Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ce si reku, da peljes v beograd, evo moja taktika za tam:

tankas v sloveniji in potem se enkrat na poti nazaj v vojvodini (novi mol pri sr. mitrovici) in mas mir...

ce gres pa na jug hrvaske potem ti preostane ena pumpa sifon al tko nekak (majo zelo dober dizel)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ce si reku, da peljes v beograd, evo moja taktika za tam:

tankas v sloveniji in potem se enkrat na poti nazaj v vojvodini (novi mol pri sr. mitrovici) in mas mir...

ce gres pa na jug hrvaske potem ti preostane ena pumpa sifon al tko nekak (majo zelo dober dizel)

 

 

tole z ra?unalniom porabe sem tudi jaz hitro opazil, da nekako ne gre skupaj,prevo?eni km ,pa litri na displeju ,pa litri v tanku...

pa se ne sekiram preve?..pa? kuri ve? kot se hvalijo...res nekaj ?ez 7 litrov..

 

me je pa firbec gnal ( in prepri?anje da mora bit trotelziher) da sem peljal do konca ,

tako da je remaining pokazal ---

 

alora,ni? km dometa.. ?zmeden?

 

in potem ?el nalit do roba.. in ?e vedno je bilo pribli?no 5 lirov ?mohta v tanku..

?e seveda podatek velikosti tanka dr?i..

 

torej po pri?gani lu?ki in kasneje po displeju --- se ?e vedno lahko pripelje? nekako 80km

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

da je tank manj?i kukr pi?e smo pa tud ?e ugotovl neko? nekje <_<

 

 

Aja..?! no lepa re?...in kolk manj?i naj bi bil,oziroma kolk res dr?i,tako do roba..?

No enivej..zmankal mi ?e ni ,tistih 000 pa tudi ne preizku?am stalno.. :D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

verjetno je res mal varovalke zaradi ne?isto? v tanku, ampak ko ti na slu?beni poti od meje v Beograd in nazaj sfali enih 70km = okoli 5 litrov, in mora? na Hrva?kem se ustavit zato, ker ti BC te?i da bo zmanjkalo nafte, nato?i? pa 52 litrov v 60 litrski tank - pomeni postanek in izgubo ?asa, kune mora? imeti pri sebi ... medtem ko se pri evropskih avtih pripelje? brez ?ivciranja tja in nazaj, 700 km dometa za dizel res ni ne vem kaj, vsekakor bi moralo biti malo ve?, sploh je butasto da pi?e preko 1000 km dometa ko natanka? na polno, v?asih celo 1100, te japon?ke bi res sklofutal - upajmo da bodo tile mazdini dizli delali dolgo ?asa pa s ?im manj stro?ki

Napisano

primto tisti Mol pri sremski mitrovici (iz beograda v slo.) ima boljsi dizel kot vecina pump v sloveniji (razne mol seveda)...tko da komot tam tankas (pa se ceneje je)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

primto tisti Mol pri sremski mitrovici (iz beograda v slo.) ima boljsi dizel kot vecina pump v sloveniji (razne mol seveda)...tko da komot tam tankas (pa se ceneje je)

 

Ej Labi po ?em ti to vidi?, da je disel pri MOL-u bolj?i kot Petrol al pa OMV? Pri porabi je pri meni isto sranje +/- 0,1 litra pri vo?nji tud ne vidim razlike tako, da res ne vem.

 

Edini diesel pri katerem sem imel ob?utno ve?jo porabo je bil pa od Agipa tako, da tam verjetno ne bom ve? tankal.

33112_1.png

Napisano

jaz pri porabi ne opazim razlike, opazim pa pri obratovanju motorja tok tok tok zvok pri prostem teku (kako motor tece) pa dimna zavesa zadaj...

 

mol je pri tem najboljsi, samo pa mi ni v dometu, potem je agip, omv pa petrol sta ista (bolj slabo)

mol v srbiji je pa tudi zelo dober, omv tam tko-tko...ostalo pa boze sacuvaj :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ej Labi po ?em ti to vidi?, da je disel pri MOL-u bolj?i kot Petrol al pa OMV? Pri porabi je pri meni isto sranje +/- 0,1 litra pri vo?nji tud ne vidim razlike tako, da res ne vem.

 

Edini diesel pri katerem sem imel ob?utno ve?jo porabo je bil pa od Agipa tako, da tam verjetno ne bom ve? tankal.

 

 

moje lai?no mnenje,..parkrat sm tankala na OMV (ja so mel enga kjutkota tm sramezljiv ) in sm opazla, da ?e nastavm tempomat mam kr na 1x feeling da zgubi mo? or smtn oz je isto kukr ?e bi spustu gas,..sj ne znam opisat no,..sam kadar tankam na agipu se to ne dogaja,..

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

bog ve,..

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=3309

 

tlele smo o tem,..

 

O,hvala..si pa prijazna punca-- :rozico:

Ja kot vedno ,vsak ma ene svoje izku?nje...

Hecno,pri?akoval bi da je pri enakem modelumakine,vsaj tank enako velik..

No sej pravim .se ne sekiram..prnas ,ko pali rde?a ,tankamo..basta..

 

Me je pa dons raz.izdila pokvarjena roletau kufru...!!! Stokrvavih dil...kar obvisela je!

Na lepem..odprem kufer da nekaj not vr?em..ona plahta pa tam...po?iva..mislm tuma?.

Se je feder utrgal,mogo?e snel, nisem se ?e poglobil, in ne navija nazaj..bemti!!

Jao ,to bo ?ele drago ,?e vidim ,?e je sam ne popravim... :angry:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Ne vem a je to res, samo sem sli?al, da se zaradi podtlaka v tanku le ta ubo?i in potem ostane v takem deformiranem stanju, kar bi lahko pomenilo, da zaradi tega skrivnostno "zginejo" litri iz tanka.

33112_1.png

Napisano

Me je pa dons raz.izdila pokvarjena roletau kufru...!!! Stokrvavih dil...kar obvisela je!

Na lepem..odprem kufer da nekaj not vr?em..ona plahta pa tam...po?iva..mislm tuma?.

Se je feder utrgal,mogo?e snel, nisem se ?e poglobil, in ne navija nazaj..bemti!!

Jao ,to bo ?ele drago ,?e vidim ,?e je sam ne popravim... :angry:

 

 

Pozdrav. Tudi meni se je to zgodilo, vendar ni ?el feder ampak plasti?en ?ep, ki dr?i feder, da se ne vrti (slika). Problem sem re?il tako, da sem ustru?il nov ?ep iz jekla ter vanj naredil nov utor za feder. Sedaj pa dela brez problema-(?e se ne bo utrgal feder...:D)

 

LP

 

post-927-1185431344_thumb.jpg

Napisano

Pozdrav. Tudi meni se je to zgodilo, vendar ni ?el feder ampak plasti?en ?ep, ki dr?i feder, da se ne vrti (slika). Problem sem re?il tako, da sem ustru?il nov ?ep iz jekla ter vanj naredil nov utor za feder. Sedaj pa dela brez problema-(?e se ne bo utrgal feder...:D)

 

LP

 

post-927-1185431344_thumb.jpg

 

Ej,hvala za vlito upanje...je torej mo?nost doma?ega popravila..

ma sevede je ,?e je ?lovek ro?en,knede....

kuj danes se ga lotim.. :bravo:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Kaj si ?e cel tank porabil?!Jaz ga imam ?e pol bom sporo?il porabo ?ez kak?en teden :D

 

40 litr?k natnk in ?ofer ki vedno tanka ?e pri 30 litrih pa? naredita svoje. Hmm bom videl kolik?na bo poraba ko bom ?el ta vikend na morje in (se posku?al) peljati lepo po?asi.
Napisano

post-1041-1185559272_thumb.jpgquote name='jernic' date='26 Jul 2007, 10:36' post='85304']

Ej,hvala za vlito upanje...je torej mo?nost doma?ega popravila..

ma sevede je ,?e je ?lovek ro?en,knede....

kuj danes se ga lotim.. :bravo:

 

 

no takole pa re?imo isti problemo ro?ni, ki imamo od drejponka u keudru samo ponk.. :P

mislim da bo ?isturedu,feder sedaj dr?i za rorrolete,ne pa za plastiko..glej modrega dirka?a.

res ni elegantno bo pa dr?alo

me zanima keri glupi japonec se je izmislil , da bo silo jeklene vzmeti prenesla mehka plastika?? :ne vem:

 

pojasnilo za mlaj?e in ?losarsko neuke-drejponk je stru?nica.

 

in bajdevej ?e bolj off topic ..gre kdo na dirko v llirsko ta vikend ?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

ce si reku, da peljes v beograd, evo moja taktika za tam:

tankas v sloveniji in potem se enkrat na poti nazaj v vojvodini (novi mol pri sr. mitrovici) in mas mir...

ce gres pa na jug hrvaske potem ti preostane ena pumpa sifon al tko nekak (majo zelo dober dizel)

 

Labi kaj oz. kje pa na poti do Splita al pa re?mo Dubrovnika, kaj priporo?a? (?e ti je kej znano), pa govora je o dizelci! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Meni so ?e upgrade-ali pa je poraba ?e ista, okoli 7 litrov. Kiks potovalnega ra?unalnika za liter in pol?e pre?ivim. Mene moti to, da se Remaining kilometri proti koncu tanka tako hitro ni?ajo, ima? ?e 200km, vozi? zelo lepo in naredi? 100km in ima? samo ?e 40 km, potem grem tankat in ne gre noter ve? kot 50 litrov, tank pa naj bi dr?al 60 litrov.

 

Sicer je avto?ek super, motor gre za svoje konje odli?no in je res tih, podvozje fino, le tega bedastega ra?unalnika pa ne razumem kako da japon?ki ne morejo po?timat, tudi to bi se s softwareom dalo re?it, ali pa je to marketing fora, da vsak ki gre na testno vo?njo preveri porabo in ne vidi dejanske?

 

Upam, da ima avto isto mo? kot prej po upgradeu, da ni tko da pol kao mal manj kur ampak tud nikamor ne gre. Glede tank kilometr ?tevca ga sploh ne gledam. Jaz samo vem, da ko se pri?ge lu? za tank lahko naredim cca 100km. Cagar pride pol tja na trikotni?k. Mi je pa ?e za?ela na avtocesti ?ist ne?no cukat, pol sm pa z 100km/h pelu ?e en cajt do pumpe, pa sem nato?u 58l. Pa tud to vem, da mi je ?u cagar ?e bolj v minus kot takrat, ko mi je cukala tko da sm bil takrat kr mal presene?en.

 

To s porabo na displayu bi bla pa dobr ?tos pr prodaji. Ko sem jo kupu je gor pisal da kur 6,2. Sm reku tole je pa res mal, sam sm hitro upazu da falira za 1-2l.

Napisano

Upam, da ima avto isto mo? kot prej po upgradeu, da ni tko da pol kao mal manj kur ampak tud nikamor ne gre. Glede tank kilometr ?tevca ga sploh ne gledam. Jaz samo vem, da ko se pri?ge lu? za tank lahko naredim cca 100km. Cagar pride pol tja na trikotni?k. Mi je pa ?e za?ela na avtocesti ?ist ne?no cukat, pol sm pa z 100km/h pelu ?e en cajt do pumpe, pa sem nato?u 58l. Pa tud to vem, da mi je ?u cagar ?e bolj v minus kot takrat, ko mi je cukala tko da sm bil takrat kr mal presene?en.

 

To s porabo na displayu bi bla pa dobr ?tos pr prodaji. Ko sem jo kupu je gor pisal da kur 6,2. Sm reku tole je pa res mal, sam sm hitro upazu da falira za 1-2l.

 

Po upgrade-u od nizkih ?e lep?e zvezno vle?e, nad 3200 se pa zaradi 110 konj veselje neha, vsekakor je za dru?inski avto ?ist dovolj, meni je motor?ek sicer res cuker, sploh ?e ga primerja? z nem?ko konkurenco, kak?en 1.6 HDI v trojki manj pije, ampak v visokih prestavah ob?utno slab?e vle?e

 

BC je pa res neuporaben, meni je najmanj pokazal 5.3, pa je bilo realno 6.5, najve? pa 6.5 pa je bilo 7.9, nad 8 mora? res pretiravat da bi po?rla (ve?inoma gas v poden ali pa verjetno nad 3000 obrati, kamor ga pa voznik z ob?utkom za motor ne bo gnal), na 6 se jo spravi pa samo na ne?ni relacijski vo?nji, enkrat mi je uspelo do Bleda in nazaj z nedeljsko vo?njo da je BC pokazal 3.9 (se pravi okoli 5 litrov realno), ampak to je varianta "konstant fahrerhev"=SLO nedeljski penzioner - pa sem jih ?e par prehitel, AC pa 120, ve?inoma s tempomatom

 

Ne razumem res ob vsej japonski tehniki zakaj je ta BC tako zani?, lahko bi samo v software-u mno?ili vrednost ki jo zdaj prikazuje z 1.2 faktorjem pa bi bilo, po moje je to marketin?ka finta, ampak zdaj bi to lahko popravili ko se na forumih ?e o tem pi?e in ve?inoma folk ?e ve

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.