Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Poraba po 30.000 prevo?enih se je ustalila na dobrih 5,9 L /100 km. Od tega je tri?etrt km narejenih po AC, ostalo pa relacija in mesto. Glede na to, da ne ?param avta, sem ve? kot zadovoljen. :bravo:

12360_1.png
Napisano
  je adormi11 napisal:

Meni pri tej hitrosti pije 12-13l trenutne. K sre?i pa se ne vozim skoraj ni? po AC, tak da mam porabo samo okoli 10-10,5l

 

Js mam 1.6 dizla, to je vsaj 2 litra prevelika poraba

Napisano

More? vedet, da ti avto s tempomatom vedno spije nekaj ve?, kot pa brez. Druga?e pa raje ra?unaj na roke porabo in se ne zana?at na trenutno porabo.

Napisano

Uf, za Mazdo 3 je to sigurno nenormalna poraba. To bi moral dat pogledat kakemu strokonjaku...

Napisano
  je maniaxxx napisal:

BC mi itak la?e ampak vseeno sem zelo razo?aran nad porabo moje mazde, zlasti na AC

 

Jaz sem pri moji mazdi BC nastavil, da mi je kazala zunanjo temperaturo in sem porabo ra?unal na prste. Sem pa tudi 2x na leto probal vozit kar se da var?no (1 tank) in sem vedno mel porabo podobno ( okoli 5,6-5,9). Poraba pri normalni vo?nji pa je bila poleti okoli 7,5, pozimi pa okoli 6,5.

Ko sem oplazil, da mi BC la?e, ga sploh nisem ve? gledal.

Napisano

Kaj se sekirate, s tem BC ki je en navaden BS, meni VEDNO ka?e 2litra preve?, pa ga sploh ne gledam ve?, edina stvar ki jo pogledam pa je ?e cca domet, ki pa pri bencinarjih dela na rezervo in ko poka?e nulo z lahkoto naredim ?e 80 normalnih kilometrov, ali pa 15-20 malo hit... :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Tomozuki napisal:

Uf, za Mazdo 3 je to sigurno nenormalna poraba. To bi moral dat pogledat kakemu strokonjaku...

 

Komu? Sej ve? da ko omeni? porabo na servisu vsi re?ejo da je normalna, pa nima veze koliko ti ?re, vse je normalno :wacko: .

 

Ma? kak predlog kam naj jo peljem na pregled?

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Kaj se sekirate, s tem BC ki je en navaden BS, meni VEDNO ka?e 2litra preve?, pa ga sploh ne gledam ve?, edina stvar ki jo pogledam pa je ?e cca domet, ki pa pri bencinarjih dela na rezervo in ko poka?e nulo z lahkoto naredim ?e 80 normalnih kilometrov, ali pa 15-20 malo hit... :zvizga:

 

Koliko je kaj rezerva pri 6kah,combi,benz? Ene 6l mora bit ne. lp.
Napisano

Pr men je ziher med 8-10 litri

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ste prebrali v motoreviji ,kako specialci merijo porabo goriva pri novih avtomobilih in potem zavajajo javnost?

Razni lepilni trakovi na ?ipah za manj?i upor, pa gume napumpajo preko vseh normativov za manj?i kotalni upor, pa alternatorje izklopijo in klimo, pa rezervne gume in vse kar trenutno ne raijo poberejo ven, da je avto ?im la?ji in podobne neumnosti. Potem se pa nekateri naivne?i bunijo, da jim pije tudi 3 litr?ke ve?, kot obljublja tovarna. Seveda, tukaj so klanci, pa gu?va, pa dva ali trije ali celo ?tirje v avtu. Me zanima, zakaj noben ne ukrepa in naredi konec tem neumnostim.

Po moje bi morali iz?rebati par deset ljudi, jim dati avte, da ti vozijo "normalno" in si zapisujejo podatke prek ra?unalnika.

In bi vzeli neko povpre?je avta na cesti in ne na valjih.

 

 

Napisano

Men je ?e bolano da se folk ubija med sabo po forumih za fakin 8 deci gor al pa dol....kot da nimajo druzga za po?et...npr. sko? na svojo ?ensko, gre na pivo ipd., cele vojne jebojih. :wacko: V?asih se je ?lo kdo je ve? bab posexu zdej pa komu manj avto pije :whatever:

Napisano

Jaz se nisem, dokler nisem postal brezposeln :lol: Zdaj pa, ?e je razlika 0,8 litra na 100 kilometrov, bi lahko pri?paral 7? na tank... Sploh glede na to, da naredim vsaj nujnih 30.000km letno. Pomoje bi vsaj za 2 redna servisa noter dobil...

Napisano

Poraba pri novej?i dizlih, ki imajo vgrajene filtre trdih delcev, je odvisna od ve? faktorjev. Prvo je pomembna uporaba avtomobila, dolge, kratke, me?ane relacije. Pri vo?njah na kratke relacije se filter paca in postopoma pove?uje porabo goriva premo sorazmerno z zama?enostjo filtra. Ta ima signalizacijo, ko zama?enost dose?e stopnjo, ki je mejna in je potrebno filter o?istiti. Tovarni?ko obstaja dovoljen prirast pritiska ( z zmanj?anjem pretoka skozi filter, raste pritisk v filtru, ki ga meri senzor), s tem pa tudi poraba goriva. Podobno se dogaja, le da po?asneje, tudi pri vo?njah na dolge relacije in kombinirani. Pri tem se filter ma?i zaradi slabe kvalitete goriva, ki vsebuje ve? sestavin, ki jih v filtru ni mo?no pokuriti in spraviti ven skozi izpu?no cev. Sam imam, FAP filter (C5). Ko je bil filter ?e kolikor toliko ?ist, sem dosegel zelo dober rezultat pri porabi goriva. ker sem se po tem vozil prete?no na zelo kratke relacije, je za?ela povpre?na poraba goriva rasti in pri?gala se je opozorilna lu?ka (nevarnost zama?itve FAP). Po tem sem se odpeljal na relacijo 700 km. Opozorilna lu?ka se je po 50 km ugasnila in poraba je ponovno padla na normalno. Po tem so ponovno sledile kratke relacije in opa?am postopno rast povpre?ne porabe.

To je usoda dizel vozil z Euro 5 standardom. Idealno bi bilo, ?e bi filter imel dva ?epa , ki bi omogo?ala ?i??enje (suho, ali mokro), ki bi se izvajalo v odvisnosti od na?ina uporabe avtomobila.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Dizli bodo res enkrat porabili cca3 litre tudi pri 1500kg te?kih vozilih. Bodo pa adijo ?e pri 100tkm na ra?un vseh pizdarij k bodo to omogo?ale! Nenormalno :wacko: . Kdor bi avto z minimalno porabo in pa? le kot neko zasilno prevozno sredstvo pa da ne crkne hitro, se ve SDi in konec!

Napisano
  je Grega_ napisal:

Men je ?e bolano da se folk ubija med sabo po forumih za fakin 8 deci gor al pa dol....kot da nimajo druzga za po?et...npr. sko? na svojo ?ensko, gre na pivo ipd., cele vojne jebojih. :wacko: V?asih se je ?lo kdo je ve? bab posexu zdej pa komu manj avto pije :whatever:

 

Ne gre za to, da se meri ti?e komu manj porabi - gre zato, da vsak prihranek, kjer ne trpi udobje vo?nje in vozni?ki u?itki je dobrodo?el. Ne govorim o prihrankih za vsako ceno samo, ?e se da zakaj pa ne. Na rok uporabe raznoraznih vozil skozi neko obdobjea je to lahko ogromno denarja.

 

Recimo ?ist tko za demonstracijo - Po pribli?ni oceni imam za sabo ?e cca tri ?etrt milijona prevo?enih kilometrov in ?e vzamemo ravno tvojih omenjenih 8 deci je to v tem ?asu po dana?njih cenah na u? okoli 9.000?. Je to veliko ali malo za obdobje dobrih 20 let? En manj?i avto samo na razliki v porabi :ne vem: .

33112_1.png

Napisano

od takrat ko sem jaz zacel vozit pa do zdaj, je sla cena bencina gor za 4x....teh 8 deci je pickin dim v primerjavi s porastom cene :)

 

oba mata prav, sam globalno gledano bencin je sel gor, cena avta tud, servisiranje tud, tko da, da mas avto je nekako bolj luks kot pa potreba...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ampak ravno to, da bolj ko rastejo cene bolj je pomembno, da goriva ?im manj potro?imo oziroma bolj se pozna na kon?nem se?tevku v evrih. Bolj vseeno sicer je, ?e se dela letno malo kilometrov, ?e pa je kilometrina ob?utna so pa tudi razlike ob?utne.

 

Jebat ga, ?e bi imeli ceno goriva kot v Venezueli bi men tudi gladko malo dol viselo a ga kuri 20 litrov. Tam bi si privo??il nekaj ogromnega s 6 litrsko ma?ino**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

** recimo kamion :party0035:

33112_1.png

Napisano

Boss, ti si pravi Mr. Poraba, v?asih kar kar mal pretirava?. :harhar:

 

?e si res tako var?en, priporo?am kaj takega, pa magari ?e predela? na LPG, potem pa naj bi bila to res var?na vo?nja;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6519608&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni gre ?e bolj na jetra tole cincanje cen, enkrat cen gor, enkrat cent gor. Kot, da se politiki nimajo s ?im drugim ubadat kot dvigovati in spu??ati tro?arine kukr se jim kurac dvigne. :vskalo:

 

(aja pa da ne bom offtopic zadnji tank je bila poraba 6,8 litrov bencina na 100 km)

Napisano

@Z M A J: Da bo? vedel.. poraba priusa ni tako majhna, kot se govori. Bossova M6 pije manj, kot prius. Ni vse v reklami in ?tevilkah na papirju. Eno je laboratorijski test, drugo pa je "realni test", ?e se lahko tako izrazim. In ja, poraba se ?e kako pozna, tudi teh 8 decilitrov. Seveda pri tistih, ki naredijo do 10.000 km letno to nima nekega vpliva, ampak pri tistih, ki so odvisni od potnih stro?kov in lastnega avtomobila vsak dan, pa je razlika o?itna.

 

Evo,

imate nekaj za bolj?o voljo glede porabe, v drugem delu je med drugim tudi Toyota Prius Vs. BMW M3. :) Clarksonov zadnji stavek pa tako ali druga?e pove vse.

 

LP, M

Napisano
  je mr.hary napisal:

@Z M A J: Da bo? vedel.. poraba priusa ni tako majhna, kot se govori. Bossova M6 pije manj, kot prius. Ni vse v reklami in ?tevilkah na papirju. Eno je laboratorijski test, drugo pa je "realni test", ?e se lahko tako izrazim. In ja, poraba se ?e kako pozna, tudi teh 8 decilitrov. Seveda pri tistih, ki naredijo do 10.000 km letno to nima nekega vpliva, ampak pri tistih, ki so odvisni od potnih stro?kov in lastnega avtomobila vsak dan, pa je razlika o?itna.

 

Evo,

imate nekaj za bolj?o voljo glede porabe, v drugem delu je med drugim tudi Toyota Prius Vs. BMW M3. :) Clarksonov zadnji stavek pa tako ali druga?e pove vse.

 

LP, M

 

:rispekt::rispekt::rispekt:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
    • Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.   Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.
    • Včasih povratna informacija rada pretirava.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.