Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

dne 5. 10. 2022 ob 15:23 je Slivka napisal:

Če imaš v ponudbi 80% SUVov in 20% ostalih je normalno, da se prodajajo. 

Koliko modelov imaš SUVov? In lahko izbiraš med pogoni takšnimi in drugačnimi.

Koliko imaš pa na primer karavanov z dizelskim motorjem in pogonom na vsa kolesa?

Zdaj mi pa povej, koliko takih karavanov bo prodanih v enem letu?

 

dne 5. 10. 2022 ob 15:24 je Alex napisal:

Oba. 

 

 

Včeraj je žena spet začela najedat, da bi avto s 340.000 km pa mogoče le zamenjali. In glede na to, da imamo pri hiši enega kesonarčka bi za drugi avto lahko kaj manjšega, ni nujno da je sedemsedežni enoprostorec.

 

Pa se lotim iskat.

 

Pregledam mazdin konfigurator.

 

Edini dizel je v SUVu (CX5), pa še to samo s sprednjim pogonom.

 

Potem bodo pa na koncu leta razlagali, da se bencinar najboljše prodaja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 45 minutami je Slivka napisal:

Edini dizel je v SUVu (CX5), pa še to samo s sprednjim pogonom.

 

V ceniku je tudi dizelski CD150 AWD z rocnim menjalnikom ... samo ni na voljo v nizjih paketih opreme ... Ce se ga da narocit pa nimam pojma ...

 

Ostalo je pa res vec ali manj z bencinskim motorjem... in/ali samodejnim menjalnikom ... 

 

image.jpeg

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jest napisal:

 

V ceniku je tudi dizelski CD150 AWD z rocnim menjalnikom ... samo ni na voljo v nizjih paketih opreme ... Ce se ga da narocit pa nimam pojma ...

 

Ostalo je pa res vec ali manj z bencinskim motorjem... in/ali samodejnim menjalnikom ... 

 

image.jpeg

 

 

😮 pa vse 40k +  Noro res

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Jest napisal:

 

V ceniku je tudi dizelski CD150 AWD z rocnim menjalnikom ... samo ni na voljo v nizjih paketih opreme ... Ce se ga da narocit pa nimam pojma ...

 

Ostalo je pa res vec ali manj z bencinskim motorjem... in/ali samodejnim menjalnikom ... 

 

image.jpeg

 

 

 

Sm kmet an s hribu dama, pa če tole zdej prou zastopm, so bencinarji bolj za 'rajo', dizli pa bolj za gospodo... Dizli s štirikolesnim pogonom in ročnim menjalnikom pa samo še za eminenco...

Bom moral lopato doma puščat, se ne toka mojemu stanu z lopato naokoli hoditi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je MazdaBoy napisal:

😮 pa vse 40k +  Noro res

Ampak takole v primerjavi s konkurenco dobiš tukej za 46 tisoč bomba avto, polno opremo in preverjen motor...menjaš tiste podložke pa paziš na kratke relacije in imaš mir. 

 

No pa paziš na poklopljive špegle in volan :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je NevLado napisal:

Ampak takole v primerjavi s konkurenco dobiš tukej za 46 tisoč bomba avto, polno opremo in preverjen motor...menjaš tiste podložke pa paziš na kratke relacije in imaš mir. 

 

No pa paziš na poklopljive špegle in volan :D 

to si napisal kot da je 46k € drobiž, no verjetno za koga je, ampak tisti si ne kupi CX-5 ? :).....in tole meni ni ravno prepričljivo :) "menjaš tiste podložke pa paziš na kratke relacije in imaš mir", sploh pa ne za avto za katerega bi dal 46k €......

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je sportman333 napisal:

to si napisal kot da je 46k € drobiž, no verjetno za koga je, ampak tisti si ne kupi CX-5 ? :).....in tole meni ni ravno prepričljivo :) "menjaš tiste podložke pa paziš na kratke relacije in imaš mir", sploh pa ne za avto za katerega bi dal 46k €......

Nisem tako mislil, daleč od tega. Če bi imel jaz npr 46k na lagerju, bi šel kupil novo 6ko G194. Ker nimam, sem za pol cene vzel 4 leta rabljeno :D

 

 

Vemo kakšni so problemi, vemo da te stvari delujejo kot delujejo že toliko in toliko let, ne vidim razloga, da NE BI kupil kaj takšnega.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

Nisem tako mislil, daleč od tega. Če bi imel jaz npr 46k na lagerju, bi šel kupil novo 6ko G194. Ker nimam, sem za pol cene vzel 4 leta rabljeno :D

 

 

Vemo kakšni so problemi, vemo da te stvari delujejo kot delujejo že toliko in toliko let, ne vidim razloga, da NE BI kupil kaj takšnega.

 

Če bi jaz imel 46000€, bi kupil marsikaj drugega, kot novo mazdo. Pa ne moreš dat za 10 let star model avta 46000€. 🙄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Das pa lahko 30 jurjev za tri leta star model? ?zmeden? In das se ene 5 ali 10 jurjev, da maš fajn feltne in da se šajna in so ti sosedje fouš? ;) 

  • Haha 4
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Jest napisal:

Das pa lahko 30 jurjev za tri leta star model? ?zmeden? In das se ene 5 ali 10 jurjev, da maš fajn feltne in da se šajna in so ti sosedje fouš? ;) 

Zadnji model, lepo prosim. In z najnovejšim, modernim, varčnim, delno hibridnim motorjem. Ne pa z  mastodontom od požrešnega 2,5 litrskega  motorja,ki ima le malo bojše performanse, a tri litre večjo porabo. 😉

Za cx 30 se še vsaj kdo obrne, pri  starih modelih se pa naprej pogovarjajo po telefonu. No, če imaš pravo barvo, pa fensi feltne in se fajn šajna, se tudi obrnejo, pa čeprav za 10 let starim modelom. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 4

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Alex napisal:

No, če imaš pravo barvo, pa fensi feltne in se fajn šajna, se tudi obrnejo, pa čeprav za 10 let starim modelom. 😉

to moraš imeti pa potem kaj takega :), JAP avti niso interesantni :):):)

WWW.AVTO.NET

Audi A8 6.0 quattro tiptronic, letnik:2004,11500 EUR :: www.Avto.net ::

 

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je sportman333 napisal:

to moraš imeti pa potem kaj takega :), JAP avti niso interesantni :):):)

WWW.AVTO.NET

Audi A8 6.0 quattro tiptronic, letnik:2004,11500 EUR :: www.Avto.net ::

 

Pa kdo bi to šajtrgo kupil?? 🙄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Zadnji model, lepo prosim. In z najnovejšim, modernim, varčnim, delno hibridnim motorjem. Ne pa z  mastodontom od požrešnega 2,5 litrskega  motorja,ki ima le malo bojše performanse, a tri litre večjo porabo. 😉

Za cx 30 se še vsaj kdo obrne, pri  starih modelih se pa naprej pogovarjajo po telefonu. No, če imaš pravo barvo, pa fensi feltne in se fajn šajna, se tudi obrnejo, pa čeprav za 10 let starim modelom. 😉


Tudi Mazda6 je zadnji model…

 

Sicr pa ce bi rad avto, za katerimi se folk obraca... si za ene 10 jurjev nabavi Spacka ... Za tem se mogoce se res kdo obrne, ko ga danes vidi na cesti ... ali pa originalnega Herbija, ... se celo za Fickom se kdo prej obrne kot pa za nekim novim avtom ... 

 

Ampak OK... ce je tvoje mnenje taksno in ce imas tak avto zato, da se za tabo obracajo... tudi prav :P ... 

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Ni všeč 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Jest napisal:


 ce imas tak avto zato, da se za tabo obracajo... tudi prav :P ... 

 

No no za cx 30 se res ne obračajo. Obvezno mora obstajat kak drug razlog da se obračajo za Aleksom.

  • Haha 5
  • Ni všeč 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 7. 10. 2022 ob 16:10 je Alex napisal:

Zadnji model, lepo prosim. In z najnovejšim, modernim, varčnim, delno hibridnim motorjem. Ne pa z  mastodontom od požrešnega 2,5 litrskega  motorja,ki ima le malo bojše performanse, a tri litre večjo porabo. 😉

Za cx 30 se še vsaj kdo obrne, pri  starih modelih se pa naprej pogovarjajo po telefonu. No, če imaš pravo barvo, pa fensi feltne in se fajn šajna, se tudi obrnejo, pa čeprav za 10 let starim modelom. 😉

 

@Alex, počasi postajaš kot DonFelipe: vse veš in nič ne znaš, oba imata kup objav pa za večino objav mi je žal, da sem zgubljal čas z branjem in jih zadnje čase kar izpuščam, ker ni vredno brati...

 

Kar se pa požrešnih mastodontov tiče: glej, ko berem, kakšno porabo imaš ti, me mine veselje, da bi svojega dvanajst let starega dvolitrskega dizelaša menjal za kaj novega, ker je pri meni poraba po teh naših hribih za vsaj liter če ne še več manjša od tvoje, ko se voziš po avtocestah...

 

In včasih je super, če se nihče ne obrne za teboj, da ne pride po pomoti ženi ali šefu na ušesa, kje si bil in ob kateri uri...

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 7. 10. 2022 ob 16:10 je Alex napisal:

Zadnji model, lepo prosim. In z najnovejšim, modernim, varčnim, delno hibridnim motorjem. Ne pa z  mastodontom od požrešnega 2,5 litrskega  motorja,ki ima le malo bojše performanse, a tri litre večjo porabo. 😉

Za cx 30 se še vsaj kdo obrne, pri  starih modelih se pa naprej pogovarjajo po telefonu. No, če imaš pravo barvo, pa fensi feltne in se fajn šajna, se tudi obrnejo, pa čeprav za 10 let starim modelom. 😉

Za cx30 se obrnejo zato, ker mislijo, da jo je nekdo od odzadi nabil😉

  • Haha 4
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

 

@Alex, počasi postajaš kot DonFelipe: vse veš in nič ne znaš, oba imata kup objav pa za večino objav mi je žal, da sem zgubljal čas z branjem in jih zadnje čase kar izpuščam, ker ni vredno brati...

 

Kar se pa požrešnih mastodontov tiče: glej, ko berem, kakšno porabo imaš ti, me mine veselje, da bi svojega dvanajst let starega dvolitrskega dizelaša menjal za kaj novega, ker je pri meni poraba po teh naših hribih za vsaj liter če ne še več manjša od tvoje, ko se voziš po avtocestah...

 

In včasih je super, če se nihče ne obrne za teboj, da ne pride po pomoti ženi ali šefu na ušesa, kje si bil in ob kateri uri...

Dragi moj Slivka, ti imaš svojo porabo z penzionistično vožnjo  za razliko od moje, ki je daleč od tega. Z vožnjo kot je tvoja, bi tudi jaz imel porabo nekaj nad pet litrov. Vem, da, si s hribu doma, a mešaš hruške in japke. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Alex napisal:

Dragi moj Slivka, ti imaš svojo porabo z penzionistično vožnjo  za razliko od moje, ki je daleč od tega. Z vožnjo kot je tvoja, bi tudi jaz imel porabo nekaj nad pet litrov. Vem, da, si s hribu doma, a mešaš hruške in japke. 😉

Evo, četica užaloščenih daje palec dol. 🤣🤣

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.