Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

idiot - oseba, ki venomer ponavlja eno in isto zadevo v upanju, da bo kon?ni rezultat druga?en.

Ne vem zakaj se kamionarji prav trudio in tekmujejo v tem kdo bo izpadel ve?ji idiot.

 

ko ti re?ejo da si prelen in prezabit za ceste pometat gre? vozit kamion....potem pa je kot je ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj je en objavil posnetek voznje po primorski AC in "razmetane" sleparje ... zadnjic v tistem snezenju >>

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj je en objavil posnetek voznje po primorski AC in "razmetane" sleparje ... zadnjic v tistem snezenju >>

 

Sej pravim, tole je bila nori?nica potem pa imajo kamionarji ?e jajca, da razlagajo z uno Klobaso na ?elu, da so za zastoje kriva osebna vozila.

 

Takoj bi morali sprejeti zakon, da morajo v primeru snega na cesti imeti tudi kamioni na kolesih zimske gume ali pa da se izlo?ijo in po?akajo, da cesto spucajo do asfalta. Tko pa mi vozniki moramo tla?it vsako zimo zimake gor pol pa glih tako stoji? v zastojih, ker kamionarjem pa to ni treba.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej pravim, tole je bila nori?nica potem pa imajo kamionarji ?e jajca, da razlagajo z uno Klobaso na ?elu, da so za zastoje kriva osebna vozila.

 

Takoj bi morali sprejeti zakon, da morajo v primeru snega na cesti imeti tudi kamioni na kolesih zimske gume ali pa da se izlo?ijo in po?akajo, da cesto spucajo do asfalta. Tko pa mi vozniki moramo tla?it vsako zimo zimake gor pol pa glih tako stoji? v zastojih, ker kamionarjem pa to ni treba.

 

 

Ne bo? verjel, Boss, a tokrat imate prav vsi.

 

Ja, za precej zastojev so res kriva osebna vozila. Tovorno vozilo s 40 tonami skupne te?e zrine sneg izpod koles. In ko se taka gmota po?ene po cesti v hrib, rine kot vol. In ker je tako te?ek, lahko vozi precej hitro, pa ?e vedno ima dovolj stika s podlago (tudi po ravnem, ne le v hrib). In lahko vzame dober zalet za v hrib. In potem na cesti dobi neko mamko, ki jo je strah mokre ceste, kaj ?ele snega, in mora zavirati. Takrat se pa vse poru?i. Pri 450 konjih in ko mora? menjati prestave, ti te?ko ujame?, koliko pohodit gas, da ne bo za?elo vrteti v prazno. In ko za?ne, se za?ne zadeva kri?at in nazadnje se ustavi. In 40 tonske gmote ne zgane? ve? do "pomladi". Najve?krat niti verige ne pomagajo...

 

Ja, bi pa morali tudi za tovorna vozila sprejet zakon o zimskih pnevmatikah. Se povsem strinjam. Sicer bi to podra?ilo prevoze in posledi?no vse, kar je vezano na prevoze (in to je res vse, kar si zamisli?), bi bilo pa bolje tako za prevoznost cest kot tudi za varnost. Pa ne le na tovornih vozilih, ampak tudi na priklopnikih oz polpriklopnikih. In to vseh! Tudi tistih majhnih, ki jih vle?e? za osebnim avtom kar s tretjo tablico. Je bilo kar nekaj nesre?, ko se je "vle?no" vozilo ustavilo, prikolica pa je priletela okoli, ker so bile gume gladke kot stri?eva ple?a in na snegu niso dr?ale smeri.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za malco zdele jem pizza burek, me pa dosti bolj tole mika;

 

http://okusno.je/recept/zrezek-s-sparglji-in-sampinjoni

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razumem kaj ho?e? povedat samo, ?e vozilo ne more v snegu ?tartat iz nule to pomeni, da ima neustrezno zimsko opremo in takrat ne sodi na cesto predvsem zaradi varnosti ne. Poznam to?no te izgovore, ki jih kamionarji ponujajo in ponavljajo kot papagaji, samo resnica je taka, da ?e ne more? spelat nima? na cesti takrat kej po?et, ker slej kot prej bo? kje obti?al in obti?an kamion z ve? deset tonami spravt v pogon je jeba od jebe.

 

Absolutno v zimskih razmerah bi vsaka prikolica morala imeti ustrezno obutev. Re?itev je vedno ali prikolico imet ustrezno obuto ali pa po?akat, da snega na cesti ni ve?.

 

Ravno tako za kamionarje velja, da zimske gume kaj dosti ne bi podra?ile prevoze, ker z uporabo zimskih gum bi podalj?al uporabo letnih saj bi takrat stale v skladi??u. Kon?na ra?unica je taka, da en komplet zimskih in en komplet letnih ni kaj dosti manj kot dva kompleta letnih s tem, da bi imeli vsaj v zimskih razmerah konkuren?no prednost pri prevozih in precej zmanj?ano mo?nost morebitnih stro?kov pri izletu s ceste ter raznoraznim kaznim za povzro?anje zastojev. Slej kot prej bi bila ra?unica v prid uporabe zimakov sam ?al lastnikom kamionarskih podjetij matematika vedno dela te?ave, kar uspe?no dokazuje njihov vodja Klobasa.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A jan?ek je pa u?aljen ? :hudicek:

 

Hehe... slikica kako poklapano odidejo je pa zgodovinska. Vse to se jim dogaja, kar so se vedno norca delali iz drugih, ko so bili v enaki situaciji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej pravim, tole je bila nori?nica potem pa imajo kamionarji ?e jajca, da razlagajo z uno Klobaso na ?elu, da so za zastoje kriva osebna vozila.

 

Takoj bi morali sprejeti zakon, da morajo v primeru snega na cesti imeti tudi kamioni na kolesih zimske gume ali pa da se izlo?ijo in po?akajo, da cesto spucajo do asfalta. Tko pa mi vozniki moramo tla?it vsako zimo zimake gor pol pa glih tako stoji? v zastojih, ker kamionarjem pa to ni treba.

 

Tako,kot imajo narejeno v Franciji; ?im je malo snega zaprejo komplet avtocesto (kamionistom niti na kraj pameti ne pade, da bi se kateri ?vercal, ker so kazni astronomske), nato gredo ?tirje plugi po treh pasovih in za njimi avtomobili (ne kamioni).

?ele, ko s razmere umirijo spustijo kamione naprej.In ni nikoli problemov.

Mi je zanimivo, zakaj samo pri nas noben ni?esar ne spo?tuje.Aja, se zgledujejo po na?ih politikih. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zobobol napovno zagrabu sred sihta :wacko:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas ?e hupajo in blendajo plugom, da se jim umaknejo :)

 

Zato, ker se zajebantsko vozijo 30-40km/h, ko vsi vemo, da se vsepovsod po svetu, vsaj AC-je, plu?i bistveno hitreje.

 

Pa to niso samo moja opa?anja ampak vsakega, ki se je zna?el za njimi - recimo tudi urednik Avto Magazina

 

http://www.avto-magazin.si/kolumne/dusan-l...ovire-na-cesti/

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rahlo jezen nase ker mi ni uspel oprat avta za na izlet -_- po drug stran nj bi pa naslednje 3 dni vreme veselo ?astil z de?jem/snegom, tko da bv.

 

Aja pa ne,ne vozm v avtomatske avtopralnice iz ?e znanih razlogov :ninja:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smu?i??e Cerkno....od 1 do 5...lih ene 2,3...pa naj bi bil progla?en za TOP SLO smu?i??e kak?en let,dve nazaj. Mogo?e sem preve? v tujini na smu?i??ih in imam previsoke kriterije (?ir?e,dal?e proge), ker tolk k sm se dons nafuru na ?i?ncah se ?e dolg nisem, ?eprav ni blo gu?be, mogo?e pa tud nisem bil v pravem ?asu gor...sam tolk umetnega snega je mo?no sam v SLO....jeeboo mast,... :blink: Za u?it je pa tista polo?na proga TOP tko da naslednji? grem tja k bom mel otroke...?eprav eno karto ?e mam..hehe..sam pomoje NO GO.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma nej gre nekam tale sneg klin?ev... pr nas pada k pr norcih in ga je ?e slabih 10cm pa po napovedih naj bi ta huj?e sne?enje bilo ?ele v nedeljo in ponedeljek. :blink:

 

Ni?,bo? menjal letne gume enkrat junija. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rahlo jezen nase ker mi ni uspel oprat avta za na izlet -_- po drug stran nj bi pa naslednje 3 dni vreme veselo ?astil z de?jem/snegom, tko da bv.

 

Aja pa ne,ne vozm v avtomatske avtopralnice iz ?e znanih razlogov :ninja:

 

Ja sej so bli itak tok pra?ni na konc, da ga tudi jaz iz prakti?nega razloga nisem opral. :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno rundo sem ?e skidal... mede ga pa spet kot pri norcih. 25 marca, mraz, sneg, zameti, burja brije... mediji, zdele pokli?te Lu?ko Kajfe? Bogataj, da bo razlagala o globalnem segrevanju, ?e mate muda... sej verjetno ne bi niti pri?la, ker doma lopato brusi ali pa nekje v afriki ?rn?kom zgodice o globalnem segrevanju prodaja. :whatever:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vedu sem da so ceste v slabem stanju, ampak da so v toook slabem nisem pri?akoval; od ?rnu? do moje brunarce skoraj urca. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.