Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

O super, najlepša hvala. Za Redline sem vedel, viskoznosti in teh detajlov pa ne. Ve kdo koliko ga potrebujem?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz sem dal v menjalnik od Mazde Cx-5 2013 Redline 75w80 in se razlika opazi. Ima pa avto samo 120k km. Motorno olje pa uporabljam Motul 5w30, ga ne spije nič

Napisano
pred 37 minutami je Dyn napisal:

Jaz sem dal v menjalnik od Mazde Cx-5 2013 Redline 75w80 in se razlika opazi. Ima pa avto samo 120k km. Motorno olje pa uporabljam Motul 5w30, ga ne spije nič

V avtomatski ali ročni menjalnik? Mislim, da je razlika. :) 

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Prispevek o motornih oljih... bi mogoce nal biti zanimiv za koga ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

Prispevek o motornih oljih... bi mogoce nal biti zanimiv za koga ... 

 

 

Zelo pomembno dejstvo na katerega folk pozablja je, da smo sedaj na slabšem, kot smo bili recimo 20 let nazaj.

 

Pa bom dal primer, recimo API specifikacija olja, Mazdino olje Ultra je kategorije SL. To olje so razvili tam okoli 2000 za uporabo med leti 2001 in 2004. Recimo takrat so klasični bencinarji imeli interval 15k za menjavo. Pa so prihajali na trg novi avtomobili kjer so interval podaljševali, olje je bilo pa še vedno iste specifikacije. Češ da so materiali boljši, zato se lahko interval podaljša. Recimo Renault z 30k intervali. Ampak na kar ljudje pozabljamo je pa to, da dan danes proizvajalci občutno bolj šparajo na ceni in vgrajujejo slabše materiale, kar na dolgi rok lahko vodi v večjo obrabo.... olje se pa toči še vedno isto in isto. Dobro, so tukaj še neki aditivi in čirule čarule, ampak meni se zdi menjava olja danes bolj pomembna kot 20 let nazaj. Najbolj pomembno je pa to, da veš, kakšno olje voziš, in temu ustrezno prilagodiš tvojo vožnjo in interval menjave, tako kot npr pri gumah :)

 

Pa si poglejte G194 v 2023, lahko notri točiš ali Supra-X ali pa Ultra, pa ima Supra-X specifikacijo SN. :D 

 

 

In potem potegnemo črto... Pa se res splača paničarit, saj bo že zvozil motor do 300k? Pri toliko prevoženih KM bo že prej cel avto cvetel :D 

 

null

image.jpeg

Napisano (urejeno)

A je kdo kje slučajno zasledil kako vredu ceno za Mobil ESP 1 za smrduha? Sem ravno uceraj gledal mail,ko sm prvic kupil 5l za 46eur zdej dobim na motornaolja pa 5l za 54eur se mi zdi 😵‍💫

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Mah ta Slolvenija je itak postala nateg.

 

Gledam za Motul 8100, od 50€ do celo 70€ (Bartog) + poštnina

 

Nemčija - 35€ + poštnina

 

Bolano v kakšni državi živimo, sam da se nateguje folk

Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je Hixxy napisal:

Mah ta Slolvenija je itak postala nateg.

 

Gledam za Motul 8100, od 50€ do celo 70€ (Bartog) + poštnina

 

Nemčija - 35€ + poštnina

 

Bolano v kakšni državi živimo, sam da se nateguje folk

 

image.png

 

nullimage.png

https://lidermedia.hr/konferencije/konferencijeske-vijesti/dan-velikih-planova-ilija-tokic-jedna-od-najvecih-odluka-u-ovoj-godini-bila-je-akvizicija-i-preuzimanje-firme-bartog-sl-133214

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 35 minutami je Hixxy napisal:

Mah ta Slolvenija je itak postala nateg.

 

Gledam za Motul 8100, od 50€ do celo 70€ (Bartog) + poštnina

 

Nemčija - 35€ + poštnina

 

Bolano v kakšni državi živimo, sam da se nateguje folk

Ma to se mi zdi precej logično, čez več posrednikov kot stvar gre, dražja je.

Napisano
dne 29. 5. 2023 ob 12:11 je Hixxy napisal:

Mah ta Slolvenija je itak postala nateg.

 

Gledam za Motul 8100, od 50€ do celo 70€ (Bartog) + poštnina

 

Nemčija - 35€ + poštnina

 

Bolano v kakšni državi živimo, sam da se nateguje folk

Točno tako, sem tudi sam kupil preko motointegrator.at:
nullimage.png

 

Edino kar me je zmotilo je visoki stroški poštnine iz Avstrije... Je pa res, da je bilo še vedno ceneje kot pa da vzamem vse to pri nas...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 21 urami je x-layer napisal:

Točno tako, sem tudi sam kupil preko motointegrator.at:
nullimage.png

 

Edino kar me je zmotilo je visoki stroški poštnine iz Avstrije... Je pa res, da je bilo še vedno ceneje kot pa da vzamem vse to pri nas...

Samo, kakšna razlika v ceni olja tam in pri nas. Tam je nekje realna cena, pri nas jo pa kar tako nabijajo. Ker pač vsi dvigujejo cene, pa dajmo še mi. 

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Samo, kakšna razlika v ceni olja tam in pri nas. Tam je nekje realna cena, pri nas jo pa kar tako nabijajo. Ker pač vsi dvigujejo cene, pa dajmo še mi. 

Tle ni še konec zgodbe ,zdaj te bo še mehanik napenalil

Napisano
dne 2. 6. 2023 ob 8:47 je x-layer napisal:

Točno tako, sem tudi sam kupil preko motointegrator.at:
nullimage.png

 

Edino kar me je zmotilo je visoki stroški poštnine iz Avstrije... Je pa res, da je bilo še vedno ceneje kot pa da vzamem vse to pri nas...

Pri nas sploh niso več normalne cene🤔 Ne vem kdaj sem nazadnje material za servis pri nas vzel. 

N7rRRL1.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 17 urami je DeTu88 napisal:

Zanima me, kje je možno dobiti to Redline 75w-80 olje za menjalnik?

 

WWW.AMAZON.DE

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Imam eno vprašanje za strokovnjake, ker mnenja amaterjev sem že slišal.

 

Torej, za našega FuksWagna je predpisano olje 0W20. 

 

Baje, da zdaj dajejo redkejša olja, da zmanjšajo trenje in posledično porabo in emisije. Ampak motor tega redkega olja porabi toliko, da ga med servisnimi intervali pravzaprav že "zamenjam"...

 

Dobro, če bi vozil po avtocestah in z podpovprečno obremenitvijo (se pravi, da bi bili v vozilu največ tri osebe), bi zadeva mogoče še šla. Mi pa to vozilo (kanto na kolesih, ker avto to ni) vozimo po hribih. Praviloma kar proti polni obremenitvi (skoraj vsaka druga vožnja je s šestimi potniki). In se temperatura olja brez priganjanja motorja dvigne vse tja do na 120°C. In motor žlampa olje kot krava vodo... 

 

Pa me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi v našega FuksWagna nalil na primer olje 15W40? Bi ga potem kaj manj požlampal? Kako bi bilo pa z mazanjem? Mislim, če so zdaj kanalčki za 0W20, bi potem tako gosto olje sploh šlo skozi ali bi zaradi velike gostote prišlo do ležajev premalo olja in bi vse skupaj obstalo še prej kot bo sicer? Tudi filter olja je dimenzioniran za redko olje. Bi pri gostejšem olju sploh dovolil dovolj pretoka?

 

Predvidevam, da proizvajalec vozila predpiše olje, ki je primerno za vse vremenske razmere. Tako je baje olje 0W20 primerno za temperature od -40°C do nekje +30°C. Ker pa pri nas ne pomnim, da bi kdaj bilo -40°C, dejansko ne potrebujem tako redkega olja. Pri nas nekajkrat na leto padejo temperature na -20°C. Poleti pa temperature pridejo do 40°C (konkretno, v Novi Gorici leta 2022). 

 

Torej, katero olje?

 

 

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Imam eno vprašanje za strokovnjake, ker mnenja amaterjev sem že slišal.

 

Torej, za našega FuksWagna je predpisano olje 0W20. 

 

Baje, da zdaj dajejo redkejša olja, da zmanjšajo trenje in posledično porabo in emisije. Ampak motor tega redkega olja porabi toliko, da ga med servisnimi intervali pravzaprav že "zamenjam"...

 

Dobro, če bi vozil po avtocestah in z podpovprečno obremenitvijo (se pravi, da bi bili v vozilu največ tri osebe), bi zadeva mogoče še šla. Mi pa to vozilo (kanto na kolesih, ker avto to ni) vozimo po hribih. Praviloma kar proti polni obremenitvi (skoraj vsaka druga vožnja je s šestimi potniki). In se temperatura olja brez priganjanja motorja dvigne vse tja do na 120°C. In motor žlampa olje kot krava vodo... 

 

Pa me zanima, kaj bi se zgodilo, če bi v našega FuksWagna nalil na primer olje 15W40? Bi ga potem kaj manj požlampal? Kako bi bilo pa z mazanjem? Mislim, če so zdaj kanalčki za 0W20, bi potem tako gosto olje sploh šlo skozi ali bi zaradi velike gostote prišlo do ležajev premalo olja in bi vse skupaj obstalo še prej kot bo sicer? Tudi filter olja je dimenzioniran za redko olje. Bi pri gostejšem olju sploh dovolil dovolj pretoka?

 

Predvidevam, da proizvajalec vozila predpiše olje, ki je primerno za vse vremenske razmere. Tako je baje olje 0W20 primerno za temperature od -40°C do nekje +30°C. Ker pa pri nas ne pomnim, da bi kdaj bilo -40°C, dejansko ne potrebujem tako redkega olja. Pri nas nekajkrat na leto padejo temperature na -20°C. Poleti pa temperature pridejo do 40°C (konkretno, v Novi Gorici leta 2022). 

 

Torej, katero olje?

 

 

Kater motor imaš? Jaz v skrajnosti ala 15W40 ne bi šel; nalij notri 5W30, če imaš dpf bo verjetno prava oznaka C2 ali C3. Z motorjem ne bo popolnoma nič narobe, edino olje se bo malo kasneje segrelo, ampak bo tudi boljše mazalo pri visoki obremenitvi.

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Ali pa 5-40 če se ti res tako hudičevo greje po tistih hribih🤔

Kaj bi pa profitiral z 5W40 v primerjavi z 5W30?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No. Jaz sem olje za menjalnik kupil. In ker ga sam še nisem nikoli menjal sem šel do soseda, ki je mehanik da bi ga menjala skupaj. Že takoj je rekel, da načeloma ni potrebe po menjavi pa sem vseeno rekel, da bi menjal, če sem že kupil. Rahlo odvijeva čep in prikaplja nekaj čisto lepih kapljic. Zapreva čep in sklepčno odločiva, da menjava ni potrebna. Se prestavlja kot po maslu. Sem pa menjal svečke. Olje pa zamenjal v bartogu za vitrex. Seveda gre za ročni menjalnik.
    • Poslušaj, ti si pa res tamestn pa pojma nimaš, zato se raje ne oglašaj!   To ni fižol, pa da boš pasulj skuhal ven in potem meril, koliko gre na vrhu Vrhniškega klanca...               Če se pošteno naješ pasulja, dvomim, da bo tako blizu, da jo boš božal po kolenu...
    • Ma je tudi shujševalna (preden ga usadiš in opleveš) pa tudi kot solarij, ker kar lepo zagoriš tam na njivi.
    • Živjo, če ima avto realne km in ni bil karamboliran, si zelo verjetno kupil zame eno najboljših-najbolj posrečenih Mazd (trenutno vozim naslednjika G122 in ni več tako pristen bencinar ...). 👌   Pri teh avtih je potrebno: - pri 120.000 km zamenjati svečke (na primer NGK 94124) - olje v ročnem menjalniku na servisu menjajo na 180.000, sam bi ga prej - pri tvojih 110.000 km bi ga zamenjal, če še ni bil (potrebnih 1,7 litra, dober je Redline MTL Manual Trans Lube- 1 Quart- 75W/80W GL-4)   Ostalo po potrebi: - olje (cca 4,3 litra) na do 20.000 km oz 1 leto (sam menjam na okoli 15.000) (recimo MAZDA Dexelia Ultra 5W-30) + oljni filter (recimo MANN-FILTER W 6018 Oljni filterM20x1.5, ali MAHLE ORIGINAL OC 1183 Oljni filter M20x1,5, Filter s navojem) - filtri zraka (recimo MANN-FILTER C 27 019 Zracni filter za MAZDA 6, 3 Dolzina: 270 mm ) - zavorna tekočina na 2 leti (recimo ATE DOT 4 03.9901-6202.2) - filter kabine - lahko zamenjaš v minuti sam (recimo MANN-FILTER FP 24 009 Filter, zrak notranjega prostora za MAZDA 6, 3) - akumulator (recimo AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604) - okrog 100.000 km oz 5-ih let je pogosto potrebno zamenjati zadnje zavorne diske (radi prerjavijo)   Avto ima verigo - pred 300.000 km se ob normalni vožnji s tem ni treba obremenjevat. Kolega ima Mazdo 3 s šibkejšim 1.5 motorjem in že 300.000 prevoženih km - do sedaj nobenih resnejših okvar.    
    • Tudi pizza poleg piva je bila odlična... Pizzerija Brajda Šmarje Sap ... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.