Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pa poln tank to vse pove  :harhar:

 

Akumulator je bil menjan... in je vse "pozabil" :) ... po parih 100 metrih voznje ni bila vec taka poraba :) 

Mojo tud komot spravis na taksno trenutno,tak da sem ze kr neki frendov vrgu na finto kok to zre.. :-D

 

 

Tole je prikaz povprecne porabe, ne trneutne :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zakaj pa je ?e bil menjan akumulator? A ni to nekam ekspresno hitro?

33112_1.png

Napisano

Zakaj pa je ?e bil menjan akumulator? A ni to nekam ekspresno hitro?

 

Garancijska menjava ... i-Stop ni delal... vse ostalo BP...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Garancijska menjava ... i-Stop ni delal... vse ostalo BP...

mo?no da je istop ga zje...?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mo?no da je istop ga zje...?

 

Pojma nimam... Saj drugace je vse OK... vziga brez problemov... laufa vse... edino i-Stop ni deloval... pa i-Eloop... ker je menda bila kapaciteta akumulatorja samo okoli 40% ... Tudi ko sem nafilal akumulator, postopek inicializacije i-Stop ni sel skozi ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

uffff... not good, ampak pri?akovano, ker razni i-Stop sistemi dejansko uni?ujejo akumulator. Se pravi menjava akuja na ene 2-3 leta je o?itno kar pravilo.

 

Za?udil sem se namre? zato, ker imam sam po skoraj sedmih letih starosti avtomobila ?e vedno originalni akumulator in ?e ni? ne ka?e da misli izdihnit.

33112_1.png

Napisano

uffff... not good, ampak pri?akovano, ker razni i-Stop sistemi dejansko uni?ujejo akumulator. Se pravi menjava akuja na ene 2-3 leta je o?itno kar pravilo.

 

Za?udil sem se namre? zato, ker imam sam po skoraj sedmih letih starosti avtomobila ?e vedno originalni akumulator in ?e ni? ne ka?e da misli izdihnit.

 

 

Menda ima akumulator 5 let garancije... tako da se ne sekiram kaj prevec zaradi tega ... Res pa je, da tudi stane celo premozenje... Menda stane blizu 500? ...

 

Je pa pomoje nekaj narobe z akumulatorjem... ker sem malo pobrskal pa nisem nasel prav veliko debat s takim problemom... Tudi Stroker je enkrat omenil, da nima problemov ... pa se veliko vec vozi po mestu in ima tako pri njemu i-Stop zavbelezenih precej vec minut aktivnosti, ceprav ima veliko manj prevozenih kilometrov ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se vozim s pasatom, ki ima tale i-Stop in se mi kr srce para, k recimo v enem semaforskem intervalu 3x-4x motor zalaufa pa ugasne tako, da ga raje izklopim, ker pri nas dvomim, da ima nek bistven prihranek. Ja ?e popolnoma stoji? minuto ali ve? ampak to je dejansko redko.

33112_1.png

Napisano

Se vozim s pasatom, ki ima tale i-Stop in se mi kr srce para, k recimo v enem semaforskem intervalu 3x-4x motor zalaufa pa ugasne tako, da ga raje izklopim, ker pri nas dvomim, da ima nek bistven prihranek. Ja ?e popolnoma stoji? minuto ali ve? ampak to je dejansko redko.

v parizu renta car, s klimo in lu?mi na vsakem semaforju eno uro on off on off on off, sem pa probal pumpat bremzo ko je ugasnil in se je spet prizgal ko je pedal trd ratal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dose?eni so dobri rezultati z EKO varianto aditiva. Znanec pogosto potuje v Lezsno Velikopoljska, PL. Tanka na prvi ?rpalki za ?entiljem in ?e nikoli ni prevozil te relacije, ne da bi nekje po poljski meji tankal  po 620 km. Gre za Avenzis karavan 2.2 avtomatik tank 50 l). Zadni? pa je to isto relacijo prevozil brez vmesnega tankanja. Spra?eval se je, kako to? Prvo je pomisli, da je v A na Shell ?rpalki dobil bolj?e gorivo. Nato se je spomnil, da je pred potjo menjal olje in uporabi novo varianto aditiva ECO. Dvom o bolj?i varianti dizla je odklonil potem, ko je natankal poljski dizel in prevozil enako uspe?no pot nazaj. Tudi prej je uporabljal aditiv, varianto Gold, vendar takega rezultata ni nikoli dosegel. To?nost navedenega rezultata bomo posku?ali preveriti na merilni napravi mo?i in sicer na motorju namenjenemu spidwey dirkalnemu ?portu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Jaz nimam problemov, res pa je, da imam bencinarja pri katerem malo druga?e dela i-Stop, motor ustavi z ?e pripravljeno me?anico v valju, ki jo potem za zagon le s sve?ko v?ge in se motor zavrti. Ne uporablja ?tarterja in ne obremenjuje akumulatorja. Se tudi sploh ne opazi kdaj se ugasne in kdaj nazaj pri?ge (tudi lu?i ni? ne ?mrknejo). Definitivno pa pomaga tudi i-ELOOP, da se ne obremenjuje akumulator, ko je motor ugasnjen ampak se vse napaja iz kondenzatorja.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Se vozim s pasatom, ki ima tale i-Stop in se mi kr srce para, k recimo v enem semaforskem intervalu 3x-4x motor zalaufa pa ugasne tako, da ga raje izklopim, ker pri nas dvomim, da ima nek bistven prihranek. Ja ?e popolnoma stoji? minuto ali ve? ampak to je dejansko redko.

Tale start stop meni ne para srca ampak ?ivce. Ni lep?ega ko manevrira? parkiranje na rikverc in se ti vsaki? ugasne :vskalo: . Na servisu so rekli da tega sranja ne smejo izklopit, tako da ostaja edino vsaki? ro?ni izklop, (?e ne pozabim).  Da bi s tem sistemom kaj prihranil je neumnost, ker pri moji ve?inoma pode?elski vo?nji manj kot v 5% primerov motor stoji ve? ko pol minute, vse ostalo je uga?anje za sekundo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tale start stop meni ne para srca ampak ?ivce. Ni lep?ega ko manevrira? parkiranje na rikverc in se ti vsaki? ugasne :vskalo: . Na servisu so rekli da tega sranja ne smejo izklopit, tako da ostaja edino vsaki? ro?ni izklop, (?e ne pozabim).  Da bi s tem sistemom kaj prihranil je neumnost, ker pri moji ve?inoma pode?elski vo?nji manj kot v 5% primerov motor stoji ve? ko pol minute, vse ostalo je uga?anje za sekundo.

Jaz nimam tega problema, da bi ugasal pri manevriranju in parkiranju... i-Stop se aktivira, ko se avto ustavi in stopim na pedal zavore (pri avtomatiku)... Ce nocem, da ugasne, ne pritisnem pedala zavore do konca... in potem motor ne ugasne... recimo v primeru, da vidim, da bo vsak cas zelena... Pri rocnem menjalniku pa itak deluje sele, ko das v ler in drzis sklopko... Ce je v brzini, se i-Stop ne aktivira... Vsaj tako je bilo na eni testni, ki sem jo vozil pred nakupom svoje sestice...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ce nocem, da ugasne, ne pritisnem pedala zavore do konca... 

Tako naj bi delovalo, ampak ?e se ustavljam pred kri?i??em je potrebno zavoro vseeno vsaj pribli?no pritisnit in ugasne. oz ?e se doma na va?ki cesti ustavim da vzvratno zapeljem na dvori??e, zagotovo pritisnem zavoro toliko, da ugasne. Uglavnem, eno sr...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Men je zanimivo to, da ko sem imel rent-a-car KIO Ceed je bil i-Stop privzeto izklopljen in se ga ni dalo priklopit. Imajo to na vseh avtih tako narejeno, ker za njih itak ni prihranka (stranka pla?a gorivo) samo stro?ki vzdr?evanja so ve?ji.

33112_1.png

Napisano

Tako naj bi delovalo, ampak ?e se ustavljam pred kri?i??em je potrebno zavoro vseeno vsaj pribli?no pritisnit in ugasne. oz ?e se doma na va?ki cesti ustavim da vzvratno zapeljem na dvori??e, zagotovo pritisnem zavoro toliko, da ugasne. Uglavnem, eno sr...

Pomemben je tudi timing... Ker v bistvu ne ugasne takoj... ampak sele po sekundi ali dveh... Mogoce imas pa malce drugace nastavljeno... ali pa drugacen nacin voznje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz nimam tega problema, da bi ugasal pri manevriranju in parkiranju... i-Stop se aktivira, ko se avto ustavi in stopim na pedal zavore (pri avtomatiku)... Ce nocem, da ugasne, ne pritisnem pedala zavore do konca... in potem motor ne ugasne... recimo v primeru, da vidim, da bo vsak cas zelena... Pri rocnem menjalniku pa itak deluje sele, ko das v ler in drzis sklopko... Ce je v brzini, se i-Stop ne aktivira... Vsaj tako je bilo na eni testni, ki sem jo vozil pred nakupom svoje sestice...

Pri rocnem menjalniku deluje, ko das v ler in spustis sklopko (ce jo drzis se ne bo ugasnil). Potem pa, ko spet stisnes sklopko, se takoj zazene. Zato se tudi ne ugasne kar tako (npr. med parkiranjem).

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Pri rocnem menjalniku deluje, ko das v ler in spustis sklopko (ce jo drzis se ne bo ugasnil). Potem pa, ko spet stisnes sklopko, se takoj zazene. Zato se tudi ne ugasne kar tako (npr. med parkiranjem).

Valjda. Pravi avto ima prav narejeno. :prstgor:

 

 

Napisano

Tako imajo vsi rocni, sklopka je v bistvu stikalo, saj jo lahko samo v leru spustis.

 

Se mi pa je zgodilo da sem ga tako imel na kriziscu, ugasne ampak zacne polzit nazaj....

Sem se pa ob tem spomnil na tiste old school voznike ko na primer s prelaza dol dajo v ler......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No saj tako sem mislil... le narobe sem napisal :) ... Itak da takrat, ko spustis sklopko... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tako imajo vsi rocni, sklopka je v bistvu stikalo, saj jo lahko samo v leru spustis.

 

Se mi pa je zgodilo da sem ga tako imel na kriziscu, ugasne ampak zacne polzit nazaj....

Sem se pa ob tem spomnil na tiste old school voznike ko na primer s prelaza dol dajo v ler......

Ni skrbi, avto se ne bo ugasnil, ?e se premika.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Ni skrbi, avto se ne bo ugasnil, ?e se premika.

Najprej se je ustavil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najprej se je ustavil

 

Se mi zdi, da to bolj leti na tvoj zadnji stavek: Sem se pa ob tem spomnil na tiste old school voznike ko na primer s prelaza dol dajo v ler......

 

Pri situaciji, ko zacne polzeti nazaj pac stopis na zavoro... ce nimas "hill holder" funkcije ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se mi zdi, da to bolj leti na tvoj zadnji stavek: Sem se pa ob tem spomnil na tiste old school voznike ko na primer s prelaza dol dajo v ler......

 

Pri situaciji, ko zacne polzeti nazaj pac stopis na zavoro... ce nimas "hill holder" funkcije ...

to pa ja res je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, na tiste z lerom sem mislil...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.