Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Si ni kdo mau avto sposodu...par km naredu in dotocil...

Ne :jezicek: Se ne sekiram tolk za porabo (?e ni ve?ja kot 10l) , je bila glih prilika zra?unat ker sem do ?epa tankal. Normalno je med 7-8l regionalk. Ker ni za avtoceste  :zvizga: 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

*dvigne roko*

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Danes zjutraj v Novi Gorici napolnil rezervoar Mazde 5 do vrha. Nato sem imel en sestanek. Preden sem ?el domov, sem v Novi Gorici spet nato?il nafto: 45,93 litra.

 

Aja, mogo?e ?e ena malenkost: sestanek je bil v Slavonskem Brodu. Od tankanja do tankanja sem prevozil 928 km...

Napisano

Morje pa nazaj, pa malo naokrog. V eno smer 6,9, skupaj pa pe? ra?unano 880km 7,2l.... MX5 (brez avtocest)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Po skoraj sedmih letih lastni?tva z 2. generacijo (CD 129) sem naredil malo obra?una, povpre?na poraba je bila 5,91, ra?unano na roke. Jaz sem bil zadovoljen.

Upam, da bo naslednja generacija podobno u?inkovita.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Po skoraj sedmih letih lastni?tva z 2. generacijo (CD 129) sem naredil malo obra?una, povpre?na poraba je bila 5,91, ra?unano na roke. Jaz sem bil zadovoljen.

Upam, da bo naslednja generacija podobno u?inkovita.

Poraba vseh Mazda dizel je od prve gen. naprej podobna. ?e bo? vozil enako z novo, bo poraba enaka. :)

 

 

Napisano

Poraba vseh Mazda dizel je od prve gen. naprej podobna. ?e bo? vozil enako z novo, bo poraba enaka. :)

 

 

Res je... ce pogledam svoje sestice od prve do tretje generacije je nekako takole:

 

- Mazda 6 SPC CD120 TE (2003-2008 - prevozenih 68.278 km) ... 7,41 l/100 km

- Mazda 6 SPC CD140 GT (2008-2013 - prevozenih 103.262 km) ... 7,50 l/100 km

- Mazda 6 SPC CD175 AT Revolution (2013-2018 - prevozenih 96.842 km)) ... 7,36 l /100 km

 

Pri prvi sestici na poraba.com ocitno ni vseh podatkov ... so samo do od 19.9.2003 do 10.12.2005 ... mankajo torej zapisi do 2008, ko sem menjal... zakaj ... ne vem ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem imel stevilne znamke in nekako lahko dodam da je poraba ob enakem tipu motorja (benz/dizl) in cca enakem razredu konjev kar navezana na voznika (voznjo). Tisto generalno voznjo, ne prebliske :)

 

Moji dizli 5 znamk so bili od 110 do 170 KM vsi poraba okoli 6 pod crto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni je volvo v70 2002 2.4 benz avtomatik pil v povpre?ju 10, le z izjemno var?no vo?njo liter manj.

 

Mazda 6 v povpre?ju pod 7 (od mraza naprej povpre?je dveh tankov 6,8), ?e vozim res var?no (skoraj nikoli) 6.

 

Pribli?no enako velik avto, sicer kak?nih 100 kg la?ji. Napredek se je pri bencinarjih o?itno zgodil.

Napisano

Res je... ce pogledam svoje sestice od prve do tretje generacije je nekako takole:

 

- Mazda 6 SPC CD120 TE (2003-2008 - prevozenih 68.278 km) ... 7,41 l/100 km

- Mazda 6 SPC CD140 GT (2008-2013 - prevozenih 103.262 km) ... 7,50 l/100 km

- Mazda 6 SPC CD175 AT Revolution (2013-2018 - prevozenih 96.842 km)) ... 7,36 l /100 km

 

Pri prvi sestici na poraba.com ocitno ni vseh podatkov ... so samo do od 19.9.2003 do 10.12.2005 ... mankajo torej zapisi do 2008, ko sem menjal... zakaj ... ne vem ... 

 

To?no enaka poraba pri cd175 kot pri meni

 


image.jpeg

 

Napisano

Dizela?i, brez zamere, ampak ko ti dizel pije (navedena prva 2 za Mazdi6, ki niti nista bili avtomatik ali AWD), pa da pije preko 7 litrov, skoraj 7,5. Dizel, v tem primeru HVALA; NE!  :zvizga: (pa da ?e pomislim na razne dizel te?ave, ki mi jih omenja in na?teva na? Mazda ekspert; Dr. Pelko)  :ne vem:

 

P.S. Ko sem vozil razne zastarele bencince s 100 ali ve? PS (iz 90-ih let), pa so mi popili med 7-8 na 100km. (Tokrat bom pa? tiho o avtoplin variantah, govorim benz).  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa ne more? hru?ke in jabolka primerjat. A ve? kak?en re?im vo?nje ima Jest? Edina relevantna primerjava bi bila, ?e bi si vmes lastil kakega bencinarja in bi z njim delal pribli?no enake vo?nje. Kako ve?, da mu bencinar ne bi kuril ?ez 9 litrov morebitni LPG pa ?ez 11?

 

Druga? pa moja prva 6-ka dizel 2.0 120KM 6,52l/100km, druga generacija 2.0 140KM pa 6,39l/100km. Torej prakti?no enako.

33112_1.png

Napisano

Jst mam z mojo 2.gen Mazda 6 SportWagon GT 2.0 CD (140KM) L.2008 prera?unano povpre?no porabo 6,21L/100km, merjeno na 15.000km

Se pa vozim ve?ino ?asa na AC in 5 ljudi v avtu.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Predvidevam da mu prevladuje Medvode - Kranj, glede na kraj bivanja in slu?bovanja, lahko pa da je kaj menjal zaposlitve. Kakorkoli, letno ?e od nekdaj prevozim preko 30000km in tam so bili zajeti marsikateri potovalni "vzorci", tako da jaz moje ladje niso hru?ka, Mazde dizel pa nie jabuk.  :zvizga:

 

Ker pa nisem v skladu z naslovom teme, se opro??am za brezpredmetno filozofiranje.  sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz sem ze popal, pa se ve da avto je veckrat dodobra obremenjen. Zdaj za naslednjo pot ne vem ce se mi da sploh prtljaznika pa truge dol dajati.

post-2637-0-47550700-1543867285_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ne more? hru?ke in jabolka primerjat. A ve? kak?en re?im vo?nje ima Jest? Edina relevantna primerjava bi bila, ?e bi si vmes lastil kakega bencinarja in bi z njim delal pribli?no enake vo?nje. Kako ve?, da mu bencinar ne bi kuril ?ez 9 litrov morebitni LPG pa ?ez 11?

 

Druga? pa moja prva 6-ka dizel 2.0 120KM 6,52l/100km, druga generacija 2.0 140KM pa 6,39l/100km. Torej prakti?no enako.

 

Saj Jest ma zdaj bencinarja, 2.5, AWD, avtomatik... povprecna poraba je v podpisu... okoli 8.5 l/100 km ... rezim voznje je podoben kot prej z dizli...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aja sej res, kr mal pozabu, da si nas izdal in prestopil v nasprotni tabor :lol: :lol: :lol: Dobr vsaj LPG-ja nima? (tole je mal za ZMAJ-a trolat)  :hudicek: 

 

No recimo CX5 im M6 sta tako po te?i in avtomatiki kar nekako primerljivi in dober liter razlike glede na odli?no gospodarnost Skyactive bencinarjev, kar da lepo primerjavo. ?e bo novi Skyactiv-X ?e nekoliko bolj var?en potem res vsaj iz naslova porabe ni ve? smisla kupovat dizla.

 

Se pa bojim, da ko se bo ravnovesje med Evropo in ZDA v porabi benza napram dizlu poru?ilo bo cena bencina lahko krepko zrastla, dizla pa ne bodo imeli komu prodajat.

33112_1.png

Napisano

?e se lahko vklu?im,mene bolj skrbi,?e je ta novi X motor dovolj preizku?en ali je samo neznanka,ker potem bo pa problem,kot postaja sedaj z dizli.Pa mimogrede vpra?am,kako je kaj z 120G motorji ?ez 100 000km. Ima kdo kak problem? Ali je potrebo bit na kaj pozoren? Lp in zoom zoom.

Napisano

Jaz sem podatek o porabi dal, ker je to bila povpre?na poraba po 122k km prevo?enih. Ni bil moj namen spet odpreti debate bencin proti dizlu. Jaz osebno sem se spet odlo?il za dizla, ker bom delal ?e ve? kilometrov kot s prej?njim avtom in ker sta se prodaja in nakup lepo poklopila.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Pozabljas da je cx5 visji od m6, in od 80km/h naprej je to najvecja razlika pri porabi

In v Thomasovem ?e AWD napram prej?njemu, ki to ?e ni mogel bit v tisti generaciji Mz6.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.