Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

zadnje ?ase opa?am, da so najbolj nestrpne in agresivne prav ?enske. Vsi verjetno vemo, da v kri?i??u ne sme? ustavit, ?e je spredaj kolona. Baba zadi pa po hupi in trobi kot blesava. Pred leti sem eni taki ven stopil, pa..............

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zadnje ?ase opa?am, da so najbolj nestrpne in agresivne prav ?enske. Vsi verjetno vemo, da v kri?i??u ne sme? ustavit, ?e je spredaj kolona. Baba zadi pa po hupi in trobi kot blesava. Pred leti sem eni taki ven stopil, pa..............

Tiste vo?nje v kri?i??e in blokada ostalih, ki bodo zdaj zdaj ?tartali v zeleno iz druge smeri (recimo pod kotom 90 stopinj od nas), je zelo popularna v Ljubljani, morda tudi drugod. Mah bedaki, ne dojamejo da je to potem veri?na reakcija in je hitro menjava milo za ?ajfo. Ali pa razni uvozi na stranske ceste (kjer je ponavadi na cesti celo ozna?eno z X, da se tam ne ustavit), a glej bisere ki se to?no tam ustavijo in potem nekdo ?eli tam zaviti "preko tega bisera" in nastopi velika zmeda, ker biser ne more ne naprej ne nazaj. Skratka marsikatero cestno nervozo se da prihranit. Tako kot se lahko le smejem bedakom, ko je 50m pred njim rde?a in bo ?e nekaj ?asa na semaforju, pa prileti kot da ?eli postavit najvi?jo hitrost na ciljni ravnini v SPA-ju, a takoj naslednji trenutek zavira, da pristane skoraj na prednji registrski tablici. Samo bedaki in konji, kot je bil naslov popularne serije iz 90-ih.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem hotel nekaj napisati o vo?nji proti semaforjem in zaviranju, pa me je ?e Zmaj prehitel. Zato bom dodal samo ?e to: se mi zdi, da kolikor ve? konjev je pod pokrovom, toliko ve?ji bedak sedi za volanom...

In pa nabavna cena vozila se praviloma odra?a obratno-sorazmerno s potrpljenjem njegovega krmarja.  :rolleyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam s prej?njimi posti. Vedno ve? nestrpnosti je za volani. Tudi ?e naredi? kak?no pametno potezo na cesti in se potem z neko gesto opravi?i? opravi?i?, ne zale?e. Folk ima ?ivce ?isto na koncu. In potem poslu?amo kako dr?ava ne ?tima, kako mladina nima vzora in smeri, kako je ?olstvo brezupno. lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meglenkarji s5 zavzeli ceste in stavim, da bodo nekaterim gorele tudi ko bo popoldan ze soncno! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

A veste tale izhod iz avtoceste na vi?u? k pride? iz kranja in mora folk k pride z desne po?akat ker ma? prednost in itak ho?es desno na tr?a?ko? Je*em jim sve po spisku.

 

Zakaj ima? prednost? Tukaj nima noben prednosti, ker ti tudi menja? pas, ?e ho?e? iti desno. Takoj ko menja? pas nima? ve? prednosti in mora? preveriti ali lahko varno zavije? desno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj ima? prednost? Tukaj nima noben prednosti, ker ti tudi menja? pas, ?e ho?e? iti desno. Takoj ko menja? pas nima? ve? prednosti in mora? preveriti ali lahko varno zavije? desno.

Tole pa ne bo drzal... izvoz iz smeri barja ima znak "nimas prednosti", tako na tleh, kot klasicen znak... prednost ima tisti, ki pride iz smeri primorske oz. Kranja, pod podvozom...

 

Identicen primer, kot na izvozu brezovica. Tam ima prednost tisti, ki prihaja iz ljubljane, pred tistim, ki prihaja iz primorske (ki je pripeljal po nadvozu). Se pravi, ce tisti iz smeri lj nakaze, da bo zavil levo proti brezovici, ga mora tisti iz primorske spustiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Haha ni ?kode, le nekaj zvo?nega onesna?evanja. :D

 

Ja tko k je Nejc reku, majo uni tablo in na tleh narisan lih zato kr ve?ina k tm dol pride gre direkt desno na tr?a?ko. Sicer sama oznaka itak nebi igrala nobene vloge, ?e bi oba pasova bla pa? tko kot ponavadi. Ampak dripci ne vidjo in ga prpali dol z avtoceste, da vsi cvikajo na levi, ?eprav majo prednost.

 

Potem pa potrobi? babi in se ustavi na hitro PO zanku, tko da ji verjetno ?e vedno ni jasno pol k.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole pa ne bo drzal... izvoz iz smeri barja ima znak "nimas prednosti", tako na tleh, kot klasicen znak... prednost ima tisti, ki pride iz smeri primorske oz. Kranja, pod podvozom...

 

Identicen primer, kot na izvozu brezovica. Tam ima prednost tisti, ki prihaja iz ljubljane, pred tistim, ki prihaja iz primorske (ki je pripeljal po nadvozu). Se pravi, ce tisti iz smeri lj nakaze, da bo zavil levo proti brezovici, ga mora tisti iz primorske spustiti.

Nejc, ?e si upa? probaj uveljaviti prednost in naredi nesre?o. Bo zelo zanimivo, ko bo? sli?al od policaja in sodnika, da si lahko kriv - imam sodelavca, ki je tudi tako mislil in je uveljavil prednost, nato pa je sodnik za prekr?ke uveljavil njegovo krivdo, ker je menjal pas. Avtomobila sta zadela bo?no cca slabih 10m naprej od talne ozna?be za prednost pri tem da sta oba hotela desno na Tr?a?ko.

 

?e enkrat, ta zadeva je zelo triky, ker poglej kako gredo ?rte. Verjetno pa ve?, da tisti, ki menja pas avtomatsko nima prednosti. Znak nima? prednosti je zato, da ne bi veljalo desno pravilo v kri?i??u in da bi tisti iz ju?ne direkt uletavali na levi pas.

 

Druga?e pa to kar razlaga? bi veljalo, ?e bi bil pas iz primorske strani speljan s talnimi ozna?bami direktno na desno. Potem pa je to to.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, ?e si upa? probaj uveljaviti prednost in naredi nesre?o. Bo zelo zanimivo, ko bo? sli?al od policaja in sodnika, da si lahko kriv - imam sodelavca, ki je tudi tako mislil in je uveljavil prednost, nato pa je sodnik za prekr?ke uveljavil njegovo krivdo, ker je menjal pas. Avtomobila sta zadela bo?no cca slabih 10m naprej od talne ozna?be za prednost pri tem da sta oba hotela desno na Tr?a?ko.

 

?e enkrat, ta zadeva je zelo triky, ker poglej kako gredo ?rte. Verjetno pa ve?, da tisti, ki menja pas avtomatsko nima prednosti. Znak nima? prednosti je zato, da ne bi veljalo desno pravilo v kri?i??u in da bi tisti iz ju?ne direkt uletavali na levi pas.

 

Druga?e pa to kar razlaga? bi veljalo, ?e bi bil pas iz primorske strani speljan s talnimi ozna?bami direktno na desno. Potem pa je to to.

10m naprej od talnih oznacb... torej sta dejansko trcila ze v kriziscu oz.recimo temu, sticiscu dveh cest. Ja,verjamem, da je potemtakem bil sodelavec kriv, ker sta oba bila ze izven zacetka krizisca in se je ?lo samo za to kdo menjava pas.

 

Problem pa je tudi v tem, da marsikdo z nazmanjsano hitrostjo prileti iz smeri barja mimo znaka in zavije desno proti centru. In ce bi v trenutku, ko je prepeljal talno oznacbo, zadel nekoga, v recimo zadnji desni bok tistega, ki je prisel iz primorske in je nakazal, da gre tudi on proti centru... potem pa je krivec voznik s smeri barja,ne?

 

Mogoce bi bilo bolje, da nebi nikjer bilo nobenega znaka, pa naj vsak poskrbi, da varno zamenja pas in to je to... ampak... npr. sistem zadrge je super, eden bolj fer sistemov in preprostih pravil, pa ga

nis(m)o znali sprejeti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato je za znakom med pasovoma se za dve dolzini avta polna crta. Bok bi zadel samo ce tudi z desne sekas crto.

 

Se gre pa v tem kriziscu zgolj za vozniski bonton....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato je za znakom med pasovoma se za dve dolzini avta polna crta. Bok bi zadel samo ce tudi z desne sekas crto.

 

Se gre pa v tem kriziscu zgolj za vozniski bonton....

 

Zadela sta tam, kjer je ?e prekinjena ?rta, ampak dejansko ima? najbolj prav s tem stavkom, da gre za vozni?ki bonton.

Kako bi bilo dobro, ?e bi v tem kri?i??u vsi poznali pravilo zadrge. :)

 

Ne more biti ?isto pravilo zadrge saj to velja la v primeru, da se dva pasa zdru?ujeta v enega. Tukaj je le stvar bontona, da vsak omogo?i normalno razvr??anje tudi drugim.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem pa je tudi v tem, da marsikdo z nazmanjsano hitrostjo prileti iz smeri barja mimo znaka in zavije desno proti centru. In ce bi v trenutku, ko je prepeljal talno oznacbo, zadel nekoga, v recimo zadnji desni bok tistega, ki je prisel iz primorske in je nakazal, da gre tudi on proti centru... potem pa je krivec voznik s smeri barja,ne?

 

To dr?i, vse je odvisno tudi od primera do primer in ?e pride do trka, kdo je koga zadel in kje ga je zadel. Zato sem omenil, da je treba ravno v tem kri?i??u bit zelo previden, ker ni vedno tako kot izgleda na prvi pogled. Bolje biti previden pa ni panike. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To dr?i, vse je odvisno tudi od primera do primer in ?e pride do trka, kdo je koga zadel in kje ga je zadel. Zato sem omenil, da je treba ravno v tem kri?i??u bit zelo previden, ker ni vedno tako kot izgleda na prvi pogled. Bolje biti previden pa ni panike. ;)

Na na?ih cestah velikrat pride tudi na vrsto kme?ka modrost, ki pravi; "pametnej?i prvi odneha", ker ko vidi? da nekdo drvi proti tebi z nezmanj?ano hitrostjo, pa ?etudi si na prednostni cesti, si mislim mah klinc pa prednost, tale me bo pospremu direkt na ?ale, pa se bova posmrtno lahko pri?kala kdo je imel prednost ter kdo tipkal sms-je med vo?njo. Pamet je bolj?a kot ?amet, tle ni kej.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kvari? povpre?je firmi, katere avto vozi?. Audi ima vedno prednost, tudi, ?e je nima. In Audijevci NE odneha. Sploh na prednostni... :P

Dans je biv smeh, ko v ?tepanjskem naselju  :policaj: pla?no koraka od avtobusne postaje (svojega vozila), se odpravi proti vozi??u, pa mene glede, ampak mi ni? ne maha, pa se jaz frigidno peljem dalje, z nekim umirjenim tempom, potem se je vendarle opogumil in zaustavil naslednjega belega Audija, ki je bil izza mene. Pomoje ga je moja registrska zmedla in si je mislu "klinc ga gleda"   :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vid? da se je spla?al svoje tablce gor dat :bravo:

?e jih dam od kerga druzga je loh hitr kazen.  :ph34r:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
    • Bo se hitro spomnil, ko mu Boss sredi meseca znova sneg nacumpra.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.