Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

A misliš, da je bil tisti v Tesli dober voznik kot si ti..... :whatever:

Lahko bi posadil za volan Tesle magari A.S. da Silvo (zame najboljši dirkač vseh časov), pa ne bi bilo bistveno drugače, ker fizikalnih zakonov se v tem primeru ne da ogoljufat, a ne? :) 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ah, Ayrton bi te pošolal, ne le v Tesli S, mogoče celo v Cybertrucku ...

 

Sicer pa take primerjave niso ravno posrečene - dve povsem različni vozili, eno narejeno za kruzanje po avtocesti, drugo, da se zapodi med ovinke ... Pa vprašanje, kakšne gume so bile na obeh itd. 

 

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

 

Ma ne no...masa vozila je verjetno en najpomembnejših faktorjev, na zaprtih ovinkih najpomembnejši. Tudi, če izbereš dva avtomobila z enako maso na KM bo tisti, ki bo imel manjšo skupno maso bistveno hitrejši. Tu ne igra težišče prav nobene drastične vloge, ampak le to kolk avto ven nosi centrifugalna sila. 

 

Sicer pa naj še @g.Wankel pove, ki ima eno lažjih Mazda, kako se to pelje v ovinkih, pa da ni EV-ja, ki bi mu lahko sledil.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

 

Oh spet te cvetke, kot tista, da čutiš razliko v 0,1 bara.

pred 4 minutami je Boss napisal:

Sicer pa naj še @g.Wankel pove, ki ima eno lažjih Mazda, kako se to pelje v ovinkih, pa da ni EV-ja, ki bi mu lahko sledil.

 

Točno to sem hotel povedati. Pa je moja 100kg težja od drugih Miat. Sem zadnjič vozil 300kg težjega Z4 in je razlika dan/noč. Če me je pa prepričal, boste pa čez 14 dni izvedeli :D 

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)

Mel miato, barchetto, zdaj coupeja. Trije tipi avtov, vsi lahki, en rwd podhranjen 1100kg, en fwd srednje hranjen 1000kg, zdaj fwd kar primerno rejen, a že težji 1250kg

 

Tud dveh ne moreš enako peljat, oz se obnasajo enako. Mazda pa je ena redkih ki ima tezo razporejeno 90-60-90 :) in je lahko podhranjena pa se ji ne pozna

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je jures napisal:

Mel miato, barchetto, zdaj coupeja. Trije tipi avtov, vsi lahki, en rwd podhranjen 1100kg, en fwd srednje hranjen 1000kg, zdaj fwd kar primerno rejen, a že težji 1250kg

 

Med vrsticami najdeš rešitev :D 

Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš :D 

Popravljeno od g.Wankel

 

 

Napisano
pred 51 minutami je g.Wankel napisal:

 

Med vrsticami najdeš rešitev :D 

Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš :D 

o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 12 urami je jures napisal:

o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)

Če je to tista k mislim, je nafutrana, vozi se pa ne, ker so jo FIA pravila zasrala :P

Napisano
pred 5 urami je 50keda napisal:

Če je to tista k mislim, je nafutrana, vozi se pa ne, ker so jo FIA pravila zasrala :P

 

Vozi v drift serijah. Ne vem, če ma FIA kaj tu ;)

 

 

Napisano

No ja potem je ta, ja, letos ni vozil državnega, ker ima samo lok, nima cele kletke in se ni mogu prijavit ;) Drift prvenstvo je blo pod okriljem AŠ zveze in potem tle nastopjo FIA pravila in morš met celo kletko, vsaj tako sem bil informiran.

Napisano
pred 3 minutami je 50keda napisal:

No ja potem je ta, ja, letos ni vozil državnega, ker ima samo lok, nima cele kletke in se ni mogu prijavit ;) Drift prvenstvo je blo pod okriljem AŠ zveze in potem tle nastopjo FIA pravila in morš met celo kletko, vsaj tako sem bil informiran.

 

Maš prav, je potrdil :D 

 

 

Napisano

Čist tko za info, da ne bo kdo rekel, da nisem povedal. V soboto sem tankal, tako da cena goriv ne bo padla. Hvala Golob in Golobica.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Čudno ni nekega odziva na višje cene goriv.... :whatever:

 

Ah, saj smo to pri tinjaku že navajeni. Škoda pisanja. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Ah, saj smo to pri tinjaku že navajeni. Škoda pisanja. 

 

Pa vseen pišeš.

 

 

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Čudno ni nekega odziva na višje cene goriv.... :whatever:

 

 

A veš, da sem tudi jaz presenečen. Sem čakal komentarje v smislu "je treba wohcet plačat"...

 

  • Všeč 1
  • Haha 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 51 minutami je Tilen5 napisal:

DOL S HOLOBOM!

Zdej bo šel tko kr samo dol, ne bo imel časa poveljevat državi, k je sveže poročen 😉

pred 7 urami je Bini napisal:

Čudno ni nekega odziva na višje cene goriv.... :whatever:

 

Eh, za tist cent, se nima smisla razburjat.

 

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
Citat

Če ne bi regulirali cen NMB 95, bi po naših ocenah, za liter NMB 95 bilo potrebno odšteti okoli 1,545 evra na liter

 

Malo morgen. Petrol bi bil že na 2.2€ / liter :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.