Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

http://www.poraba.com/average_car.php?searcht=582

 

Tubiteleja bo te?ko kdo s prestola vrgel....(1. mesto ima napako) :bravo:

 

midva z ripperjem pa z enakim avtom te?eva mrtvi tek :D , medtem ko je Boss zamenjal avto, ne pa tudi porabe... :P. ajvar je pa celo Panter23 premagal.... :blush:

 

Zanimiva tabela mazde6 - ?e ho?e? se jo da stalno med 6 in 7 vozit, osebno sem jo na 6,15 spravil, sam kaj ko avto predstavlja u?itek v vo?nji...... :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nova med 6-7 dokaj hitra voznja

5-6 pa normalna voznja :)

 

129ka sigurno, me zanima kako se 185ka obnese :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja skoraj konstantno pije 7,3l. Enkrat sem dosegel 6,8l, ampak ne vem, ?e me niso pol?i prehitevali. Je pa res, da ko ga peglam 160km/h, spet ni velike razlike v porabi glede na 130km/h. Mogo?e za 2 deci. BC pa itak take izra?une ven me?e, da sem raje na uro preklopil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No js morm priznat zakaj bla tok nizka poraba.. :zvizga:

Ubistvu sm to ?ele zdej ugotovu, da ko sm biu z biv?o ?e kak let skupaj sm ratu kr udobna copatka in se avta res ni velik gonil(ob?asno ja-takrat ko je bila nuja). No in ker sva mela razdaljo 50km v eno smer, se je nabral teh avtocestnih 'lagano-sportskih' kilometrov vsak teden vsaj po 200-300, nato ?e ?ihtnih 400 na teden po avtocesti, ostalo pa je drobi? ?e se je kaj okoli LJ skakalo.

 

Ne me pa narobe razumet, da bi vozil 70 po avtocesti :lol: 100ka je meni ?e najbolj odgovarjala, predvsem tut iz tega razloga ker sem pravo?asno odhajal od doma in se mi ni nikamor mudilo. No zdj je pri?lo do tega, da si ob?asno za?elim da bi se mi mudil sramezljiv si te?ko predstavlam kuko me je dizel v penzionista spremenu..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

22.02.2012 58,59 75,00 195.922 889 6,59

 

Skuril OMV Kranj tank in tankal Petrol ?G...zaenkrat nini trzne ne med 1200-1500 rpm, res da je tukaj 22 stopinj danes :blush:

 

Druga?e pa lep rezultat in glede na to da sem ?e tankal 62L bi ?lo vsaj do 950km...

Trenutno pa kruzam po obali in je rezultat temu primeren. Temperatura je po vo?nji :D

post-2637-1329925746_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans popoldan sem tankal LPG na Very, pa potem odfural v Celje in kasneje v Kamnik (po AC nekako 110 do 120kmh, parkrat po gasu do kakih 180 po ?tevcu, ko je bilo treba koga odlo?no prehitet, potem pa izven naselja pa nekih 90 do 100 hitrosti), pa mi sedajle ka?e BC 7.1, kar se mi zdi fantasti?no, pa magari mi la?e za kak dcl. :danzoman::jupiii::ljubezen:

 

Plinska ?rnozmajka je ZAKON! :mi pijemoo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj dr?i kot pribito-namre?, da za po mestu res ni ne vem kako posre?ena ta na?a 6-ka, ker pije dosti , ampak za dolga potovanja je zakon;natovorjena kot ?ibica, z dvema odrslima in 2 otrokoma, na strehi ogromen thule in povpe?na poraba le 6l/100.Ne vem, kaj bi hoteli ve?? :whatever: (gorivo omv)

Kot sem pa napisal ?e zgoraj, je bila zadnja poraba (samo strogo mestna vo?nja ) nekaj ?ez 9 litrov.

Kar ugodno se mi zdi za tako te?ek avto in ?e webasto je stalno delal.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam po 720-ih prevo?enih km-jih ?e vedno neverjetno povpre?no porabo 8,2 po BC (nova sklopka dela ?ude?e, ali pa mi je majstr Pelko kakega dizla ugradil namesto menjave sklopke)! :jupiii::danzoman:

 

Se pravi sem izra?unal da me po tej logiki pride 100 prevo?enih km 6,02?, kar se mi zdi UGODNO. :ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takoj, ko se otopli pade poraba na 6.3 pa ?e bo padla :-) Webasto dela svoje.

Sem ?el pa par dni nazaj tankat na Agip in mazdica se mi zdi je precej lep?e predla. No Pelko mi je potem ?e ?obe resetiral in sedaj poje ?e lep?e hehehe :-)

 

Sicer je offtopic ampak vse pohvale Pelku. Mo? na mestu, ?koda ker nisem ?e prej tja vozil avto. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takoj, ko se otopli pade poraba na 6.3 pa ?e bo padla :-) Webasto dela svoje.

Sem ?el pa par dni nazaj tankat na Agip in mazdica se mi zdi je precej lep?e predla. No Pelko mi je potem ?e ?obe resetiral in sedaj poje ?e lep?e hehehe :-)

 

Sicer je offtopic ampak vse pohvale Pelku. Mo? na mestu, ?koda ker nisem ?e prej tja vozil avto. :bravo:

 

Zato ga tudi toliko hvalim, da ga ?e drugi spoznate. :jupiii::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No zdravo da odprem ?e velikokrat pogreto temo o porabi iz klanca: (prepir strojnikov: http://www.strojnistvo.com/viewtopic.php?t...&start=135) zanima me kaj si vi mislite o porabi iz klanca:

- v prestavi

- u leru

 

Moje prepri?anje je da ?e pri klancu (>5km ) porabi? manj (oz. 0.0) kot v leru. Pa recimo da je tak klanec da ga je mo?no zvoziti v leru. A je ?e kdo ki se strinja z mano al ste tukaj pri mazdah bolj privr?enci da se bolj spla?a v leru.

 

No pa govora je o sodobnih avtomobilih - elektonski vbrizg za bencinarje naprimer.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff sem se nasmejal tej debati na forumu strojni?tva - strojniki so zakon :notworth:

 

V realnih razmerah vo?nja v prestavi po klancu navzdol je najbolj var?na in ?e ne rabi? vmes pritisnit na gas lahko pride? do dna prakti?no brez porabljenega mililitra goriva. To se da ?ist enostavno sprobat pelje? v prestavi navzdol brez gasa in ugasne? motor. Ob?utek pojemka zaradi trenja v motorju je enak pri pri?ganem motorju kot pri ugasnjenem torej v obeh primerih porabe ni.

 

Kdor bo to res probal naj pazi, da se mu ne zaklene volan in da servo bremze ne izgubijo pritiska, da ne bo kaj narobe.

 

Zdej pa drugi del zgodbe in sicer ?isto matemati?no fizikalen, ki ga v realnosti na cesti prakti?no ne najdemo.

 

Idealen klanec brez ovinkov, ki nato preide v idealno ravnino.

 

1.) Najprej se spustimo z avtom s pri?ganim motorjem v leru. Ker je avto v leru avto zavira le zaradi trenja na kolesih in oseh ter zaradi upora zraka. Na?eloma v bistvu pospe?uje do konca klanca (?e seveda ni prej dosegel terminalne hitrosti) nato pa v ravnini zaradi hitrosti in majhnega pojemka se odpelej zelo dale? predno se ustavi. Poraba je ves ?as vo?nje le poraba samega motorja v prostem teku.

 

2.) Nato se spustimo po istem klancu z avtom v prestavi. Ker je vklju?en ?e motor in na njega vsi porabniki (alternator, pumpe) je zaviranje bistveno ve?je kot v prej?njem primeru, tako da na dnu klanca pride s precej manj?o hitrostjo v ravnino, kjer se hitrost ?e dodatno hitreje manj?a z ve?jim negativnim pospe?kom kot v prej?njem primeru zato je zelo kmalu potrebno pritisniti pedalko za gas, da pridemo v istem ?asu na isto razdaljo kot v prej?njem primeru.

Kljub porabi 0 po klancu in na za?etku ravnine potem po pritisku na gas ta poraba bistveno naraste na precej ve?jo vrednost kot motor v leru.

 

?e bi ?li prera?unavat vse te energije in izgube bi na koncu presene?eno ugotovili, da je verjetno poraba enaka ali pa zelo zelo podobna v obeh primerih.

 

Ampak ?e enkrat tole drugo je res idealen primer, ki velja le v primeru, da je klanec tak, da ne rabi? tikat bremze, kar pa v praksi prakti?no ni nikjer tako, da v vsakem primeru, v realnem svetu, za bolj ugodno porabo, je treba vozit tudi po klancu navzdol v prestavi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff sem se nasmejal tej debati na forumu strojni?tva - strojniki so zakon :notworth:

 

V realnih razmerah vo?nja v prestavi po klancu navzdol je najbolj var?na in ?e ne rabi? vmes pritisnit na gas lahko pride? do dna prakti?no brez porabljenega mililitra goriva. To se da ?ist enostavno sprobat pelje? v prestavi navzdol brez gasa in ugasne? motor. Ob?utek pojemka zaradi trenja v motorju je enak pri pri?ganem motorju kot pri ugasnjenem torej v obeh primerih porabe ni.

 

Kdor bo to res probal naj pazi, da se mu ne zaklene volan in da servo bremze ne izgubijo pritiska, da ne bo kaj narobe.

 

Zdej pa drugi del zgodbe in sicer ?isto matemati?no fizikalen, ki ga v realnosti na cesti prakti?no ne najdemo.

 

Idealen klanec brez ovinkov, ki nato preide v idealno ravnino.

 

1.) Najprej se spustimo z avtom s pri?ganim motorjem v leru. Ker je avto v leru avto zavira le zaradi trenja na kolesih in oseh ter zaradi upora zraka. Na?eloma v bistvu pospe?uje do konca klanca (?e seveda ni prej dosegel terminalne hitrosti) nato pa v ravnini zaradi hitrosti in majhnega pojemka se odpelej zelo dale? predno se ustavi. Poraba je ves ?as vo?nje le poraba samega motorja v prostem teku.

 

2.) Nato se spustimo po istem klancu z avtom v prestavi. Ker je vklju?en ?e motor in na njega vsi porabniki (alternator, pumpe) je zaviranje bistveno ve?je kot v prej?njem primeru, tako da na dnu klanca pride s precej manj?o hitrostjo v ravnino, kjer se hitrost ?e dodatno hitreje manj?a z ve?jim negativnim pospe?kom kot v prej?njem primeru zato je zelo kmalu potrebno pritisniti pedalko za gas, da pridemo v istem ?asu na isto razdaljo kot v prej?njem primeru.

Kljub porabi 0 po klancu in na za?etku ravnine potem po pritisku na gas ta poraba bistveno naraste na precej ve?jo vrednost kot motor v leru.

 

?e bi ?li prera?unavat vse te energije in izgube bi na koncu presene?eno ugotovili, da je verjetno poraba enaka ali pa zelo zelo podobna v obeh primerih.

 

Ampak ?e enkrat tole drugo je res idealen primer, ki velja le v primeru, da je klanec tak, da ne rabi? tikat bremze, kar pa v praksi prakti?no ni nikjer tako, da v vsakem primeru, v realnem svetu, za bolj ugodno porabo, je treba vozit tudi po klancu navzdol v prestavi.

 

Na cesti kljub klancu dol je pomembno ohraniti hitrost, zaradi razdalj, drugace stalno zlajfas, ali celo kak pacient pred teboj zlavfa za vsak drek in si na veliko slabsem kot da vozis v prestavi konstantno.

Plus omejitev hitrosti, v leru po klancu dol je lahko poraba takoj 100 evrov nehote :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff sem se nasmejal tej debati na forumu strojni?tva - strojniki so zakon :notworth:

 

V realnih razmerah vo?nja v prestavi po klancu navzdol je najbolj var?na in ?e ne rabi? vmes pritisnit na gas lahko pride? do dna prakti?no brez porabljenega mililitra goriva. To se da ?ist enostavno sprobat pelje? v prestavi navzdol brez gasa in ugasne? motor. Ob?utek pojemka zaradi trenja v motorju je enak pri pri?ganem motorju kot pri ugasnjenem torej v obeh primerih porabe ni.

 

Kdor bo to res probal naj pazi, da se mu ne zaklene volan in da servo bremze ne izgubijo pritiska, da ne bo kaj narobe.

 

Zdej pa drugi del zgodbe in sicer ?isto matemati?no fizikalen, ki ga v realnosti na cesti prakti?no ne najdemo.

 

Idealen klanec brez ovinkov, ki nato preide v idealno ravnino.

 

1.) Najprej se spustimo z avtom s pri?ganim motorjem v leru. Ker je avto v leru avto zavira le zaradi trenja na kolesih in oseh ter zaradi upora zraka. Na?eloma v bistvu pospe?uje do konca klanca (?e seveda ni prej dosegel terminalne hitrosti) nato pa v ravnini zaradi hitrosti in majhnega pojemka se odpelej zelo dale? predno se ustavi. Poraba je ves ?as vo?nje le poraba samega motorja v prostem teku.

 

2.) Nato se spustimo po istem klancu z avtom v prestavi. Ker je vklju?en ?e motor in na njega vsi porabniki (alternator, pumpe) je zaviranje bistveno ve?je kot v prej?njem primeru, tako da na dnu klanca pride s precej manj?o hitrostjo v ravnino, kjer se hitrost ?e dodatno hitreje manj?a z ve?jim negativnim pospe?kom kot v prej?njem primeru zato je zelo kmalu potrebno pritisniti pedalko za gas, da pridemo v istem ?asu na isto razdaljo kot v prej?njem primeru.

Kljub porabi 0 po klancu in na za?etku ravnine potem po pritisku na gas ta poraba bistveno naraste na precej ve?jo vrednost kot motor v leru.

 

?e bi ?li prera?unavat vse te energije in izgube bi na koncu presene?eno ugotovili, da je verjetno poraba enaka ali pa zelo zelo podobna v obeh primerih.

 

Ampak ?e enkrat tole drugo je res idealen primer, ki velja le v primeru, da je klanec tak, da ne rabi? tikat bremze, kar pa v praksi prakti?no ni nikjer tako, da v vsakem primeru, v realnem svetu, za bolj ugodno porabo, je treba vozit tudi po klancu navzdol v prestavi.

 

Se strinjam, ampak s pripombo. Ni tako enostavno re?t, tudi v idealnem primeru, kje je manj?a poraba. Zakaj? Preprosto zato, ker zra?ni upor nara??a z kvadratom hitrosti -> 2x ve?ja hitrost pomeni 4x ve?ji zra?ni upor. Se pravi, da avto, ki se vozi v leru sicer dose?e ve?jo hitrost, vendar ne bistveno ve?je. Ali vemo kak?no? Ne. Vpra?anje je tudi koliko bencina se porabi med vo?njo v prostem teku in koliko potem pri pospe?evanju. Preve? je spremenljivk, da bi kar z glave lahko nekdo rekel v tem primeru je pa tako in ni? druga?e.

 

 

 

Jap, in biciklisti na giro di italia gredo mirno mimo pa ?e malicajo zdraven...

 

Pozanimaj se o stvareh predno komentira? na pamet. Audi A2 je imel delno ALU ?asijo (900kg je tehtal), koli?nik upora ni?ji od toyote prius in nove BMW 3 in u?inkovit 1.2TDI motor...da ne omenjam magnezijevih plati?? in ostalih detajlov.

 

Danes ni mo? kupiti ni?esar, kar bi pri?lo blizu tej porabi. (Smart ne velja, ker je pol manj?i)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo kot zanimivost, kako razmišljajo. V tujini, seveda, ne pri nas...
    • Tako na hitro....   O moči tvojih oz. vseh zvočnikov-moč v Watt-ih ne pove čisto nič drugega,kot pa to,koliko moči prenesejo preden fašejo okvaro zaradi preobremenitve. Torej "močan" je ojačevalec,ne pa zvočniki....zvočniki samo moč zmorejo požreti,ali pa ne,to j vse. To z kvaliteto zvočnika nima nič...z kvaliteto zvoka pa tudi ne.     Praktično vsak moderen AV-receiver bo dovolj močen,bolj pa je važno,kaj bi rad,kaj boš uporabljal itd. Omenjeni Onkyo je najcenejši Onkyo vstop v svet domačega kina...za čist osnovne potrebe je OK,a je preprostejši tudi v opremi. Omenil bi manjkajoči eARC (ARC sicer ima)!!! To pomeni,da ne bo mogel obdelovati HD formate (Dolby TrueHD,DTS-HDMaster,Dolby Atmos,DTS-X itd...) poslane iz TVja preko HDMIja. Obdeloval oz. predvajal bo lahko le SD-audio formate kot so Dolby Digital in DTS,PCM-Stereo itd. Za normalno gledanje TV programa je še OK,za domači kino danes pa ne več...npr. priklopljen HDD na TV in predvajanje z TVjem na AV-Receiver. Torej če imaš,ali boš kupil moderni TV,katerega boš uporabljal kot glavni vir,pazi na eARC (extended Audio Return Channel) z pomočjo katerega TV po istem kablu kot dobi signale od AV-Receiverja...po tem istem HDMI-kablu tak TV pošilja tudi zvok AV-receiverju,ko poslušaš vir z TVja (Youtube preko aplikacije,satelitska,kabelska,internetna-TV,TVjev Bluetooth...skratka vse,kjer je vir TV...) Če pa AV-Receiver tega eARC nima,in ima mavadni ARC,takrat pa TV konvertira na slabši format (jedrni DD in DTS pri surround formatih),ali pa na stereo-PCM.   Po drugi strani pa omenjeni Onkyo ni najboljše dobljeno za cvenk,ker je zelooo osnoven. V razmerju dobljeno za denar so kralji med AV-receiverji modeli klase 600-800€ (ulične cene). https://www.amazon.de/Amplituner-Denon-AVR-X1800H-DAB-Czarny/dp/B0CGRLYJFV/ref=pd_rhf_dp_s_pd_sbs_rvi_d_sccl_1_4/260-8320235-7813804?pd_rd_w=V7knw&content-id=amzn1.sym.d95c9896-f01c-4d4b-b9f5-65a13021c181&pf_rd_p=d95c9896-f01c-4d4b-b9f5-65a13021c181&pf_rd_r=ZY0MPP5FNZC49M9AAQE5&pd_rd_wg=WdZSo&pd_rd_r=da63d00e-5c1c-4f32-bc0d-0a0627399712&pd_rd_i=B0CGRLYJFV&psc=1   553,79€ z našim ddv in ptt   Tvoj Onkyo😉 za 378,84€   Najcenejši Onkyo že z eARCjem,7.2 ojačevalcem (fajn za Atmos,DTS-X ali multi-room) za 464€ vse komplet https://www.amazon.de/Onkyo-TX-NR5100M2-7-2-Netzwerk-Receiv-schwarz/dp/B0C7L2NGMP/ref=sr_1_2?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&crid=2HWU924CHDZ8O&dib=eyJ2IjoiMSJ9.dXyRlXC6fUIHLqJp-s2JEyaLLzai1F0ydH0vW49X-jO-0lws9GQb_SjsHcFojVfKn3wNdQbPKsQs7qfGRt5OLGI5l4AaRBye0Jss1P4Ph9QaAIYmQRUuz5fxeZvC15nclyJzYxxFcjyY9xOBgxsmKXu8OscG7nSglvsFBA3GcT5lr5JmByRMzhxUQ5O_5r83satOmSJG17IkSlFJvzeJF3twZx8kFHsmav4WZ-iYwgU.tgdXrwWB9Gy55hce9PceVsbpJfUD74SWExOaEBdPcpY&dib_tag=se&keywords=Onkyo+TX-NR5100&qid=1716330441&sprefix=onkyo+tx-nr5100%2Caps%2C150&sr=8-2&ufe=app_do%3Aamzn1.fos.335e368b-29e8-4542-bb58-939a88195e78#customerReviews   Priporočljivi Onkyo...a je še dražji za 837,79€ komplet  https://www.amazon.de/Onkyo-TX-NR6100-Receiver-7-2ch-schwarz/dp/B0C1T836VH/ref=pd_ci_mcx_pspc_dp_d_2_t_2?pd_rd_w=PMAtr&content-id=amzn1.sym.7838253a-f0cb-4765-8290-3a5e015d7ac1&pf_rd_p=7838253a-f0cb-4765-8290-3a5e015d7ac1&pf_rd_r=M11379N1PYNQSKMQ4XZB&pd_rd_wg=5U8qt&pd_rd_r=2c004054-b4ba-4363-8612-26a6da61ff93&pd_rd_i=B0C1T836VH   Tega ne pošiljajo v SLO...pri nas pa ga še ni v trgovinah,k je prefrišen (naslednjik 393ke) https://www.amazon.de/Onkyo-TX-SR3100BMDC-TX-SR3100-5-2-Kanal-AV-Receiver/dp/B0CCYWQ2B7/ref=sr_1_15?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&crid=2HWU924CHDZ8O&dib=eyJ2IjoiMSJ9.dXyRlXC6fUIHLqJp-s2JEyaLLzai1F0ydH0vW49X-jMCaLLAP1xGqstXmex5N9gwjwG4hBt2YsiQ85jz2_cdub1v7K1JnHIUN0aKteXjbtXoMYCoM4QDln8Qd9-BvvnkOtPPEoS3mcI-1kWa8U1INyopgGTvkpOySVd_x1AQWOCu2zLe1kNFBMyeJju7JEr0rqOyQqVldS0dFhE-SLv-27bfG5yJ8YZLcrChb_PKzYo.3K7zu4R3jnrAiR3kVXuvHBNH5wNRgDw6zVLeLed8Swg&dib_tag=se&keywords=Onkyo+TX-NR5100&qid=1716330849&sprefix=onkyo+tx-nr5100%2Caps%2C150&sr=8-15&ufe=app_do%3Aamzn1.fos.335e368b-29e8-4542-bb58-939a88195e78#customerReviews   Za 694,07€ komplet z našim ddv in ptt mogoče najboljši AV-receiver za cvenk...a jaz nekako Denone nikoli nisem maral...kaj pa vem🙄...kolega ima Denona 4200 in je zadovoljen... https://www.amazon.de/Denon-AVR-X2800HDAB-7-2-Kanal-AV-Receiver-Verstärker-Schwarz/dp/B0BDZTWKSM/ref=sr_1_5?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&crid=2HWU924CHDZ8O&dib=eyJ2IjoiMSJ9.dXyRlXC6fUIHLqJp-s2JEyaLLzai1F0ydH0vW49X-jMCaLLAP1xGqstXmex5N9gwjwG4hBt2YsiQ85jz2_cdub1v7K1JnHIUN0aKteXjbtXoMYCoM4QDln8Qd9-BvvnkOtPPEoS3mcI-1kWa8U1INyopgGTvkpOySVd_x1AQWOCu2zLe1kNFBMyeJju7JEr0rqOyQqVldS0dFhE-SLv-27bfG5yJ8YZLcrChb_PKzYo.3K7zu4R3jnrAiR3kVXuvHBNH5wNRgDw6zVLeLed8Swg&dib_tag=se&keywords=Onkyo%2BTX-NR5100&qid=1716330849&sprefix=onkyo%2Btx-nr5100%2Caps%2C150&sr=8-5&ufe=app_do%3Aamzn1.fos.d9ce03e4-bad8-42e1-835e-4c276296325a&th=1   Malce cenejši že res dobro opremljen za 553,79€ komplet z našim ddv in ptt https://www.amazon.de/Amplituner-Denon-AVR-X1800H-DAB-Czarny/dp/B0CGRLYJFV/ref=pd_sbs_d_sccl_3_8/260-8320235-7813804?pd_rd_w=d1ajt&content-id=amzn1.sym.3c81483b-6678-478b-bd4a-9a0aedeab67e&pf_rd_p=3c81483b-6678-478b-bd4a-9a0aedeab67e&pf_rd_r=MJ2BV233SAM73TKRC3ZF&pd_rd_wg=z9Um3&pd_rd_r=ea6598a7-de19-429c-a03d-bbcf40b3c389&pd_rd_i=B0CGRLYJFV&psc=1   Edini,ki je tukaj še boljši...fajn boljši,pa je Sony za 826,32€ komplet https://www.amazon.de/Sony-TA-AN1000-Channel-Verstärker-schwarz/dp/B0C37R3Q5K/ref=rvi_d_sccl_9/260-8320235-7813804?pd_rd_w=mivmm&content-id=amzn1.sym.13dbab83-f61c-4000-b9ab-184f02ce8fa2&pf_rd_p=13dbab83-f61c-4000-b9ab-184f02ce8fa2&pf_rd_r=WDC474D9W2WX7ND7C2G2&pd_rd_wg=ebtnL&pd_rd_r=4ec35462-f63d-4caa-96cb-8381bcff7795&pd_rd_i=B0C37R3Q5K&psc=1   Malce poglej,kakšne so cene pri nas.   Torej za mali cvenk Onkyo 3100 ki ga pri nas še ni,ali pa 4100,ki ga na Amazonu že dobiš. Za malo več cvenka 6100,a je po moje Sony boljši Denon 1800 ali 2800 (pazi,da bodo HDAB!!!)   Denon je dober...pač kolikor cvenka,toliko muzike...Sony je tukaj le en model,a od vseh tukaj najboljši...ima določene stvari,ki jih tudi receiverji za veliko višjo ceno nimajo.... Seveda gre še bolje in dražje...npr. v svoji cenovni klasi TX-RZ50 najcenejši receiver z Dirac-kalibracijo...a mislim,da ne gledaš to klaso...je pa tudi tako,da v teh finančnih rejonih (nad "jurja") se pri zvoku bolj pozna investicija (če gledamo komplet zvočnikov+AVreceiver kot celoto) v dober aktivni subwoofer če ga nimaš,ali pa boljše zvočnike,ker je tu zvokovno denar bolje naložen oz. se bo bolj poznalo.  
    • Evo, poročam o porabi na eni daljših relacij v 3 dneh. Pet potnikov in poln prtljažnik na relaciji 1420km. Od doma do Mostarja z raznimi ogledi na poti sem imel porabo cca 5.8l/100km,večina od 750km je bilo prevoženo po regionalkah in po mestih. Do vrha Jahorine in Trebeviča je narasla na 6.0, do Sarajeva se je pa spet spustila na 5.8.....👍 Na poti domov iz Mostarja preko Blagaja in Međugorja je bilo pa večino od 670km narejenih po AC pri hitrosti 140-150km/h kar pa je povišalo tudi skupno povprečno porabo na 6.3l/100km...  Moram pa tudi omenit, da po Bosni ni kaj veliko elektrikarjev in je vozni park predvsem dizelski in precej star.... 
    • Važno je, da se ceni.... 🤗
    • Jaz ga znam zrihtat da dela na 300-350 če so relacije. Na 180-200km dela z slabimi injektroji pa egr off
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.