Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Bom naslednji tank vozil po tvoje. Ti sporocim rezultate. Imam vedno iste relacije vsak teden. No, da pa ne bo potem izgovor za mojo visjo porabo nizke temperature, ki jih napovedujejo za naslednji teden pa lahko ti probas po moje.

Deal?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Deal. :bravo:

 

jaz bom sicer malo bolj te?ko sprobal tvoj na?in zato, ker se mi relacije dnevno spreminjajo saj mam kr precej terenskega dela. V?asih je cel teden samo mestne vo?nje naslednji? pa recimo same relacije tako, da bom te?ko izlu??il objektiven rezultat.

 

Sam pazi 1x sem ?e eno tako stavo dobil, ko smo ?li testirat porabo tako, da ti ne bo prav lahko pri tem seveda ne velja goljufat, ker v bistvu se tako goljufa samo samega sebe.

33112_1.png

Napisano

Ni? bat. To ne jemljem kot tekmovanje kdo ima prav inkdo ne.

 

Vseeno zaenkrat zagovoarjam svojo teorijo, bom pa sprobal v praksi ?e tvojo in ?e bodo rezultati tak?ni kot jih navaja? - hvala bogu, nau?il se bom nekaj novega ...

 

Samo ?e nekaj. Recimo pri cestninskih postajah od 40km/h do 140km/h, in pri ustavitvi do 50km/h v mestu pospe?im ?imprej (ne govorim v burnout-u) :P in potem vozim konstantno. Vse ostalo (zaviranje z motorjem in podobno) delam kot ?e dosedaj, ane?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

 

Samo ?e nekaj. Recimo pri cestninskih postajah od 40km/h do 140km/h, in pri ustavitvi do 50km/h v mestu pospe?im ?imprej (ne govorim v burnout-u) :P in potem vozim konstantno. Vse ostalo (zaviranje z motorjem in podobno) delam kot ?e dosedaj, ane?

 

Absolutno.. tko je prav

33112_1.png

Napisano

Problem pri vajinem testiranju zna bit ?e bosta naletela na gne?o oz. na promet, ko ne bosta vodilna v koloni. Tedaj se je pa? treba prilagajat pred teboj voze?emu in to zna bit jeba. Tak?ne vo?nje zna pa biti glavnina! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Problem pri vajinem testiranju zna bit ?e bosta naletela na gne?o oz. na promet, ko ne bosta vodilna v koloni. Tedaj se je pa? treba prilagajat pred teboj voze?emu in to zna bit jeba. Tak?ne vo?nje zna pa biti glavnina! :blush:

 

Jst nimam nikoli gu?ve ... Bom pa mogo?e celo posnel 100km poti za vsak na?in vo?nje posebej(iste relacije seveda), da bomo potem lahko primerjal. :bravo: (samo da nekaj stuhtamo, kam naj telefon pritrdim ...) :(

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Nosilec za telefon, ki ga vakumsko pritrdi? na notranjo stran vetrobrana? Vsaj jaz imam tako.

Napisano

Preizkus bom prekinil ?e po treh dneh testiranj. Mislim, da so rezultati o?itni in da sicer ni potrebe da nadaljujem, vendar bom do konca tedna ?e vozil po tvojih navodilih, zato ker mi obi?ajno BC la?e za par dcl in obstaja mo?nost, da sedaj, ob druga?nem na?inu vo?nje la?e manj oz. ve? oz. v plus ali minus.

 

Po priblji?no 300-350 prevo?enih kilometrih je poraba po BC-ju 5,6l/100km (niha celo do 5,7 amak pustimo malenkosti). To mislim, da lahko dokazuje le 4 stvari;

 

1.- (Najverjetneje) Boss-ov na?in vo?nje ni najbolj ekonomi?en

2.- Najina avtomobila ne delujeta enako pri omenjenih na?inih vo?nje

3.- Jst ne znam vozit na tak na?in kot Boss oz. ne vozim isto (?eprav se mi zdi, da sem upo?teval vsa tvoja navodila)

4.- Jutranje nizke temperature so zvi?ale porabo (ne verjamem, ker nisem nikoli imel take razlike pozimi - poleti)

 

Verjamem, da ?e si ti vozil "po moje" si tudi ?e pri?el do nekih zaklju?kov. Upam da ne obratnih kot jaz!

:hohoho:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

5,6l/100km ... a ti s tem nisoi zadovoljen? ?zmeden? Kolk je pa druga?e poraba s tvojim na?inom?

 

Ampak kakorkoli gledam ma? ti verjetno ve? ali manj samo relacijo, al kako?

 

 

 

Jaz ?e nisem za?el - ?akam, da spraznim tank po bo pa 900km trpljenja - se ne veselim :(

33112_1.png

Napisano

5,6l/100km ... a ti s tem nisoi zadovoljen? ?zmeden? Kolk je pa druga?e poraba s tvojim na?inom?

 

Ampak kakorkoli gledam ma? ti verjetno ve? ali manj samo relacijo, al kako?

Jaz ?e nisem za?el - ?akam, da spraznim tank po bo pa 900km trpljenja - se ne veselim :(

 

Jst mam nekje 4,9l. (najmanj 4,7 - najve? 5,1)

 

Imam samo relacije, samo moslim, da bi to moralo bit v prid tvoji teoriji ... Pospe?ujem do porabe max 12 - 14l, potem pa pa? tako kot je treba. ?e se igram in imam ?as (in prostor da ne oviram drugih) pospe?ujem z najve? 10l, potem je poraba tudi 4,1l/100km.

 

BC la?e nekje 6dcl, ampak v kon?ni fazi ni va?no ali gleda? porabo po BC-ju ali dejansko ... (v tem primeru) :P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

hja, v?asih je blo samo to glavn kdo ma ve?jega, dons pa ?e to komu manj porabi :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

hja, v?asih je blo samo to glavn kdo ma ve?jega, dons pa ?e to komu manj porabi :D

 

Ne se sekirat...to je eno samo mu?enje. ;) ...in ne u?ivanje v vo?nji. :P

 

 

Napisano

Ko kupim Wankla (ni ?e definiram to?en datum), bom ?ef foruma po potro?nji, ne pa nujno tudi najhitrej?i na cesti! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ajoj, jaz sem pa mislil, da ima? ve? mestne vo?nje, kjer bi "moja" teorija pri?la do izraza. Tko pa bo booj te?ko karkoli primerjat. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Pospe?ujemo do 100km/h z avtomobilom, ki ima 10sekundni pospe?ek do 100km/h. Ker ga ne bomo gnali ?ist do konca nam pri odlo?nem pospe?evanju to rata v 12 sekundah. Da bo la?je ra?unanje in da se ne zajebavamo z odvodi re?mo, da je pospe?ek enakomeren. Se pravi smo v teh 12 sekundah naredili 166metrov. Vzamemo porabo raje 20litrov za to razdaljo. V tem ?asu smo porabili torej 0,0332 litrov goriva. Nato smo do recimo do prevo?enega enega kilometra vozili z enakomerno porabo 5litrov v najvi?ji prestavi. Se pravi to je ?e 834metrov in je ?lo skozi motor ?e 0,0417litra goriva.

 

Tole sm jst razumel tko, da naj bi se tvoj na?in vo?nje obnesel na relacije ... :ne vem:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ve?krat, ko je treba spremenit hitrost bolj se pozna razlika. ?e se enkrat oba avta z razli?nima na?inoma vo?nje vozita enakomerno v najvi?ji prestavi logi?no, da ni razlike. Gre se za takrat, ko je treba spraviti vozilo do neke hitrosti - kako to naredi?? A hitro (vendar spet ne toliko, da bo vse skup kopalo po asfaltu - recimo s 3/4 mo?i) al po?asi (za dosegat trenutno porabo 10 litrov na BC-ju je to ultrapenzionisti?no pospe?evanje)?

 

Jaz zagovarjam sistem hitro, do ?eljene hitrosti potem pa kruzing v ?im vi?ji prestavi, da ni mote?e za motor.

 

Ok bom mal bolj na primerih razlo?u kako to jaz po?nem:

 

1.) pospe?evanje po zloglasnih cestninskih hi?icah (ne to ni naselje, kljub temu, da zgledajo kot nekak?ne vrstne hi?ice). Peljem se skozi pri cca 60km/h v tretji prestavi nato pa po?ten pritisk na gas do nekje 100km/h nato prestava v ?etrto in pospe?ek, do ?eljenih 140km/h, ter prestava 5 in 6 ter naprej s konstantno hitrostjo.

 

2.) v naselju od 0-50km/h - Prva ne preve? odlo?no, da lepo ujame? obrate in ne preve?, da ne vrti v prazno. Pri 20km/h druga, do 50km/h nato pa takoj tretja in ?etrta s konstantno hitrostjo. 5 je v uporabi ?ele po 70km/h (tam, kjer je dovoljeno).

 

3.) vsaka potrebna vmesna pospe?evanja so odlo?na, seveda pa mora biti avto v pravi prestavi. ?e je manj kot 1500 obratov, raje prestavim eno navzdol, kot, da bi ti??al motor v prazno iin kuru gorivo brez efekta.

 

4.) ampak kljub vsemu pazim, da se ne zaganjam od semaforja do semaforja in primerno zaviram z motorjem ter pospe?ujem, da ujamem zeleni val. V glavnem po pameti.

33112_1.png

Napisano

1 teden vozim z max 5. prestavo. :punk:

Bedn do amena. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ze 14 dni mam porabo 0....

placam pa vec, a se vedno manj kot taxi! Proklet Brnik

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ze 14 dni mam porabo 0....

placam pa vec, a se vedno manj kot taxi! Proklet Brnik

 

True True ... <_<

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

1 teden vozim z max 5. prestavo. :punk:

Bedn do amena. :blush:

 

A si 6. komu posodu :ne vem: :hohoho:

33112_1.png

Napisano

A si 6. komu posodu :ne vem: :hohoho:

 

Narod ne ve kolk je omejitev in vozi 50-70km/h, se sploh ne spla?a ?altat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz pa sem zadovoljen, ker mi ?re LPG nekih 9 litrov (frigidne vo?nje prete?no), BC niti ve? ne gledam, ker take strelja da glava boli tako da imam kar uro na tistem prostor?ku nastavljeno! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

zadnji tank popolnoma nadpovpre?no dinami?ne vo?nje in pospe?evanja... (ne ?param :) )

 

7.34 l/100km

 

za traktor s "136 KM" niti ni tako pretirano, u?itek v vo?nji turba?a pa zakon ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

zadnji tank popolnoma nadpovpre?no dinami?ne vo?nje in pospe?evanja... (ne ?param :) )

 

7.34 l/100km

 

za traktor s "136 KM" niti ni tako pretirano, u?itek v vo?nji turba?a pa zakon ;)

 

Tle nekje se jaz vrtim zadnje ?ase.Samo gasa in ?ur. :bravo:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.