Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eh stara fora na pumpi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, verjamem. Bi pa rekel, da ne vem 1600kg te?ki avto 1.0 motor z nevem kolk super duper konji ?e vedno te?je premika oz. se bo precej bolj matral, kot pa atmosferc 2.0 recimo :)

 

To pa?e v mala jaj?ka. Ne pa v avte ala s-max. :) No da se, na koncu itak pla?amo kupci z vzdr?evanjem.

 

Seveda. Jaz turbinarja s pod 160 konji na 1600kg te?e sploh ne bi jemal. Ampak taki kot zgoraj omenjeni speljevalci izpred semaforja, pa pomoje ne rabijo dosti. Ene 125 ihahajev jim je verjetno ?ez glavo in jih polovica ?e spi pod pokrovom, medtem ko se jih nekaj mu?i s premikanjem koles. Sem samo enkrat imel enega HDI-ja z 90 konji pa sem mislil, da bom avto pognal v grabn - dokler se ni na?la ena gospodi?na, ki se ji je bilo vseeno, da mora pla?evat cestnino za 2000 kubikov, od katerih ni ni?. 

 

Sicer pa, ?e spet primerjam mojega starega 1800 kubi?nega Mondea (s te?o okoli 1300kg) in si predstavljam, da bi imel noter 1.0 ecota (z 125 konji), bi dejansko ?el ?e malo bolj?e. Vsaj po krivulji navora sode?. Hecno je to, da nam te male kubature vzbujajo dvome, ?eprav se motor ni? opazno ne matra oziroma se sploh ne ?uti, da vozi? neko mlin?kasto zadevo, ki po zvoku ?e najbolj spominja na Matiza :D

Napisano

No ja to se glih ni za hvalt, ker precej?en dele? folka tako po?asi speljuje, da jih ?e pe? prehiti? - pa? vse v stilu var?evanje in bohnedaj, da bi kdo prtisnu gas ve? kot za en cm.

 

Pa spet omenja? ?estko prve generacije, kjer dejansko se pod 1900 obrati kaj dosti ne dogaja oziroma skoraj ni? in ?e si pri 60km/h v ?etrti stisnil gas je eno samo mrtvilo. Pri novej?ih dizlih oziroma najnovej?i pa turbo lukenj skoraj ni ve? in zadeve vle?ejo prakti?no od 1100-1200 obratov.

 

Je pa res da od teh novih turbo bencinskih mlin?kov sem peljal le Golfa 1.2 TSi 105KM in resnici na ljubo nisem bil ni? navdu?en, verjetno zato, ker je pa? pre?voh. 1.6 TDI mi je bil bolj dinami?en, se je pa TSI lepo zavrtel v obrate ampak takrat je pa teklo notri, da je bilo veselje (za ?rpalkarje mislim). Moram probat ?e kaj mo?nej?ega, da lahko bolj relevantno sodim o tej zadevi - recimo vsaj tam nekej 140-160KM.

 

To sem omenil samo zato, ker pa? imam izku?nje z njo. Peljal sem enega dizla iz 2008, ki sli?i na ime Volvo V50 in je z 1.6 kubnim Focusovim motorjem ?el presenetljivo dobro. Pa tudi poraba je bila nekje pod 5 pri penzijonisti?ni vo?nji. Turbo lukenj se ne spomnim, ker... sej pravim, je bil vo?en penzijonersko. Anglija pa?, ko te je strah, da pade? na radar. Vseeno se precej bolj nagibam k temu, da bo naslednji ?el spet na bencin. ?e ne druga se izogne? nekim DPF-jem, manj te?av je tudi z EGR-jem, FBI-jem, PDF-ji, dizlom kot gorivom nasploh, crknjenim ?obam, grdemu zvoku (subjektivno pa?), vi?ji ceni in nenazadnje mo?nosti predelave na plin. To je pa? moj pogled na "oljnate avte".

 

1.4 TSi ima moj kolega, ampak ga nisem peljal. Je pa enkrat bolj stopil na gas in se mi je zdelo, da kar gre. Se pa pri bencinarju precej bolj pozna, ?e hopsa? po gasu. Pri dizlu pa? pridela? kak liter ali dva ve?, tu pa lahko komot pride? na 3-4 ve?. Pri penzek vo?nji, kakr?ne sam nisem sposoben (bi moral it na kak?no urco k na?emu klobukarju iz Dalenjske), pa baje lahko pride? na ugodne porabe. Baaaje...

Napisano

Moji se je ob?utno dvignila poraba ob zadnjem tanku - vo?nja na kratke razdalje 7,5. Druga?e pa 6,7 po BC 6,2.

 

Uf ja. Na kratkih relacijah se tudi mojemu bruha (13km, ve?ina avtoceste). Pridem na pumpo in pe? nara?unam 8.4 litre. BC pa je itak ?e zdavnaj nehal kazat, ker se je odlo?il, da gre v pokoj. Ob?asno se ?e pri?ge kaka ?rtica, da poka?e, da ?e sodeluje nekje iz ozadja. ?e pa zelo prijazno pretikam in se vozim kam dlje, pa tudi na mojem pridem na "zavidljivih" 6,8l dizla. Rekord je bil 6,4l, ampak samo zato, ker sem se cjazil po nekih Toskanskih cesticah, pa ?e gorivo so meli drago ko 100 mater in je blo treba pazit. 

Napisano

To sem omenil samo zato, ker pa? imam izku?nje z njo. Peljal sem enega dizla iz 2008, ki sli?i na ime Volvo V50 in je z 1.6 kubnim Focusovim motorjem ?el presenetljivo dobro. Pa tudi poraba je bila nekje pod 5 pri penzijonisti?ni vo?nji. Turbo lukenj se ne spomnim, ker... sej pravim, je bil vo?en penzijonersko. Anglija pa?, ko te je strah, da pade? na radar.

Verjetno si mislu Peugeot/Citroen motorjem :)
Napisano

Moji se je ob?utno dvignila poraba ob zadnjem tanku - vo?nja na kratke razdalje 7,5. Druga?e pa 6,7 po BC 6,2.

 

Potem sva nekje na istem (CD185 SC)...izklju?no po mestu se su?e okoli 7,5, druga?e pa je v zadnjih 30.000 km povpre?je malce ?ez 6,1. BC sicer trdi, da je 5,5... :) Sicer pa naredim mogo?e 10% kilometrov po mestu, ostalo AC.

Napisano

Potem sva nekje na istem (CD185 SC)...izklju?no po mestu se su?e okoli 7,5, druga?e pa je v zadnjih 30.000 km povpre?je malce ?ez 6,1. BC sicer trdi, da je 5,5... :) Sicer pa naredim mogo?e 10% kilometrov po mestu, ostalo AC.

Ma moja gre 1x tedensko Jesenice - Lj. In skoraj vsak vikend kak izlet po AC. Smo ra?unali, da bo ve? pa se mo? ?e ne lo?i od svoje Alfe. Jaz pa se trenutno ne vozim ?e nikamor, kot bolj ali manj okoli?ki kranji...

Napisano

Se strinjam s tabo boss, ker isto situacijo opazim pri svoji ?estki. Neki ?asa sem mislil, da je to mogo?e kej narobe z avtom, namre? navor ma ?ist preve? ?voh... ga mor? dobesedno res skos pod obrati furat, da gre kam. Sej se zavedam, da je bencinar, sam s temi 120 konji bi bil pa ja lahko mal bl posko?n madona.

Napisano

Verjetno si mislu Peugeot/Citroen motorjem :)

Ja no, Ford/Peugeot/Citro?n... DLD ma?ina, enkrat poimenovana kot DuraTorq, drugi? kot HDi. Sem pa danes review prebral, pa so napisali, da je tudi anemi?en pod 1750rpm. Ampak o?itno za penzek vo?njo to ne moti. 

Se strinjam s tabo boss, ker isto situacijo opazim pri svoji ?estki. Neki ?asa sem mislil, da je to mogo?e kej narobe z avtom, namre? navor ma ?ist preve? ?voh... ga mor? dobesedno res skos pod obrati furat, da gre kam. Sej se zavedam, da je bencinar, sam s temi 120 konji bi bil pa ja lahko mal bl posko?n madona.

Prete?ek avto je. ?e bi mu kak turbo noter dali, da bi imel navor ?e od ?tarta... 

Napisano

To?n to... in je telih 120 konjov res premal za tako kobilo, da o porabi 10+ ne govorimo, ko da mam 200 konjov. Hvala bogu za lpg ;)

Napisano

To?n to... in je telih 120 konjov res premal za tako kobilo, da o porabi 10+ ne govorimo, ko da mam 200 konjov. Hvala bogu za lpg ;)

Verjetno bi se z bencinsko 2.3 motorjem bolj ekonomi?no vozil, ker bi se manj naprezala.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

2.0 baje kar zadovoljivo gre, jih pa ni dosti na trgu (meni sta se dve izmuznile). Je pa 2.3 ?e bolj?a izbira, ?eravno ni neka na?pi?ena zadeva. Sestrsko ma?ino ima kolega v Mondeu, ampak je precej ?ejen (cca 10 litrov). Vbistvu bolj ali enako kot fotrov z vulvovo 2.5t. 

 

Valjda, podhranjene mlin?ke je treba bolj vrtet. Dokler si sam v avtu, ?e gre, ko pa nalo?i? celo familijo noter, se pa orng pozna. Razen, ?e ma turbo. 

Napisano

Natankal 68,4l - rezervoar je pa 70l  :o  Je blo ?e mal na hlape!

 

Aja, povpre?na pa 14l/100km  :P

 

 

Napisano

Natankal 68,4l - rezervoar je pa 70l  :o  Je blo ?e mal na hlape!

 

Aja, povpre?na pa 14l/100km  :P

Bogato, ni kaj.

 

 

Napisano

Lj-Pr 8.5 ur, 900km, povprecna hitrost 106km/h, vec kot 140km/h nisem sel. Tankal polno v Lj, v Pr je bc kazal 210km remaining...carsko ni kaj

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lj-Pr 8.5 ur, 900km, povprecna hitrost 106km/h, vec kot 140km/h nisem sel. Tankal polno v Lj, v Pr je bc kazal 210km remaining...carsko ni kaj

ej..res super ... :rispekt: lp :D  :lol:

Napisano

Lj-Pr 8.5 ur, 900km, povprecna hitrost 106km/h, vec kot 140km/h nisem sel. Tankal polno v Lj, v Pr je bc kazal 210km remaining...carsko ni kaj

Huh, kva ma? ti to zaen avto? :)

Napisano

Lj-Pr 8.5 ur, 900km, povprecna hitrost 106km/h, vec kot 140km/h nisem sel. Tankal polno v Lj, v Pr je bc kazal 210km remaining...carsko ni kaj

Kok brez veze! Jst bi ?e dvakrat tankal  pa bi tud pisal 210km remaining :hohoho:

 

 

Napisano

Lj-Pr 8.5 ur, 900km, povprecna hitrost 106km/h, vec kot 140km/h nisem sel. Tankal polno v Lj, v Pr je bc kazal 210km remaining...carsko ni kaj

Al so ti dali v tovarni ve?ji kesl v avto ali so ga pa res dobro optimizirali :)

Napisano

ne fora tega motorja je, da ce peljes avtosolsko, pol je tudi poraba majhna...jaz sem mogoce po celi hrvaski vozil 140 po stevcu, potem po celi srbiji pa 130..pol se tisti del Ni-Pr, kjer najvec lahk peljes 80-90 (120km)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

taku... zadnjih 1250 km povpre?na poraba :)

 

7,6 in 7,2 na dva tanka, torej povpre?no 7,4 l / 100 km...

 

aja... 2.5 bencinar :P

post-11-0-11500400-1424031161_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.