Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Katerega bi raje vzeli vi?

Tale je testni od Makome....   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19937964&display=Mazda CX-60

 

Tale pa je pripeljan iz Švedske....  https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19218216&display=Mazda CX-60

 

Prosil bi za vaše mnenje, se bi pa verjetno oba dalo "scenkati" za kakšnega jurja.

 

Hvala za vaša mnenja in LP

Napisano
pred 8 urami je astor napisal:

Katerega bi raje vzeli vi?

Tale je testni od Makome....   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19937964&display=Mazda CX-60

 

Tale pa je pripeljan iz Švedske....  https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19218216&display=Mazda CX-60

 

Prosil bi za vaše mnenje, se bi pa verjetno oba dalo "scenkati" za kakšnega jurja.

 

Hvala za vaša mnenja in LP


 

Taprva ima manj km in že montirano originalno kljuko… ima pa belo notranjost… Tadruga pa je nekaj mesecev mlajša … ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 10 urami je astor napisal:

Katerega bi raje vzeli vi?

Tale je testni od Makome....   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19937964&display=Mazda CX-60

 

Tale pa je pripeljan iz Švedske....  https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19218216&display=Mazda CX-60

 

Prosil bi za vaše mnenje, se bi pa verjetno oba dalo "scenkati" za kakšnega jurja.

 

Hvala za vaša mnenja in LP

Prvo... 👍😉

Napisano

ker je nekdo omenil da bi ga bilo ceneje uvoziti iz Nemčije, ali ima kdo kakšen podatek koliko bi me prišlo še dodatno če ga uvozim (torej cena skupaj z vsem vključenim, torej prevoz do Slovenije, davki v Sloveniji, itd.).

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=399949437&scopeId=C&action=parkItem&vc=Car&s=Car

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=390032288&scopeId=C&action=parkItem&vc=Car&s=Car

 

Torej, koliko moram dodati znesku iz Nemčije da ga v Sloveniji lahko registriram?  HVALA

Napisano

prevoz - odvisno od kje in kako (v lastni režiji verjeto 300-400€, prek ponudnika 800€ navzgor)

DMV ... 25€

homologacija ... 118€

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

prevoz - odvisno od kje in kako (v lastni režiji verjeto 300-400€, prek ponudnika 800€ navzgor)

DMV ... 25€

homologacija ... 118€

A je kakšna omejitev glede kilometrov, nekdo mi je enkrat govoril da novega na moreš uvoziti, da mora imeti že nekaj prevoženih km? Ali je to res?

Napisano (urejeno)

 

Uvoziš lahko vse, rabljen ali nov avto. Je pa fora glede dajatev - če je star, ni treba plačati DDV. Kot star pa se šteje šele, če je star več kot 6 mesecev in ima več kot 6.000 km.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 20 urami je dvorjan napisal:

LOL, to bi se dalo "scenkati" 10+ jurjev ...

 

Dejansko res... leta je veljalo, da v prvem letu avto izgubi 20% svoje vrednosti. Torej vsaj 12 jurjev dol na 44k€. Pejt tja, daj jim ponudbo 42k€ pa da jih vidiš a bojo kej trzal pol se pa za 44/45k€ dogovorite in je to to.

 

Probaj, pokaži interes, če bodo palamudrili, jim samo reci, da si mislil ga itak it v Nemčijo iskat pa si vseeno še pri nas poskusil skleniti posel. Daj jim številko in 14 dni časa, da se mogoče premislijo. Če te ne pokličejo imaš še vedno možnost it v Nemčijo. Brez skrbi, ljudje ne skačajo okol njih s 50 jurji in tulijo "take my money".

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je dvorjan napisal:

prevoz - odvisno od kje in kako (v lastni režiji verjeto 300-400€, prek ponudnika 800€ navzgor)

DMV ... 25€

homologacija ... 118€

Aha, za 1k ti ne bo nihče nič pripeljal. Boš mogu odkartat vsaj 1500eur.

pred 10 urami je astor napisal:

ker je nekdo omenil da bi ga bilo ceneje uvoziti iz Nemčije, ali ima kdo kakšen podatek koliko bi me prišlo še dodatno če ga uvozim (torej cena skupaj z vsem vključenim, torej prevoz do Slovenije, davki v Sloveniji, itd.).

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=399949437&scopeId=C&action=parkItem&vc=Car&s=Car

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=390032288&scopeId=C&action=parkItem&vc=Car&s=Car

 

Torej, koliko moram dodati znesku iz Nemčije da ga v Sloveniji lahko registriram?  HVALA

Računaj okoli 2k. Malo spremljaj mobile.de., dobis ga za 40k, pa 2k prevoz a papirji in gasa.

Napisano

Avti na švedskem so precej cenejši, potem jih pa uvozijo k nam in lepo služijo na tem.

 

Verjetno je tisti švedski že pripeljal kako prikolico naokoli :)

 

Zakaj pa ne superiornega dizla?

 

 

Napisano

Živjo,

Ravno sem iz Nemčije pripeljal CX-60. Vseh stroškov bo okrog 1000€ (vklj. s str. bencina, zacasnih tablic, homologacije, DMV, ipd...).

 

 

  • Všeč 6
  • Hvala 1
Napisano
Pred eno uro je MPero napisal:

Živjo,

Ravno sem iz Nemčije pripeljal CX-60. Vseh stroškov bo okrog 1000€ (vklj. s str. bencina, zacasnih tablic, homologacije, DMV, ipd...).

 

 

Si šel sam ali ti je kdo pomagal? Ali mi lahko svetuješ kaj več (lahko zasebno)

Napisano
pred 17 minutami je astor napisal:

Si šel sam ali ti je kdo pomagal? Ali mi lahko svetuješ kaj več (lahko zasebno)

Sem šel sam ponj, ker je bilo precej blizu, pa avto sem lahko pogledal.

Nekako tega sicer ne počnem, ampak sem imel 1 pozitivno izkušnjo, ko smo za očeta uvozili skoraj nov avto.

Zdaj smo pa "rabili" oz. gledali hibrida, pa Mazda nam je znana (to bo zdaj že 4.) tako da smo ga poiskali v tujini.

Kar vprašaj kar te zanima ali pošlji na zasebno.

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 24. 9. 2024 ob 12:17 je MPero napisal:

Sem šel sam ponj, ker je bilo precej blizu, pa avto sem lahko pogledal.

Nekako tega sicer ne počnem, ampak sem imel 1 pozitivno izkušnjo, ko smo za očeta uvozili skoraj nov avto.

Zdaj smo pa "rabili" oz. gledali hibrida, pa Mazda nam je znana (to bo zdaj že 4.) tako da smo ga poiskali v tujini.

Kar vprašaj kar te zanima ali pošlji na zasebno.

 

 

 

Si nabavil privat ali v avto trgovini?

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdrav!

 

Na forumu sem že dolgo, zadnjih 10 let pa ne, ker sem takrat zadnjo Mazdo prodal. Ogrevam se za nakup Mazde cx60, letnik 2023 iz uvoza, do 50k km, opremo Homura.

 

Letno naredim dobrih 30kkm, v službo pa dnevno cca 100km (50+50). Doma imam možnost polnilnice.

 

1. Ne morem se odločit, nakupna cena z uvozom je podobna (nekje med 37 in 39k eur), ali naj gledam dizel ali PHEv? Kratkoročno morda dizel, čez 5 let pa bodo lahko še bistveno višje dajatve za dizle. Ali je res realno, da bi imel ob umirjeni vožnji z dizlom porabo pod 6 l? Vem, da me čaka 500 eur pri registraciji namesto 200 :)

2. Ali je kak haklc glede uvoza in garancije? Zakaj menim, da je točno ta kombinacija zame zmagovalna? Ker bom natanko čez 3 leta odpeljal svojih 150kkm z avtom oziroma bo avto star 5 let, ko garancija poteče.

3. Kako je s takim avtom in uveljavljanjem update-a podvozja? Berem, da so bile težave z nastavitvami tako pri eni kot drugi različici... Ali je možno, da bi avto iz tujine v garanciji popravili?

4. Je še kak haklc, ki sem ga pozabil? V igri so še Kia Sorento PHEV, potem pa se počasi konča. Za pod 40k tudi novo ne dobiš prav nič!

 

Hvala za mnenja,

 

 

A.

Napisano
pred 19 minutami je mazda3fan napisal:

Pozdrav!

 

Na forumu sem že dolgo, zadnjih 10 let pa ne, ker sem takrat zadnjo Mazdo prodal. Ogrevam se za nakup Mazde cx60, letnik 2023 iz uvoza, do 50k km, opremo Homura.

 

Letno naredim dobrih 30kkm, v službo pa dnevno cca 100km (50+50). Doma imam možnost polnilnice.

 

1. Ne morem se odločit, nakupna cena z uvozom je podobna (nekje med 37 in 39k eur), ali naj gledam dizel ali PHEv? Kratkoročno morda dizel, čez 5 let pa bodo lahko še bistveno višje dajatve za dizle. Ali je res realno, da bi imel ob umirjeni vožnji z dizlom porabo pod 6 l? Vem, da me čaka 500 eur pri registraciji namesto 200 :)

2. Ali je kak haklc glede uvoza in garancije? Zakaj menim, da je točno ta kombinacija zame zmagovalna? Ker bom natanko čez 3 leta odpeljal svojih 150kkm z avtom oziroma bo avto star 5 let, ko garancija poteče.

3. Kako je s takim avtom in uveljavljanjem update-a podvozja? Berem, da so bile težave z nastavitvami tako pri eni kot drugi različici... Ali je možno, da bi avto iz tujine v garanciji popravili?

4. Je še kak haklc, ki sem ga pozabil? V igri so še Kia Sorento PHEV, potem pa se počasi konča. Za pod 40k tudi novo ne dobiš prav nič!

 

Hvala za mnenja,

 

 

A.

Pokliči na pooblaščenca in se zmeni za testno vožnjo. Dizli so super, porabo lahko zbiješ komot pod 5 litrov, AMPAK naj bi že imeli prve težave s pokanjem glav. PHEV je trotl ziher 2.5 motor, ki je v mazdah že od 2013, je pač dodan zdravn štrom. Pod črto je odvisno od tebe, kako rad stiskaš gas do podna ;)

 

Ko uvažaš avto ga kupi izključno pri pooblaščencu, pa naj ti dajo zadnji izpis iz servisne knjige, kjer gor piše o garanciji - pa tudi serijsko lahko vneseš v app in preveriš. Če so konec 2023, bo imela tako ali tako že 6 let garancije.

 

Vsak avto ti bodo popravili tudi pri nas, dokler ima veljavno garancijo! 

Napisano (urejeno)

Jaz sem testiral oba, kupil pa nobenega. Dizel se po mojem mnenju lepše vozi, samo jaz si ga glede na mazdino zgodovino ne bi upal kupiti. Tako kot je napisal @NevLado pa je 2.5l preverjena zadeva.

 

Obvezno pojdi na testno vožnjo, meni je bil voznikov sedež pretrd, kar je bil eden izmed razlogov, da ga nisem kupil.

 

 

 

Popravljeno od ignacij
Napisano

Prvi PHEV so imeli zelo "poskočno" podvozje, ki naj bi bilo pri dizlih že bolj uglajeno. Teža baterij tukaj pač igra svojo vlogo in zato je nekoliko lažje prilagodit manj masivnega dizla kot PHEV.

 

Kaj vzet? Po moje v bistvu tistega, ki bo najbolje izkoriščal tvoje potovalne navade. V principu takole bi se sam odločil. Če so krajše vožnje, dnevno nekaj deset kilometrov potem PHEV absolutno. Če pa bo kilometrov več kot 60-70 na dan bi pa vseeno vzel dizla. Ne samo zarad porabe ampak kot celoten paket, ki vključuje tudi udobje, ker tako kot pravi @ignacij, če je avto pretrd bodo daljše vožnje bolj muka kot užitek.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.