Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Pa so carji nadgradili še z zlato v ekipni. Sem mislil, da bo težka pa da bo preveč praznovanja za Timijevo zlato, pa so danes vsi štirje nastopili kot, da hočejo požret nasprotnike.

  • Všeč 3
  • Hvala 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.RTVSLO.SI

Penina slovenskih svetovnih prvakov je pripravljena na selitev. Timi Zajc, nekoč veliki talent slovenskih skokov, je v Planici zablestel v polnem sijaju in se okitil z zlato snežinko.

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, "tuljote" in "švabe" skrbi predvsem domača avtomobilska industrija, nič drugega.

 

Poleg tega, da so zaspali z elektrifikacijo - ker so jo podcenjevali, državi skrbi tudi to, da bo potem cel kup presežne delovne sile. Za sestavit električni avto - po metodi Lego kock - namreč rabiš precej manj delavcev ...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je dvorjan napisal:

Ja, "tuljote" in "švabe" skrbi predvsem domača avtomobilska industrija, nič drugega.

 

Poleg tega, da so zaspali z elektrifikacijo - ker so jo podcenjevali, državi skrbi tudi to, da bo potem cel kup presežne delovne sile. Za sestavit električni avto - po metodi Lego kock - namreč rabiš precej manj delavcev ...

Saj če jih to ne bi skrbelo, bi se lahko vprašali po zdravju. A ni tako? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je že bolj zanimivo. Domet namreč.

 

CITYMAGAZINE.SI

Zeekr je znamka električnih avtomobilov, ki spada pod avtomobilsko skupino Geely in je...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjemi, da je to kitajska laž, ker je računano po njihovem standardu. Z veliko baterijo avto te velikosti tehta vsaj 2500kg in če ti povem, da recimo pri VW e-Golfu z bistveno manjšo in lažjo baterijo ter seveda skupno težo je poraba ob normalnih pogojih okoli 20kWh/100km bo tale sračko z 140kWh naredil po sreči 700km. Mogoče 800, če se boš šel oviro na cesti. Saj ne rečem. To je veliko, ampak tudi baterija je ogromna in draga in je v tej zgodbi zgolj zato, da se hvalijo z dometom a v prodaji bosta večino 86 in 100kWh bateriji z dometom mogoče dobrih 400 do 500km.

 

Pa da tole napolneš rabiš na 22kW polnilnici cca 5 ur in na hitri polnilnici 50kW celi 2 uri. Doma na vtičnici pa dva dni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.