Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Našel je samo mailbox is katerega se generirajo spam sporočila, ni našel nikogar...mailbox pa res ni težko najti če maš pošiljatelja...

 

Jaz bi se raje vprašal od kje baza naslovov vseh šol in ministrstev, ali je nekdo bil priden pa jo je sestavil na podlagi javnih podatkov (ampak koji k mu je interes to narediti...) ali pa je nekdo malo pokukal nekam v neko bazo ministrstva. To je zaskrbljajoča zadeva, ne pa sporočilo.

Popravljeno od jures
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Smo v AI času.

 

Si probal vprašat chatGPT? Verjetno bo v par sekundah dal seznam.

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Smo v AI času.

 

Si probal vprašat chatGPT? Verjetno bo v par sekundah dal seznam.

Deep seek pravi da je moja zena pevka ki je sodelovala s Siddharto. Ne vem kaj se jaz pol matram...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 19 urami je jures napisal:

Jaz bi se raje vprašal od kje baza naslovov vseh šol in ministrstev, ali je nekdo bil priden pa jo je sestavil na podlagi javnih podatkov (ampak koji k mu je interes to narediti...) ali pa je nekdo malo pokukal nekam v neko bazo ministrstva. To je zaskrbljajoča zadeva, ne pa sporočilo.

 

Ko sem pred letom malo brskal (zalezoval mojo najdražjo (samo ne ji povedat)), sem ugotovil, da ima faks kjer dela, javno objavljene vse naslove vseh svojih zaposlenih.

 

Če bi bila ukradena baza, bi verjetno prišlo na vse šole. 

 

Za OŠ Moravče še ne vemo, ali je bilo poslano. V Moravčah smo namreč 50let za cajtom...:lol:  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 50 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ko sem pred letom malo brskal (zalezoval mojo najdražjo (samo ne ji povedat)), sem ugotovil, da ima faks kjer dela, javno objavljene vse naslove vseh svojih zaposlenih.

 

Če bi bila ukradena baza, bi verjetno prišlo na vse šole. 

 

Za OŠ Moravče še ne vemo, ali je bilo poslano. V Moravčah smo namreč 50let za cajtom...:lol:  

Mogoce moras prej se povezat z dialupom :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Svinjsko grdo, te zamenjajo, da sploh ne veš za to.... :wub:  Amerika... 🥴

Zgleda grdo ampak bo mogoče celo dobro za Luko👍😉

Napisano
pred 7 urami je Mraušk Mčk napisal:

Čim so židje postali lastniki ...

Možno.... :whatever:

Napisano

Ko misliš, da so že dosegli managerski vrh, pa še znajo misliti 'izven škatl'

 

Upravljanje hitrosti na ljubljanskem obroču

Med ključnimi projekti v letošnjem letu je Ribič navedel projekt za dinamično upravljanje hitrosti na ljubljanskem obroču, s katerim bodo skušali vsaj delno povečati pretočnost. "Začeli bomo omejevati hitrost približno 20 kilometrov pred ljubljanskim obročem, jo prilagajali gostoti prometa in s tem omogočili, da pritiski po ljubljanskem obroču ne bodo tako močni in da bo promet bolje stekel," je pojasnil. Po Ribičevih besedah naj bi projekt zaživel sredi letošnjega poletja.

  • Haha 2
  • Žalosten 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 16 urami je jures napisal:

Ko misliš, da so že dosegli managerski vrh, pa še znajo misliti 'izven škatl'

 

Upravljanje hitrosti na ljubljanskem obroču

Med ključnimi projekti v letošnjem letu je Ribič navedel projekt za dinamično upravljanje hitrosti na ljubljanskem obroču, s katerim bodo skušali vsaj delno povečati pretočnost. "Začeli bomo omejevati hitrost približno 20 kilometrov pred ljubljanskim obročem, jo prilagajali gostoti prometa in s tem omogočili, da pritiski po ljubljanskem obroču ne bodo tako močni in da bo promet bolje stekel," je pojasnil. Po Ribičevih besedah naj bi projekt zaživel sredi letošnjega poletja.

Potem pa VINJETE nazaj, ker 80 ali 60 se lahko vozim po stari cesti🥴Upam pa, da ne bodo vsi na stari cesti v LJ.... 😉

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
dne 5. 2. 2025 ob 15:47 je jures napisal:

Ko misliš, da so že dosegli managerski vrh, pa še znajo misliti 'izven škatl'

 

Upravljanje hitrosti na ljubljanskem obroču

Med ključnimi projekti v letošnjem letu je Ribič navedel projekt za dinamično upravljanje hitrosti na ljubljanskem obroču, s katerim bodo skušali vsaj delno povečati pretočnost. "Začeli bomo omejevati hitrost približno 20 kilometrov pred ljubljanskim obročem, jo prilagajali gostoti prometa in s tem omogočili, da pritiski po ljubljanskem obroču ne bodo tako močni in da bo promet bolje stekel," je pojasnil. Po Ribičevih besedah naj bi projekt zaživel sredi letošnjega poletja.

 

Ja to je logika na nivoju, da bo voda hitrej stekla iz soda, če bo 3/4 colska cev že na začetku izhoda iz soda in ne šele na koncu 5 metrov naprej pri pipi. Isti kurac bo, dokler ne boš zamenjal celotno cev na colo ali še več.

 

Pred časom, ko so prvič prišli s takimi idejami na plano sem nareedil objavo z izračunom, kjer je jasno matematično izračunano, da nižja kot je hitrost manjša je prepustnost ceste. Tako, da razlika bo le to, da se bo zdaj čakalo že bistveno prej in pol počasi premikalo po AC. ČČe bo kdo šel to štopat bo verjetno enaka ali večja izguba časa kot je danes.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

 

Ja to je logika na nivoju, da bo voda hitrej stekla iz soda, če bo 3/4 colska cev že na začetku izhoda iz soda in ne šele na koncu 5 metrov naprej pri pipi. Isti kurac bo, dokler ne boš zamenjal celotno cev na colo ali še več.

 

Pred časom, ko so prvič prišli s takimi idejami na plano sem nareedil objavo z izračunom, kjer je jasno matematično izračunano, da nižja kot je hitrost manjša je prepustnost ceste. Tako, da razlika bo le to, da se bo zdaj čakalo že bistveno prej in pol počasi premikalo po AC. ČČe bo kdo šel to štopat bo verjetno enaka ali večja izguba časa kot je danes.

 

 

Sj ponavad ze vse stoji na vstopu v LJ.

Pocasnej res me gre, razen ce se zacnejo vsi v rikverc premikat

Napisano

Sej , zdaj bo pa stalo pač že prej, Ja mogoče za tiste blizu Lj bo kaj bolje, ker se bo masa ustavljala pred vklopitvijo le teh v promet.

 

Problem so smotani in premalo prepustni razcepi zato prihaja do zastojev. Še enkrat več vode, ki ni pod pritiskom, lahko steče le po širši cesti. Ker pač promet ne moreš pod pritiskom tlačit skupaj, da bo hitreje šel skozi je zgolj in samo ena rešitev - širitev najbolj obremenjenih cest.

33112_1.png

Napisano

Jaz komaj čakam da dam še 2 predmeta skozi pa končam faks, pa zaključim tole jajcanje v LJ, katastrofa je res.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

A da bi pa naredili kakšno obvoznico okoli Ljubljane, da bi se tranzit speljal mimo in ne bi še ta delal gužvo? 

 

Koliko tega prometa gre res v Ljubljano in koliko samo mimo?

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
  • Hvala 1
Napisano

Problem je, da iz prehitevalnega pasa zavijajo na odcep...

Napisano
pred 40 minutami je Slivka napisal:

A da bi pa naredili kakšno obvoznico okoli Ljubljane, da bi se tranzit speljal mimo in ne bi še ta delal gužvo? 

 

Koliko tega prometa gre res v Ljubljano in koliko samo mimo?

 

Ja to bi bila najboljša rešitev, da bi bil obroč le odcep iz avtoceste ne a da je glavni del najbolj obremenjenega dela AC omrežja.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

A da bi pa naredili kakšno obvoznico okoli Ljubljane, da bi se tranzit speljal mimo in ne bi še ta delal gužvo? 

 

Koliko tega prometa gre res v Ljubljano in koliko samo mimo?

Kranj - Vrhnika, se da s tunelom pod polhograjskimi na primer.....vsa avstrija, nizozemska, nemcija itd bi sla mimo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kranj - Lukovica tudi ne bi smel biti tako hud problem...

 

Pa Vrhnika - Grosuplje tudi ne...

 

Pa Grosuplje - Lukovica tudi ne...

 

In smo že okoli... 

 

Ampak do takih idej bodo "tavišji" prišli šele čez kakšnih 15 let...

 

Ali pa bodo počakali, pa se bo zadeva rešila sama od sebe. V "petnajstminutnih" mestih bo vse na dosegu roke in se ljudje ne bodo vozili po obvoznici, torej ne bo prometa in zastojev. Pa "drugi tir" bo opravil svoje in ne bo toliko tovornjakov na cesti od Kopra do Dolge Vasi - pa bo še toliko manj zastojev...

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Slivka napisal:

Kranj - Lukovica tudi ne bi smel biti tako hud problem...

 

Pa Vrhnika - Grosuplje tudi ne...

 

Pa Grosuplje - Lukovica tudi ne...

 

In smo že okoli... 

 

Ampak do takih idej bodo "tavišji" prišli šele čez kakšnih 15 let...

 

Ali pa bodo počakali, pa se bo zadeva rešila sama od sebe. V "petnajstminutnih" mestih bo vse na dosegu roke in se ljudje ne bodo vozili po obvoznici, torej ne bo prometa in zastojev. Pa "drugi tir" bo opravil svoje in ne bo toliko tovornjakov na cesti od Kopra do Dolge Vasi - pa bo še toliko manj zastojev...

😄 noben problem, če bi bili časi bratstva in enotnosti, prostovoljnih delovnih brigad. Saj eni so že v pripravljenosti z lopato ...

 

Danes pa je vse težko, začne se pri umestitvi ceste v prostor (noben ne bi žrtvoval svoje parcele za skupno dobro, 50 let nazaj pa so jo enostavno vzeli in se nisi mogel nič pritoževat) ... 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Po besedah nekoga, ki se ukvarja z gradnjami avtocest so problem tazelen . Njihov plan in način delovanja je ustvarjanje postopkovnih zapletov pri umestitvi  in pa pri izdajah dovoljenj in pri tem so celo zelo uspešni. Po njihovi teoriji bo onesnaženje manjše, če ne bo 3 pasovnic ali pa še enega obroča okoli Ljubljane, ker potem se bodo ljudje manj vozili. Seveda teorija ne drži. Butci tudi ne vedo, da speljevanje in ustavljanje povzroča veliko več emisij. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

V "petnajstminutnih" mestih bo vse na dosegu roke in se ljudje ne bodo vozili po obvoznici, torej ne bo prometa in zastojev. Pa "drugi tir" bo opravil svoje in ne bo toliko tovornjakov na cesti od Kopra do Dolge Vasi - pa bo še toliko manj zastojev...

Zgrešil si temo😉...to je za v "Tole je pa kr smeh"😄

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.