Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Si imel sreco, da nisi vmes fasal regeneracije DPF... potem bi se poraba hitro dvignila za kaksen litercek ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Si imel sreco, da nisi vmes fasal regeneracije DPF... potem bi se poraba hitro dvignila za kaksen litercek ;)

Aja, res je. Ko sem ?tartal se je pri?gala za kakih 10 km.To sem pozabil napisat. Bi bila poraba znatno manj?a brez regen.

 

 

Napisano

Si imel sreco, da nisi vmes fasal regeneracije DPF... potem bi se poraba hitro dvignila za kaksen litercek ;)

Tudi jaz sem mislil, da je tolk razlike pa ni, saj je na tank povpre?je cca 2-3 deci na 100km ve? zaradi regeneracij.

33112_1.png

Napisano

Tudi jaz sem mislil, da je tolk razlike pa ni, saj je na tank povpre?je cca 2-3 deci na 100km ve? zaradi regeneracij.

Mislim, da sem bral nekje, da gre za komplet regen. okoli 0,5 l. nafte. ?e veno, da se le ta povpre?no izvaja na vsakih 250 km je to pribl. 1,5 litra na rezervoar.

 

 

Napisano

@Alex: ja se na manj se da spravit, kot pravis, moja je zle na 5,7 l/km. Mam pa to samo regionalne izlete do drugega doma: 50% 90 pa 50% mesta.

Je pa res tudi, da men ze noga trza k se nazaj drzim xD Morm konstantno met screen s porabo pa zapacanjosto filtra pred ocmi, da ne prtisnem, k je treba iz 50 na 90.

Napisano

@Alex: ja se na manj se da spravit, kot pravis, moja je zle na 5,7 l/km s tem da mam regen na 150 km in manj. Mam pa to samo regionalne izlete do drugega doma: 50% 90 pa 50% mesta.

Je pa res tudi, da men ze noga trza k se nazaj drzim xD Morm konstantno met screen s porabo pa zapacanjosto filtra pred ocmi, da ne prtisnem, k je treba iz 50 na 90.

Sej sem napisal, da se da tudi manj. Samo potem se mora? umikati traktorjem skrajno na desni rob, da teclahko obidejo.

To pa res ni ve? podobno vo?nji.

 

 

Napisano

Sem se vozil zadnjih par dni. Nova Mazda 3.

 

Novo mesto - Zagreb (center) in nazaj.

Novo mesto - Radovljica in nazaj

Novo mesto - ?ez hribovite Gorjance - Metlika in nazaj

 

Je bilo autoceste (nisem ?paral avta - cca 150 kmh), hribov in regionalk.

 

Resetiral sem ?tevec (za kilometra?o in litra?o) pred Zagrebom.

540 km sem naredil.

Trenutna poraba 7.4 l/km.

Napisano

No ja tak hudo ni, js se zle s tole 5,7 ravno blendam in, kar je naravnost zalostno, od vasi do vasi se en za drugim furamo 65-70 po naselju pa tk 40, da je za ziher, da nas radar ne ujame ... xD

 

Pa se sopotniki so zacel sprasevat, zakaj mazda ne "cuka" vec ... xD

Napisano

Sem se vozil zadnjih par dni. Nova Mazda 3.

 

Novo mesto - Zagreb (center) in nazaj.

Novo mesto - Radovljica in nazaj

Novo mesto - ?ez hribovite Gorjance - Metlika in nazaj

 

Je bilo autoceste (nisem ?paral avta - cca 150 kmh), hribov in regionalk.

 

Resetiral sem ?tevec (za kilometra?o in litra?o) pred Zagrebom.

540 km sem naredil.

Trenutna poraba 7.4 l/km.

To je nekje realna poraba z normalno vo?njo. Kar je manj je ovira na cesti.

 

 

Napisano

prevec kurijo novi bencinarji prevec... tolk se hvalijo vsi kok bo manj izpustov in majhna poraba pa se u praksi ni nic spremenil... vse samo lapajo da so papirji in jih loh prodajajo... ovce pa kupjo

recmo ce se vozis vsak dan 100km .. za sluzbo.. in mas ene 900-1000? place in vsi vemo da noben noce dat veliko za potne stroske... pol ce ti kuri 5 ali 7.5 pomeni kr precejsno razliko...

primer, punca se vozi z staro dizel m3 ki pije le 5l dizla... ce bi kupila bencinarja bi ji kuru 7.5 najmanj... smo zracunali da bi realno na leto za gorivo dala 1000? vec ....to je pa ze kako popravilo,gume, vinjeta...

to si ne zmisljujem, to so realni resnicni podatki, zato tudi sam nikol neb meu benz golfa 1.0, ce mi ga ?enka?... 2.0 mi kuri 5.8 pa ne sparam...in gre... mlincki pa kurijo in nikamr ne grejo! mogl bi bit obratn!

 

sepravi da ce bi mene hotl prepricat naj kupim ?vohnej? bencinar ki bo imel malo izpustov... bi me prepricali samo s tem da bo tudi poraba potem mala... realna max 5 l... pol bi mogoce potrpel manj konjev in kupil...

Napisano

prevec kurijo novi bencinarji prevec... tolk se hvalijo vsi kok bo manj izpustov in majhna poraba pa se u praksi ni nic spremenil... vse samo lapajo da so papirji in jih loh prodajajo... ovce pa kupjo

recmo ce se vozis vsak dan 100km .. za sluzbo.. in mas ene 900-1000? place in vsi vemo da noben noce dat veliko za potne stroske... pol ce ti kuri 5 ali 7.5 pomeni kr precejsno razliko...

primer, punca se vozi z staro dizel m3 ki pije le 5l dizla... ce bi kupila bencinarja bi ji kuru 7.5 najmanj... smo zracunali da bi realno na leto za gorivo dala 1000? vec ....to je pa ze kako popravilo,gume, vinjeta...

to si ne zmisljujem, to so realni resnicni podatki, zato tudi sam nikol neb meu benz golfa 1.0, ce mi ga ?enka?... 2.0 mi kuri 5.8 pa ne sparam...in gre... mlincki pa kurijo in nikamr ne grejo! mogl bi bit obratn!

 

sepravi da ce bi mene hotl prepricat naj kupim ?vohnej? bencinar ki bo imel malo izpustov... bi me prepricali samo s tem da bo tudi poraba potem mala... realna max 5 l... pol bi mogoce potrpel manj konjev in kupil...

Ni ravno tako, jaz se vsak dab vozim 60km v slu?bo prej sem imel dizla in mi je pil 5,7l sedaj imam bencinarja in mi pije 6,7l (regionalna cesta), razlika v ceni avta je bila pribli?no 4000? ve? za dizla in zdaj delaj matematiko ?e se spla?a.

Napisano

sam kupujem rabljene ...prvi lastnik in nekaj let star...cene so potem realne in je pol tam tam...

 

ce gledamo nove pa ja, je drazji... to mores pol vedt kok cajta ga bos imel...ce ga bos mel 10 let... bos dobu not+ vozu se bos bols vsekakor... to vsak zase ve

Napisano

Zagorjev primer je realen glede vo?nje in porabe,od 50keda pa reanost ki te ve?inoma ?aka na cesti vsak dan in s temu primerna mala poraba!

Napisano

Zagorjev primer je realen glede vo?nje in porabe,od 50keda pa reanost ki te ve?inoma ?aka na cesti vsak dan in s temu primerna mala poraba!

Jap... to tudi jaz pravim. Eno je vo?nja drugo je mu?enje sebe in avta.

 

 

Napisano

Jap... to tudi jaz pravim. Eno je vo?nja drugo je mu?enje sebe in avta.

Pa kako mu?enje , kaj skoz pi?ete neke neumnosti zakaj vse posplo?ujete vsak ima svoj na?in vo?nje, druga?ne ceste, enkrat je gu?va drugi? fraj cesta zato sploh ni relevantno primerjat porabo med sabo. Primerjal bi jo lahko samo ?e bi oba imela popolnoma enak na?in vo?nje enako te?ko nogo potem bi to lahko nekako primerjal.

Napisano

Pa kako mu?enje , kaj skoz pi?ete neke neumnosti zakaj vse posplo?ujete vsak ima svoj na?in vo?nje, druga?ne ceste, enkrat je gu?va drugi? fraj cesta zato sploh ni relevantno primerjat porabo med sabo. Primerjal bi jo lahko samo ?e bi oba imela popolnoma enak na?in vo?nje enako te?ko nogo potem bi to lahko nekako primerjal.

Se strinjam, to sem tudi sam ve?krat napisal. Tu se gre za voznike, ki kljub prazni cesti vozijo nenormalno po?asi, da pri?parajo na gorivu, tako, da na regionalni cesti ustvarjajo kolono za seboj.In kaj se potem dogaja? Vozniki za njim postanejo nestrpni in pri?nejo prehitevati brezglavo tudi tam, kjer je to nemogo?e in nevarno. Tega je bilo tisti dan, ko sem testiral porabo ne?teto. Take voznike bi bilo treba kaznovati prav tako, kot tiste prehitre.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.