Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 46 minutami je robz napisal:

Odsvetovali ste TSI-ok kupim, itak je VW overrated znamka za moje pojme.

Odsvetovali ste turbo mlincke ala Ford Focus 1.0. Te variante se nisem odpisal.

Potem mi ostanejo samo se atmosferci :D zgleda bo odlocitev simpl kot pasulj, sarcasm off.

 

Osebno bi tudi raje kupil od fizicne osebe.

Enako sem storil tudi pri prejsnji Mazdi. Vsaj mislil sem tako, dokler ni tipa nekdo klical in je v pogovoru omenil nek drug avto. Takrat sem vedel koliko je ura...

 

Avto kupiti od postenega prodajalca je skoraj misija nemogoce... Imam pa moznost nakupa Crysler Sebring od poznanega prvega lastnika :D

 

 

 

 

Jaz z enim očesom gledam k nakupu novega (picasso iz leta 09 je pač že malo v letih ). Budgeta imam 12t EUR. Želje imam dokaj podobne kot ti. Ker nihče od znancev ne prodaja avta,gledam novega. 

 

Ugotovitve: sandero pride 11000,Clio jurja več, zanimiva je tudi KIA Rio, Fiat tipo je malenkost večji in tudi dražji . Vse ostalo (Polo,Ibiza, i20, Fabia...) je še dražje. 

 

Trenutno se mi zdi Clio Best buy.

  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
pred 21 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz z enim očesom gledam k nakupu novega (picasso iz leta 09 je pač že malo v letih ). Budgeta imam 12t EUR. Želje imam dokaj podobne kot ti. Ker nihče od znancev ne prodaja avta,gledam novega. 

 

Ugotovitve: sandero pride 11000,Clio jurja več, zanimiva je tudi KIA Rio, Fiat tipo je malenkost večji in tudi dražji . Vse ostalo (Polo,Ibiza, i20, Fabia...) je še dražje. 

 

Trenutno se mi zdi Clio Best buy.

Clio te bo prišel kar dražje pojdi na konfigurator in malo preračunaj , pa tudi Sandero je čisto osnovni 11.500 kak si boš zaželel malenkost boljšega je že 15.900.

Napisano

Ja, res zanesljivih avtomobilov je vse manj.

 

Mali bencinarji s turbinami so skorajda vsi po vrsti problematicni, ne glede na to, katero znacko imajo na sebi. S tega vidika so Mazdini atmosferci prakticno ziheraska opcija za bolj miren spanec.

 

Kakšen tip avta se pa kupuje? D razred karavan? Enoprostorec? Ali mali mestni avto? Malo sem zmeden, lepite neke passate, pol omenjate clia pa sandera ... Kdaj boste kak avto omenili? 😃

Napisano
pred 34 minutami je dvorjan napisal:

Ja, res zanesljivih avtomobilov je vse manj.

 

Mali bencinarji s turbinami so skorajda vsi po vrsti problematicni, ne glede na to, katero znacko imajo na sebi. S tega vidika so Mazdini atmosferci prakticno ziheraska opcija za bolj miren spanec.

 

Kakšen tip avta se pa kupuje? D razred karavan? Enoprostorec? Ali mali mestni avto? Malo sem zmeden, lepite neke passate, pol omenjate clia pa sandera ... Kdaj boste kak avto omenili? 😃

Jaz kupujem nekj v rangu, mazda 3, 6, ford focus, kia ceed, proceed (kaj je sploh razlika?), hyundai i30, i40, opel astra, itd. Nekaj v rangu 5-7k (raje manj) za vecinoma mestno voznjo, racunam cca 10k na leto, tako, da je v igri bencinar. Idealno bi rad avto mlajsi od 10 let in pod 150k km, ter od prvega lastnika, karavan je plus zaradi kolesa in borda. Ce ne najdem nic pametnega pa bom kupil starejsega atmosferca za par tisoc eur, ki glede na napisano bolje dela kot novejse masine :D

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je robz napisal:

Jaz kupujem nekj v rangu, mazda 3, 6, ford focus, kia ceed, proceed (kaj je sploh razlika?), hyundai i30, i40, opel astra, itd. Nekaj v rangu 5-7k (raje manj) za vecinoma mestno voznjo, racunam cca 10k na leto, tako, da je v igri bencinar. Idealno bi rad avto mlajsi od 10 let in pod 150k km, ter od prvega lastnika, karavan je plus zaradi kolesa in borda. Ce ne najdem nic pametnega pa bom kupil starejsega atmosferca za par tisoc eur, ki glede na napisano bolje dela kot novejse masine :D

Proceed se od ceed-a razlikuje v tem da ima slednji 5vrat, proceed pa zgolj 3. V zadnji generaciji pa je Proceed oznaka za izvedenko ki spominja na CLS Shooting brake (nekakšen športni karavan torej ). 3vratnega pa v zadnji generaciji sploh ni več 

pred 2 urama je robertk6 napisal:

Clio te bo prišel kar dražje pojdi na konfigurator in malo preračunaj , pa tudi Sandero je čisto osnovni 11.500 kak si boš zaželel malenkost boljšega je že 15.900.

WWW.AVTO.NET

Renault Clio SCe 65 Limited, letnik:2022,12250 EUR :: www.Avto.net ::

To se meni zdi trenutno Best buy. Je pa res mlinček. Ampak to je (če se ne motim )edina bencinska opcija pri cliu.

Popravljeno od Nejc1986
Napisano

Niste resni. 1.0 trivaljnik s 65 konji pogojno pritiče upokojenki, ki se pelje 1x tedensko kak kilometer, ne pa za "daily driverja". To je kot bi 12 jurjev vrgel stran.

 

Ja, novi avti so dragi, rabljeni se dražijo, vse se draži. Ampak vedno raje poiščem dober rabljen avto kot pa izberem vstopni model kateregakoli razreda.

 

Sploh pa se morate zavedati naslednje: avti ranga Mazda 6 so delani za to, da zdržijo 500.000 km, Mazda 3 mogoče 300.000, Clio pa za 150.000 km. Koliko od teh jih bo neproblematičnih, pa je težko reči.

 

Moje razmišljanje je naslednje:

če imam 12 jurjev, jih ne bom dal za novega clia ali sandera

dal jih bom 10 ali 11 za par let staro Mazdo 6 in jurcka ali dva na stran za morebiten servis, nove gume itd.

 

Pa se bom peljal kot kralj, prehitel kogarkoli bom hotel, prezivel, ce se kdo zaleti vame itd.

Napisano

Imaš šestico 14 letnik bencinar, 100000 km od prvega lastnika od danes na netu... 

Napisano
pred 6 urami je Nejc1986 napisal:

Nimas pa karavana oz. družinskega avta za povprečno slo družino. Nekaj v stilu golfa,astre. Vem... Trendi so zdaj drugačni. 

Ok kaj zdej iščeš, karavana ali hatchbacka?

 

Golf == mazda3

Cena za oba z dobro opremo je 25 tisoč.

 

Mazda6 kot predstavnik višjega razreda in JE karavan pa pride 30 tisoč. 
 

Povprečna slo družina pa vzame avto na lizing tako da ji je vseeno za ceno…

pred 2 urama je robz napisal:

Jaz kupujem nekj v rangu, mazda 3, 6, ford focus, kia ceed, proceed (kaj je sploh razlika?), hyundai i30, i40, opel astra, itd. Nekaj v rangu 5-7k (raje manj) za vecinoma mestno voznjo, racunam cca 10k na leto, tako, da je v igri bencinar. Idealno bi rad avto mlajsi od 10 let in pod 150k km, ter od prvega lastnika, karavan je plus zaradi kolesa in borda. Ce ne najdem nic pametnega pa bom kupil starejsega atmosferca za par tisoc eur, ki glede na napisano bolje dela kot novejse masine :D

Kaj pa Toyota Auris 1.2? Te imajo 4 cilindre in ketno… Nisem slišal še nič negativnega o njih.

Napisano
pred 8 urami je Nejc1986 napisal:

Proceed se od ceed-a razlikuje v tem da ima slednji 5vrat, proceed pa zgolj 3. V zadnji generaciji pa je Proceed oznaka za izvedenko ki spominja na CLS Shooting brake (nekakšen športni karavan torej ). 3vratnega pa v zadnji generaciji sploh ni več 

WWW.AVTO.NET

Renault Clio SCe 65 Limited, letnik:2022,12250 EUR :: www.Avto.net ::

To se meni zdi trenutno Best buy. Je pa res mlinček. Ampak to je (če se ne motim )edina bencinska opcija pri cliu.

Dobro poglej kaj piše ....cena velja v primeru financiranja CASH PLAN....to pomeni da moraš najmajn 6000 vzet na financiranje in potem pristej obresti in imaš pravo ceno tega mlinčka.

Napisano
pred 8 urami je Shrek napisal:

Imaš šestico 14 letnik bencinar, 100000 km od prvega lastnika od danes na netu... 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.0 107KW CHALLENGE mo�nost financiranja, letnik:2014,13000...

to si mislil tole verjetno....

 

 

 

Napisano
Kaj pa Toyota Auris 1.2? Te imajo 4 cilindre in ketno… Nisem slišal še nič negativnega o njih.
S temle, da če vzameš leasing, ti je vseeno za ceno, si pa zabluzil na polno. Tut mnogi si žal leasinga ne morejo privoščiti. Jaz osebno ne bom nikoli, ampak res nikoli več kupoval avto, torej stvar, ki zgublja vrednost, na keš. Kretenizem brez primere, ki dela ljudi še bolj revne. Če mam kupček 30 jurjev dam raje pologa 3 jurje, ostalo vzamem na 7 let leasing, 27 jurjev pa obračam tako, da z njimi kesečno pokrijem obrok za lesing. Na koncu mam po 7ih letiih še vedno isti kupček denarja plus avto, ki ga prodam mogoče za 8 jurjev. Kdor ga kupi na keš, ma samo avto za 8 jurjev :)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 8 urami je NevLado napisal:

Ok kaj zdej iščeš, karavana ali hatchbacka?

 

Golf == mazda3

Cena za oba z dobro opremo je 25 tisoč.

 

Mazda6 kot predstavnik višjega razreda in JE karavan pa pride 30 tisoč. 
 

Povprečna slo družina pa vzame avto na lizing tako da ji je vseeno za ceno…

Kaj pa Toyota Auris 1.2? Te imajo 4 cilindre in ketno… Nisem slišal še nič negativnega o njih.

Vem da je mazda3 v istem razredu kot Golf. In v tem razredu nima karavana :)

 

kaj jaz iščem ? Karkoli novega do 12-14jurjev :) Pač prisegam na nov avto,ki ga potem vozim 10-15let. Saj to je never ending story; novega clia za ta denar ali rabljen avto 2velikostna razreda višje. 

 

Auris z 1.2 je že turbina. Sam bi raje gledal 1.33. 

Napisano
pred 16 minutami je J.J. napisal:

S temle, da če vzameš leasing, ti je vseeno za ceno, si pa zabluzil na polno. Tut mnogi si žal leasinga ne morejo privoščiti. Jaz osebno ne bom nikoli, ampak res nikoli več kupoval avto, torej stvar, ki zgublja vrednost, na keš. Kretenizem brez primere, ki dela ljudi še bolj revne. Če mam kupček 30 jurjev dam raje pologa 3 jurje, ostalo vzamem na 7 let leasing, 27 jurjev pa obračam tako, da z njimi kesečno pokrijem obrok za lesing. Na koncu mam po 7ih letiih še vedno isti kupček denarja plus avto, ki ga prodam mogoče za 8 jurjev. Kdor ga kupi na keš, ma samo avto za 8 jurjev :)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

😊😂🤣🙈

Napisano
pred 45 minutami je J.J. napisal:

S temle, da če vzameš leasing, ti je vseeno za ceno, si pa zabluzil na polno. Tut mnogi si žal leasinga ne morejo privoščiti. Jaz osebno ne bom nikoli, ampak res nikoli več kupoval avto, torej stvar, ki zgublja vrednost, na keš. Kretenizem brez primere, ki dela ljudi še bolj revne. Če mam kupček 30 jurjev dam raje pologa 3 jurje, ostalo vzamem na 7 let leasing, 27 jurjev pa obračam tako, da z njimi kesečno pokrijem obrok za lesing. Na koncu mam po 7ih letiih še vedno isti kupček denarja plus avto, ki ga prodam mogoče za 8 jurjev. Kdor ga kupi na keš, ma samo avto za 8 jurjev :)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Kako obračaš ta denar, da pokriješ lizing? To me res zanima.🤔

 

 

Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

Niste resni. 1.0 trivaljnik s 65 konji pogojno pritiče upokojenki, ki se pelje 1x tedensko kak kilometer, ne pa za "daily driverja". To je kot bi 12 jurjev vrgel stran.

 

Ja, novi avti so dragi, rabljeni se dražijo, vse se draži. Ampak vedno raje poiščem dober rabljen avto kot pa izberem vstopni model kateregakoli razreda.

 

Sploh pa se morate zavedati naslednje: avti ranga Mazda 6 so delani za to, da zdržijo 500.000 km, Mazda 3 mogoče 300.000, Clio pa za 150.000 km. Koliko od teh jih bo neproblematičnih, pa je težko reči.

 

Moje razmišljanje je naslednje:

če imam 12 jurjev, jih ne bom dal za novega clia ali sandera

dal jih bom 10 ali 11 za par let staro Mazdo 6 in jurcka ali dva na stran za morebiten servis, nove gume itd.

 

Pa se bom peljal kot kralj, prehitel kogarkoli bom hotel, prezivel, ce se kdo zaleti vame itd.

E,jaz sem pa tu drugačnega mnenja. Avtor vprašanja pravi da bo delal 10t km na leto ,občasno kak izlet. Nekaj podobnega delam jaz.

 

Raje dam 12t za Clia in ga vozim naslednjih 10let ,kot pa da že v startu kupim 7let star avto višjega razreda,ki bo čez 10let že skoraj polnoleten in imel 300.000km ter bo že v štartu imel vprašaljivo zgodovino. 

 

Zdaj me bodo nekateri linčali (ali pa tudi ne),ampak imam več zaupanja v to,da bo sandero/clio preživel 10let in  100.000km brez večjih popravil,kot pa ... Ekhm.... Avensis (ali kaksen drug japonski konkurent v tem razredu ) 17let in 300.000km. 

 

Ok,varnost pa je razlika; tu ti dam pa prav 

Napisano

@Nejc1986, kako bi pa resil s prevozom bicikla v Cliu? Prtljaznik?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Nejc1986 napisal:

Vem da je mazda3 v istem razredu kot Golf. In v tem razredu nima karavana :)

 

kaj jaz iščem ? Karkoli novega do 12-14jurjev :) Pač prisegam na nov avto,ki ga potem vozim 10-15let. Saj to je never ending story; novega clia za ta denar ali rabljen avto 2velikostna razreda višje. 

 

Auris z 1.2 je že turbina. Sam bi raje gledal 1.33. 

Jah novega auta za 14 jurjeu ni več… c3 citroen mogoče brez vsega 🤔

 

1.33 ne gre nikamor, novega s tem motorjem več nimaš. 1.2T Aurisa sem gledal jaz pred nakupom CX-3 in kot pravim nisem našel nič problematičnega. Potem bi morale vse turbine ribnit pri 100k…

 

Moj prejšnji 1.4D Auris se še vedno vozi naokoli z 180kkm in original turbino…

Napisano
pred 18 minutami je Jest napisal:

@Nejc1986, kako bi pa resil s prevozom bicikla v Cliu? Prtljaznik?

Specialka gre preverjeno notri :) prtljaznik ne pride v poštev :)

 

ampak ja,pogrešam čase karavanskih Cliov,Ibiz in podobnega. Bili so grdi,ampak hkrati prostorni za malo denarja.

Napisano

Evo, vse kar rabiš "nujnega" na avtu v 2022.

 

WWW.AVTO.NET

Citroen C3 C-Series PureTech 83 S S BVM -NA ZALOGI-, letnik:2022,14200 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

To da ima motor jermen v olju pa pač spregledaš :lol:

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je Nejc1986 napisal:

Specialka gre preverjeno notri :) prtljaznik ne pride v poštev :)

 

ampak ja,pogrešam čase karavanskih Cliov,Ibiz in podobnega. Bili so grdi,ampak hkrati prostorni za malo denarja.

 

specialko sm js v Alfo 159 limuzino spravu pokonci čez zadnje sedeže brez, da sm karkoli podiru 😂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 21 minutami je NevLado napisal:

Jah novega auta za 14 jurjeu ni več… c3 citroen mogoče brez vsega 🤔

 

1.33 ne gre nikamor, novega s tem motorjem več nimaš. 1.2T Aurisa sem gledal jaz pred nakupom CX-3 in kot pravim nisem našel nič problematičnega. Potem bi morale vse turbine ribnit pri 100k…

 

Moj prejšnji 1.4D Auris se še vedno vozi naokoli z 180kkm in original turbino…

C3 malo drazja od clia. Rio, Clio,sandero so cenejši. Najcenejši je space star,ampak je velikostno bolj v stilu Picanta / i10. Res premajhno. 

 

1.33 je bil do leta 2016. Kar nekaj prevozil corollo s tem motorjem letnik 16. Presenetljivo solidna zadeva , 6prestav, poraba 6,5l

Pravkar je Deeyan napisal:

 

specialko sm js v Alfo 159 limuzino spravu čez zadnje sedeže brez, da sm karkoli podiru 😂

Jst pa v prastarega punta :)

Napisano
pred 12 minutami je NevLado napisal:

Evo, vse kar rabiš "nujnega" na avtu v 2022.

 

WWW.AVTO.NET

Citroen C3 C-Series PureTech 83 S S BVM -NA ZALOGI-, letnik:2022,14200 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

To da ima motor jermen v olju pa pač spregledaš :lol:

Tole pa moj sosed prodaja......😊

Mimogrede,nikamor ne gre....🥴

Napisano
pred 41 minutami je NevLado napisal:

Evo, vse kar rabiš "nujnega" na avtu v 2022.

 

WWW.AVTO.NET

Citroen C3 C-Series PureTech 83 S S BVM -NA ZALOGI-, letnik:2022,14200 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

To da ima motor jermen v olju pa pač spregledaš :lol:

Nebi,hvala :)

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je J.J. napisal:

S temle, da če vzameš leasing, ti je vseeno za ceno, si pa zabluzil na polno. Tut mnogi si žal leasinga ne morejo privoščiti. Jaz osebno ne bom nikoli, ampak res nikoli več kupoval avto, torej stvar, ki zgublja vrednost, na keš. Kretenizem brez primere, ki dela ljudi še bolj revne. Če mam kupček 30 jurjev dam raje pologa 3 jurje, ostalo vzamem na 7 let leasing, 27 jurjev pa obračam tako, da z njimi kesečno pokrijem obrok za lesing. Na koncu mam po 7ih letiih še vedno isti kupček denarja plus avto, ki ga prodam mogoče za 8 jurjev. Kdor ga kupi na keš, ma samo avto za 8 jurjev :)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Hm zanimivo, jaz osebno pa raje kupim in skesiram takoj. Pri lizingu skupno na koncu placas se par jurjev vec, tako, da si v zgubi in ne v plusu... Nevem o kaksnem kupcku denarja govoris :D

Vsekakor se bolj splaca skesirat na zacetku, seveda, ce ne gre ves kes za avto in potem jes crn kruh in pijes vodo prvo leto... Jaz bi skesiral do 5-10k, ne govorim o 30k. Mesetarjenje z delnicami ali crypto nima veze pri nakupu avta.

 

 

Auris 16 ali 1.33? Zakaj? Sicer mi je oblika bolj za babice ampak vseeno vprasam:)

 

WWW.AVTO.NET

Toyota Auris 1.6 Dual VVT-i Luna, letnik:2011,5990 EUR :: www.Avto.net ::

 

Popravljeno od robz

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.