Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

**** jih da jih **** kdorkol jih **** stokrat da jih **** prekleti ***** Japonski ****** po?evnooki pri pet metrov dolgem avtu niso mogli pustiti ve? kot dva centimetra prostora za ?arnico zamenjat sem se ***** zdaj pri minus 2 in burji - ne morem delat z rokavicam, ker ni prostora in ?e roko komaj dobim noter, povsod nekaj ostrega in na tem mrazu je ko?a ?e toliko bolj ob?utljiva sem se zrezal da je avto ves krvav ko da bi koga zaklali, jaz pa ko da sem ravno s fronte ******** ***** ***** japonska da dobim tistega prasca, ki je to zrisal mu ***** odre?em, da se taka ******* ne **** ve? naprej... Drugi? peljem na servis in naj ra?un kar Mazdi izstavijo, saj so oni *******!

wow

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

**** jih da jih **** kdorkol jih **** stokrat da jih **** prekleti ***** Japonski ****** po?evnooki pri pet metrov dolgem avtu niso mogli pustiti ve? kot dva centimetra prostora za ?arnico zamenjat sem se ***** zdaj pri minus 2 in burji - ne morem delat z rokavicam, ker ni prostora in ?e roko komaj dobim noter, povsod nekaj ostrega in na tem mrazu je ko?a ?e toliko bolj ob?utljiva sem se zrezal da je avto ves krvav ko da bi koga zaklali, jaz pa ko da sem ravno s fronte ******** ***** ***** japonska da dobim tistega prasca, ki je to zrisal mu ***** odre?em, da se taka ******* ne **** ve? naprej... Drugi? peljem na servis in naj ra?un kar Mazdi izstavijo, saj so oni *******!

Ni sam pri japoncih tak... Pri nekaterih mores snet odbijac, da lohk sploh zamenjas zarnco ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj potem imamo v avtih komplet rezervnih ?arnic, ?e jih itak sami na cesti ne moremo menjati? 

 

Fiat Panda je dolg 3,5 metra, pa ima? pri ?arometih vsaj 12 cm prostora (na eni strani, na drugi pa skoraj 20cm).

Pri 5 metrov dolgi Mazdi pa 3,5 cm (na desni strani, na levi pa za dve dlaki ve?). Si pogleda?, kak?na je situacija, ko pa gre? z roko zraven, pa ne vidi? ni?esar. In pri -2?C tipaj, kaj je kje.

 

Roko imam pa razmesarjeno, kot bi se z volkovi klal. 

 

In nad ?em si ti tako "wow", Boss? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj potem imamo v avtih komplet rezervnih ?arnic, ?e jih itak sami na cesti ne moremo menjati? 

 

Predvsem zaradi zakonodaje... Jaz imam tudi v prtljazniku komplet navadnih zarnic... pa nobene luci ne morem sam zamenjat (vsaj tako pise v prirocniku)... Ksenonske ne smem sam menjat (itak je ni v kompletu zarnic :) ) ... Sam lahko zamenjam edino zarnice smernikov ali zarnice meglenk ... 

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

 

 

Fiat Panda je dolg 3,5 metra, pa ima? pri ?arometih vsaj 12 cm prostora (na eni strani, na drugi pa skoraj 20cm).

Pri 5 metrov dolgi Mazdi pa 3,5 cm (na desni strani, na levi pa za dve dlaki ve?). Si pogleda?, kak?na je situacija, ko pa gre? z roko zraven, pa ne vidi? ni?esar. In pri -2?C tipaj, kaj je kje.

 

Roko imam pa razmesarjeno, kot bi se z volkovi klal. 

 

Saj ta problem ni samo pri Mazdah... Sem zadnjic pri Mercedesu A160 menjal zarnico za kratke luci... Tam je sicer znotraj obloge blatnika ena loputa, ki se jo odstrani, da ni treba sneti cele plasticne obloge... Ampak vidis pa nic... in je treba delat vse bolj "na otip" ... Prostora je pa tudi tako malo da z roko komaj prides not... Edino pri zadnjih luceh je pa fino reseno... ker snames tapeto v prtljazniku in vzemaes ven celo letev z vsemi zarnicami (stop luci, zadnje, meglenka, rikverc,...) :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predvsem zaradi zakonodaje... Jaz imam tudi v prtljazniku komplet navadnih zarnic... pa nobene luci ne morem sam zamenjat (vsaj tako pise v prirocniku)... Ksenonske ne smem sam menjat (itak je ni v kompletu zarnic :) ) ... Sam lahko zamenjam edino zarnice smernikov ali zarnice meglenk ... 

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

 

 

 

 

Saj ta problem ni samo pri Mazdah... Sem zadnjic pri Mercedesu A160 menjal zarnico za kratke luci... Tam je sicer znotraj obloge blatnika ena loputa, ki se jo odstrani, da ni treba sneti cele plasticne obloge... Ampak vidis pa nic... in je treba delat vse bolj "na otip" ... Prostora je pa tudi tako malo da z roko komaj prides not... Edino pri zadnjih luceh je pa fino reseno... ker snames tapeto v prtljazniku in vzemaes ven celo letev z vsemi zarnicami (stop luci, zadnje, meglenka, rikverc,...) :)

Leta in leta nazaj ko je bila SLO ?e fri?na je policist povpra?al bratranca o prvi pomo?i, ki jo je imel in ?arnicah, jih ni imel ker je avto A8 V6 xenon......in mu je hotel dati kazen. Nakar mu pribije da mu na licu mesta pla?a polno kazen, ?e policist vzame ven eno izmed ?arnic. Pa je pro?lo vse....(sem bil sovoznik)

 

P.S. Ta A8 ima ?e danes in je pri 320.000 kot nov, a ?al vreden ve? v o?eh voznika kot realno. zjutraj ga sre?ate lahko vsako jutro v Vikr?ah :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Deej mene pa nekii zanima in me ze prov dobesedno jezi to sranje... K sm avto pelu k pelkotu mi je menjal kable. Kakor sm tm vidu mi je na list na katerem sem imel zavedene stvari, katere so potrebne za popravilo mi je pod tocko kjer sem imel napisano, da mi v prostem teku avto trese oz. da mi plastike vibrirajo je napisu, da je ocistu loputo. Spremembo se seveda opazi in tudi avto nic vec ne cuka, vendar mi pa se vedno  plastike vibrirajo (natancno tista plastika pri volanu). To vibriranje je sicer dosti manjse, kot je pa bilo prej, vendar kakor koli ?elim se znebiti tega ropota. Zej me pa zanima, kaj bi lahko bil vzrok za ta problem in pa kako bi lahko odpravil te?avo. Vibriranje je prisotno ob hladnem zagonu avta in pa ce imam avto v leru pa minimalno pritisnem na gas. Skratka, ko se avto pelje oz. ko ima dosti obratov se ne slisu nic, ko pa padejo obrati pod jurja sepravi, ko je pri miru je pa velika vrjetnost, da bo mal poropotou. Pa ?e enkrat poudarjam to vibriranje je dosti manj?e od kar je pelko zamenjal kable in o?istil loputu, vendar pa ni kompletno odstranjeno. A kdo ve kaj bi lahko se bilo?

Tebi je plin na?el motor, ki se po?asi poslavlja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kko si pa do te nore ideje prsu?

Ideja splih ni nora, saj je pele nedavno popravljal en tak problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sm Simona poklicu pa mu reku, da mi zadeva se vedno ropota. Pa je reku,da so potem svecke.. sicer je tud men to mal cudn k svecke so komi en let notr (cca. 35k) razn, ce so ble en crap. Z motorjem pa ni bilo nikol nc tezav... pelko je naredu en let nazaj generalko k je mocno piu olje to je pa to. Zej poleg tega vibriranja je use kul, mislm ni drugih simptomov. Sej tud to vibriranje nii tok motece, sam kaj k mene use moti pa mam rad, da je use tipi topi. :). Plinska napeljava je pa notri slabo leto in pol.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni to tak stro?ek, tko da za foro res probi navadne sve?ke, ker te lpg so jajc. Tud js sm jih imel kak?n let in so ?le potem navadne nazaj notr.

 

Kar pa se nasploh lpgja ti?e, pa tud js pravm da bojo posledice na motor, ?as bo pa pokazu kak?ne. ?e je blo ?alabajzarsko vgrajeno se lahko poznajo ?e po 2-3h letih, ?e je vse tko kot mora bit pa zna tud 5 ali ve? let delat brez (ve?jih) problemov. ?e ne prej, bi pa blo po kak?nih 10ih letih pametno dat pregledat ventile in jih po potrebi zamenjat.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha.. sam to je zej spet tko. Pelko mocno svetuje, da ce imam lpg da morjo bit notr lpg svecke, spet potem en znanec od fotra k dela na mazda servisu u austriji pravi, da je to sam marketinska fora in da to prvic slisi, sepravi kao normalne svecke nej bi ble kul.. Zej kaj je bolse, nevem. Naslednji teden se bom zapeljal do tega majstra k mi je lpg montiru, da spremeni neko nastavitev pa ce bo zadeva se vedno tresla bo zgleda treba nove svecke (vsaj tko simon pravi). Sam cudno je ker tudi ce lpg ugasnem avto se vedno trese.. Tko da res znajo bit potem svecke..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko so se pojavle te sve?ke so jih vsi priporo?al, s?asoma se je izkazal da pa le niso najbol optimalne za vse motorje (enim dela vse supr, drugim neki na pol, spet tretjim sploh ne dela vredu). Tud men jih je Pelko svetoval in vgradil, pa sva jih kak?no leto za tem menjala nazaj za navadne.

Lani ko sm imel kr dost posla z LPG in?talacijami sm tud glede sve?k debatiru z vgrajevalec plinskih sistemov Primo?em in to?no to mi je tud sam povedal, ter da so ?e po nekaj mesecih vgrajevanja teh posebnih sve?k prenehal z njimi in priporo?al uporabo navadnih.

 

Skratka, probi in PORO?AJ :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mja sej to, bom kar tako naredil, kot si napisal. Mogo?e katere posebne priporo?a? k ve?, da so dobre, ker mi ni te?ko fat kak?n evro ve??e so kvalitetne :)

NGK, po moznosti Iridium ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skoraj vsak wikend u?ivam v tej prelepi vo?nji:

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/na-stajerski-avtocesti-zaradi-del-vec-kilometrov-dolg-zastoj.html

 

Sicer pa razmi?ljam o nalepki za na avto; "?e nisi buzzy, prehiti ?e vendar, ne se mi lepit na rit"  :glare:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mja sej to, bom kar tako naredil, kot si napisal. Mogo?e katere posebne priporo?a? k ve?, da so dobre, ker mi ni te?ko dat kak?n evro ve? ?e so kvalitetne :)

Poglej kaj pi?e v knjigici in daj to?no take NGK noter.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo zadeva je pa taka.. upam, da se dost dobr slis. https://m.youtube.com/watch?v=3VSYjc-M9gE

posnetek je zaseben in ga ni mo?no gledati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa si ziher, da ni sam vibriranje neke plastike ob eno drugo plastiko? Z leti, kilometri, ovinki itrd. se ?asija zvija in tistih nekaj milimetrov, ki lo?i razli?ne dele plastike hitr zginejo, potem pa pri dolo?enih obratih motorja pride resonance teh delov.

 

?e bi se cel avto tresel bi bil mogo?e kak?en nosilec, tuki pa lahko, da se je kaj razstavljalo, potem pa ne do konca sestavilo.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.