Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

A misliš, da je bil tisti v Tesli dober voznik kot si ti..... :whatever:

Lahko bi posadil za volan Tesle magari A.S. da Silvo (zame najboljši dirkač vseh časov), pa ne bi bilo bistveno drugače, ker fizikalnih zakonov se v tem primeru ne da ogoljufat, a ne? :) 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ah, Ayrton bi te pošolal, ne le v Tesli S, mogoče celo v Cybertrucku ...

 

Sicer pa take primerjave niso ravno posrečene - dve povsem različni vozili, eno narejeno za kruzanje po avtocesti, drugo, da se zapodi med ovinke ... Pa vprašanje, kakšne gume so bile na obeh itd. 

 

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

 

Ma ne no...masa vozila je verjetno en najpomembnejših faktorjev, na zaprtih ovinkih najpomembnejši. Tudi, če izbereš dva avtomobila z enako maso na KM bo tisti, ki bo imel manjšo skupno maso bistveno hitrejši. Tu ne igra težišče prav nobene drastične vloge, ampak le to kolk avto ven nosi centrifugalna sila. 

 

Sicer pa naj še @g.Wankel pove, ki ima eno lažjih Mazda, kako se to pelje v ovinkih, pa da ni EV-ja, ki bi mu lahko sledil.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

 

Oh spet te cvetke, kot tista, da čutiš razliko v 0,1 bara.

pred 4 minutami je Boss napisal:

Sicer pa naj še @g.Wankel pove, ki ima eno lažjih Mazda, kako se to pelje v ovinkih, pa da ni EV-ja, ki bi mu lahko sledil.

 

Točno to sem hotel povedati. Pa je moja 100kg težja od drugih Miat. Sem zadnjič vozil 300kg težjega Z4 in je razlika dan/noč. Če me je pa prepričal, boste pa čez 14 dni izvedeli :D 

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)

Mel miato, barchetto, zdaj coupeja. Trije tipi avtov, vsi lahki, en rwd podhranjen 1100kg, en fwd srednje hranjen 1000kg, zdaj fwd kar primerno rejen, a že težji 1250kg

 

Tud dveh ne moreš enako peljat, oz se obnasajo enako. Mazda pa je ena redkih ki ima tezo razporejeno 90-60-90 :) in je lahko podhranjena pa se ji ne pozna

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je jures napisal:

Mel miato, barchetto, zdaj coupeja. Trije tipi avtov, vsi lahki, en rwd podhranjen 1100kg, en fwd srednje hranjen 1000kg, zdaj fwd kar primerno rejen, a že težji 1250kg

 

Med vrsticami najdeš rešitev :D 

Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš :D 

Popravljeno od g.Wankel

 

 

Napisano
pred 51 minutami je g.Wankel napisal:

 

Med vrsticami najdeš rešitev :D 

Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš :D 

o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 12 urami je jures napisal:

o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)

Če je to tista k mislim, je nafutrana, vozi se pa ne, ker so jo FIA pravila zasrala :P

Napisano
pred 5 urami je 50keda napisal:

Če je to tista k mislim, je nafutrana, vozi se pa ne, ker so jo FIA pravila zasrala :P

 

Vozi v drift serijah. Ne vem, če ma FIA kaj tu ;)

 

 

Napisano

No ja potem je ta, ja, letos ni vozil državnega, ker ima samo lok, nima cele kletke in se ni mogu prijavit ;) Drift prvenstvo je blo pod okriljem AŠ zveze in potem tle nastopjo FIA pravila in morš met celo kletko, vsaj tako sem bil informiran.

Napisano
pred 3 minutami je 50keda napisal:

No ja potem je ta, ja, letos ni vozil državnega, ker ima samo lok, nima cele kletke in se ni mogu prijavit ;) Drift prvenstvo je blo pod okriljem AŠ zveze in potem tle nastopjo FIA pravila in morš met celo kletko, vsaj tako sem bil informiran.

 

Maš prav, je potrdil :D 

 

 

Napisano

Čist tko za info, da ne bo kdo rekel, da nisem povedal. V soboto sem tankal, tako da cena goriv ne bo padla. Hvala Golob in Golobica.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Čudno ni nekega odziva na višje cene goriv.... :whatever:

 

Ah, saj smo to pri tinjaku že navajeni. Škoda pisanja. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Ah, saj smo to pri tinjaku že navajeni. Škoda pisanja. 

 

Pa vseen pišeš.

 

 

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Čudno ni nekega odziva na višje cene goriv.... :whatever:

 

 

A veš, da sem tudi jaz presenečen. Sem čakal komentarje v smislu "je treba wohcet plačat"...

 

  • Všeč 1
  • Haha 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 51 minutami je Tilen5 napisal:

DOL S HOLOBOM!

Zdej bo šel tko kr samo dol, ne bo imel časa poveljevat državi, k je sveže poročen 😉

pred 7 urami je Bini napisal:

Čudno ni nekega odziva na višje cene goriv.... :whatever:

 

Eh, za tist cent, se nima smisla razburjat.

 

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
Citat

Če ne bi regulirali cen NMB 95, bi po naših ocenah, za liter NMB 95 bilo potrebno odšteti okoli 1,545 evra na liter

 

Malo morgen. Petrol bi bil že na 2.2€ / liter :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.