Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj “zalima” te takoj, ko pohodiš stopalko za plin… potem pa lepo zvezno pospešuje … Saj je pri mojem CX-60 tudi podobno, ko pohodim… samo ni tako čutiti tega sunka… čeprav kar spodobno pospešuje z mesta… Seveda pa se pri meni sliši tudi motor… pri EV pa tega rohnenja ni ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 urami je Shrek napisal:

Koliko gre pa v Vrhniški klanec 😋😂

 

 

Preveč :P 

  • Všeč 1
  • Haha 4

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Evo, mi je @Jest omogočil testno vožnjo, pa da mal poročam. Občutki so mešani.

 

Všeč mi je:

- uglajena tiha vožnja

- začetni pospešek

- poraba 15kwh

- izgled zunanjosti

- izgled notranjosti če ne upoštevam TV zaslona nalepljenega na armaturko

 

Ni mi všeč:

- premajhen prtljažnik 

- TV zaslon na armaturki

- pomanjkanje fizičnih gumbov, upravljanje preko tablice je izjemno nepriročno

- pričakoval bi večjo odzivnost pri hitrosti 130km/h navzgor

- kljuke so precej nepraktične

 

Ali bi ga imel?

Ne vem😅

 

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 6
Napisano

Simpl ko pasulj. Če ti všeč bela tehnika ti bo tudi ta mikrovalovka😁

N7rRRL1.jpg

Napisano

Uglajena vožnja ... to mam v svoji šestki tut, zmeri znova ko se iz 350z nazaj v mazdo vsedem si mislim da mam maybacha

 xD

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je 50keda napisal:

Uglajena vožnja ... to mam v svoji šestki tut

Bi imel ja, če ne bi čutil menjalnika in preklopa cilindrov. 

Napisano
pred 17 urami je Shrek napisal:

Koliko gre pa v Vrhniški klanec 😋😂

 

Sej to se pa ve brez dvoma.. 175km/h. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je ignacij napisal:

- pričakoval bi večjo odzivnost pri hitrosti 130km/h navzgor

 

To je vedno tako, če je navor skos enak. To je pri vseh EV-jih po cenah, ki so namenjene navadnim smrtnikom. Vsi od najmanjših EV-jev do recimo nabriteža kot je Cupra Born, dajejo filing na začetku, da bo kar asfalt ven vrgel pri pospeševanju. Tam nekje pri 120km/h pa pričakuješ enako dobiš pa "meh" filng. To je logično kadar je navor enak čez celo območje obratov. Če pa navor raste kot pri ICE pa je filing boljši pri višjih hitrostih.

33112_1.png

Napisano

Aja... še to sem pozabil omeniti...Kar me je razočaralo so LED luči, ki niso dinamične, ima samo samodejno prekljapljanje med dolgimi in kratkimi ... in se mi zdi precej slabše, kot pri moji CX-60 ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 8 urami je Jest napisal:

Aja... še to sem pozabil omeniti...Kar me je razočaralo so LED luči, ki niso dinamične, ima samo samodejno prekljapljanje med dolgimi in kratkimi ... in se mi zdi precej slabše, kot pri moji CX-60 ... 

 

Ojej a res? Men je to en najboljših funkcionalnosti sploh. Torej tale Mazdin poskus lahko prečrtam. 🙁

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Boss napisal:

 

To je vedno tako, če je navor skos enak. To je pri vseh EV-jih po cenah, ki so namenjene navadnim smrtnikom. Vsi od najmanjših EV-jev do recimo nabriteža kot je Cupra Born, dajejo filing na začetku, da bo kar asfalt ven vrgel pri pospeševanju. Tam nekje pri 120km/h pa pričakuješ enako dobiš pa "meh" filng. To je logično kadar je navor enak čez celo območje obratov. Če pa navor raste kot pri ICE pa je filing boljši pri višjih hitrostih.

Dr. Pelko ima Cupro Born in tisto pa iz štarta kar dobro zalepi, ampak še vedno, ko sva pogledala na štoparico, je šel moj polnoletni 3.0 Z4 boljše :) 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V bistvu ima Mazda 6e smolo. Ker bo relativno hitro zastarela. Predolgo so čakali z njo. V premijskem segmentu njena kombinacija pogona in baterije ni nič posebnega. Je pa solidna. In to je dobro. Za notranjost pa je dobro, da je kitajska. Vam povem, sem bil na sejmu IAA v Munchnu, in ko se usedeš v te novodobne avte, se lahko le in zgolj Kitajcem zahvališ, da znajo narediti lepo notranjost.

 

No, saj jo zna narediti še kdo drug, ampak za trikratnik cene oziroma v vozilih, ki jih navadni smrtniki nikoli ne bomo vozili.

 

Bo pa zato CX-6e super avto, če le ne bodo preveč mečkali preden ga namenijo EU.

Napisano

Sem bil v četrtek na servisu, sem čakal v salonu in si ogledoval tole novo 6e.

 

Sem mel mal več časa za debato s prodajalcem. Menda so za letos že vse prodane kar so dobili, da je težka za letos dobit še 6e.

  • Haha 3
  • Začuden 2
  • Zmeden 2
Napisano
dne 18. 9. 2025 ob 21:57 je Boss napisal:

 

To je vedno tako, če je navor skos enak. To je pri vseh EV-jih po cenah, ki so namenjene navadnim smrtnikom. Vsi od najmanjših EV-jev do recimo nabriteža kot je Cupra Born, dajejo filing na začetku, da bo kar asfalt ven vrgel pri pospeševanju. Tam nekje pri 120km/h pa pričakuješ enako dobiš pa "meh" filng. To je logično kadar je navor enak čez celo območje obratov. Če pa navor raste kot pri ICE pa je filing boljši pri višjih hitrostih.

tega občutka nimaš v vseh EV avtih. Tesla M3 ima dober pospešek tudi nad 150.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja, sem premalo podrobno specificiral stavek "To je pri vseh EV-jih po cenah, ki so namenjene navadnim smrtnikom.". Govorimo o EV-jih, kjer se moč giblje tam nekje do 250KM

33112_1.png

Napisano
pred 51 minutami je Boss napisal:

Ja, sem premalo podrobno specificiral stavek "To je pri vseh EV-jih po cenah, ki so namenjene navadnim smrtnikom.". Govorimo o EV-jih, kjer se moč giblje tam nekje do 250KM


Tesla 3 RWD ima 188kW (252KM) in ceno okoli 40K €… kar je primerljivo z Mazdo 6e…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jap, sam tale Tesla ne gre tako vesoljsko kot tista s 500KM.

33112_1.png

Napisano

Fun fact: vozil MG4 z 200+ konji. Po laičnem občutku je pospešek 140-170 km/h na ravni tistega iz 100-130 km/h, če ne celo malenkost boljši - meril pa res nisem. To pripisujem dejstvu, da so inženirji spustili elektroniko na prosto, ko se obrati elektromotorja približajo maksimumu (prej pa pač skrbijo, da je malce zadušen, da ne bi "kopal" za vsak drek).

 

ZOE je pa sploh zadušen v spodnjem območju, ker šele po 30 km/h da od sebe tisti "šus", sicer bi zagotovo imel še sekundo manj do stotice - no, pa pojedel kak komplet gum več.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.