Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Zakaj svetu vladajo norci?

Ker pametnej?i vedno popusti...

 

Ja, Boss, prav ima?.

 

Glej: kredibilni strokovnjaki so opozarjali, ko je bil ?e ?as. Pa jih je politika povozila in so gradili po svoje. In zdaj ne grem iskat po internetu, kdo vse je opozarjal in kak?ne argumente je imel, ker se mi ne da. Si pa? prepri?an v svoje in jaz imam te borbe s teboj dovolj.

 

Na?e ceste res niso bile najdra?je. Lahko pa bi bile bistveno cenej?e. A to je za tvojo bu?o o?itno prete?ko, da bi doumela...

 

Glede g. Bajuka: zate je pa? najslab?i, ker ni levi. Prav. Se mi ne da spet imet tu borbe s teboj in dokazovanja, kaj se je res dogajalo in kaj ne. Napi?em samo to: denar je takrat res bil poceni. To pa ne pomeni, da se zato zakreditira? ?ez vsako razumno mero. Pa? pa pomeni, da ?e ima? kak?ne vizije, pa potrebuje? investicijo, v takem obdobju najla?je pride? do denarja. A, kot sem napisal, v mejah razuma.

 

Gotovo si sli?al za pregovor: zrno do zrna poga?a, kamen na kamen pala?a.

Isto velja tudi v drugi smeri: plunek do pljunka... Mogo?e bolj?e, ?e kon?am.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marsikaj je, med drugim tudi raznorazne vplivi takih in druga?nih zainteresiranih grup pa so to lahko ?ist legalne kot recimo neke naravovarstvene, ki jih skrbi zaletavanje ptic v vetrnice ali pa gnezdi??a nekega metulj?ka. Raznoraznih "strok" je po doma?e kolikor ho?e? in vsak s svojimi cilji.

 

Pa dejmo vzet primer Trojan - predlog je bil, da se gre po dolini in potem skozi en ogromen tunel pod Trojanami ali pa ta trenutna re?itev. A resno mislite, da bi bil en ogromen tunel cenej?i kot ?tirje kraj?i?

 

In zdej direktno k tvojemu namigovanju o fiksnosti cene in kako zelo drago se gradi pri nas. Fantje niti eden klele izmed nas nima pojma kolk to dejansko stane in vsi se zgra?amo, ker imamo ?e za cca 2.8milijarde? dolga iz naslova AC kri?a, ki je dejansko kon?an ?e nekaj ?asa z vsemi tuneli in vijadukti vred. Nekaterim se zdi to veliko ampak gradnja v razgibani de?eli kot je Slo nikoli ne bo poceni kot recimo primerjava s Hrva?kimi Ac, ki so ve?inoma grajene na trdnem kra?kem kamnu, kjer je dovolj mal razstreliva in si skozi pa material, ki ga nekje vzame?, ga drugje doda? in si relativno hitro ter poceni skozi.

 

Ja sej vem, zdele k ste to prebrali si vas 80% itak misli kak?en kreten je Boss in da nima pojma kako je s ceni. Pa dejmo vzet ?e en ?vicarski primer - gre za 57km dolg ?elezni?ki predor pod ?vicarskimi alpami. Gradnja traja ?e nekaj desetletij in cena do kon?anja bo neverjetnih 7 milijard? ali skoraj 1,3miljarde? ve? kolikor je stal cel avtocestni kri? (5,7miljarde?) od srede devedesetih do danes, ki obsega cca 500km AC z vso infrastrukturo vred.

 

Se pravi stane ?vicarski tunel 122miljonov na kilometer pri nas pa cca 11,5milijona na kilometer. Hmm faktor 10x ceneje.

 

V glavnem, ne verjet, da je pri nas vse tako grozno drago in ne vekm kolk so pobasali v ?epe, kot je splo?no mnenje - aja za primerjavo v avstriji stane kilometer gradnje ACV na nezahtevnem terenu ( nobenih viaduktov ali predorov ali pilotiranja ipd) tudi 11m?/km.

 

Aja pa ?e link od predora http://www.delo.si/clanek/125378

Z umetno rastjo BDP-ja je pa najbolj seznanjen prav veliki vodja JJ, ki je v bilanco prilivov zapisal tudi kredite, ki so jih prejeli in v?eteli v dvig BDP-ja - carsko res.

 

Boss, a si bil ti v prej?njem ?ivljenju kak odvetnik mafijcev ali kaj? :jezicek::aaaaa:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, a si bil ti v prej?njem ?ivljenju kak odvetnik mafijcev ali kaj? :jezicek::aaaaa:

 

Ne - nisem pa drhal, ki gradi svoj jaz in svoje znanje na gostilni?kih debatah in na splo?nem nerganju in pluvanju po vseh in po vsakem pa je kriv ali pa ni. Dej drhali mo? v roke pa bodo viseli vsi krivi in nedol?ni... a to ho?emo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj svetu vladajo norci?

Ker pametnej?i vedno popusti...

 

Ja, Boss, prav ima?.

 

Glej: kredibilni strokovnjaki so opozarjali, ko je bil ?e ?as. Pa jih je politika povozila in so gradili po svoje. In zdaj ne grem iskat po internetu, kdo vse je opozarjal in kak?ne argumente je imel, ker se mi ne da. Si pa? prepri?an v svoje in jaz imam te borbe s teboj dovolj.

 

Na?e ceste res niso bile najdra?je. Lahko pa bi bile bistveno cenej?e. A to je za tvojo bu?o o?itno prete?ko, da bi doumela...

 

Glede g. Bajuka: zate je pa? najslab?i, ker ni levi. Prav. Se mi ne da spet imet tu borbe s teboj in dokazovanja, kaj se je res dogajalo in kaj ne. Napi?em samo to: denar je takrat res bil poceni. To pa ne pomeni, da se zato zakreditira? ?ez vsako razumno mero. Pa? pa pomeni, da ?e ima? kak?ne vizije, pa potrebuje? investicijo, v takem obdobju najla?je pride? do denarja. A, kot sem napisal, v mejah razuma.

 

Gotovo si sli?al za pregovor: zrno do zrna poga?a, kamen na kamen pala?a.

Isto velja tudi v drugi smeri: plunek do pljunka... Mogo?e bolj?e, ?e kon?am.

 

Zakaj je trebe mene osebno vpletat v tvoje odgovore... a jaz tebe slu?ajno? Sej se samo pogovarjamo pa ?e ?ivce zgublja? in se komaj zadr?uje? in me ?e zmerja? - ?e dobro, da si se vsaj vzdr?al ?e bolj nesramnih kletvic.

 

Kako ve?, da bi lahko bile AC cenej?e... a samo zato ker se tako govori? Zakaj pa recimo Graseto, ki ni slo firma ni cenej zgradil tavelik trojanski predor? Zakaj se v predoru Markovci pogajajo o aneksih? Hmmm, ne vem komu tukaj ne dela logika. Najprej trdite, da je treba namesto najni?je cene vzeti kvalitetne izvajalce pol pa trdite, da bi lahko bilo ceneje od najcenej?ih. :blink::blink:

 

Bajuk ni slab zato ker je desni ampak zato ker je bil nesposoben in popolnoma neprimeren za finan?nega ministra neke dr?ave. ?e proti koncu leta 2008 ni prepoznal krize in zraven zaradi predvolilnega obdobja trdil, da krize ni pol res ne vem kaj pozitivnega naj si mislim o njem.

 

Z izjavo, da je denar poceni spro?i? tudi pri tistih, ki o tem ne razmi?ljajo, "potrebo", da bi vzeli kredit. O?itno se ne zavedamo kako mo?an vpliv imajo besede prvega finan?nika v dr?avi. Vsi namre? mislijo, da ima zaradi svojega polo?aja najve? kredibilnih informacij zato mora biti financminister izredno previden pri svojih izjavah. En tak primer je bila recimo nespametna izjava biv?ega ministra ?u?ter?i?a, ki je kr vabil trojko k nam, par dni po izjavi pa so padle bonitete dr?avi.

 

Vseeno pa mi je sme?no, ker se ima? za svetovljana ampak tako te?ko sprejema? druga?no mnenje - pa verjemi, da ne govorim na pamet in da je v mojih izjavah ogromno preverjenih podatkov in sklepanj na osnovi teh. Ne gledam ozkosmerno kozt ljudje, ki ?ustveno odreagirajo v jezi, ampak pogledam tudi kaj je res in kaj je le natolcevanje. Pa sej ma? danes internet pa se da marsikaj preverit... samo "open your mind" pa se da marsikaj tudi videti iz druga?ne prespektive. Pa ne zdaj to razumet, kot da koga ??itim, ker sigurno se najdejo notri tudi svinjarije samo verjet v to, da je vse kar se v slo zgodi svinjarija in mafijska rabota je pa tudi psihoza brez primere.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako ve?, da bi lahko bile AC cenej?e... a samo zato ker se tako govori? Zakaj pa recimo Graseto, ki ni slo firma ni cenej zgradil tavelik trojanski predor? Zakaj se v predoru Markovci pogajajo o aneksih? Hmmm, ne vem komu tukaj ne dela logika. Najprej trdite, da je treba namesto najni?je cene vzeti kvalitetne izvajalce pol pa trdite, da bi lahko bilo ceneje od najcenej?ih. :blink::blink:

 

Samo kot dokaz, da sploh ne poslu?a? - bere?, ampak odgovarja? na to, kar misli?, da smo napisali:

 

Nih?e ni rekel, da bi ceste gradili ceneje na ra?un slab?e kvalitete.

 

Zakaj Graseto ni zgradil ceneje predor pod Trojanam? Ne vem. Ne vem, zakaj so sploh ?li kopat predor v tako zaj**** materjal, kot sestavlja Trojane. Zakaj niso raje poiskali kak?no drugo traso in se predoru izognili? Misli?, da ne bi bilo ceneje?

 

Zakaj so na Rebrnicah za 14 km potrebovali 12 let? Zato, ker je tam meli??e, na katerem je te?ko narediti dobre temelje, da vse skupaj ne spolzi v dolino. Zakaj so sploh ?li po meli??u delat avtocesto, ko pa meli??e tako te?ko utrdi?, da je pri miru? Zakaj niso raje ?li po drugi strani doline, kjer je trda skala in torej vsaj opora dobra? Saj bi bila skupna dol?ina mostov pribli?no enaka, le s temelji bi se manj mu?ili.

 

Mislim, da bi se za precej odsekov Slovenskih cest lahko na?lo cenej?e variante ob enaki ali pa ?e bolj?i kvaliteti izgradnje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Zakaj Graseto ni zgradil ceneje predor pod Trojanam? Ne vem. Ne vem, zakaj so sploh ?li kopat predor v tako zaj**** materjal, kot sestavlja Trojane. Zakaj niso raje poiskali kak?no drugo traso in se predoru izognili? Misli?, da ne bi bilo ceneje?

 

 

Kdaj pa si ?el nazadnje ?ez Trojane? AC ima dovoljen najve?ji naklon in ?ez Trojane brez tunelov ne bi ?lo - ali ve? manj?ih ali pa enega velikega in dra?jega kot vse ostalo skupaj.

 

Samo kot dokaz, da sploh ne poslu?a? - bere?, ampak odgovarja? na to, kar misli?, da smo napisali:

 

Nih?e ni rekel, da bi ceste gradili ceneje na ra?un slab?e kvalitete.

 

hmmm... ti meni o?ita?, da ne berem... razen, ?e misli?, da te vikam. Sploh nisem omenil ni?anja kvalitete tako, da ne vem od kod si tole pobral - pisal sem kot odgovor obema (tebi in Alexu), ker sta obadva isto?asno navalila name.

 

Gledal sem oddajo,kako so v ?vici delali nek najdalj?i viadukt. Naredili so razpis,izbrali izvajalca z najve? referencami (in ne najcenej?ega), podpisali pogodbo in dolo?ili rok izdelave.

 

 

A smo mi lepo jemali kredite in gradili (skoraj) najdra?je variante, ki so se vmes ?e podra?ile.

 

 

Na?e ceste res niso bile najdra?je. Lahko pa bi bile bistveno cenej?e. A to je za tvojo bu?o o?itno prete?ko, da bi doumela...

 

 

Zdej ker ?e tako najeda? z ni?jo ceno mi razlo?i zakaj taka cifra pri tistem ?elezni?kem predoru v ?vici, ki je za mnogokratnik dra?ji od kateregakoli na?ega predora in razlo?i mi zakaj je cena enako nezahtevnega ali srednje zahtevnega kilometra ceste v Avstriji skoraj 11 m? pri nas pa dobrih 6 m?. Pri nas smo za vse viadukte, predore, pilotiranja (ki spadajo pod zelo zahtevne gradnje) pla?ali dobrih 12m? na kilometer. Se pravi le dober milijon nad avstrijskimi nezahtevnimi gradnjami AC-jev.

 

No dej prosim, ?akam, ker tole razlago bi res rad sli?al

 

Citriram ?urnal, da ne bo? govoril, da govorim na pamet

]Lahek kilometer ?est milijonov[/b]

 

Stro?ki. Po podatkih ?e?kega podjetja IBR Consulting, ki so nam jih posredovali na Darsu, smo za kilometer avtoceste v SlovenijI na lahkem in srednje zahtevnem terenu od?teli 6,22 milijona evrov. Na Hrva?kem so od?teli 5,9 milijona, na Danskem pet milijonov, v Avstriji pa skoraj 11 milijonov evrov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AC ima dovoljen najve?ji naklon in ?ez Trojane brez tunelov ne bi ?lo - ali ve? manj?ih ali pa enega velikega in dra?jega kot vse ostalo skupaj.

 

No dej prosim, ?akam, ker tole razlago bi res rad sli?al

 

Glej, Boss, tokrat ?e, ve? se mi pa res ne da. Pametnemu se pove enkrat. V mlinu se pove dvakrat. Tebi povem trikrat, pa ?e ne razume?:

ne vem, zakaj so sploh ?li kopat predor v tako zaj**** materjal, kot sestavlja Trojane. Zakaj niso raje poiskali kak?no drugo traso in se predoru izognili? Misli?, da ne bi bilo ceneje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

razne take deviacije in spremembe poti niso tako nezahtevne da bi se samo rekl.. gremo tle ko je la?je.. ?e mi smo pred ?el.postajo ribnico hotel dva loka proge vn vr?t in potegnt en ve?ji lok ki bi bil dost bol smotrn in ?e ve?jo hitrost bi omogo?al..bolj?o preglednost itd.. ampak enostavno se nebi iz?lo ker na prvem mestu so tle privat parcele.. dogovarjanja v gradbeni stroki glede tega so pa res mu?no dolga.. preprojektiranje stane spet tok in tok.. odkupi parcel.. pa potem ma? hi?e preblizu... etc etc... enostavno je te?ko re?t, je pa res da vsaka sprememba potegne zlo zlo velik stvari za sabo

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej, Boss, tokrat ?e, ve? se mi pa res ne da. Pametnemu se pove enkrat. V mlinu se pove dvakrat. Tebi povem trikrat, pa ?e ne razume?:

ne vem, zakaj so sploh ?li kopat predor v tako zaj**** materjal, kot sestavlja Trojane. Zakaj niso raje poiskali kak?no drugo traso in se predoru izognili? Misli?, da ne bi bilo ceneje?

 

To pa jaz vem. Zidarjev Lobi je hotel skozi Trojane, da bi ve? zaslu?ili. Cesta je bla prvotno zrisana skozi Tuhinjsko dolino. Za nas Zasavce je sicer prek trojan bolj?a izbira saj imamo bli?e do AC. Lobiji so jeba. Zavirajo razvoj, prikrivajo ne?ednosti itd. Nima? kaj.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cesta je bla prvotno zrisana skozi Tuhinjsko dolino. Za nas Zasavce je sicer prek trojan bolj?a izbira saj imamo bli?e do AC. Lobiji so jeba.

 

uu ja... to bi ?ele bila cvetka. Takoj?nja degradacija ?e te lokacije, da ne govorim, da bi bil kar precej?enj ovinek in podalj?ana pot. Pa problem bi nastal kako spravt cesto poceni (odkup zemlji??) mimo Kamnika, Meng?a in Dom?al. Tako pa je bila postavaljena cesta prakti?no v bli?ini ?e obstoje?e regionalke saj s tem najmanj posega? v naravo. Ja so tuneli pa kaj - tunel ?e najmanj posega v naravo in viadukt ravno tako, ker omogo?a tudi ?ivalim prosto gibanje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da je NSDS (naj demokrati?nej?a stranka) predlagala ponarejanje vinjet, bi mogo?e porabnikom tovrstnih vinjet ponudila ?e svetovanje, oziroma usluge ponarejanja, saj ima na tem podro?ju bogate izku?nje. :bravo:

 

No pa ?e dodam stopnjevanje pridevnika demokrati?en po Srbsko:

demokrati?en, bolj demokrati?en, demokrati?en u P.M. :ouje:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Tole bi spadalo ?e pod vice...

 

Modri tehta 1800 kg.

Rde?i tehta 950 kg.

 

Modri ima 1000 kg nosilnosti.

Rde?i ima 750 kg nosilnosti.

 

Modri lahko vle?e 3000 kg te?ko prikolico.

Rde?i lahko vle?e 1000 kg te?ko prikolico.

 

Za modrega je letna vinjeta 110 ?.

Za rde?ega je letna vinjeta 220 ?.

post-5658-1380915357_thumb.jpg

post-5658-1380915369_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kva ?e bi dau kr tako vinjeto na ?ipo pa sevede bi se ?e useen izogibu avtocesti, ker mi je tud tastara cesta nekam ljub?a ratala B):wub:

post-5644-1380946082_thumb.jpg

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole bi spadalo ?e pod vice...

 

Modri tehta 1800 kg.

Rde?i tehta 950 kg.

 

Modri ima 1000 kg nosilnosti.

Rde?i ima 750 kg nosilnosti.

 

Modri lahko vle?e 3000 kg te?ko prikolico.

Rde?i lahko vle?e 1000 kg te?ko prikolico.

 

Za modrega je letna vinjeta 110 ?.

Za rde?ega je letna vinjeta 220 ?.

 

prav mu je, kaj je pa rde?karski komunajzar :hudicek:

 

To ima? pa prav. Zelo lep primer Slivka, ta bi bil ?e za na 24 ur naslovnico, da ljudje vidijo novo bedarijo vlade :)

 

sej to ni nova... isto je blo ?e za ?asa ABC in cestninjenja na ku?icah za vse vozila. ?ist ista zadeva z 1,3m nad prvo osjo. N? novga niso izzumili samo en star predpis so spet privlekli na plano. Se strinjam da bi moralo biti raje po kila?i oziroma po najve?ji nosilnosti sam pol bi ?ele Slivka pizdil :jezicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

O?e in strica imata vsak svoje ga Kombija Toyota HIACE eden letnik 2000 drugi pa 2006 in sta spredaj malenkost druga?na. Stric je hodil ta teden v MB na meritev na DARS, ki jih oprvljajo sedaj po sloveniji. Vozilo je malo pod 130 cm. Ampak ?e ?eli, da meritev velja se mora odpraviti v Ljubljano na DARSov center kjer bodo meritev opravili ?e enkrat in mu izdali potrdilo, da lahko ima cenej?o vinjeto. DARS ima na svoji spletni strani objavljena imena kombijev, ki morajo imeti dra?jo vinjeto ampak nikjer nimajo napisanih letnikov oz. modelov ki spdajo v ta razred. Starej?i Hiace so imeli sprednaj kolesa pod sede?em ta novej?i imajo spredaj nos, 4x4 je vi?ji klasi?en je ni?ji,.....

 

In tako bo tudi O?e moral z kombijem v LJ, da mu tam opravijo meritev ker ta, ki jo delajo po sloveniji je kar tak.

 

 

PS preglednik je pa tudi dejal ?e je vozilo 3 mm pod 130 cm ?e pade pod ta dra?jo vinjeto

 

 

Bravo DARS spet si se izkazal

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

PS preglednik je pa tudi dejal ?e je vozilo 3 mm pod 130 cm ?e pade pod ta dra?jo vinjeto

 

Tole pa ne bo ?lo skozi... ?e je spodi je spodi in ?e nima 130cm se lahko preglednik po trepalnicah me?e pa ne bo ni?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole pa ne bo ?lo skozi... ?e je spodi je spodi in ?e nima 130cm se lahko preglednik po trepalnicah me?e pa ne bo ni?.

 

 

Jaz tudi tako mislim... Sploh pa je tako, da pomoje ni treba nikamor hodit na meritev... Ce so mu namerili pod 130 cm... nalepi tacenejso vinjeto... Saj ga potem ne bo vec noben spraseval... Razen v primeru kontrole vinjet... Takrat pa bodo itak spet izmerili, ce bodo v dvomih...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?e in strica imata vsak svoje ga Kombija Toyota HIACE eden letnik 2000 drugi pa 2006 in sta spredaj malenkost druga?na. Stric je hodil ta teden v MB na meritev na DARS, ki jih oprvljajo sedaj po sloveniji. Vozilo je malo pod 130 cm. Ampak ?e ?eli, da meritev velja se mora odpraviti v Ljubljano na DARSov center kjer bodo meritev opravili ?e enkrat in mu izdali potrdilo, da lahko ima cenej?o vinjeto. DARS ima na svoji spletni strani objavljena imena kombijev, ki morajo imeti dra?jo vinjeto ampak nikjer nimajo napisanih letnikov oz. modelov ki spdajo v ta razred. Starej?i Hiace so imeli sprednaj kolesa pod sede?em ta novej?i imajo spredaj nos, 4x4 je vi?ji klasi?en je ni?ji,.....

 

In tako bo tudi O?e moral z kombijem v LJ, da mu tam opravijo meritev ker ta, ki jo delajo po sloveniji je kar tak.

PS preglednik je pa tudi dejal ?e je vozilo 3 mm pod 130 cm ?e pade pod ta dra?jo vinjeto

Bravo DARS spet si se izkazal

 

Gume naj se spusti, in ja 1mm pod ni 130.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Me zanima, ?e jih vsi kupujete po 110? ali kak?ne druge opcije? Ker sli?al sem ?e vse ?ive mo?nosti (pa ne govorim o takih vinjetah, ko jih nek Suljo spizdi na bencinski in potem prodaja za drobi?). :P

 

Razne Petrol kartice, pa Generali ima neko foro pa Carglass ?e se ne motim in verjetno ?e kje. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js jo mam z generali popustom. :D

 

kva ?e bi dau kr tako vinjeto na ?ipo pa sevede bi se ?e useen izogibu avtocesti, ker mi je tud tastara cesta nekam ljub?a ratala B):wub:

post-5644-1380946082_thumb.jpg

 

post-3-1390466591_thumb.jpg

Zbiram prednaro?ila, resno jih bom naredil, in nalimal vsajna 2 avta doma.

Cena odvisna od koli?ine.

Mogo?e bomo ?e naredili di?ave v tem stilu.

 

1. iVar 5X da bo ?e za ?lahto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.