Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

to je to, s tem da so hrvatje ?e pametno vi?ino vozila omejili

 

Objavljena slika

 

Primer Zagreb - Split - Zagreb

lokalec na primer z avtom kategorija 1: 47?

turist s prikolico Kategorija 2: 72?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?emu se sploh obremenjevat z vinjetami.

 

Tisti, ki registrirajo v Sloveniji, pla?ajo pri tehni?nem pregledu 100? ve?.

Tisti, ki niso registrirani v Sloveniji, pri prestopu meje pla?ajo 30? za uporabo cest in je re?eno... Dobro, kombiji ve? in tovorna vozila ?e ve?, ma pla?ajo pa? na meji in potem prosto kamor komu pa?e...

 

In ?e uvedejo dra?je vinjete za Romune: se bodo pa po starih vozili...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz mam ze dalj casa enc in je razlika pri meni na koncu leta za eno slovensko vinjeto :cheers:

 

Enako, samo upam da en.dan.zdruzijo bino pa hac.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?emu se sploh obremenjevat z vinjetami.

 

Tisti, ki registrirajo v Sloveniji, pla?ajo pri tehni?nem pregledu 100? ve?.

Tisti, ki niso registrirani v Sloveniji, pri prestopu meje pla?ajo 30? za uporabo cest in je re?eno... Dobro, kombiji ve? in tovorna vozila ?e ve?, ma pla?ajo pa? na meji in potem prosto kamor komu pa?e...

 

In ?e uvedejo dra?je vinjete za Romune: se bodo pa po starih vozili...

 

To je res, potem pa tja na stare ceste vso carino postavit, pa naj kontrolirajo in kasirajo ;)

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne zdaj tega vzeti dobesedno. Tudi avtomobili so nekateri prenizki in bi moral iskat druge - vi?je.

 

Vzemite to kot karikaturo in v grobem, kako se deli breme v na?i dr?avi...

 

post-5658-1379668280_thumb.jpg

 

Ja, vem, Kangoo ne pade v razred nad 1,3 metra, tudi Vito dvomim, da je tam. Bistvo je to, da tisti, ki delajo (obrtniki), velike dru?ine in invalidi (se pravi v glavnem tisti, ki imajo malo denarja) bodo pla?evali dra?je vinjete. Tisti, ki imajo denarja za Ferrarija, pa cenej?e vinjete...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej bodo tudi ta del problematike uredili glede invalidov in velikih dru?in... ?eprav ravno velike dru?ine in invalide imajo ?e danes velike ugodnosti pri nakupu vozil ali brez davka ali z zmanj?anim davkom oziroma drugih socialnih transferjev. To so taki prihranki, da je dvojna cena vinjete pi?kin dim proti tistemu za koliko lahko pridejo ceneje skozi sam pri nakupu vozila.

 

Pa da ne bo spet kdo dobu potrebo, da me napade, samo razlagam stanje in tudi pribli?no si ne ?elim biti v vlogi invalida in jim ?elim, da si lahko ?imbolj olaj?ajo ?ivljenje samo, da se pa zdej primer invalidov zlorablja za kot ka?e neko dobrobit ostalih, ki pa? padejo v vi?ji razred (vsepovsod koder je cestnina, kombiji na sodijo v isto kategorijo kot osebna vozila tako, da je tole zdaj samo "normalizacija" stanja). Pa? naj zadevo vzamejo tako, da je bilo fino dokler je trajalo zdaj se je pa treba prilagodit na novo realnost. ?al ali pa kon?no ?eprav nikomur ne privo??im povi?anja cen samo, ?e pa? ne gre druga?e pa? ne gre (?e se dolgovi Darsa ne bodo odpla?evali na tak na?in bodo zadevo na prora?un obesili pol bo pa hitro kak?en nov davek vzniknil :( )

 

Bom pa kot primer navedel lastno izku?njo... iz Lj do Logatca sem rabil prepeljat sede?no garnituro... nobenega no?enja samo prevoz vse ostalo bi naredili sami pa so zahtevali prevozniki s kombijem od 51-62? za dobrih 25km vo?nje v eno smer in seveda, da se je prazen vrnil nazaj. Skupaj ti vse to vzame uro do max dve ?asa in ?e vse stro?ke goriva in vzdr?evanja od?tejem je zaslu?ka vsaj 30? do 40?. Ta cifra se jim, ko je treba zara?unat stranki, sploh ne zdi visoka a ko je treba za celo leto uporabe AC pla?ati dobrih 100? ve? je pa cel halo. Pa pizda sej imajo gospodarsko dejavnost in jim uporaba cest sploh omogo?a zaslu?ek in ne more biti v isti kategoriji kot nekdo, ki mu je uporaba cest ve? ali manj nujno zlo in zgolj stro?ek brez zaslu?ka.

 

pa da ne zabluzim preve?... moj predlog bi bil, da se vinjeta ve?e na maksimalno dovoljeno te?o vozila po recimu principu 50? na tono te?e. Se pravi, ?e je recimo maksimalno dovoljena te?a avtomobila 2 toni je cena vinjete 100?, za kombi pri 3,5 tone bi pol bila 175? itd. ?e zraven vle?e? prikolico z najve?jo dovoljeno maso ve? kot 1 tone bi moral dokupit ?e vinjeto za prikolo itd.

 

To bi bilo v vinjetnem sistemu verjetno ?e najbolj po?teno :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No roko na srce, kombi se mora amortizirati, zato so sposoja in prevozi malo dra?ji kot le preprosta urna postavka.

 

Po drugi strani pa kdor ima Ferrarija (oziroma kaj podobnega) je ?e od novega bolj na udaru, ve?ja cena, ve? davka, vi?je zavarovanje, ve?ja poraba pomeni ve? tro?arine za dr?avo, in na koncu ?e dra?ja cestnina (s ?imer se na nek na?in celo strinjam je pa res, da do 2,0 ali 2,5 bi lahko gledali ?ez prste ker je v tem rangu ogromno dru?inskih dizlov in enoprostorcev)...

 

Ko sem gledal avte in primerjal z "od oka 130cm" sem dobil ob?utek, da se tale juha ne bo pojedla tako vro?ak kot se je skuhala. Sicer tvoj predlog Boss ni slab, samo realizacija bi bila zahtevnej?a ker bi bilo potrebno gledati za vsako vozilo posebej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne zdaj tega vzeti dobesedno. Tudi avtomobili so nekateri prenizki in bi moral iskat druge - vi?je.

 

Vzemite to kot karikaturo in v grobem, kako se deli breme v na?i dr?avi...

 

post-5658-1379668280_thumb.jpg

 

Ja, vem, Kangoo ne pade v razred nad 1,3 metra, tudi Vito dvomim, da je tam. Bistvo je to, da tisti, ki delajo (obrtniki), velike dru?ine in invalidi (se pravi v glavnem tisti, ki imajo malo denarja) bodo pla?evali dra?je vinjete. Tisti, ki imajo denarja za Ferrarija, pa cenej?e vinjete...

 

na sliki je Mercedes Vito, ki je med izjemami od kombijev in ne presega 1.3m in se zanj pla?a 110? :vesel:

 

kot zanimivost med terenci je izjema Audi Q7, ki presega 1.3m, nvem kam to pelje :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, tole svojo idejo si kopiral od ?vicarjev. In konec koncev, se povsem strinjam. Jaz sem takoj za to, da na? vinjetni sistem naredijo povsem do pike enakega, kot je ?vicarski:

 

V ?vici so vinjete obvezne ?e vse od leta 1985 za vo?njo po avtocestah in hitrih cestah. V uporabi je le letna vinjeta in stane 40 ?vicarskih frankov. Ker se je vrednost ?vicarskega franka v primerjavi z evrom v zadnjem ?asu nekoliko zni?ala, se je cena vinjete ob pla?ilu z evri zni?ala in sicer iz 34,50 eur na 33 eur.

 

V ?vici potrebujejo vinjeto vsa vozila do 3,5 t, prav tako pa je obvezna tudi za vsa priklopna vozila. Tako je potrebno v primeru, ko vozilo vle?e prikolico, kupiti dve vinjeti in eno nalepiti na vetrobransko steklo vozila, drugo pa na samo prikolico. Letna ?vicarska vinjeta velja 14 mesecev (tako kot na?a) in sicer od 1. decembra predhodnega leta do 31. januarja prihodnjega leta.

 

V tem primeru kupim kar tri vinjete: eno za Hondo, eno za Mazgo in eno za prikolico. In pridem skozi z 99?. Tako pa bom kupil samo za Hondo in dal 110?, z Mazgo in prikolico pa se bom vla?il po stranskih cestah...

 

Mimogrede: Avstrijska letna vinjeta je 80,60?. Ko ?e vse cene tako radi primerjajo s tujino (predvsem je bilo to popularno pred pol leta, ko so dvigali cene goriva in nas "tola?ili", da smo ?e vedno najcenej?i v primerjavi s sosedi...).

 

 

Kar se cene prevozov ti?e, pa se ti zdi, da je drago. Kolikor razumem, je stvar taka: kjer si kupil sede?no, imajo tudi kombi, s katerim bi ti to pripeljali. Kdo to nalo?i v kombi, ne vem, vsekakor pa pla?a? voznika, da se eno uro vozi na tvoj naslov. Tam ?aka 15 minut, da ti to pobere? ven. In nato se voznik eno uro vozi nazaj. To sta dve uri dela. ?e voznika pla?a? po 3? na uro, je to 6?. Pribli?no toliko so potem ?e dajatve in prispevki za pokojninsko, zdravstveno, pa davki in tako naprej. Torej smo ?e na okroglih 10?. Vozniku na 8 ur dela pripada malica v vi?ini 4?. Za dve uri dela torej 1? za malico. Dobrih 25 km v eno smer je dokaj raztegljivih. Mimogrede jih je lahko tudi 27,5. In ?e nazaj, pa jih je ?e 55... Ampak, dobro, recimo, da jih je to?no 25. In ?e nazaj 25, pa smo na 50 km. ?eprav pri kombijih pi?ejo tovarni?ke podatke, da porabijo 8 litrov na 100 km, jih dejansko pokuri okoli 12 litrov na 100 km. Torej je to 6 litrov nafte po 1,418?, pa je dodatnih 8,5?. Naprej: v stro?ek je treba vra?unati tudi vinjeto, tehni?ni pregled, zavarovanje, cestne takse, servisi in tako naprej (letni stro?ek okoli 2500?). Lahko ti razlo?im, kako se to prera?unava, ma da bo kraj?e, lahko verjame? na besedo, da to za 50 km poti znese okoli 4,15?. Temu je potrebno pri?teti ?e amortizacijo vozila, ki za 50 km znese okoli 6,81?. (Slu?ajno vem za Renault Master furgon...). ?e ti torej opravi prevoz za 30,50?, samo pokrije stro?ke brez kakr?nega koli dobi?ka. In ker trgovina nima polno zaseden kombi (toliko jih pa spet ne naro?a sede?ne na dom...), pla?a? ?e tisto, kar kombi stoji in ?aka na prevoz. Tako da ?e si za 25 kilometrov v eno smer pla?al 60?, nima trgovina nekega velikega dobi?ka s tem... ?e pa si prevoz naro?il pri kak?nem prevoznem podjetju, se je pa moral voznik pripeljat v trgovino, kjer si naro?il in se potem od tebe odpeljat nazaj na sede? firme. So pa spet dodatni kilometri...

 

?e pa se slu?ajno dobro razume? s kom, ki ima kak?no BTjko, pa po mo?nosti ?e veliko prikolico, pa znajo take prijateljske usluge priti precej ceneje. Ampak to pa mora? najprej poznati nekoga z BTjko, pa ?e dobro se mora? z njim razumeti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se bo voznik eno uro vlekel za 25km al pa za 27,5km (od Lj do Logatca je AC - jaz mam do ?ihta skoraj 40km pa pridem v 25minutah brez divjanja in po predpisih) mu takoj dam knji?co pa se mu lepo zahvalim za sodelovanje. Po logiki pa da ga ne terem bi vse skupaj moral biti nazaj v uri in pol z vsem nalaganjem in razkladanjem vred.

 

Ampak OK, pustmo to, sej se ve?inoma strinjam, da je kr neki stro?ka sam z eno stvarjo se ne morem strinjat. ?as in stro?ek ko kombi ne vozi (ni strank) ne more? prevaliti na tiste stranke, ki sploh so. ?e bi ?li po tej logiki bi recimo, ?e bi mel samo ?tiri stranke na mesec moral vsaki zara?unat tam nekje 700? za prevoz - ni logike.

 

Druga?e sem pa sam vzel obra?un kilometrine za podjetja v katerem je v?teto tako gorivo kot vzdr?evanje, zavarovanja in amortizacija in to je zadnja uradna ?teviloka pri 0,37? na km oziroma v primeru 50km cca 20? na okroglo samo za vozilo voznika nisem ?tel, ker sem ra?unal, da je to tisti del, ko je to plus za firmo iz katerega pa se potm dajejo pla?e itd.

 

Pa ?e vzamem tvoj prera?un ?e vseeno zaslu?ijo 20-30? na furo 25km. Se pravi, da lahko v enem dnevu pokrijejo tudi ceno vi?je vinjete oziroma, da ne bo tako hudo izgledalo jih ta podra?itev dnevno pride 0,42?, ?e ?tejem samo delovne dni brez vikenda. ?e ma? nekega skrbnega voznika, ki zna s porabo ti dnevno lahko prihrani bistveno vi?ji znesek kot je teh 42 centov.

 

?e enkrat - nisem navdu?en nad podra?itvami samo da ti nekdo, ki ne ra?una malo za prevoz jamra in je ?ist bogi pa tud ne kupim.

 

poslu?am raznorazna jamranja kot bi poslu?al unga s Klobaso iz kamionarskega ceha, ki je zagrozil, da bo blokiral AC-je, ?e se bo cestnina dvignila za kamione. Na vpra?anje kje je problem je izjavil, da bodo kamionarji potem nekonkuren?i. A nise na?el heroj, da bi povpra?al gospoda s Klobaso naj razlo?i proti komu bodo nekonkuren?ni - avionom? vlakom? ladjam? kurir?kom na fr?omatikih? ?erpam? kamelam? lete?im kro?nikom?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

220 ? je definitivno preve? za vinjeto, pa tudi 110?. Konec koncev pa ni problem cena same vinjete, ampak na?in, kako se s tem denarjem ravna.

 

Npr. Na?a dr?ava da razpis za 2km odsek avtoceste, izberejo izvajalca storitev, nekomu drugemu to gre v nos, da niso izbrali glih njega. Nato se ustanovi komisija, ki preverja sam razpis. Ker to ni dovolj, se rabi ?e komisija, ki preverja to komisijo, ...

 

Je pa res, da ni fer do oseb/dru?in s posebnimi potrebami, ki imajo iz takih ali druga?nih razlogov pri hi?i invalida in rabijo "velik" avto.

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, Boss, da ti razlo?im, proti komu bodo nekonkuren?ni. Mo?akar ni ravno profesor in ne zna govorit...

 

Velika podjetja naredijo razpis za prevoze. In se dolo?i dve letna pogodba (v?asih pa tudi pet-letna). V pogodbi so zapisani pogoji in obveznosti obeh strani. In je dolo?ena tudi cena za prevoz - obi?ajno na kilometer. In ko se je delal razpis in razpisni pogoji, so se vzele cene, ki so takrat veljale + takrat veljavna stopnja inflacije. In tako dolo?ena cena se podpi?e za dobo od dveh do petih let. Potem pa za?nejo vsakih 14 dni usklajevat ceno nafte, ki pa gre pravzaprav samo navzgor in nikoli navzdol (no, kdaj pa kdaj ?isto tako, simboli?no). In tisti + od takrat veljavne stopnje inflacije se hitro izgubi. In ko ti takole podra?ijo cestnino, ti pa mora? po pogodbi zagotavljat isto ceno prevoza, si po?asi v minusu. Ja, mo?akar trdi, da si nekonkuren?en... Zato, ker imajo Romunski in Bolgarski prevozniki manj?e dajatve svoji dr?avi in kljub podra?itvi cestnin niso v minusu. Na?i ?oferji pa po?asi zapirajo firme, ker jih take pogodbe spravijo "na boben".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja... a Romunski kamionar pa po zraku prpelje al mora tudi on pla?at vi?jo ceno cestnine? Sploh se pri Romunu bolj pozna, ker ima manj?o ceno bi podra?itev zavzemal ve?ji dele?. Vi? klele sploh nima? prav, ker se kamionarjem VSEM podra?i cena. Sploh je pa to bagatela. ?e prpele? 10 ton solate iz Kopra v Mursko Soboto te pride danes cestnina po tadragi tarifi v ?etrtem cestninskem razredu (?leperji) 86,20?. ?e bi podra?ili cestnino za isti procent kot so za osebna vozila bi to bil cca 16%, kar bi zneslo 13,8? ve?. ?e to razdelimo kolk se pozna pri kili solate, ker bodo podra?itev itak pretopili v ceno kon?nega produkta bi to pri kili solate pomenilo natan?no 0,01? ali en cent.

 

Tolk o nekonkuren?nosti, ?e je zdej problem 13? na furo oziroma 1 cent pri kili solate. Dars bi od 6.000 kamionov (pa ?e vzamemo polovi?ni znesek bi lahko dars predvsem od tujih tranzitarjev, ki nam uni?ujejo ceste in delajo zastoje ter nesre?e, lahko letno pobral za cca 12 m? ve?. Bolj? takole kot pa da se ta znesek obesi na prora?un.

 

Ra?unajo pa da bodo tako z vsemi podra?itvami pobrali cca 60m? ve? in da se dolg 2.8milijarde? v 10 letih zmanj?a za polovico.

 

http://www.siol.net/novice/gospodarstvo/2013/09/vinjeta.aspx

 

 

Aja pa ?e so kamionarji toliko neuki naj pogodbe podpisujejo s pomo?jo odvetnikov, da se naslednji? en bodo nasankali, ?e jim minimalna razlika v ceni pomeni ali so na pozitivni strani poslovanja ali ne.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh, Boss, mislim, da vem, kaj je problem. Prehitro bere? in nato odgovarja? na to, kar misli?, da so drugi napisali. ?e ve?krat sem imel ta ob?utek, zdaj pa vidim, da je res.

 

Cestnine se vsem enako podra?ijo. To je res. Tudi pri kili solate se vi?ja cestnina pozna samo 0,000...1 ?. Tudi to je res. Zajec grmi v drugem ti?u (al kako je to ?e ?lo...).

 

Vzemimo primer (in upam, da bom bolje razlo?il):

Kitajsko podjetje Great Wall Motors ima svojo podru?nico v bli?ini mesta Lovech na severu Bolgarije. In objavi javni razpis za prevoze kontejnerjev iz Trsta ali Kopra v Lovech. Na razpis se lahko prijavijo vsi. Ni vezan samo na Slovenske prevoznike. Pogodba se podpi?e za dve do pet let, cena se dolo?i (+ stopnja inflacije). Ker pa imajo Bolgari, Romuni in podobni v svojih dr?avah manj?e dajatve (davek, tehni?ni pregled, pokojninsko zavarovanje, zdravstveno zavarovanje), ponudijo precej nizko ceno. Da bi bili na?i prevozniki konkuren?ni in dobili posel, gredo na ?isti minimum. Posel sicer dobijo, a so toliko bolj ob?utljivi na podra?itve in vsako zvi?anje dajatev. Zato tak jok. Ker ?e na teh razpisih ne dobijo posla, lahko po?asi prodajo tovornjake, mi bomo pa imeli ?e ve? brezposelnih. Bolgarski, Romunski,... prevozniki bodo cveteli, v svojih dr?avah pla?evali prispevke in dajatve in njihove dr?ave bodo imele velike prora?une, mi bomo pa z njihovo cestnino odpla?ali avtoceste, prora?unska luknja pa bo ?e ve?ja ker tisti, ki zdaj vozijo in prispevajo, bodo potrebovali pomo?...

 

Ja, ne vem, ?e bi v teh primerih odvetniki bili kaj bolj uki. Mislim, da bi se tudi z odvetniki takole nasankali. Mogo?e ?e bolj, ker tudi odvetniki niso poceni, bolj?e pa ne bi naredili niti oni. Ali dela? za minimum in tvega?, da dr?ava ne bo obdav?evala in dvigala stro?kov in prispevkov, ali pa proda? vse skupaj in stegne? vse ?tiri od sebe pa naj dr?ava poskrbi zate...

 

In resni?no mislim, da to ni samo v prevozni?tvu ampak tudi v ostalih panogah...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi ho?e? povedat, da je pravilno, da bi zmanj?ali minimalno pla?o in s tem naredili Slo bolj konkuren?no? Tak?en pritisk je zdaj s strani gospodarstva oziroma s strani EU. Hmm torej dejmo delavcem v Slo romunske pla?e pa ?e bodo pre?iveli bodo, ?e ne pa kurc jih gleda...

 

ne vem zdej, a ho?mo met vi?ji standard, da imamo vsi ve? in si lahko ve? tudi privo??imo ali pa gremo na minimum, tol?emo rev??ino, ampak ej... konkuren?ni pa bomo. Problem je da delodajalec ho?e profit, delavec je pa itak sam stro?ek. :vskalo:

 

Ampak kako torej Romune spraviti iz te nelojalne konkurence... kot ka?e ugotavljamo isto kot so drugi ?e davno. Udarit jih je treba po ekolo?ki plati, kjer ti en Romun ne bo mogel biti konkuren?en s ?etrt stoletja starim kamionom in voznikom za 300?/mesec.

 

Je pa v celi zgodbi zanimiv podatek ta, da ?ez Slovenijo vsak dan potuje okoli 6000 kamionov, ?ez bistveno ve?ji avstrijo 4000 in Hrva?ko "le" 1500 kamionov. Kaj je nauk tega - o?itno je prevoz ?ez Slovenijo "prepoceni", ?e se spla?a ?ehom, Slovakom in Poljakom v Italijo in naprej proti Franciji ter ?paniji voziti ?ez Slovenijo in ne Nem?ijo ali Avstrijo.... hmmm v razmislek. Dr?av Nekdanje Sovjetske Zveze pa sploh ne bom omenjal, ker jim je pa? ?ez Slo najkraj?a pot.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu je debata o vinjetah in cestninah. O pla?ah bi mogo?e raje kje drugje...

 

Vseeno samo kratek odgovor, potem se umaknem iz te teme:

 

Ni problem vi?ina osebnega dohodka. Meni je prav tudi, ?e mi zmanj?ajo pla?o na 300?. Seveda, ?e bodo isto?asno zni?ali tudi vse ostale cene ?ivljenjskih potreb??in in drugih artiklov...

 

Kako bi naredili Slovenijo bolj konkuren?no? Pred petnajstimi leti bi mislili na to. Pa ne bi najemali nepotrebnih kreditov. In bi zdaj z manj?imi obremenitvami v obliki davkov, cestnin, prispevkov,.. lahko shajali. A takrat ste bili vsi tiho. ?e ste bili takrat tiho, bodite pa ?e sedaj...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako bi naredili Slovenijo bolj konkuren?no? Pred petnajstimi leti bi mislili na to. Pa ne bi najemali nepotrebnih kreditov. In bi zdaj z manj?imi obremenitvami v obliki davkov, cestnin, prispevkov,.. lahko shajali. A takrat ste bili vsi tiho. ?e ste bili takrat tiho, bodite pa ?e sedaj...

 

Nisem ?ist prepri?an, da je problem kreditov izpred 15 let. Problem kreditov, ki niso bili namenjeni vi?anju konkuren?nosti je star nekaj ve? kot 5 let. To so bili krediti za mened?erske odkupe, mahinacije z nalo?bami v sklade ipd ... skratka tajkunski krediti. Ti nas zdaj najbolj tepejo. ?e ne bi na tak na?in iz?rpavali podjetja bi danes bil pi?kin dim teh nekaj evrov podra?itve vinjet... mogo?e jih sploh ne bi bilo potrebno podra?it.

 

Darsova zadol?enost oziroma problem odpla?evanja je le posledica tega... ampak AC rabimo tako, da je zakreditiranje za izgradnjo infrastrukture upravi?eno... ampak ne more? vzet kredita pol pa re?t zdej ga pa ne bom pla?al... tako je pa? na nek na?in potrebno to vrnit, kar je edino prav in fer... in fer je tudi ustrezna porazdelitev bremena med vse uporabnike AC.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem ?ist prepri?an, da je problem kreditov izpred 15 let. Problem kreditov, ki niso bili namenjeni vi?anju konkuren?nosti je star nekaj ve? kot 5 let. To so bili krediti za mened?erske odkupe, mahinacije z nalo?bami v sklade ipd ... skratka tajkunski krediti. Ti nas zdaj najbolj tepejo. ?e ne bi na tak na?in iz?rpavali podjetja bi danes bil pi?kin dim teh nekaj evrov podra?itve vinjet... mogo?e jih sploh ne bi bilo potrebno podra?it.

 

Darsova zadol?enost oziroma problem odpla?evanja je le posledica tega... ampak AC rabimo tako, da je zakreditiranje za izgradnjo infrastrukture upravi?eno... ampak ne more? vzet kredita pol pa re?t zdej ga pa ne bom pla?al... tako je pa? na nek na?in potrebno to vrnit, kar je edino prav in fer... in fer je tudi ustrezna porazdelitev bremena med vse uporabnike AC.

 

Sej ni problem vzet kredit, ?e ve?,da bo denar porabljen racionalno.Ali si ?e pozabil, za koliko in kolikokrat so se vsi odseki,tuneli,viadukti podra?ili-in to je trajalo v nedogled?

?e ne bi dobili na?i tajkunski pajaci takrat dela( ker so ga morali, da prika?emo umetno rast bdp-ja),bi bilo verjetno druga?e.

Gledal sem oddajo,kako so v ?vici delali nek najdalj?i viadukt. Naredili so razpis,izbrali izvajalca z najve? referencami (in ne najcenej?ega), podpisali pogodbo in dolo?ili rok izdelave.In dolo?ili so seveda -PENALE za vsak prekora?en dan.

In potem so se izvajalci martrali in delali in seveda jim ni uspelo narediti ob roku.In seveda niso zvi?ali niti enkrat cene( ker tega ni bilo v pogodbi) samo pla?ali so mastno vsak dan, ki so ga prekora?ili.No, teh dni ni bilo veliko, ker so delali kot norci, da ?im prej dokon?ajo projekt.

Tako se dela v po?lihtani dr?avi in ni nobenega problema z dolgovi dr?ave. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem ?ist prepri?an, da je problem kreditov izpred 15 let. Problem kreditov, ki niso bili namenjeni vi?anju konkuren?nosti je star nekaj ve? kot 5 let. To so bili krediti za mened?erske odkupe, mahinacije z nalo?bami v sklade ipd ... skratka tajkunski krediti. Ti nas zdaj najbolj tepejo. ?e ne bi na tak na?in iz?rpavali podjetja bi danes bil pi?kin dim teh nekaj evrov podra?itve vinjet... mogo?e jih sploh ne bi bilo potrebno podra?it.

 

Darsova zadol?enost oziroma problem odpla?evanja je le posledica tega... ampak AC rabimo tako, da je zakreditiranje za izgradnjo infrastrukture upravi?eno... ampak ne more? vzet kredita pol pa re?t zdej ga pa ne bom pla?al... tako je pa? na nek na?in potrebno to vrnit, kar je edino prav in fer... in fer je tudi ustrezna porazdelitev bremena med vse uporabnike AC.

 

No?e? razumeti? Ali res ne razume??

 

Falcona nam ni bilo treba...

 

Avtocesto potrebujemo. A z ustreznej?o izbiro trase bi lahko precej zni?ali stro?ke. In stroka je to takrat opozarjala. A smo mi lepo jemali kredite in gradili (skoraj) najdra?je variante, ki so se vmes ?e podra?ile. Zdaj, ko je treba kredite odpla?at, pa jok in stok...

 

In mened?erski odkupi se niso dogajali pred petimi leti. Dogajali so se pred sedmimi do desetimi leti. Pred petimi leti so samo ven udarile posledice teh odkupov...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ni problem vzet kredit, ?e ve?,da bo denar porabljen racionalno.Ali si ?e pozabil, za koliko in kolikokrat so se vsi odseki,tuneli,viadukti podra?ili-in to je trajalo v nedogled?

?e ne bi dobili na?i tajkunski pajaci takrat dela( ker so ga morali, da prika?emo umetno rast bdp-ja),bi bilo verjetno druga?e.

Gledal sem oddajo,kako so v ?vici delali nek najdalj?i viadukt. Naredili so razpis,izbrali izvajalca z najve? referencami (in ne najcenej?ega), podpisali pogodbo in dolo?ili rok izdelave.In dolo?ili so seveda -PENALE za vsak prekora?en dan.

In potem so se izvajalci martrali in delali in seveda jim ni uspelo narediti ob roku.In seveda niso zvi?ali niti enkrat cene( ker tega ni bilo v pogodbi) samo pla?ali so mastno vsak dan, ki so ga prekora?ili.No, teh dni ni bilo veliko, ker so delali kot norci, da ?im prej dokon?ajo projekt.

Tako se dela v po?lihtani dr?avi in ni nobenega problema z dolgovi dr?ave. ;)

 

Marsikaj je, med drugim tudi raznorazne vplivi takih in druga?nih zainteresiranih grup pa so to lahko ?ist legalne kot recimo neke naravovarstvene, ki jih skrbi zaletavanje ptic v vetrnice ali pa gnezdi??a nekega metulj?ka. Raznoraznih "strok" je po doma?e kolikor ho?e? in vsak s svojimi cilji.

 

Pa dejmo vzet primer Trojan - predlog je bil, da se gre po dolini in potem skozi en ogromen tunel pod Trojanami ali pa ta trenutna re?itev. A resno mislite, da bi bil en ogromen tunel cenej?i kot ?tirje kraj?i?

 

In zdej direktno k tvojemu namigovanju o fiksnosti cene in kako zelo drago se gradi pri nas. Fantje niti eden klele izmed nas nima pojma kolk to dejansko stane in vsi se zgra?amo, ker imamo ?e za cca 2.8milijarde? dolga iz naslova AC kri?a, ki je dejansko kon?an ?e nekaj ?asa z vsemi tuneli in vijadukti vred. Nekaterim se zdi to veliko ampak gradnja v razgibani de?eli kot je Slo nikoli ne bo poceni kot recimo primerjava s Hrva?kimi Ac, ki so ve?inoma grajene na trdnem kra?kem kamnu, kjer je dovolj mal razstreliva in si skozi pa material, ki ga nekje vzame?, ga drugje doda? in si relativno hitro ter poceni skozi.

 

Ja sej vem, zdele k ste to prebrali si vas 80% itak misli kak?en kreten je Boss in da nima pojma kako je s ceni. Pa dejmo vzet ?e en ?vicarski primer - gre za 57km dolg ?elezni?ki predor pod ?vicarskimi alpami. Gradnja traja ?e nekaj desetletij in cena do kon?anja bo neverjetnih 7 milijard? ali skoraj 1,3miljarde? ve? kolikor je stal cel avtocestni kri? (5,7miljarde?) od srede devedesetih do danes, ki obsega cca 500km AC z vso infrastrukturo vred.

 

Se pravi stane ?vicarski tunel 122miljonov na kilometer pri nas pa cca 11,5milijona na kilometer. Hmm faktor 10x ceneje.

 

V glavnem, ne verjet, da je pri nas vse tako grozno drago in ne vekm kolk so pobasali v ?epe, kot je splo?no mnenje - aja za primerjavo v avstriji stane kilometer gradnje ACV na nezahtevnem terenu ( nobenih viaduktov ali predorov ali pilotiranja ipd) tudi 11m?/km.

 

Aja pa ?e link od predora http://www.delo.si/clanek/125378

 

 

Z umetno rastjo BDP-ja je pa najbolj seznanjen prav veliki vodja JJ, ki je v bilanco prilivov zapisal tudi kredite, ki so jih prejeli in v?eteli v dvig BDP-ja - carsko res.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No?e? razumeti? Ali res ne razume??

 

Falcona nam ni bilo treba...

 

Avtocesto potrebujemo. A z ustreznej?o izbiro trase bi lahko precej zni?ali stro?ke. In stroka je to takrat opozarjala. A smo mi lepo jemali kredite in gradili (skoraj) najdra?je variante, ki so se vmes ?e podra?ile. Zdaj, ko je treba kredite odpla?at, pa jok in stok...

 

In mened?erski odkupi se niso dogajali pred petimi leti. Dogajali so se pred sedmimi do desetimi leti. Pred petimi leti so samo ven udarile posledice teh odkupov...

 

Ne vem jaz ne jokam... jokate pa nekateri drugi ... glede cene pa glej moj prej?nji post pa ne verjet, da so ble na?e ceste najdra?je. Prakti?no ga ni kredibilnega strokovnjaka, ki bi lahko zatrdil, da bi bile cenej?e niti praksa v dr?avah s podobno razgibanim terenem pravijo nasprotno in da je cene ustrezna.

 

Kar se pa manad?erskih odkupov je pa splo?no znano kdaj se jih je ve?ina zgodila in to predvsem tistih, ki so se na koncu sfi?ili. Zelo zelo velike zasluge za to je imela takratna oblast in posebej ?e g. Bajuk, ki je trosil puhlice in izjave, ki si jih vsak kredibilen finan?ni minister ne bi smel privo??iti - pa za ilustracijo samo dve.

 

- leta 2006 ali 2007 je izjavil: "danes je denar poceni" in s to izjavo izzval naval jemanja kreditov

- konec leta 2008, ko se je kriza ?e veselo za?ela pa je izjavil: "eni pravijo da kriza je drugi pa da je ni"

 

Sej vem, da mi ne verjame? ampak vseeno to ne spremeni dejstva in zgodovinskega dogajanja... si pa lahko tudi pogleda? kdaj so se najbolj odmevni in propadli odkupi dogajali in kdo je bil takrat za krmilom dr?ave. Pa da ti bo la?je pri srcu tudi izven tega obdobja so se dogajali ampak najbolj odmevni pa so ravno iz tega obdobja - iz obdobja 2004-2008 (primer La?ko leta 2006, Merkur 2007, Istrabenz so posku?ali sredi 2008 in niso uspeli niti 2009, itd itd).

 

Aja zakaj je krivda v oblasti - edino vlada ali oblast ima mo?nost po pravni in demokrati?ni poti take odkupe prepre?it - se pravi jih razglasit za nelegalne in ?e to ne naredijo so posredno krivi za tako situacijo.

 

aja Falcon - sorry ampak to je pa pljunk v morje proti vsem drugim neustreznim nakupom... pa ?e so ga ?e kupili pol naj ga vsaj uporabljajo a s i ga tudi to niso upali, ker je bil gnev nasprotnikov prevelik. Tako je investicija ostala parkirana v hangarju in so se pla?evali dragi poleti s komercialnimi linijami.. to je ?ele budala?tina.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.