Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Spucal notranjost, posesal ter premazal sede?e.

Avtek spet di?i tako k mora :D

 

ma? leder? s ?im paca? po njem da nisi potem cel masten?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma? leder? s ?im paca? po njem da nisi potem cel masten?

 

 

ja imam delno usnje. pucam pa s tem

 

http://www.mimovrste.com/artikel/342000772...ll-leather-care

 

najprej sede?e temelito zdrgnem z vla?no krpo potem pa prema?em s to kremo in drgnem toliko ?asa da je sede? popolnoma suh (ni? masten in ni? lisast)

razlika pred in po je kar o?itna... sede? je bolj ?rn (ni pobledel) in bolj sijo?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma? leder? s ?im paca? po njem da nisi potem cel masten?

 

Vzem tist kot ma? za leder kombinezon, js uporabljam isto ?e 10 let pa nkol mastn-flekast.

 

Ogrel-zakurbla in jo zapodil po dolini v de? + sneg. :vesel:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Doto?il ji bencina, ker brez njega niti LPG Mazda ne gre nikamor, lu?ka rezerve pa ni fajn, da sveti. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za kak dan - 2 sem jo zapeljal na vrhniko, na liposukcijo,pa da jo pleh mal zategnejo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo jo zapeljal, jo je pa sicer ?e dopoldan nek blatni de? podriskal in je na fertig umazana. -_-

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saharski pesek...

 

Pr nas isto, k gnojnica je zgledalo, pa vsi avti so pikasti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.