Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

@Alex ja to je sigurno da so ciklusi regeneracij dalši ker ima olje manj pepela.

Malo primerjave 5w30 C3  olj glede pepela:

Motul X-Clean+ ima SulphatAsh 0,61%

Motul X-Clean FE 0,83%

Redline EuroSeries 0,66%

Mobil1 ESP 0,89%

Ravenol VMP 0,70%

Ravenol REP 0,88%

Total Quartz Ineo ECS 0,55%

Motul Specific 0720 0,49%

Mazda Original Oil Ultra DPF 0,74%

 

Kdo pa je uvoznik za slovenijo za Redline?? 

Ja cene za Redline so pretirane ja, pa čeprav so kvalitetna olja. 

 

@Scr3am@Scr3am Ja Valvoline Maxlife štima po specifikacijah Acea A3(hths3.5mPas), A5 secifikacija pa je z znižano HTHS viskoznostjo med 2.9-3.5mPas. Pomeni bolj  eco, manjša poraba.

Drgač Mazdino olje je Acea A5 specifikacije.

Aja pa še to tudi če daš po lastnostih, aditivih...najboljše olje še ne pomeni da bo olje zdržalo 20. ali 30.000km. Načeloma ob neki normalni vožnji bi na olja zdžala 20.000km interval, ampak ne moreš 100% rečt, odvisno je od vožnje, stanja motorja, od same konstrukcije motorja... 

Zato je najbolj ziher interval 10.000km to zdržijo skor vsa olja  tudi pod težkimi pogoji, npr mestna vožnja, mešanje goriva v olje,... 

 

Saj to je po mojem kar pomembno, koliko bomo zabili naše dpf filtre. Ostale karakteristike so itak  precej podobne pri vseh oljih(razen pri dexteliji, ki je najslabše od vseh😛). Tako. da bo Motul moja izbira. 

 

 

Napisano
pred 40 minutami je Alex napisal:

Saj to je po mojem kar pomembno, koliko bomo zabili naše dpf filtre. Ostale karakteristike so itak  precej podobne pri vseh oljih(razen pri dexteliji, ki je najslabše od vseh😛). Tako. da bo Motul moja izbira. 

Ja žal še en problem več imate traktorji....:harhar:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

A ve kdo točno, koliko olja gre v skayactiv dizel 2.2?.

Nekje piše 5 litrov, drugje sem zasledil 5.1 litra. 

"e velja to drugo ga je treba potem kupit 6 litrov? 🤔

 

 

Napisano
pred 23 minutami je Alex napisal:

A ve kdo točno, koliko olja gre v skayactiv dizel 2.2?.

Nekje piše 5 litrov, drugje sem zasledil 5.1 litra. 

"e velja to drugo ga je treba potem kupit 6 litrov? 🤔

Jaz žal ne vem ampak tisti 0.1lit.pusti za nafto.. :nevem:

  • Haha 4
  • Zmeden 1
Napisano
pred 59 minutami je Alex napisal:

A ve kdo točno, koliko olja gre v skayactiv dizel 2.2?.

Nekje piše 5 litrov, drugje sem zasledil 5.1 litra. 

"e velja to drugo ga je treba potem kupit 6 litrov? 🤔

Kupi 6 litrov, vidiš koliko ti ostane naslednje leto dokupiš 5

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

A ve kdo točno, koliko olja gre v skayactiv dizel 2.2?.

Nekje piše 5 litrov, drugje sem zasledil 5.1 litra. 

"e velja to drugo ga je treba potem kupit 6 litrov? 🤔

Verjetno je razlika med poln/prazen filter? Kupi 5, ker ne rabi bit olje na max - če bo na 3/4 je čist zadost. :) 

Napisano
pred 15 minutami je NevLado napisal:

Verjetno je razlika med poln/prazen filter? Kupi 5, ker ne rabi bit olje na max - če bo na 3/4 je čist zadost. :) 

To je bolj za vaše benzinarke, kjer se obilno meša benzin z oljem. Mislim celo, da je pri benzinarji dovolj kaka dva litra. 😛In to olje 50w 60.Ko se zmeša z benzinom je ravno prave viskoznost-prva dva meseca. Nato je že potrebno razmišljati o menjavi. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

To je bolj za vaše benzinarke, kjer se obilno meša benzin z oljem. Mislim celo, da je pri benzinarji dovolj kaka dva litra. 😛In to olje 50w 60.Ko se zmeša z benzinom je ravno prave viskoznost-prva dva meseca. Nato je že potrebno razmišljati o menjavi. 

Drgač šalo na stran, ampak a ni samo pri dizlu ta procedura, da je potrebno menjat olje zaradi pogostega porasta nafte? Še palčko za motorno olje imate tako zacahnano, da veš, kdaj je preveč brozge v motorju? Tega pri bencinarjih ni.

 

Sem naredil že 5k s trenutnim oljem, še vedno na istem nivoju, ni niti padlo niti naraslo, nevem, očitno narobe vozim, da nimam teh pojavov. :huh:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 4 minutami je NevLado napisal:

Drgač šalo na stran, ampak a ni samo pri dizlu ta procedura, da je potrebno menjat olje zaradi pogostega porasta nafte? Še palčko za motorno olje imate tako zacahnano, da veš, kdaj je preveč brozge v motorju? Tega pri bencinarjih ni.

 

Sem naredil že 5k s trenutnim oljem, še vedno na istem nivoju, ni niti padlo niti naraslo, nevem, očitno narobe vozim, da nimam teh pojavov. :huh:

Pri meni je po 10 K kilometrov tudi olje normalno na max. Ne manj ne več kot ko sem ga zamenjal. Do črtice x max manjka še 2.5 cm. Mogoče je bil to problem pri prejšnjih modelih, izgleda da pri FL je to rešeno.Upajmo.🤗

 

 

Napisano

Pelko vem, da pri dizlu ne napolni olja do max oznake, ampak na 3/4. Ravno zaradi narascanja olja.

Napisano (urejeno)
pred 47 minutami je Scr3am napisal:

Pelko vem, da pri dizlu ne napolni olja do max oznake, ampak na 3/4. Ravno zaradi narascanja olja.

 

 

A to resno? 😳Mislim, da to ni glih odgovorno ravnanje. Kaj pa, "e ostane na 3/4 ali je potem to v redu? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

 

 

A to resno? 😳Mislim, da to ni glih odgovorno ravnanje. Kaj pa, "e ostane na 3/4 ali je potem to v redu? 

Za dizle je vedno bilo bolje imeti do polovice olje  kot na max,ampak je zato potrebno pogosteje nadzirati količino olja ko ti ga začne papat,če ti ga začne.

Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Za dizle je vedno bilo bolje imeti do polovice olje  kot na max,ampak je zato potrebno pogosteje nadzirati količino olja ko ti ga začne papat,če ti ga začne.

Glede na to, da ima olje funkcijo odvajanja toplote z nekaterih delov, je najbolje, da je na max, ker ima tako nižjo temperaturo. Več olja in njegova nižja temp. pomeni tudi počasnejša degradacija njegovih lastnosti.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 3 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Glede na to, da ima olje funkcijo odvajanja toplote z nekaterih delov, je najbolje, da je na max, ker ima tako nižjo temperaturo. Več olja in njegova nižja temp. pomeni tudi počasnejša degradacija njegovih lastnosti.

Kaj pa medtem počne hladilna tekočina.....?

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Kaj pa medtem počne hladilna tekočina.....?

Hladilna tekočina odvaja toploto motorja, nima pa direktnega stika z vitalnimi deli motorja... Direktni stik ima olje...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 1 uro je x-layer napisal:

Hladilna tekočina odvaja toploto motorja, nima pa direktnega stika z vitalnimi deli motorja... Direktni stik ima olje...

Res je, zato pa imamo min-max.na šipki za ole, tak da tisto na max ne pomeni pri dizlu neke garancije za dolgo življenjsko dobo motorja! Ravno tako tudi ne minimum! Vse dizle vozim že tako okoli400k pa nobenega problema z motorjem! :bravo:

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Alex napisal:

 

 

A to resno? 😳Mislim, da to ni glih odgovorno ravnanje. Kaj pa, "e ostane na 3/4 ali je potem to v redu? 

Saj zato pa imaš "min" - do tam so inženirji še dopustili najnižji nivo olja in rekli, da je tam meja. To razliko med min in max imaš zato, če ti kaj spije, da imaš rezervo, pa tudi zato, da ko se voziš v klanec ali pa stroge ovinke levo/desno in nek del motorja ne ostane suh recimo. Kot sem gor reku, na 3/4 ne bo popolnoma nič narobe. Lahko da še boljše, ker motor ne bo "prepoln". Če je prepoln pa vemo, da ti lahko gred udarja ob olje iz karterja in ti ga speni, spenjeno olje pa slabše maže, etc...

 

Če meni ne verjameš (kar vidim da ne), verjemi vsaj Pelkotu. :)

pred 10 urami je Mraušk Mčk napisal:

Glede na to, da ima olje funkcijo odvajanja toplote z nekaterih delov, je najbolje, da je na max, ker ima tako nižjo temperaturo. Več olja in njegova nižja temp. pomeni tudi počasnejša degradacija njegovih lastnosti.

To so bučke. :D Ko se motor in olje razgrejeta na delovno temperaturo nima veze al ga je 5 litrov al pa 5.1 liter. Iz vidika hlajenja bo to isti klinac, ker bo motor tako razgret, da predno bo olje steklo nazaj dol, bo šlo itak čez razgret motor. :D Če boš pa tako tiščal auto, da boš olje prežgal, pa tudi nima veze kolk ga je not. 

Popravljeno od NevLado
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Ja nič, potem bo 5 litov olja več kot dovolj, če je taka situacija. Ampak, kaj vzame tovarna za merilo, 5.1 litra - - - do polovice šipke, na 3/4 ali do max?🤔

 

 

Napisano

Pri dizlu je pa temperatura olja še najmanjši problem.

 

Alex lahko pa vzameš kakšen metabond izdelek in dotočiš tisti deci.

33112_1.png

Napisano
pred 30 minutami je Alex napisal:

Ja nič, potem bo 5 litov olja več kot dovolj, če je taka situacija. Ampak, kaj vzame tovarna za merilo, 5.1 litra - - - do polovice šipke, na 3/4 ali do max?🤔

Vedno vse tovarne do MAX,zato da olja ne preliješ preko max ,ker potem se ti zgodi tisto kar je napisal NevLado in potem bo ŽIVA JEBA,kot pravijo Mi2!

 

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Pri dizlu je pa temperatura olja še najmanjši problem.

 

Alex lahko pa vzameš kakšen metabond izdelek in dotočiš tisti deci.

A misliš, da bi šlo to v naše motorje? In kaj v bistvu ti pripomore ta metabond? 

 

 

Napisano

To zadevo sam uporabljam že od prve Mazde naprej, se pravi več kot 15 let. Drugače ni nič posebnega je pa dobro v tistih prvih nekaj sekundah, ko prižgeš motor, da ne zalaufa na suho. Ta Metabond se namreč prime kovinskih delov in ne steče navzdol. V glavnem tudi v najhujšem mrazu motor zjutraj zalaufa kot, da bi bil topel.

 

Ga pa še nisem del notri, ker moram pustiti ene 20kkm, da se deli pravilno uležejo. Potem bomo pa spet dodajali. Ko daš prvič notri, gre cela flaška, nato pa vsako menjavo samo polovico. Se pravi dober deci.

33112_1.png

Napisano
pred 35 minutami je Boss napisal:

To zadevo sam uporabljam že od prve Mazde naprej, se pravi več kot 15 let. Drugače ni nič posebnega je pa dobro v tistih prvih nekaj sekundah, ko prižgeš motor, da ne zalaufa na suho. Ta Metabond se namreč prime kovinskih delov in ne steče navzdol. V glavnem tudi v najhujšem mrazu motor zjutraj zalaufa kot, da bi bil topel.

 

Ga pa še nisem del notri, ker moram pustiti ene 20kkm, da se deli pravilno uležejo. Potem bomo pa spet dodajali. Ko daš prvič notri, gre cela flaška, nato pa vsako menjavo samo polovico. Se pravi dober deci.

Castrol Magnatec ima podobno foro. To je dobro za dizle ja. Sploh, ker rabi dle časa motor, da se segreje. Sicer pa kokrat sm že ta Magnatec v tej temi omenu, bi mi lahko Castrol že eno kanglico olja počastil za džabe...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.