Mazde 2.2 pred letom 2018 imajo konkretne pomanjkljivosti, ki se običajno začnejo po prevoženih 160.000 km. Torej mnenja tistih z manj km niso ravno mirodajna. Da naštejem nekaj potencialnih težav: veriga oljne črpalke, senzor tlaka izpušnih plinov, pokanje glave motorja (ali tesnilo glave), obraba odmične gredi. Tukaj je potem še nabiranje saj, ki ti zabaše kolektorje. Naštete napake te lahko stanejo več tisoč evrov in zato ti resnično odsvetujem motor 2.2 ki je starejši od leta 2018. Upam si trditi, da so omenjene napake prej pravilo, kot izjema.
Imamo naslednjo generacijo poganjalskih šampionov, bravo MRZU
Jakob Omrzel osvojil rožnato majico na "Baby Giru"!
WWW.RTVSLO.SI
Jakob Omrzel je zmagovalec Dirke po Italiji za mlade kolesarje! Na zadnji etapi je mladi Slovenec na raketni pogon osvojil drugo mesto, s...
Telefon že dolgo ni samo telefon, ampak ena najbolj uporabnih stvari na svetu. Zato pač 20 let starega ne moreš imet tudi, če ima odlično baterijo.
Štos je v tem, da se izognemo menjavam na dve leti samo zato, ker je baterija degradirala. In da se bo obdobje menjave razpotegnilo tja na nekje 5 let, kot bo zahteva za podporo določenega modela. Tako baterija, kot SW ipd. Že to bo ogromni prihranek in dobrobit okoljevarstvu in trajnostnosti družbe, da se ne meče stran "novih" izdelkov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.