Skoči na vsebino

Rjavenje novih (novejsih) mazd

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni so sanirali, M3, letnik 2014, limuzina, japonska... In sicer sem imel rjo po dobrih dveh letih, pri prtlja?nih vratih.

Napisano

Ah ne, to se ti je samo zdelo. Mazde ne rjavijo. Vpra?aj Alexa.

Moje ne... rjavijo pa nekatere znamke, ki bi hotele bit kao nemci pa jim nikakor ne uspeva.

Vedno se smatrajo kot vshodnoevropski avti... ob boku daciji.:)

Avte je treba redno. prati in vzdr?evati... voskanje, poliranje skratka razvajanje.

Sej tudi, ?e svojih dragih ne razvajate ne bodo izgledale mlade pa lepe. Z avti je isto...

 

 

Napisano

Avti so nekaterim nadomestek. Zato jih tako drgnejo.

Se strinjam. Zato nekateri kupujejo por?eje in podobne zadeve.

 

 

Napisano

Avte je treba redno. prati in vzdr?evati... voskanje, poliranje skratka razvajanje.

 

Se strinjam! Vsi ti osebki, ki so jim na servisu popravljali rjo so sami krivi! Konec debate!  :rolleyes:  :lol: 

Napisano

Noja za sebe bi rekel da nadpovpre?no skrbim za svoje avte, pa so mi na 1.gen M3 BK po 5letih za?eli rjaveti spodnji robovi vrat! To so mi pol popravljali na servisu pod garancijo ampak dokler nisem menjal vseh vrat z novej?im letnikom ni blo mira.

Pri M6 GH zaenkrat moram potrkat na les, ?e ni nikjer videt rje.

Bi pa pri?akoval od novih letnikov Mazd da ni rje sploh pa pri 2let starem avtu.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ma ste ?e dosadni s to rjo. ?e si ljudski avto lahko privo??i malo rje, si jo lahko tudi drugi ane. Simple as that

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Se strinjam. Zato nekateri kupujejo por?eje in podobne zadeve.

Por?eji so druga stvar. Ampak to, da nekateri kupujejo low cost zadeve, jih kar naprej drgnejo in pri tem sanjajo da imajo buti?ne avte  :blink: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Noja za sebe bi rekel da nadpovpre?no skrbim za svoje avte, pa so mi na 1.gen M3 BK po 5letih za?eli rjaveti spodnji robovi vrat! To so mi pol popravljali na servisu pod garancijo ampak dokler nisem menjal vseh vrat z novej?im letnikom ni blo mira.

Pri M6 GH zaenkrat moram potrkat na les, ?e ni nikjer videt rje.

Bi pa pri?akoval od novih letnikov Mazd da ni rje sploh pa pri 2let starem avtu.

X2. Tudi sam redno perem, voskam, sesam in to ne zaradi rje, ampak zaradi tega, ker imam rad cist in pospravljen avto. Kljub vsej teli negi sem na prvi generaciji moral zaradi rje sanirati sledece : oba praga, oba blatnika (nova), sprednja in zadnja leva vrata, zadnje obrobe... Sedaj se tudi ze na prtljaznih vratih zacenja. Skratka brez veze ga neki mazes in drgnes, ce avto ze v staru ni zasciten tako, kot bi moral biti. Se pa strinjam, da obstajajo izjeme , ampak naceloma je tako, kot je aless rekel in je s faceliftom situacija boljsa z GH generacijo je pa rja "odpravljena" oz. minimalna. To in pa podhranjenost (1.8) je tudi razlog, da sem prodal prvo generacijo.Tudi sedaj k sem bil na servisu so mojstri rekl, da se ne spomnejo, da bi imeli neke hude probleme z rjo pri drugi generaciji.
Napisano

Por?eji so druga stvar. Ampak to, da nekateri kupujejo low cost zadeve, jih kar naprej drgnejo in pri tem sanjajo da imajo buti?ne avte :blink: .

Res je.. bogi oni,ni jim pomo?i. Mi drugi, ki imamo mazde smo pa upravi?eno ponosni, da imamo tako lepe avte. In to pomisli, za normalen denar dobi? vrhunski avto in ?e najlep?i povrh. ?e pa jih ?e lepo vzdr?uje?, kot vidim, da to po?no mnogi, je meja samo nebo. Ne vem, ?e ste nekateri opazili, da ker smo pa? na mazda forumu smo tudi ljubitelji te znamke. Pa tudi, ?e malo porjavijo(kot vse ostale znamke, itak) so nam ?e vedno ljube. Pa? nekaterim nam ni avto nadomestek za avtobus ali vlak, pa? pa stvar, v kateri se u?ivamo voziti... in to kvalitetno. Nekomu, ki je v?e? ribarjenje si bo kupil ribi?ko palico za 2 jurja in bo sedel 6,5 ure na bregu jezera in lahko ne bo ni? ujel. Pa bo drugi rekel, zakaj si ne kupi trnek za 8,50? in bo rezultat isti?

Ne, ker on v temu u?iva. :)

X2. Tudi sam redno perem, voskam, sesam in to ne zaradi rje, ampak zaradi tega, ker imam rad cist in pospravljen avto. Kljub vsej teli negi sem na prvi generaciji moral zaradi rje sanirati sledece : oba praga, oba blatnika (nova), sprednja in zadnja leva vrata, zadnje obrobe... Sedaj se tudi ze na prtljaznih vratih zacenja. Skratka brez veze ga neki mazes in drgnes, ce avto ze v staru ni zasciten tako, kot bi moral biti. Se pa strinjam, da obstajajo izjeme , ampak naceloma je tako, kot je aless rekel in je s faceliftom situacija boljsa z GH generacijo je pa rja "odpravljena" oz. minimalna. To in pa podhranjenost (1.8) je tudi razlog, da sem prodal prvo generacijo.Tudi sedaj k sem bil na servisu so mojstri rekl, da se ne spomnejo, da bi imeli neke hude probleme z rjo pri drugi generaciji.

Ne vem no, moja 6-ka 1.gen.je stara to?no 15 let in nima pikice rje nikjer, mogo?e malo na podvozju.Res je,da smo ob morju, pa vseeno bi po toliko letih kaj bilo.

 

 

Napisano

Hja meni nobena znamka do sedaj ni rjavela...samo jaz drugace vzdrzujem letno pri licarju preko parkinga :)

 

Pardon Yugo je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale clanek dobro povzame vse vpoklice povezane z rjo. Ocitno se je kar nekaj avtov odpeljalo s parkinga zaradi rje na rocni.

 

https://www.thetruthaboutcars.com/2017/07/mazda-seems-rust-never-sleeps/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Ko je bila pri vulkanizerju. Trenutno stanje. l.2014. Sem slikal spredaj in zadaj na hitrco.

img20191116095210.jpgimg20191116095201.jpg

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.