Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

tud na max ne ciljam :harhar: sploh na n? ne ciljam :jezicek:

 

OK,pol te pa samo zezam,da ne bo? te?na na ?ihtu,pa vse sodelavke hotla zadavit! :hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma za moje pojme 7l na 100 km za dizla glih ni nevem kak?en dose?ek (?e izvzamemo raznorazne 2.5, 3.0 tdi itd.)

 

glede na to, da ima vecinske voznje v kolonah po mestu in avtocesta je to super poraba...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma za moje pojme 7l na 100 km za dizla glih ni nevem kak?en dose?ek (?e izvzamemo raznorazne 2.5, 3.0 tdi itd.)

 

Vse je odvisno kje in kako vozi?.

 

?e bi imel vsak dan relacijo Litija-Ljubljana in nazaj bi imel porabo okrog 5l/100km. ?e ima? pa precej AC-ja pa mestne vo?nje bo? pa te?ko kaj manj kot 6,5l/100km. Tako, da vse je relativno

 

 

Nekaj primerov porabe iz portala poraba.com

 

Mazda 6 diesel Boss...........6.57

Mazda 6 diesel cRaZY.........6.83

Mazda 6 diesel tiktak..........6.94

Mazda 6 diesel Jimmy.........6.95

Mazda 6 diesel alpek..........7.07

Mazda 6 diesel Jest.............7.41

Mazda 6 bencin R_sport......8.09

Mazda 6 diesel manfmatj.....8.56

 

pa ?e za nem?kega konkurenta

 

VW Passat diesel avtofrik...........5.34

VW Passat diesel scarabey.........5.64

VW Passat diesel bogdan...........5.66

VW Passat diesel andsu.............6.11

VW Passat diesel suzanabostjan.6.51

VW Passat diesel robertus..........6.52

VW Passat diesel maik...............6.66

VW Passat diesel asphaltrider.....6.76

VW Passat diesel goldy..............6.91

VW Passat diesel Levi................7.11

VW Passat diesel 4MOTION........7.35

VW Passat bencin Gasoline........7.70

VW Passat diesel netvis_2.........7.77

VW Passat diesel andro.............8.08

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glede na to, da ima vecinske voznje v kolonah po mestu in avtocesta je to super poraba...

 

 

iiiiiiii Labi priden,..za tale post si pa zaslu?? mafine,..sam povej kdaj!!!

 

poky ti si pa lump <_< pa maxy ti tud <_<

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden? Spet jaz kriv??Zakaj? :ne vem: Za mene pa ni? mafinov?? :P Bom ?alosten.... :(

 

:lol:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm,vsaj z moje strani ni to to,kaj si ti napisala. :whatever: Tudi jaz nimam rad podjebavanja.......mogo?e brez onega POD..... :hohoho::hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si?i, pr tvoji "relaciji" je ?e dobr d ma? - u tem primeru bom reku SAMO 10! :danzoman::D

 

P.S. Fant se pelje cca. 2 km pa voz ugasne, pa spet dam 2 km in ugasne itd. ponavlja vajo precej pogosto! No Si?i, poprav me, hotu sm sam prbli?n napisat kako in kaj, za natan?nej?o predstavo ostalim! B)

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se popolnoma strinjam, kratke relacije so smrt za porabo. Ati se vozi 3 km v eno smer in nazaj in ime tudi ?ez 9 litrov porabe sploh zaradi dejstva, da ima pred sabo ?e pol kilometra klanca ko gre domov. Meni pa naprimer moj 100NX 2.0 popije okoli 10 litrov, zadnji tank je bil spet 9,8l /100 km in sem v bistvu zadovoljen z porabo. :blink::hohoho: ?e bi mi mazda toliko ?rla bi se pa ?e zamislil. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja zadnja poraba 9,43. :blink:

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si?i, pr tvoji "relaciji" je ?e dobr d ma? - u tem primeru bom reku SAMO 10! :danzoman::D

 

P.S. Fant se pelje cca. 2 km pa voz ugasne, pa spet dam 2 km in ugasne itd. ponavlja vajo precej pogosto! No Si?i, poprav me, hotu sm sam prbli?n napisat kako in kaj, za natan?nej?o predstavo ostalim! B)

 

Povrh vsega pa ima ?e "prekratek" menjalnik, ker ga imajo vsi 1.8 V6 motorji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejmo ga pove?at :ouje:

 

Misli? podalj?at?Vzemi moj menjalnik in bo svet takoj lep?i :D:P

 

jah pr moji je pa poraba tok kukr ji dam sam ponavad ji dam tm okol 9L :D (?tamprle gor al pa dol)

 

Ali ima? ti od 1.8 menjalnik gor? :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.