Samo še ena ugotovitev. Ko sem gledal par posnetkov z opisi tega Metabo udarnega vijačnika.
Ta te mašince, bi rabil trše gedore. Ker navadni krom baje uničijo.
Ker obstajajo tudi večji vijaki...zarustani,umazani ipd...pa stvar gre veliko težje.
Poglej v vsak res dober set "gedor"...kaj misliš,za kaj je tisti T-nastavek z vzvodom,ki ga lahko podrsaš na eno ali drugo stran nastavka (na ta vzvod krasno paše podaljševalna cev)....,kjer lahko pri boljših konpletih na konec vzvoda (ta lahko ima moški in ženski konec) celo natakneš še kratki ali dolgi podaljšek,ali pa oba.
Seveda,kot pišeš se da za in odtegovati tudi z račno....dokler se ne da več.
Sicer pa...z svojim orodjem lahko delaš kar hočeš.
Danes zamenjal še rele vžiga (Mazda 5, 1.6 dizel). Strošek = 40,27 EUR (Bartog)
Sem naredil en krog in motor se mi je zdel občutno bolj miren... Tudi vžig in ugašanje sta bolj "gladka" (do sedaj se je motor pri ugašanja precej stresel)...
Tako, da mojstri HVALA za nasvet.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.