Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

pred 49 minutami je TiEn napisal:

Malo razkurjen ,..šele po 2 mescih pogruntal da imam na novem kolesu zadnjo gumo kontra obrnjeno :D (zgleda niso bili pazljivi ko so ga sestavljali) 🤣

 

Čist odvisno. Veliko kolesarjev ima zadnjo gumo kontra obrnjeno, kot prednjo. Prednja naj bi imela čepke obenjene tako, da je oprijem pri zaviranju na spustu ko je tud do 90% teže na prednjem kolesu, čim večji. Zadnjo pa glih kontra, da ima na vzponu čim večji oprijem in ne koplje pri poganjanju.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Boss napisal:

Ja mogoče pri ekstremnem downhillanju, vse ostalo je pa nesmiselno.

 

 

 Ne, ravno pri "ekstremnem downhilanju" nima smisla, ker se gor ne pripeljejo na lastne noge.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sm kmet an s hribu doma, pa se na pecikle ne zastopm lih tanartabl, ampak tole ima smisel. Ko greš na kolesarsko turo, je sprednja guma obrnjena prav. Ko se vračaš nazaj, je pa zadnja guma obrnjena prav. Zoprno je le, če vedno delaš krožne ture, ampak tega pa v tovarni niso mogli vedeti...

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 9. 2022 ob 15:02 je Boss napisal:

ne vem zakaj bi človek pri zdravi pameti gume narobe obračal. Sploh zadnjo.

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

 

 

 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

 

 

 

 

 

 

Večina lasnikov ''MTB''jev sploh nima MTBja :D 

 

p.s. trenutno gledam red bull hardline 'live'

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Recimo Giant ma v originalu sprednjo gumo širšo od zadnje, to pa se mogoče pozna par procentov pri oprijemu 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 10. 9. 2022 ob 20:33 je Mraušk Mčk napisal:

 

Boss, dajva midva lepo, počasi, še enkrat od začetka.

 

Spust:

Prednja guma. na zelo strmih in zaprtih odsekih cca 90% zavorne slile, enako teže na prednjem kolesu. Zaželena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri nasproti smeri vožnje. Tu zanesljivo obstaja napačna smer namestiitve.

Zadna guna pri 10% savorne sile isti ku,,, a je obrnjena "prav" ali "naroba" ker je razlika kvečjemu 1%.ali manj.

 

Vzpon:

Prednja guma na najtežjih detajlih v zraku.

Zadnja guma na detajlih itak 100% sile trakcije in sile teže. Zaželjena čimvečja sila trenja (oprijema) v smeri smeri vožnje.

 

Ljudje, ki jim je izziv speljat kakšen detajl trajla navzgor, zadnjo gumo tako obrnejo kontra sprednji, da ne zakopljejo. 

 

Nekatere gume imajo za oznako smeri dve puščici v nasprotni smeri. pri eni puščici piše "front", pri drugi pa "rear"

 

Večina lastnikov MTB itak nima pojma, kako morajo biti gume obrnjene.

 

 

No pa dajva... govoriš, dejansko o ekstremni uporabi koles kot je MTB. Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce. Vse ostale usmerjene gume pa je pač napačna smer več ali manj neumnost.

 

Drugače pa kolikor sem gledal MTB gume, ki niso tiste ekstremne so več ali manj taki profili, da je vseeno kako je obrnjena saj je simetrične profil pri vrtenju naprej ali nazaj. Za ostale treking ali cestne gume pa je smiselna pravilna orentacija ravno zato, da lepo odvajajo vodo in držijo smer.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Deeyan napisal:

Recimo Giant ma v originalu sprednjo gumo širšo od zadnje, to pa se mogoče pozna par procentov pri oprijemu 

Moj Focus Jam 2019 ma spredi 2.5 zadi pa 2.3 tovarniško. večina non mulet AM in enduro 29'' majo spredi širše. mislim da do 2.5''

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

 

No pa dajva... govoriš, dejansko o ekstremni uporabi koles kot je MTB. Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce. Vse ostale usmerjene gume pa je pač napačna smer več ali manj neumnost.

 

Drugače pa kolikor sem gledal MTB gume, ki niso tiste ekstremne so več ali manj taki profili, da je vseeno kako je obrnjena saj je simetrične profil pri vrtenju naprej ali nazaj. Za ostale treking ali cestne gume pa je smiselna pravilna orentacija ravno zato, da lepo odvajajo vodo in držijo smer.

 

moje ''tovarniške'' spredna in zadnja. n

image.png

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Boss napisal:

Pa še to ugotavljamo, da verjetno je to smiselno le za topend kramparce.

 

Dajmo od tretje. "Topend" kramparce so za DH. Pri DH-ju se ne vozi navkreber - ni pomembna trakcija -ni obračanja zadnje gume imajo pa usmerjen profil, tako kot XC gume za manjši kotalni upor.

 

Tvoja trditev, da tiste MTB gume, ki niso ekstremne, nimajo usmerjem profil, tudi ne drži. Moraš mal bolj pogledat, recimo pri XC gumah je potrebno imeti dober vid, ali pa očala.

 

Šel sem v spodnje prostore in našel 7 različnih MTB gum, ne boš verjel, nobena DH, pa vse usmerjene. Edina neusmerjena je bila "ježevka". Ampak ta edina neusmerjena spada v kategorijo ekstremnih gum, za katere ti trdiš, da so usmerjene.

 

 

Kakšen dolgčas. Dajmo se raje pogovarjat o risgumah.

 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je TBA napisal:

Moj Focus Jam 2019 ma spredi 2.5 zadi pa 2.3 tovarniško. večina non mulet AM in enduro 29'' majo spredi širše. mislim da do 2.5''

 

js sm sicer šou iz 29 col na 27,5, ker je pri spustih bolj okreten od 29ke. Je bil pa v originalu gor Schwalbe Noby Nic spredi 2.35, zadi 2.25. Zdej pa testiram od Schwalbeja Rock Razor, sicer sredi in zadi 2.35, pa da vidmo, baje so odlične pri vzponih po kakem bolj grobem makedamu, ki ostale spodkopavajo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

js sm sicer šou iz 29 col na 27,5, ker je pri spustih bolj okreten od 29ke. Je bil pa v originalu gor Schwalbe Noby Nic spredi 2.35, zadi 2.25. Zdej pa testiram od Schwalbeja Rock Razor, sicer sredi in zadi 2.35, pa da vidmo, baje so odlične pri vzponih po kakem bolj grobem makedamu, ki ostale spodkopavajo

Kaj pa magic mary? Sicer so bol za v blat. Grob makadam je kr je%#

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je TBA napisal:

Kaj pa magic mary? Sicer so bol za v blat. Grob makadam je kr je%#

 

teh še pa nisem probu. Je jeba ja... zadnji kilometer pa pol Uršlje gore...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je TBA napisal:

Ko sem šel na goro oljko po tem ko so cesto zrihtal sem vsak meter klel.

 

ja, ne govor, tam so naredl katastrofo s tem makedamom, ki so ga nanovo nasul....

 

Čeprav ok, na Oljko mi je še Nobby nic kolkr tolk ok grabu, tam pa tam je res mal spodkopalo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.