Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Se je zgodilo, da smo tudi v o?tariji imeli debato o var?ni vo?nji. Sicer smo vsi bili mnenja, da se razlika med umirjeno in dinami?no agresivnej?o vo?njo v teh na?ih hribih precej bolj opazi kot kje na ravnini. In smo pri?li do vpra?anja, kako pri vo?nji v hrib var?neje voziti. Na primer: 3 kilometre dolg vzpon z naklonom 12% lahko prevozim s hitrostjo 60 km/h v drugi prestavi, lahko pa tudi v tretji. Razlika je samo v obratih motorja. A pa bo motor v tretji prestavi res porabil manj goriva? Nato je Va?ki Vseved razlagal, da je najmanj?a poraba v obmo?ju najve?jega navora motorja, ne glede na prestavno razmerje. Ali ga nisem dobro razumel ali pa Va?ki Vseved ne ve vsega, a meni se to zdi malo skregano z logiko.

Pa me zanima, ima kdo kaj ve? izku?enj s tem?

Je kdo delal kak?ne meritve pri vo?nji v hrib? Mazda BT-50 nima ?tevca porabe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo ne v katerikoli prestavi... sicer pa to velja, ja. V prvi ti bo curljalo med 15 in 30 litrov gotovo pa realno vsi vemo, da v hrib nikoli ne porabi? toliko. ?e sebe gledam; na Roglo se peljem med 60 in 80 v hrib. Poraba je med 8 in 12 litri med tretjo in ?etrto. Spet, koliko verjame? BC-ju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo ne v katerikoli prestavi... sicer pa to velja, ja. V prvi ti bo curljalo med 15 in 30 litrov gotovo pa realno vsi vemo, da v hrib nikoli ne porabi? toliko. ?e sebe gledam; na Roglo se peljem med 60 in 80 v hrib. Poraba je med 8 in 12 litri med tretjo in ?etrto. Spet, koliko verjame? BC-ju.

 

 

A lahko naredi? en poskus. Vozi se na Roglo z neko dolo?eno hitrostjo v tretji prestavi. Naslednji? se vozi po isti poti z enako hitrostjo v ?etrti prestavi. Zanima me razlika v porabi. Jaz namre? nimam ?tevca trenutne porabe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A lahko naredi? en poskus. Vozi se na Roglo z neko dolo?eno hitrostjo v tretji prestavi. Naslednji? se vozi po isti poti z enako hitrostjo v ?etrti prestavi. Zanima me razlika v porabi. Jaz namre? nimam ?tevca trenutne porabe.

 

To bo spet odvisno od avtomobila ... :ne vem:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko probam, ampak samo s 4. pomoje ne bo ?lo, ker je precej ovinkasta cesta in kar nekaj pretikanja. Lahko pa probam s 3-tjo. Pomoje bo ~ isto.

 

To bo spet odvisno od avtomobila ... :ne vem:

 

Sej bo isti avto, samo B test. Ne zanima ga, koliko bo on imel porabe, ampak kak?na je razlika :pepsi:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mea colpa, mea colpa, mea maksima colpa.

 

Razmi?ljal sem nekaj, ?esar nisem napisal in sem mislil, da vsi o tem razmi?ljate.

 

V?asih imam ob?utek, da ?e grem v hrib z drugo prestavo, pohodim pedal za plin manj kot ?e dam v tretjo prestavo. Zdaj bi bilo pa zanimivo vedeti, kdaj je manj?a poraba: ?e je v drugi in kar pod obrati ali ?e je v tretji pod malo obrati. Imam ob?utek, da ?e je v tretji, ima motor pri manj?ih obratih manj mo?i in ga je potrebno bolj "zahodit". To pa verjetno vpliva tudi na porabo.

 

Upam, da sem dovolj jasno razlo?il, kaj me zanima.

 

In ?isto vseeno je, kak?no je vozilo in kak?na je poraba, zanima me samo razlika v porabi v danih okoli??inah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je motor obremenjen (vo?nja v hrib) bo v ni?ji prestavi p***** manj?a tako, ker se bo? ve?ino ?asa vozil v obmo?ju najve?jega navora. V kolikor je pa prestava previsoka bo p***** enaka samo efekta ni, ?emur sledi ?e ve? oziroma dalj?e pritiskanje na pedal za plin, kar posledi?no pomeni vi?jo prestavo.

 

Sicer se Don ne bo strinjal z mano ampak tako je v teoriji - praksa je pa pa? sprobat v ?ivo pa primerjat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je motor obremenjen (vo?nja v hrib) bo v ni?ji prestavi p***** manj?a tako, ker se bo? ve?ino ?asa vozil v obmo?ju najve?jega navora. V kolikor je pa prestava previsoka bo p***** enaka samo efekta ni, ?emur sledi ?e ve? oziroma dalj?e pritiskanje na pedal za plin, kar posledi?no pomeni vi?jo prestavo.

 

Sicer se Don ne bo strinjal z mano ampak tako je v teoriji - praksa je pa pa? sprobat v ?ivo pa primerjat.

 

a je tezko re?i prosim?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pravkar delam en preizkus... Namre? s prej?njim tankom sem vozil bolj na izi...se pravi da sem pr 2500 menjaval, da je ve?ino ?asa bilo okoli 2000 obratov oz. tolk da sem ?uto da ma?ina ?e ima neko mo?.

S tem tankom pa zdaj menjavam na 3-3500 in ga med vo?njo ne spustim pod 2500 (vozim med 2,5 in 3k).

Poraba zadnjega tanka-> 7,7 l/100km...za nove podatke bo pa treba po?akat ?e enih 150-200km :)

 

PS: Vsaj vo?nja bolj zanimiva :hudicek: (in glasna).

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Definitivno navor ima vpliv na porabo, ampak v prvih dveh je zmeraj visoka tudi v tistem "idealnem" obmo?ju. Zdaj, ?e je ve?ja ali manj?a od tiste v tretji prestavi in mimo "idealnega" obmo?ja, je odvisno od naklona hriba in hitrosti. La?je se primerja porabo od 3. prestave naprej, ker so dalj?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je motor obremenjen (vo?nja v hrib) bo v ni?ji prestavi poraba manj?a tako, ker se bo? ve?ino ?asa vozil v obmo?ju najve?jega navora. V kolikor je pa prestava previsoka bo poraba enaka samo efekta ni, ?emur sledi ?e ve? oziroma dalj?e pritiskanje na pedal za plin, kar posledi?no pomeni vi?jo prestavo.

 

Sicer se Don ne bo strinjal z mano ampak tako je v teoriji - praksa je pa pa? sprobat v ?ivo pa primerjat.

 

Zakaj se s tem ne bi strinjal? :glare:

 

Logi?no je, da bo poraba manj?a ?e bo? vozil v obmo?ju najve?jega navora.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pravkar delam en preizkus... Namre? s prej?njim tankom sem vozil bolj na izi...se pravi da sem pr 2500 menjaval, da je ve?ino ?asa bilo okoli 2000 obratov oz. tolk da sem ?uto da ma?ina ?e ima neko mo?.

S tem tankom pa zdaj menjavam na 3-3500 in ga med vo?njo ne spustim pod 2500 (vozim med 2,5 in 3k).

Poraba zadnjega tanka-> 7,7 l/100km...za nove podatke bo pa treba po?akat ?e enih 150-200km :)

 

PS: Vsaj vo?nja bolj zanimiva :hudicek: (in glasna).

 

Busted! Poraba je bila 8l/100 km. Sicer razlika ni velika, je pa svoj dele? k temu dalo tut hladnej?e vreme.

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preizkus bom prekinil ?e po treh dneh testiranj. Mislim, da so rezultati o?itni in da sicer ni potrebe da nadaljujem, vendar bom do konca tedna ?e vozil po tvojih navodilih, zato ker mi obi?ajno BC la?e za par dcl in obstaja mo?nost, da sedaj, ob druga?nem na?inu vo?nje la?e manj oz. ve? oz. v plus ali minus.

 

Po priblji?no 300-350 prevo?enih kilometrih je poraba po BC-ju 5,6l/100km (niha celo do 5,7 amak pustimo malenkosti). To mislim, da lahko dokazuje le 4 stvari;

 

1.- (Najverjetneje) Boss-ov na?in vo?nje ni najbolj ekonomi?en

2.- Najina avtomobila ne delujeta enako pri omenjenih na?inih vo?nje

3.- Jst ne znam vozit na tak na?in kot Boss oz. ne vozim isto (?eprav se mi zdi, da sem upo?teval vsa tvoja navodila)

4.- Jutranje nizke temperature so zvi?ale porabo (ne verjamem, ker nisem nikoli imel take razlike pozimi - poleti)

 

Verjamem, da ?e si ti vozil "po moje" si tudi ?e pri?el do nekih zaklju?kov. Upam da ne obratnih kot jaz!

:hohoho:

 

Evo tudi moj preizkus je bi v ?etrtek kon?an in v bistvu sem zadovoljen in nezadovoljen isto?asno. Zadovoljen, da se je kon?alo in da moj na?in vo?nje je ugodnej?i, nezadovoljen pa ker sem cel tank trpel k svina in bil sam sebi te?en s temi po?asnimi pospe?evanji za nikamor.

 

Ugotovil naslednje: najvi?ja p***** od kar imam ta avto in prvi? ?ez 7 litrov v zadnjem letu in pol. Naslednja potrditev je, da trenutne ne more? dr?ati pod 10litri med pospe?evanjem v prvi in drugi prestavi pa ?e se na trepalnice postavim :ne vem: Za tako vo?njo bi bil dovolj tud mlin?ek s 70KM in je tolk konjev ?ista potrata.

 

Sem mislil, da bom ?e en tank takole odpeljal za zmanj?anje mo?nosti napake, sam me je ?isto vse ?al minilo, ker za mestno vo?njo in po AC v konicah je to matranje samega sebe in drugih v prometu. Verjamem pa da na relacijah, kjer ni veliko zaviranja in pospe?evanja to ni nikakr?en problem saj ve? ali manj se vstraja pri isti hitrosti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Zadnji LPG rezervoar sem imel (?el sem po 650 km - pred?asno tankat da ne bo pomote) direkt izpod 10 (torej 9.9) porabe. S tem da je bilo cca. 400km prevo?enih po AC-ju, kar nekajkrat preko 200kmh, potem ostalo pa je mestne in primestne vo?nje. Priznam pa da se sicer v?asih po AC vle?em kot bi se mi sanjal pri belem dnevu, ampak pa? ?e se mi ne mudi in pri tem nikogar ne oviram, ker se pridno umikam na voznega, pol tle ne vidim nobenih te?av.

 

Zdajle pa zadnjih 60 prevo?enih km mi pa ka?e obetavnih 7.7, kar mi je prav sme?na povpre?na poraba. :bravo:

 

P.S. - da nisem slu?ajno nehote kupil ?parov?ka! :ne vem: :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji LPG rezervoar sem imel (?el sem po 650 km - pred?asno tankat da ne bo pomote) direkt izpod 10 (torej 9.9) porabe. S tem da je bilo cca. 400km prevo?enih po AC-ju, kar nekajkrat preko 200kmh, potem ostalo pa je mestne in primestne vo?nje. Priznam pa da se sicer v?asih po AC vle?em kot bi se mi sanjal pri belem dnevu, ampak pa? ?e se mi ne mudi in pri tem nikogar ne oviram, ker se pridno umikam na voznega, pol tle ne vidim nobenih te?av.

 

Zdajle pa zadnjih 60 prevo?enih km mi pa ka?e obetavnih 7.7, kar mi je prav sme?na povpre?na poraba. :bravo:

 

P.S. - da nisem slu?ajno nehote kupil ?parov?ka! :ne vem: :hudicek:

 

Glede na to da si se hvalil s ciframi 220 in to, ti bi avto lahko komot pil okol 7 z normalno 'dinami?no' vo?njo. Samo BC tudi slu?ajno ne ka?e pravilno porabo plina in bencina.....pe? je treba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?aki da mi ?ez par dni maestro sklopko menja, bojo ?e ?ist druge cifre, ki tale je zmahana do amena (ska?e v obrate zdej ?e v vseh prestavah razen prve, pa pogojno druge). <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Eto, pred dvema dnevoma sem testiral tisto ko je bila pred nedavnim debata, koilko pije v najvi?ji prestavi po bregu navzdol (brez gasa) in pa koliko ?e po tem istem klancu da? v prosti tek (leer po doma?e). Pri?el sem do naslednjih ugotovitev;

 

1. - 5.prestava (ve? jih nimam, jebiga stara ki?ta), pa konkreten klanc, mislim da preko 10% nazvdol, pa sem ?el brez gasa (cca. 90kmh konstantna hitrost), no trenutna potro?nja goriva nemudoma pade na 0,0 litra.

 

2. - prosti tek in po tem istem klancu dol grede, poraba mi je kazala nekje med 1,7 do 1,9 litra trenutne. :jupiii:

 

Skratka najni?ja tranutna poraba (naj bi bila) ko z motorjem minimalno zavira? oz. koilkor pa? zavira najvi?ja razpolo?oljiva prestava pri va?em vozilu. :jupiii::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.