Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Si imel sreco, da nisi vmes fasal regeneracije DPF... potem bi se poraba hitro dvignila za kaksen litercek ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Si imel sreco, da nisi vmes fasal regeneracije DPF... potem bi se poraba hitro dvignila za kaksen litercek ;)

Aja, res je. Ko sem ?tartal se je pri?gala za kakih 10 km.To sem pozabil napisat. Bi bila poraba znatno manj?a brez regen.

 

 

Napisano

Si imel sreco, da nisi vmes fasal regeneracije DPF... potem bi se poraba hitro dvignila za kaksen litercek ;)

Tudi jaz sem mislil, da je tolk razlike pa ni, saj je na tank povpre?je cca 2-3 deci na 100km ve? zaradi regeneracij.

33112_1.png

Napisano

Tudi jaz sem mislil, da je tolk razlike pa ni, saj je na tank povpre?je cca 2-3 deci na 100km ve? zaradi regeneracij.

Mislim, da sem bral nekje, da gre za komplet regen. okoli 0,5 l. nafte. ?e veno, da se le ta povpre?no izvaja na vsakih 250 km je to pribl. 1,5 litra na rezervoar.

 

 

Napisano

@Alex: ja se na manj se da spravit, kot pravis, moja je zle na 5,7 l/km. Mam pa to samo regionalne izlete do drugega doma: 50% 90 pa 50% mesta.

Je pa res tudi, da men ze noga trza k se nazaj drzim xD Morm konstantno met screen s porabo pa zapacanjosto filtra pred ocmi, da ne prtisnem, k je treba iz 50 na 90.

Napisano

@Alex: ja se na manj se da spravit, kot pravis, moja je zle na 5,7 l/km s tem da mam regen na 150 km in manj. Mam pa to samo regionalne izlete do drugega doma: 50% 90 pa 50% mesta.

Je pa res tudi, da men ze noga trza k se nazaj drzim xD Morm konstantno met screen s porabo pa zapacanjosto filtra pred ocmi, da ne prtisnem, k je treba iz 50 na 90.

Sej sem napisal, da se da tudi manj. Samo potem se mora? umikati traktorjem skrajno na desni rob, da teclahko obidejo.

To pa res ni ve? podobno vo?nji.

 

 

Napisano

Sem se vozil zadnjih par dni. Nova Mazda 3.

 

Novo mesto - Zagreb (center) in nazaj.

Novo mesto - Radovljica in nazaj

Novo mesto - ?ez hribovite Gorjance - Metlika in nazaj

 

Je bilo autoceste (nisem ?paral avta - cca 150 kmh), hribov in regionalk.

 

Resetiral sem ?tevec (za kilometra?o in litra?o) pred Zagrebom.

540 km sem naredil.

Trenutna poraba 7.4 l/km.

Napisano

No ja tak hudo ni, js se zle s tole 5,7 ravno blendam in, kar je naravnost zalostno, od vasi do vasi se en za drugim furamo 65-70 po naselju pa tk 40, da je za ziher, da nas radar ne ujame ... xD

 

Pa se sopotniki so zacel sprasevat, zakaj mazda ne "cuka" vec ... xD

Napisano

Sem se vozil zadnjih par dni. Nova Mazda 3.

 

Novo mesto - Zagreb (center) in nazaj.

Novo mesto - Radovljica in nazaj

Novo mesto - ?ez hribovite Gorjance - Metlika in nazaj

 

Je bilo autoceste (nisem ?paral avta - cca 150 kmh), hribov in regionalk.

 

Resetiral sem ?tevec (za kilometra?o in litra?o) pred Zagrebom.

540 km sem naredil.

Trenutna poraba 7.4 l/km.

To je nekje realna poraba z normalno vo?njo. Kar je manj je ovira na cesti.

 

 

Napisano

prevec kurijo novi bencinarji prevec... tolk se hvalijo vsi kok bo manj izpustov in majhna poraba pa se u praksi ni nic spremenil... vse samo lapajo da so papirji in jih loh prodajajo... ovce pa kupjo

recmo ce se vozis vsak dan 100km .. za sluzbo.. in mas ene 900-1000? place in vsi vemo da noben noce dat veliko za potne stroske... pol ce ti kuri 5 ali 7.5 pomeni kr precejsno razliko...

primer, punca se vozi z staro dizel m3 ki pije le 5l dizla... ce bi kupila bencinarja bi ji kuru 7.5 najmanj... smo zracunali da bi realno na leto za gorivo dala 1000? vec ....to je pa ze kako popravilo,gume, vinjeta...

to si ne zmisljujem, to so realni resnicni podatki, zato tudi sam nikol neb meu benz golfa 1.0, ce mi ga ?enka?... 2.0 mi kuri 5.8 pa ne sparam...in gre... mlincki pa kurijo in nikamr ne grejo! mogl bi bit obratn!

 

sepravi da ce bi mene hotl prepricat naj kupim ?vohnej? bencinar ki bo imel malo izpustov... bi me prepricali samo s tem da bo tudi poraba potem mala... realna max 5 l... pol bi mogoce potrpel manj konjev in kupil...

Napisano

prevec kurijo novi bencinarji prevec... tolk se hvalijo vsi kok bo manj izpustov in majhna poraba pa se u praksi ni nic spremenil... vse samo lapajo da so papirji in jih loh prodajajo... ovce pa kupjo

recmo ce se vozis vsak dan 100km .. za sluzbo.. in mas ene 900-1000? place in vsi vemo da noben noce dat veliko za potne stroske... pol ce ti kuri 5 ali 7.5 pomeni kr precejsno razliko...

primer, punca se vozi z staro dizel m3 ki pije le 5l dizla... ce bi kupila bencinarja bi ji kuru 7.5 najmanj... smo zracunali da bi realno na leto za gorivo dala 1000? vec ....to je pa ze kako popravilo,gume, vinjeta...

to si ne zmisljujem, to so realni resnicni podatki, zato tudi sam nikol neb meu benz golfa 1.0, ce mi ga ?enka?... 2.0 mi kuri 5.8 pa ne sparam...in gre... mlincki pa kurijo in nikamr ne grejo! mogl bi bit obratn!

 

sepravi da ce bi mene hotl prepricat naj kupim ?vohnej? bencinar ki bo imel malo izpustov... bi me prepricali samo s tem da bo tudi poraba potem mala... realna max 5 l... pol bi mogoce potrpel manj konjev in kupil...

Ni ravno tako, jaz se vsak dab vozim 60km v slu?bo prej sem imel dizla in mi je pil 5,7l sedaj imam bencinarja in mi pije 6,7l (regionalna cesta), razlika v ceni avta je bila pribli?no 4000? ve? za dizla in zdaj delaj matematiko ?e se spla?a.

Napisano

sam kupujem rabljene ...prvi lastnik in nekaj let star...cene so potem realne in je pol tam tam...

 

ce gledamo nove pa ja, je drazji... to mores pol vedt kok cajta ga bos imel...ce ga bos mel 10 let... bos dobu not+ vozu se bos bols vsekakor... to vsak zase ve

Napisano

Zagorjev primer je realen glede vo?nje in porabe,od 50keda pa reanost ki te ve?inoma ?aka na cesti vsak dan in s temu primerna mala poraba!

Napisano

Zagorjev primer je realen glede vo?nje in porabe,od 50keda pa reanost ki te ve?inoma ?aka na cesti vsak dan in s temu primerna mala poraba!

Jap... to tudi jaz pravim. Eno je vo?nja drugo je mu?enje sebe in avta.

 

 

Napisano

Jap... to tudi jaz pravim. Eno je vo?nja drugo je mu?enje sebe in avta.

Pa kako mu?enje , kaj skoz pi?ete neke neumnosti zakaj vse posplo?ujete vsak ima svoj na?in vo?nje, druga?ne ceste, enkrat je gu?va drugi? fraj cesta zato sploh ni relevantno primerjat porabo med sabo. Primerjal bi jo lahko samo ?e bi oba imela popolnoma enak na?in vo?nje enako te?ko nogo potem bi to lahko nekako primerjal.

Napisano

Pa kako mu?enje , kaj skoz pi?ete neke neumnosti zakaj vse posplo?ujete vsak ima svoj na?in vo?nje, druga?ne ceste, enkrat je gu?va drugi? fraj cesta zato sploh ni relevantno primerjat porabo med sabo. Primerjal bi jo lahko samo ?e bi oba imela popolnoma enak na?in vo?nje enako te?ko nogo potem bi to lahko nekako primerjal.

Se strinjam, to sem tudi sam ve?krat napisal. Tu se gre za voznike, ki kljub prazni cesti vozijo nenormalno po?asi, da pri?parajo na gorivu, tako, da na regionalni cesti ustvarjajo kolono za seboj.In kaj se potem dogaja? Vozniki za njim postanejo nestrpni in pri?nejo prehitevati brezglavo tudi tam, kjer je to nemogo?e in nevarno. Tega je bilo tisti dan, ko sem testiral porabo ne?teto. Take voznike bi bilo treba kaznovati prav tako, kot tiste prehitre.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.