Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Avto magazin nehal izhajati v tiskani obliki. Kupoval sem ga od svojega 8 razreda. To je cca 33 let. 
 

online različica je pa polna reklam, totalno nepregledna

  • Všeč 1
  • Žalosten 4
  • Jezen 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je mazdaman napisal:

Avto magazin nehal izhajati v tiskani obliki. Kupoval sem ga od svojega 8 razreda. To je cca 33 let. 
 

online različica je pa polna reklam, totalno nepregledna

Jaz sem ga tudi imel v šoli že. Sem bil že naročen na njega. 

Škoda. Dobra revija. Nazadnje sem kupoval Evo-ta.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem bil najbolj navdušen nad revijo GRAND PRIX, v časih navijanja za Hilla in Hakkinena ter Montoye. Ališič glavni car. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 23. 12. 2023 ob 18:09 je Slivka napisal:

Kar se porabe olja tiče (1 liter na 6.000 km) trdijo, da je to povsem normalno.

 

Kar se okvar tiče, pa trdijo, da zdaj bo pa v redu. Če sem prav razumel, so zamenjali kar veliko stvari. Če sem prav razumel, je samo en rezervni del vreden skoraj 2000€, pa še nekaj drugih stvari so menjali in naj bi bili samo rezervni deli okoli 2300€... Prav dosti se s tem nisem ukvarjal, bolj me je zanimalo, kaj bomo naslednjič, ko se spet ustavi... 

Jaz bi pri 15 tisoč naredil servis olje in filter, pa bi potem videl. Povečana poraba olja je normalna pri vtekanju motorjev, problem bo, če se to pri 30kkm in dalje ne neha. Ne razumem pa zakaj so te dizel motorji naštimani na 30kkm interval, ker ni v njih nobene drastične spremembe in ti praktično 10 let vw prodaja identične motorje, samo interval so povečali, pa gor nabili en kup ekoloških rešitev (ki samo še bolj obremenijo motor).

dne 23. 12. 2023 ob 22:44 je Scr3am napisal:

Jaz sem pa ravno razmišljal, da bi menjal avto, ker jih bo mazdica kmalu 300k obrnila. Sem se premislil. Hvala Slivka :)

No sej nekaj izbire imaš na forumu, recimo @ignacij prodaja 2.5 6ko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Scr3am napisal:

Žal bo počasi potreba pa malo bolj večjem avtu in ne manjšem :)

Verjetno bo Slivkov Ford kmalu naprodaj, če ti ustreza? :)

  • Haha 3
  • Začuden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Z M A J napisal:

Verjetno bo Slivkov Ford kmalu naprodaj, če ti ustreza? :)

 

Ma saj zdaj, ko stoji doma v garaži, je čisto v redu. 

In vsak, ki pride mimo za praznike in zagleda ta ... ... ... one (karkoli naj bi ta FucksWagen bil), ga kar malo z zavistjo ogleduje...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Scr3am napisal:

Toliko večjega pa (še) ne rabim. Neki takega, kot je mazda 6 (gen2.) Je čist zadosti. Žal pa tem kriterijem 3. gen ne ustreza.

Pozabil sem napisati, da je govora o limuzini. Karavan pač odpade.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Shrek napisal:

In kaj je s tretjo generacijo šestice limuzine narobe? 

Boss ti bo hitro odgovoril.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nic ni narobe. Je zeloo lepa, ampak v mojem primeru na zalost ne(prakticna), kar se prostora tice pa imam samo enega otroka. Po drugi strani pa tudi ni neke hude razlike med 5 vratno limuzino in karavanom. Razn te, da meni karavani na splosno niso vsec.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če je 4 vratna gre notri voziček in športni del potem je pa že kurc kej prostora. V 5 vratno gre bistveno več. Sedaj si pa predstavljaj, kakšen izlet ali pa morje. 4 vratna je no go. Poleg tega sem iz ikeje marsikej lahko s 5 vratno pripeljal, kar s 4 vratno ni šlo. Pri hiši sta namreč dve mazdi 6 mk2 (4 vratna 2.0 in 5 vratna 2.5).

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Shrek napisal:

Grozno majhna luknja... 

Kaj na primer voziš zadaj, da ne moreš v avto dat? Me res zanima... 

 

Pred eno uro je NevLado napisal:

Grozna mala luknja? Modeeeel :D

Še TV-ja not ne dobiš. Pa če ti že novega dostavijo, pa starega na odpad/servis.

 

V veliki meri meni šteje uporabnost in res ne vidim, zakaj ne bi še šipe zraven dvignil, ko že kuferaum odprem.

To je še hujši no-go, kot je SUV.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.