Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,
pred kratkim sem kupil Mazdo 6 letnik 2013, 2.2 dizel, 175 KM, avtomatik (6-stopenjski). V zadnjih ~1300 km sem imel povprečno porabo 7.6 l/100 km. Večina teh kilometrov je bila na avtocesti – vozim sicer malo bolj živahno, ampak nič prehudo. Mestne vožnje je manj.

Zdaj pa me malo skrbi, če je ta poraba normalna ali pa bi lahko šlo kaj narobe, recimo z injektorji? Ima kdo podobne izkušnje s tem motorjem in menjalnikom? Je to v okviru normale?

Hvala vnaprej za mnenja!

Napisano
pred 50 minutami je donsiete7 napisal:

Živjo,
pred kratkim sem kupil Mazdo 6 letnik 2013, 2.2 dizel, 175 KM, avtomatik (6-stopenjski). V zadnjih ~1300 km sem imel povprečno porabo 7.6 l/100 km. Večina teh kilometrov je bila na avtocesti – vozim sicer malo bolj živahno, ampak nič prehudo. Mestne vožnje je manj.

Zdaj pa me malo skrbi, če je ta poraba normalna ali pa bi lahko šlo kaj narobe, recimo z injektorji? Ima kdo podobne izkušnje s tem motorjem in menjalnikom? Je to v okviru normale?

Hvala vnaprej za mnenja!

To je povsem normalna poraba za tak avto (175 konjev v kombinaciji z AT) kot ga imaš, čeprav bodo nekateri na tem forumu govorili drugače. Ko se boš malo navadil vožnje in menjalnika boš imel povprečje pomoje 6.5 :) 

Napisano

Ta kombinacija AT menjalnika in tega motorja je z vidika porabe najbolj neposrečena žal. Tako, da ta poraba, ki jo imaš bo kr prava. Na 6.5 bi bil z MT menjalnikom, pod 6 pa s švohnejšim 150KM dizlom

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

A nima @Alex pod 5l porabo?

Tudi, če je potrebno. To je za ene štiri litre manj kot dino. 😉

 

 

Napisano

Jaz imam Mazdo 6 G194 AT. Zdaj je par daljših fur naredila žena in sem se usedel notri in je kazalo porabo 6,5 litrov. Pri meni je bolj okrog 9. Se pa izgleda da, če se hoče. Nežno kot ženske znajo, tudi če je 2500 kubikov. Tu bom težko zmagal. 🤣

Napisano (urejeno)

Nekaj je tudi to, samo ni bilo pa spet veliko tega. Pozna se, da so bile daljše vožnje in po avtocesti se raje pelje še malo manj od omejitve.

Načeloma tudi jaz, če vozim po avtocesti po omejitvah ali malo preko in je daljša vožnja, pridem lahko do nekje 7,5 litra na 100 km. Manj je pa že težka.

V glavnem prejšnji avto je bil nekako naštiman na omejitve, ta - vsaj za mene - ni. 😇

Popravljeno od Agerg
Napisano

Hočeš rečt, da če ma kdo na forumu nizko porabo ma nogice nežne kot ženske? 🤗

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 7 urami je Agerg napisal:

Jaz imam Mazdo 6 G194 AT. Zdaj je par daljših fur naredila žena in sem se usedel notri in je kazalo porabo 6,5 litrov. Pri meni je bolj okrog 9. Se pa izgleda da, če se hoče. Nežno kot ženske znajo, tudi če je 2500 kubikov. Tu bom težko zmagal. 🤣

Pošteno povedano. Če se ne voziš v zavetrju Tesel in drugih električnih kosilnic po avtocesti je poraba 9 litrov realna. 

 

 

 

Napisano

Za 9 litrov greš kar hitro. Če bi s tem avtom delal daljše relacije mešano avtocesta in navadne ceste, bi bil nekje na 8 litrih po moje. Kar je kar v redu za tak bencinski motor pa avtomatika. Pa ne bi bilo treba veliko paziti.

Napisano
18 hours ago, donsiete7 said:

Živjo,
pred kratkim sem kupil Mazdo 6 letnik 2013, 2.2 dizel, 175 KM, avtomatik (6-stopenjski). V zadnjih ~1300 km sem imel povprečno porabo 7.6 l/100 km. Večina teh kilometrov je bila na avtocesti – vozim sicer malo bolj živahno, ampak nič prehudo. Mestne vožnje je manj.

Zdaj pa me malo skrbi, če je ta poraba normalna ali pa bi lahko šlo kaj narobe, recimo z injektorji? Ima kdo podobne izkušnje s tem motorjem in menjalnikom? Je to v okviru normale?

Hvala vnaprej za mnenja!

 

Ja si tam tam nekje ja. Jaz imam nekje tako porabo, ampak mi vleka prikolice precej dvigne porabo, sicer bi bil pod 7 sigurno. AT ti porabo dvigne za nekje 0.7l recimo.

 

Upam da si kupil tako šestko z znano zgodovino in znamimi posegi v motor?

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Alex napisal:

Pošteno povedano. Če se ne voziš v zavetrju Tesel in drugih električnih kosilnic po avtocesti je poraba 9 litrov realna. 

 

Če bi hotel met 9 litrov, bi me okregali, da namerno prekoračujem omejitve ... zato imam raje porabo 7,5l, za ziher :P

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Če hočeš imet porabo 9 litrov na G192/4 se moraš peljat na AC konkretno čez 160kmh, pa še vsakič ko se ti nekdo nastavi da se upočasniš na 120 potem spet do podna prtisnt kickdown in takoj nazaj na 160kmh... pa verjetno se po mestu peljat skos 1/2/3 brzina

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je NevLado napisal:

Če hočeš imet porabo 9 litrov na G192/4 se moraš peljat na AC konkretno čez 160kmh, pa še vsakič ko se ti nekdo nastavi da se upočasniš na 120 potem spet do podna prtisnt kickdown in takoj nazaj na 160kmh... pa verjetno se po mestu peljat skos 1/2/3 brzina

Sj veš, odvisno koga vprašaš tle na forumu ... :D

 

U glavnem, če je ta 2.2d tudi AWD model, potem je navedena poraba tudi po našem poraba testu v mejah, @Deeyan se je takrat udeležil z svojo CD175 AWD in mislim, da so bile podobne številke.

 

EDIT: Lažem :D Tlele so številke, ampak ja to je biu extrem v nižine za vse nas (js se nisem vozil od takrat za 6,16l še nikoli, prištej tem številkam 1 liter in boš imel normalne številke, ker vem da smo se takrat vsi pogovarjal, da imamo premale številke  :D )slika.png

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Pošteno povedano. Če se ne voziš v zavetrju Tesel in drugih električnih kosilnic po avtocesti je poraba 9 litrov realna. 

Zanimivo, potem imam jaz poseben premium model, da imam na relaciji Kranj-Pula in nazaj s polno naloženim avtom po omejitvah AC porabo 7.2 - 7.5l. 

 

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Naša M6 G194 ima pri normalni vožnji povprečno porabo 7.0 l/100 km - ni kratkih voženj, večinoma so 20-30 km. Prejšnji lastnik je imel povprečno porabo 8,6 l/100 km. 

Napisano (urejeno)

Kratke vožnje dvignejo porabo. Kar hudo. Še posebej pozimi, kjer še kakšen liter prinesejo zimske gume, pa klimo jaz skozi gonim, ker mi tako paše, pozimi zaradi vlage.

Pri meni je včasih dva tedna skupaj samo dom - vrtec - pisarna - dom. Vse skupaj nekje 3 km. Pa avtocesta, ja. Tam grem, če je prosto med 160 do 170. Sem pa kregan zadnje čase, tako da nekje na 145 nastavim tempomat.

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 13 urami je miha20 napisal:

Z reprogramiranjem računalnika se da zbit porabo za 0,5l cca.

Nekaj je na tem. Najbrž več navora v "uporabnem območju".

 

Ko je žena mela avto na popravilu od toče.. se je 2 tedna vozila z mojim. In je že pri prvem tankanju ugotovila, da je poraba dobrega pol litra nižja kot z njeno trojko.

Napisano

Torej, žene znajo vozit.... :nevem:

Moja pa zaenkrat še ne🥴. Vedno, ko se vsedem v avto ima 6.2, jaz pa potem znižam na 6.0l/100. 😊

Ko bo naslednje srečanje "poraba izziv" pošljite žene..... 🤗🫣😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kar se tiče paščkov na športnih urah, izkušnja s Suuntom X6 (kva vem, kupljen ene 20 let nazaj) je bila, da je pašček razpadel v omari, ne da bi jo redno nosil. Ampak tudi navigacijska naprava Garmin Oregon 300 je edini gumb, ki ga ima, gumb za vklop/izklop - izparel -  praktično izginil - ni ga več, medtem ko je bila naprava spravljena v omari.  Uglavnem, Kitajci delajo res zanič materiale.   Garmin ima 3 različne velikosti (premer)ur . V urarski industriji obstajajo standardi, preproste kuharske formule, po katerih se iz premera ure izračuna ustrezna širina paščka. Po teh standardih, bi moral Garmin za svoje ure proizvajati 3 različne širine paščkov, ampak ker šparajo, proizvaja samo 2 širini. In tako garminova srednja velikost ur uporablja pašček neustrezne širine - isti kot tamale ure.    Poleg precej večje baterije je bila tudi prava širina paščka razlog za nakup tavelke izvedenke fenix 8. Vsaj ne zgleda kot da bi nosil žensko uro.         
    • Jaz včasih operem avto in obrišem, pa odprem prtljažnik, pa potem zaprem in pocuri vn za en štamprle vode - verjetno kje pri lučkah
    • Da se vrnem k uram.   Forrunner vs. Fenix 8   Forrunner je potrebno vzeti 970, ker tamali ima dosti slabšo baterijo.   Primerjava GPS natančnosti in HR natančnosti je nekje ista. Fenix ima minimalno boljšo baterijo, podpora za potapljanje, safirno steklo (opcijsko)...   Generalno moreš res rabit, to kar ti da Fenix več, vseeno je 300€ razlike.   Polara se še morem lotit.     Edit: reboot mobitela in se je sedaj povezala. No pa bo še nekaj časa trpela. Iskanje na pavzi.
    • Nop. Razlika je v lastništvu firme in proizvajalcu. Pa to sem ti že napisal malo nazaj. 😉   Mogoče ti tak razložim: Suuntu je kot Volvo. (Lastnik kitajc, EU brand prodan Kitajcu) Coros je Don Feng.  Garmin in Polar je kot Tesla. (Lastnik amer/Eu, dela se na kitajskem)   Jaz vedno gledam kaj je najmanjše zlo. In če kaj slediš, veš da kitajskega lastništva ne kupim, če ni sila. Kupim pa narejeno tam ali pa iz njihovih komponemt. Nisem naivem in vem da ni ene tehnološke stvari, kjer ne bi imeli vsaj malo prste vmes.
    • Danes malo bolj na tempo. Zdaj ko se podplati privajajo je veliko lažje pritnisnit na malo večjo povprečno hitrost. Kilometri se tudi lepo nabrajo, sicer nič posebenga aapak ok za MTB plus to, da sm spomladi še študiral in nisem bil toliko na kolesu. Trenutno na 1720km in 24,113m višincev  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.