dneh. Pa ravno zato smo med ostalim oboževali Mazde...

Napisano (urejeno)

140km za tak avto leta 2025 ?!?.....mogoče je to mazdin downsizing :), sam ne razumem zakaj imajo potem kubaturo kot za kamion :)

Popravljeno od sportman333
Napisano
Pravkar je sportman333 napisal:

140km za tak avto leta 2025 ?!?.....

Bi rekli, mini dino je zakon. 🤣

 

 

Napisano
pred 5 minutami je sportman333 napisal:

za 50k EUR :)

Pa ne moreš za ta denar pričakovati nekega resnega motorja noter. Sicer pa, zagovorniki dinota, mini dinota in mikro dinota bodo razgrabili to cx5 z v kratkem. Je pa škoda, ker bo tudi "novi" motor Z  v cx5 po letu 2027 zopet stari dobri dino, preoblečen v celofan in dodana mu bo 48 V baterija. In tako bo do leta 2050.

 

 

Napisano

Ne rečem...saj so CX-5 tudi prodajali z g150 motorjem...samo še preden sem svojega naročil,sem ko sem videl koga z CX-5 povprašal...in dva sta mi povedala,da je za umirjeno vožnjo OK,a da včasih zmanjka konjičev.

Jaz sem bolj med živahnejšimi vozniki,tako,da ni bilo vprašanje izbire.

 

Napisano (urejeno)

Tale mini dino g140 je odlicno opitmiziran za  CX30 in Mazdo 3. Kdor ne verjame naj gre na testno vožnjo, vozi veliko lepše kot g194, tako  da motor sploh ni napačen, samo je pa premalo za CX5.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano

Noja… težko je ocenjevati samo po tem, kar je napisano… Bo treba probat v živo… Sem prepričan, da ni tako slab, kot bi nekateri to radi pokazali… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za penzioniste zih ok, generalno pa ne more bit ok, sorry za 2t tezak avto bogih 140konjev v navadnem atmo motorju = no go....pa če ste še tako mazda fan-i....lahko greste pa probat in boste rekli da je super🤔🤣🥸

Napisano

Kolikor sem uspel najti, je teža nove CX-5 dobrih 1.600 kg… če za primerjavo vzamemo CX-30 G140, ki je težka okoli 1.400 kg, je to samo 200 kg težje… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je Jest napisal:

Kolikor sem uspel najti, je teža nove CX-5 dobrih 1.600 kg… če za primerjavo vzamemo CX-30 G140, ki je težka okoli 1.400 kg, je to samo 200 kg težje… 

 

1.600kg + 400kg za ekran :D 

  • Haha 4
  • Zmeden 1

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

Nestrpnost. Komot se s takim avtom voziš. Kaj ti nucajo konjički, če se vedno vozimo v koloni. 130 se lahko komot po AC pelješ. Ne mi bluzit o dinamični vožnji. Pejt se v Belgijo ali Nizozemsko dinamično po AC vozit. Z busom, ki ima limit 100 sem prehiteval in bil na levem pasu. Vsi se vozijo 100 po števcu, to je cca med 94 in 96. Povprečna hitrost je pa točno taka, kot maksimalna. Koliko prej prideš, če se po levem pasu dinamično pelješ? Iz Trebnjega v Ljubljano sem testiral v špici enkrat po levem na polno, koliko je šlo, drugič pa od Ivančne Gorice, kjer se je začela gužva, lepo na desni pas za tovornjakom. Edino čez Višnjo Goro po srednjem pasu. Razlika? 2 minute. To zmore CX5 s 100 konji... Al pa yugo 45.

Popravljeno od Shrek

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.