Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

 Se mi zdi da LED ni glih pametna svetloba za 8 urno uporabo. Spekter je definitivno najbolj zdrav pri ?arnicah, kak?ne LED bralne lu?ke niso usluga o?em. Ampak po?akajmo ?e mal, ko se halogenskih spolh ne bo dalo ve? dobit. Se bodo ?e kaj spomnil tamle not v Brukslu, tako kot so ukinili neekolo?ke navadne ?arnice da bi pospe?il prodajo "sijalk" z ?ivim srebrom. (baje da je ta v eko sijalkah jedilen).

Se strinjam, da ni naravna svetloba in mote?a za 8 ur. Smo hoteli vgraditi bolj "humane", bolj rumeno svetlobo, a ni svetilo nikakor.

Zaenkrat me to ne prepri?a ?e.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem ki gre meni pri LED na k.. je, da nikoli ne more? 100procentno vedet kaj si kupil. Vsi nekaj ogla?ujejo da lampa vsebuje original npr. Cree ledice, potem je pa v resnici pri cenovno dostopnej?ih 3/4 kitajskih ponaredkov. In razlika med original in ponaredkom je kot no? in dan. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eto Start and Stop tehnologija, z zbiranjem energije ob bremzanju uporablja posebne cikli?ne AMG akumulatorje, ki se hitreje polnijo in se lahko 'globje' izrabijo. Ne sme? jih menjati s klasi?nimi (lahko ampak bo potem kot elektri?en avto z menjavo baterij parkrat letno). In ta stane......>200?.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eto Start and Stop tehnologija, z zbiranjem energije ob bremzanju uporablja posebne cikli?ne AMG akumulatorje, ki se hitreje polnijo in se lahko 'globje' izrabijo. Ne sme? jih menjati s klasi?nimi (lahko ampak bo potem kot elektri?en avto z menjavo baterij parkrat letno). In ta stane......>200?.....

 

 

Saj to je jasno... Meni so rekli na servisu, da za Mazdo stane okoli 400? ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj to je jasno... Meni so rekli na servisu, da za Mazdo stane okoli 400? ... 

ja japonec je pri originalih vedno x2 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avstrijka me je povabla za wikend k njej, jaz pa ne morem it, ker sem ?e obljubu, da pridem na eno drugo zabavo ju3.  sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo reku: eh to je prelahko :P

Da se je treba za bejbo mal bl potrudit, ker ?eli postat mu?enec.  :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker kar nekajkrat pe?em pice, sem si v?eraj nabail ono plo??o za peko pice in danes so ble pice katastrofa. Spodaj se mi testo ni prav ni? speklo, se je kar orenk sprijelo. Bom mogelmal pre?tudirat, kaj je ?lo narobe ali pa sm kupil slabe plo??e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker kar nekajkrat pe?em pice, sem si v?eraj nabail ono plo??o za peko pice in danes so ble pice katastrofa. Spodaj se mi testo ni prav ni? speklo, se je kar orenk sprijelo. Bom mogelmal pre?tudirat, kaj je ?lo narobe ali pa sm kupil slabe plo??e.

 

A tisto kerami?no pizdarijo?

 

Ful jo mor? segret prej. tko, ful, vsaj ene 20-30min jo mora? gret, ?e ne ve?.

kar precej pomokat, al pa peki papir vmes vr?t.

 

pol so pa kr fejst hude :)

 

?e si ful resen je ena italjanska firma delat za ~800? "prenosne" kru?ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Benitez je za RM kakor buldo?er med vrtnicami in z velikimi koraki uni?uje moj najljub?i klub;

 

http://www.24ur.com/sport/nogomet/odmevi-po-clasicu-real-ima-novega-trenerja-zinedina-zidana.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Benitez je za RM kakor buldo?er med vrtnicami in z velikimi koraki uni?uje moj najljub?i klub;

 

http://www.24ur.com/sport/nogomet/odmevi-po-clasicu-real-ima-novega-trenerja-zinedina-zidana.html

 

Problem vam je Perez. Ki ima zablojeno vizijo. Lano spodil Carlota, ki so ga hoteli navija?i in igralci in prpeljal Beniteza. Benitez ni tok slab, v kon?ni fazi je 2x z Valencijo pobasal naslov lige, 2x z Liverpooolom v finalu CL. Neki ve, samo ni pravi fit za igralce, ki mu jih Perez kupuje.

 

Zidane je pa dale? od prave re?itve. Ego ima, taktike pa nobene.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Yugosi imajo najvecji dar govora in enga sem se ravnokar le s tezavo otresu, ki bi mi lahko v svoji kvaziSlovenscini v neskoncnost razlagal zadeve, katere me ne zanimajo in se me ne ticejo. E jebiga! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker kar nekajkrat pe?em pice, sem si v?eraj nabail ono plo??o za peko pice in danes so ble pice katastrofa. Spodaj se mi testo ni prav ni? speklo, se je kar orenk sprijelo. Bom mogelmal pre?tudirat, kaj je ?lo narobe ali pa sm kupil slabe plo??e.

Mi kamen ponavadi grejemo prej eno uro, pol pa peki papir pa gre, je pa problem, ?e jih mora? ve? zape?ti eno za drugo, se potem tudi malo ohladi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e vidim, kje sem ga usral. Jaz sem dal kamen prej pogreti, samo ne kaj dosti, ker ko sem bral sem zastopil, da ga je potrebno predhodno segreti le zato, da ne bi bilo prevelike tempereturne razlike in da ne bi kaj po?ilo. Vsaj navodila so vsa razlagala v tej smeri.  Drugi? bom pa ?e peki papir uporabil. 

 

Ampak zdej ko to berem se mi zdi kar ?koda pe?ico laufat prej eno uro samo da se kamen segreje, v tem ?asu mam s protfanom ?e skor 3 pice fertik.

Ne bom pa ?e ?ist obupal, bom probal s kamonom narest ?e pica ?epke in pa pica rollse. 

 

Ponavadi delam v protfanu in so pice prva liga. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.