Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

mal podatkov za siriusa:

 

tankal 56l, prevozenih po stevcu 976km, kar pomeni 5.73l/100km

povprecna hitrost 107km/h, max pa 135 po stevcu, lj-dunaj-lj-brnik-trst

 

Zelo lepo povpre?je za AC. Meni je sedaj nekje po BC 6,3 z lokalno drkarijo 6-7 km v eno stran pa po?itke, nato v drugo smer. Pride pa tu do izraza tudi razlika v mo?i 129 vs 163 in neto te?i vozila 1420 vs 1670. Jaz se zadnje ?ase vozim v glavnem s praznim, ne vem pa kolko dodatne te?e si imel ti na tej relaciji.

V kratkem planiram dino test, najprej brez metabond aditivov, potem pa ?e z aditivi. Bomo videli koliko se moj kalkulator porabe obnese.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povpre?na poraba od zadnjega tankanja, to je 208km, zna?a 6,4 litra. ?e zmeri imam 2.3 motor in ne dizlaka. :jezicek:

 

Je pa bila umirjena vo?nja iz Kamnika v Kr. Goro in nazaj. :jupiii:

 

EDIT; pri dobrih 720 prevo?enih sem ?el ponovno polnit LPG in izra?unal povpre?no porabo 8,33 litra (BC je kazal genau 7,0 na koncu). :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Trenutna poraba psa: 100? + 70km poti / dan :whatever:

 

?kofjelo?ki rondo prevozim ?e na slepo...(ko Lampa)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po zandjem takanju sem imel prvi 250 km porabo 6,4, nato sem imel nekaj relacij po regionalkah, kjer je zaradi prometa in tudi spo?tovanja predpisov poraba do 620 prevo?enih km padla na povpr?no 5,5 l/100km. Izr?un ka?e, da sem z ne?no vo?njo porabil 4,2 l 100 km.

BC ka?e naslednja 2 podatka:

 

post-483-1359398416_thumb.jpg post-483-1359398442_thumb.jpg

 

Zadnjih 620 km je torej prevo?eno s porabo 5,5 l/100km

Zadnjih 1568 km pa s porabo 6,0 l/100 km. (40% AC 130-140 km/h po ?tevcu)

 

V obeh slu?ajih je povpre?na 52 km/h. Torej tu so regionalke, kjer se zaradi prometa in omejitev vozi do 90 km/h s precej omejitvami, vo?nje po naseljih, kjer zaustavljanja na semaforjih, pa tusi kak po?asne? ki vozi 60-70 km/h.

 

Na isti relaciji 97 km je v eni smeri bila poraba zaradi hitrej?e vo?nje 6,4 l/100km, za nazaj pa 4,2 l/100 km. ?asovno pa ni bilo velike razlike, nekje 5-10 min.

 

Ps.:

Pozabil sem navesti, da sem v zadniji rezervoar goriva dodal Megasel. Za sedaj ne morem re?i, ali je kaj malega vplival na porabo. Jutri pa menam ?e morotno in menjalni?ko olje. C5_III dobi Golda in GT, nato gre po kakih 500-1000 prevo?enih km ponovno na tester. Prvo testiranje je pokazalo 1X169,29 KM, 1X pa 167,91 KM (tovarna zagotavlja 163 KM), potem pa bomo videli, koko vsi trije aditivi vplivajo na rezultat.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po zandjem takanju sem imel prvi 250 km porabo 6,4, nato sem imel nekaj relacij po regionalkah, kjer je zaradi prometa in tudi spo?tovanja predpisov poraba do 620 prevo?enih km padla na povpr?no 5,5 l/100km. Izr?un ka?e, da sem z ne?no vo?njo porabil 4,2 l 100 km.

BC ka?e naslednja 2 podatka:

 

post-483-1359398416_thumb.jpg post-483-1359398442_thumb.jpg

 

Zadnjih 620 km je torej prevo?eno s porabo 5,5 l/100km

Zadnjih 1568 km pa s porabo 6,0 l/100 km. (40% AC 130-140 km/h po ?tevcu)

 

V obeh slu?ajih je povpre?na 52 km/h. Torej tu so regionalke, kjer se zaradi prometa in omejitev vozi do 90 km/h s precej omejitvami, vo?nje po naseljih, kjer zaustavljanja na semaforjih, pa tusi kak po?asne? ki vozi 60-70 km/h.

 

Na isti relaciji 97 km je v eni smeri bila poraba zaradi hitrej?e vo?nje 6,4 l/100km, za nazaj pa 4,2 l/100 km. ?asovno pa ni bilo velike razlike, nekje 5-10 min.

 

Ps.:

Pozabil sem navesti, da sem v zadniji rezervoar goriva dodal Megasel. Za sedaj ne morem re?i, ali je kaj malega vplival na porabo. Jutri pa menam ?e morotno in menjalni?ko olje. C5_III dobi Golda in GT, nato gre po kakih 500-1000 prevo?enih km ponovno na tester. Prvo testiranje je pokazalo 1X169,29 KM, 1X pa 167,91 KM (tovarna zagotavlja 163 KM), potem pa bomo videli, koko vsi trije aditivi vplivajo na rezultat.

 

Dobra poraba samo ni? kej pretresljivega.Jaz imam z mojo MAZDA I generacije po regionalkah z ta mehko nogico tudi pod 6/100.Zadnji? smo ?li v N.Gorico, po ?ivem ledu po italijanski strani na avtostradi in sem vozil tja do 90/uro, poraba po BC-ju je bila 5.5l/100.In moj BC ne la?e trenutno ni?.

Imam pa sedaj samo mestna vo?nja, trenutna poraba 8.5/100, kar je za moje pojme odli?en rezultat. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobra poraba samo ni? kej pretresljivega.Jaz imam z mojo MAZDA I generacije po regionalkah z ta mehko nogico tudi pod 6/100.Zadnji? smo ?li v N.Gorico, po ?ivem ledu po italijanski strani na avtostradi in sem vozil tja do 90/uro, poraba po BC-ju je bila 5.5l/100.In moj BC ne la?e trenutno ni?.

Imam pa sedaj samo mestna vo?nja, trenutna poraba 8.5/100, kar je za moje pojme odli?en rezultat. :bravo:

 

Mora? upo?taviti mo? motorja, ta je v?asih pomenila pri ve?jih odstopanjih tudi ve?jo porabo. Pri novej?ih, moj je letnik 2010, pa so dosegli nakako porabo po trenutnih potrebah. Nova generacija dizel motorjev se polni z gorivom preko pezoeltri?nih injektrojev, ki omogo?ajo veliko preciznej?e doziranje goriva na malih obratih patudi na drugih. Npr. pri neobremenjenem motorju je poraba 0.0, tako, da se spla?a zavirati z motorjem. Za EKO vo?njo ra?unalnik prioro?a menjajvo brzin na 1800 o/min.

Vsekakor je tvoja poraba dober rezultat. Upo?tevati mpra? tudi, da je moj vaj 200 kg te?ji od tvojega, kar tudi pripomore k porebi. Moj prej?nji je imel 2200 ccm in 134 km in je slabih 200 kg la?ji od sedanjega, pa sem ga te?ko spravil pod 7 l/100 km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ta ma tud grozne stevce, kot mazda 6 mirai ali gta...edino ima pa nekaj carskega, kar nobena mazda 6 nima: stevc za kolicina olja...

 

Ni koli?ana olja marve? temperatura olja (tudi pomemben podatek). Koli?ino kotrolira prek senzorjev, ki preko ra?unalnika opozarja pri zagonu na koli?ino olja. Mislim pa, da opozarja tudi med vo?njo, ?e koli?ina olja pade pod min. nivo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni koli?ana olja marve? temperatura olja (tudi pomemben podatek). Koli?ino kotrolira prek senzorjev, ki preko ra?unalnika opozarja pri zagonu na koli?ino olja. Mislim pa, da opozarja tudi med vo?njo, ?e koli?ina olja pade pod min. nivo.

 

nekajkrat sem vozil en peugeot 206 (neki bolj sportnega) pa je mel stevc, ki je ob zagonu kazal kolicino olja, potem pa temperaturo...to je res super odlicno, ne pa eni danasnji avti (npr skoda fabia) nimajo niti kazalca za temperaturo hladilne tekocine...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ooo bmw ima, sam mores vedet kje gledat. drugac pa en kup novih avtov nima kazalca za temp. hladilne tekocine. tudi cx-5 nima. :(

 

:blink:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nadaljujem temo porabe C5 turier 2.0 160.

Danes sem tankal 59,99 l dizla, prevozil sem 1068km, povpre?na hitrost je bila 62 km/h.

Nekje 60% AC , 20% regionalne in 20% drkarija 6 km v eno smer, hlajenje in 6km v drugo.

Torej rezultat je 5,617 l/100km. Po AC je bilo vo?eno prvih 300 km 140 km/h ( tempomat) 200 km je bilo vo?eno s 130km/h, zadnjih 100 pa 120 km/h, pa regionalnih je bilo vo?eno nekje do 90 km/h, ena relacija cca 100km nekoliko bol ostro, lokalno pa ne?no. Mislim, da je rezultat za tako te?ek avto zelo dober, ?eprav ste pri mazdah navajeni malih porab.

V kratkem bo opravljen ?e test vpliva Metabond aditivov na mo? motorja in porabo.

 

Je pa zanimiv podatek, da je razlika v povpre?ni porabi na 120 km/h in 130 km/h (v obeh slu?ajih tempomat) dober liter goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da je rezultat za tako te?ek avto zelo dober, ?eprav ste pri mazdah navajeni malih porab.

V kratkem bo opravljen ?e test vpliva Metabond aditivov na mo? motorja in porabo.

 

Je pa zanimiv podatek, da je razlika v povpre?ni porabi na 120 km/h in 130 km/h (v obeh slu?ajih tempomat) dober liter goriva.

 

Heh, vsaj jaz nisem navajen male porabe :) Po zelo le?ernem Toskanskem kruzanju sem imel kljub praznemu avtu 6,4 litra porabe, ?eprav sem dokaj hitro menjaval in ga nisem gnal. Mislim, da pod to ne morem prit.

 

Kar se Metabonda ti?e, se meni ob dodatku Golda poraba ni premaknila nikamor navzdol, pri Megaselu pa sploh ne. Ampak recimo, da je dobro za za??ito motorja. Naslednji? probam s Slick 50, ki ga bolj hvalijo.

 

Pri meni med 120km/h in 150km/h ni niti 2 deci razlike v porabi (pri prvi okoli 6,9 litra, pri drugi 7,0 litra). Vsaj nekaj, s ?emer se lahko tola?im <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.