Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

k bova midva 2+ itak, da bo sla mx5 v "foto album" :)

no sej, mogoce bom mojo mx5 prodal ze to poletje

 

he he jaz pa po?asi po malo, hitro pa pride ?as ko so otroci samosvoji...

 

Ka ga pa sere?, a bo? zidal :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labi pa ne da sem te preve? zbodel s tisto pripombo od zadnji?, da je nakup roadsterja samo dokazovanje da si ?e mlad. :blush: Ni bilo tako mi?ljeno je pa res, da roadsterja karavan ?e niso naredili :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nc skrbet, v mislim imam bmw z4 :D

 

A ti bo ostal za letne gume, al bo? celo leto na zimakih ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ti bo ostal za letne gume, al bo? celo leto na zimakih ?

 

ne, sej se ve da za bmw-je so najboljse sava eskimo s3 4 leta stare. sej je bmw.

 

ti raje poglej v misli tvoje (pre) drage :glare:

 

podobna razmisljava, edino nisem se se odlocil a bom tukaj zivel al bom sel v pr...ce bom tam, pol ne bo smiselno met z4 (logicno)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S ?parovnim avtom sem dal od maja 2010 2.270? pravi poraba.com za naftne lobije....hudo je to.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trenutno na 10.2 litra.

Je malo preko ker nekaj ni povsem ok. :glare:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z mestno vo?njo je ne spravi? pod 13-14 litrov.

 

To ti misli?, z lahkoto.

Ker uporabljam do 20% gasa(in sem ?e vedno hiter in moram pazit da koga ne nagazim od zadaj) in motor skozi deluje v "revnem" obmo?ju - turbina ne pomaga in je ql, ?e pa grem preko pa malo zapiha in trenutna poraba gre gor za 4X+.

 

?e si pa ultra agresiven pa 15 NI zgorna meja. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem razmi?ljal o naslednji stavri.

 

Koloko manj dejansko porabi dizelski motor od bencinskega?

 

?e na grobo gledamo porabo 2.0 motorjev. Se motim, ali imam prav podatek, da je razlika bed dizlom in bencincom kak?nega 1,5 L na 100 km - ob pogoju da se gleda neka skupna poraba?

 

Trenutno redno vozim Mazdo 3 1.6 L (2005) in Toyoto Auris 1.4 D (2007), ki mi nikakor ne sede. Dizel je meni OK za avtocesto, to pa je zraven porabe vse, kar mi je dobro.

 

Ve?ini je bolj v?e? dizel, koliko berem forume ... Tako smo si razli?ni :)

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pri istih konjih, lahko ra?una? kak?na slaba dva litra razlike v prid Trahtarja! <_<

 

Mene pri Dizla?ih edin navor (pospe?evanje v klanec npr.) nekako mami, ostalo; ropot in potencialne te?ave, nikakor (precej bolj komplicirano sestavljen motor)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pri istih konjih, lahko ra?una? kak?na slaba dva litra razlike v prid Trahtarja! <_<

 

Mene pri Dizla?ih edin navor (pospe?evanje v klanec npr.) nekako mami, ostalo; ropot in potencialne te?ave, nikakor (precej bolj komplicirano sestavljen motor)! :P

 

Se v popolnosti strinjam :)

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bmw 330d coupe si kup :)

 

To niti ni slaba ideja, priznam, da sem pred RSom tudi kak?ne E46 coupeje gledal. :blush: J***jo me edino ene trije klanci pred domom, pozimi bi moral pe?a?iti ali pa, ko bi za?elo sne?iti pustiti avto dol, da ne bi ?e na poti dol po snegu v kako ?karfo ali pa bajto priletel. :vskalo: Zaenkrat pa lahko re?em samo to, da s tak?no porabo si z relativno novim bencinarjem te?ko hitrej?i. :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pa smo spet pri porabi.

Prej?nji tank goriva sem nato?il na ?rpalki LOGO in cel ?as vo?nje sem bil presene?en nad nizko povpre?no porabo, ki jo je kazal BC. Skoz se je gibala med 5,8 in 5,9. Skoraj sem ?e za?el verjeti v ?ude?no gorivo :hudicek:

 

Ampak na koncu tanka mi je bilo vseeno ?udno, da sem naredil komaj nekaj ?ez 900km in ?e ve?ji ?ok, ko je ro?ni prera?un pokazal skoraj 6,4. Se pravi, da je razlika med BC in realnostjo cca 0,5 litra.

 

Zakaj mi je ?udno? Predvsem zato, ker pri Petrolu, kjer najve? tankam razlika ne gre preko 0,2 deci.

 

Sicer mi ni jasno kako lahko pride do take razlike ampak po?asi za?enjam razumet nejevoljo nekaterih nad dolo?enimi distributerji goriva - ?e gleda? samo BC (za kar rabi? najmanj napora) te lahko zelo hitro zavede. <_<

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@BOSS: zadnji tank je bil po BCju 6.2, po izra?unu pa 7.4...

 

res pa je, da sem vsak dan vsaj 1x kuril vebasto po 20 minut...

 

tankal na MOLu in OMV zadnje 4x

 

 

 

sem pa ?edalje bolj prepri?an da nekih bistvenih razlik med na?imi gorivi ni, tudi AGIP v SLO ne da take razlike, kot npr. SHELL iz (A)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa smo spet pri porabi.

Prej?nji tank goriva sem nato?il na ?rpalki LOGO in cel ?as vo?nje sem bil presene?en nad nizko povpre?no porabo, ki jo je kazal BC. Skoz se je gibala med 5,8 in 5,9. Skoraj sem ?e za?el verjeti v ?ude?no gorivo :hudicek:

 

Ampak na koncu tanka mi je bilo vseeno ?udno, da sem naredil komaj nekaj ?ez 900km in ?e ve?ji ?ok, ko je ro?ni prera?un pokazal skoraj 6,4. Se pravi, da je razlika med BC in realnostjo cca 0,5 litra.

 

Zakaj mi je ?udno? Predvsem zato, ker pri Petrolu, kjer najve? tankam razlika ne gre preko 0,2 deci.

 

Sicer mi ni jasno kako lahko pride do take razlike ampak po?asi za?enjam razumet nejevoljo nekaterih nad dolo?enimi distributerji goriva - ?e gleda? samo BC (za kar rabi? najmanj napora) te lahko zelo hitro zavede. <_<

 

Meni enako z Webastom do 0,5L razlike ampak kurim vsak dan zjutraj 40min pred vzigom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

sem vprasal iz kje dobijo gorivo (ker glih sta bla noter dva slovenca, ocitno sefa al neki) pa pravi da iz makedonije, uni pa iz grcije...

tko da je to verjetno en drek od goriva, sam nimas kaj...ni blo prvic tko al tko...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.