Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Kam si jih pa dal obnovit in cena ?e ni skrivnost

Vse mozne roke se pravi cca 500? mal smo se se skregali ker so zglob silena 2x narobe narocili tko da smo se spogajali na 409?.

ampak sm bil presenecen roke zgledajo dobesedno kot nove hehe

 

priporocam

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse mozne roke se pravi cca 500? mal smo se se skregali ker so zglob silena 2x narobe narocili tko da smo se spogajali na 409?.

ampak sm bil presenecen roke zgledajo dobesedno kot nove hehe

 

priporocam

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Firma?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem pa zdajle znotraj generalno spucal, posesal, ocistil stekla ... in avto pripravil na prihajajoco zimo (dotankal zimski vitrex,...)  :) ... Zunaj ga nisem pral, ker bo itak jutri dez in sneg :):P  :zvizga:

 

Aja... pa MZD Connect sem nadgradil spotoma na zadnjo verzijo - 70.00.352b ... 

 

Pasted_Image_21_03_2020__10_34_24261743.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem pa zdajle znotraj generalno spucal, posesal, ocistil stekla ... in avto pripravil na prihajajoco zimo (dotankal zimski vitrex,...)  :) ... Zunaj ga nisem pral, ker bo itak jutri dez in sneg :):P  :zvizga:

 

Aja... pa MZD Connect sem nadgradil spotoma na zadnjo verzijo - 70.00.352b ... 

 

Pasted_Image_21_03_2020__10_34_24261743.

A je kak?na opazna sprememba?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sprednja spodnja roka je original 500e, aftermarket pa dobis za 160?/kos. Mene tudi zanima kako bo to na dolgi rok. Sem se pred leti tudi sam zanimal za vargalant in sem se potem na podlagi negativnih komentarjev premislil. So mi pa takrat se za belo mazdo nevem koliko stvari nasteli, da jih rabim zamenjati/obnoviti. Nakoncu sem samo 15? placal za pregled in nisem nic obnavljal. Pri pelkotu sem zamenjal samo tisto roko na kateri sem imel luft z aftermarket in se danes vse normalmo spila brez lufta. Oni so mi pa nasteli pol podvozja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je kak?na opazna sprememba?

V bistvu ni opazne razlike...

 

Changelog je prilozen, ker ne najdem vec, od kod sem ga snel ;)

 

z changelogs for 6th generation connect.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sprednja spodnja roka je original 500e, aftermarket pa dobis za 160?/kos. Mene tudi zanima kako bo to na dolgi rok. Sem se pred leti tudi sam zanimal za vargalant in sem se potem na podlagi negativnih komentarjev premislil. So mi pa takrat se za belo mazdo nevem koliko stvari nasteli, da jih rabim zamenjati/obnoviti. Nakoncu sem samo 15? placal za pregled in nisem nic obnavljal. Pri pelkotu sem zamenjal samo tisto roko na kateri sem imel luft z aftermarket in se danes vse normalmo spila brez lufta. Oni so mi pa nasteli pol podvozja...

ma jaz sem dal kar v vargaland obnovit malo sem klical po AH mazda pa do mi rekl da posiljajo vse na vrhniko. je pa res da sem nekaj slabih strani slisal in nekaj dobrih tko da bom na lastni kozi potem sprobal ali se je dobro izkazalo ali ne. slabse kot so bile pred obnovo itak ne bodo nikoli vec hehe

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem pred leti dal obnovit sprednjo spodnjo roko na M3, in je ?ez cca. 2 leti spet dobila luft.

Potem sem menjal za novo aftermarket roko za 60?, in je ?e zdaj po 5letih brez lufta.

Tak da mene Vargalant ni prepri?al ne z ceno ne z kvaliteto.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem pa zdajle znotraj generalno spucal, posesal, ocistil stekla ... in avto pripravil na prihajajoco zimo (dotankal zimski vitrex,...)  :) ... Zunaj ga nisem pral, ker bo itak jutri dez in sneg :):P  :zvizga:

 

Aja... pa MZD Connect sem nadgradil spotoma na zadnjo verzijo - 70.00.352b ... 

 

Pasted_Image_21_03_2020__10_34_24261743.

Mi lahko na kratko in enostavno razlo?i? kako to naredi?? Imam pa M3 120,let,18. Hvala,?e ti ni prete?ko.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi lahko na kratko in enostavno razlo?i? kako to naredi?? Imam pa M3 120,let,18. Hvala,?e ti ni prete?ko.

+1, jaz bi tudi 2016 cx3 updejtal, ?e se da

 

mogo?e bo potem kon?no ostalo na radiju pri vsakem zagonu auta haha

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je kaj omembe vredno novega? 

 

Jest sem pa zdajle znotraj generalno spucal, posesal, ocistil stekla ... in avto pripravil na prihajajoco zimo (dotankal zimski vitrex,...)   :) ... Zunaj ga nisem pral, ker bo itak jutri dez in sneg :):P  :zvizga:

 

Aja... pa MZD Connect sem nadgradil spotoma na zadnjo verzijo - 70.00.352b ... 

 

Pasted_Image_21_03_2020__10_34_24261743.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

+1, jaz bi tudi 2016 cx3 updejtal, ?e se da

 

mogo?e bo potem kon?no ostalo na radiju pri vsakem zagonu auta haha

 

Postopek,je opisan v tej temi >> http://www.mazda-si.net/topic/14962-navigacija-v-mazdah-infotainment-mzd-connect/?p=413257

 

in tudi na linku, ki sem ga ze prej dal za zadnjo verzijo >> https://my.hidrive.com/share/hsodpqja.l#$/Mazda%20CONNECT%20Firmware/EU%20N/EU%20N%20Current%20Firmware/EU%20N%20With%2070.00.352B%20Latest

 

za Mazda Connect II (novejsi modeli) pa je tukaj >> https://my.hidrive.com/share/hsodpqja.l#$/CONNECT%20II%202019%20~/Europe%20EU01

A je kaj omembe vredno novega? 

Changelog sem prilepil nekaj sporocil nazaj >> http://www.mazda-si.net/topic/9128-kaj-ste-pa-danes-naredili-na-svoji-mazdi/?p=429607

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja... na moji cx5 so samo 2x.naredili na servisu MZD nadgradnjo..ne vidim neke bistvene razlike...je malo hitrej?i sistem ..drugo...??meni je ok...res pa so mi ponudili na Mazda servisu ..neki modul za Android sistem za 200 ? z delom plus in?taliranje sistema..ne vem ..previsoka cena...razmi?ljam lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.